نقش زنِ سعید ملایی در سناریو سیاسی جودو

گروه ورزشی الف،   3980631067 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

آیا سعید ملایی نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم جودو ایران گرفتار سناریو سیاسی نخست وزیر رژیم کودک کش اسرائیل و رئیس فدراسیون جهانی جودو شد؟

نقش زنِ سعید ملایی در سناریو سیاسی جودو

فارس نوشت: سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودوی ایران یا همان بهتر است بگوییم مرد پرحاشیه جودوی کشورمان با رفتار پر اشتباه خود در مسابقات جهانی توکیو و دست گل های که به آب داد؛ جودو و ورزش ایران را وارد چالش بزرگی کرد و حالا چند روزی است که جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی بخاطر ندانم کاری ملایی تعلیق شده است، البته مسئولان ورزش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در تلاش هستند تا از طریق دیپلماسی ورزشی این مشکل را حل و فصل کنند. مشکلی که در آن دخالت سیاست عیان است.

 چراغ سبز ملایی به بازی سیاسی

برای پرداختن به موضوع سعید ملایی ناچاریم به گذشته نه چندان دور فلش بک بزنیم. قطعا سعید ملایی بدون اطلاع وارد یک بازی سیاسی کثیف شده و راه را برای نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش اسرائیل و ویزر رئیس فدراسیون جهانی (شریک تجاری نتانیاهو) باز کرده تا آنها از این موضوع بهترین و بیشترین بهره سیاسی را برده باشند و ورزش ایران را حتی در المپیک دچار معضل و گرفتاری کنند. سعید ملایی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در یکی از سفرهای خود به کشور آلمان با "سپاستین" در یکی از باشگاه های آلمانی آشنا می‌شود، "سپاستین" دارنده مدال برنز پاراالمپیک (کم بینایان) در رشته جودو است. در ادامه این دوستی و رابطه‌ای صمیمانه‌ای که بین سعید ملایی و او شکل می‌گیرد، پای "فابین" (همسر فعلی ملایی) به زندگی سعید باز می‌شود. "فابین"  و "سپاستین" خواهر و برادری هستند که طبق شنیده‌ها از مادری یهودی و پدری آلمانی متولد شده‌اند که سرانجام ارتباط "سپاستین" با ملایی به ازدواج "فابین" و ملایی ختم می‌شود و قهرمان جودوی ایران وارد زندگی جدید و پرحاشیه‌ای می‌شود، آن‌هم با این روند پرسرعت! و این ازدواج سرآغاز حاشیه برای جودوی ایران می‌شود.

عکس یادگاری "فابین" با برج میلاد و  اورشلیم

همسر سعید ملایی که به زبان فارسی تقریبا مسلط است و حتی در مصاحبه‌هایی که از او در فضای مجازی منتشر شده، کاملا نشان می‌دهد که او زبان فارسی را به سرعت یاد گرفته و پس از ازدواج با سعید ملایی بارها به ایران نیز سفر می‌کند و حتی در یکی از سفرهای "فابین" به تهران "سپاستین" برادر " فابین" نیز حضور پیدا می‌کند و حتی عکس یادگاری آنها روی برج میلاد تهران در صفحه مجازی آنها دیده می‌شود. البته آنها گویا به گرفتن عکس یادگاری علاقه شدیدی دارند، چون با توجه به اینکه شنیده شده مادر آنها یهودی است، رفت و آمد "فابین" و "سپاستین" به سرزمین های اشغالی قدس منعی ندارد و حتی عکس این خواهر و برادر در شهر قدیمی و تاریخی اورشلیم نیز در صفحه مجازی آنها منتشر شده که عکس‌های آنها نیز مورد تایید ملایی قرار گرفته است!

در هر صورت سفرهای "فابین" به تهران دستاوردهای زیادی برای او و سرکردگان این سناریو داشت. سفرهای پر رمز و راز و دیدارهایی که با نزدیکان و دوستان سعید ملایی در رستوران های تهران داشته‌اند، زمینه مهاجرت ملایی و برخی از مربیان را پررنگ تر کرد تا اینکه ملایی در یک اقدام بسیار زشت و عوامفریبانه در مسابقات جهانی توکیو به مسئولان فدراسیون جهانی اعلام کرد که مسئولان ایرانی به او از تهران اعلام کرده‌اند که حق مبارزه کردن با نماینده رژیم اشغالگر قدس را ندارد، اما او دوست داشته که مبارزاتش را تا فینال ادامه دهد و شکست مقابل نماینده بلژیک به دستور مسئولان ورزش ایران بوده است (مثلا مصلحتی)، اما این در حالی است که ملایی در مسابقات جهانی ژاپن به گفته همه کارشناسان از لحاظ فنی مقابل نماینده بلژیک شکست خورد و برای جنجال آفرینی دروغ بزرگی را گفت و سرانجام ناخواسته وارد بازی کثیف سیاسی شد. ملایی که مدت‌ها بود سودای مهاجرت را بر سرداشت، سرانجام با وسوسه‌های اطرافیان خود تصمیم گرفت برای رسیدن به معشوقه (فابین) خود مسیر اشتباهی را انتخاب کند، چرا که او می‌توانست بهتر از این؛ مسیر زندگی خود را انتخاب کند، او با این روشی که انتخاب کرد، ابتدا به کشور خود خیانت نمود و بعد از آن خانواده جودو را گرفتار کرد! سعید با تصمیم پر از غلط خود ورزش ایران را به شدت تحت فشار قرار داده است. او نباید در انتخاب این مسیر گذشته خود را فراموش می‌کرد، چرا که ملایی امروز به هر آنچه که رسیده، از جودو و ورزش ایران بوده، اما با مشاوره‌های غلط گرفتن از اطرافیان خود به راحتی وارد یک بازی سیاسی کثیف شد.

تهدید مسئولان ورزش از سوی ملایی از دوران رییس سابق

البته سعید ملایی در دوران ریاست فدراسیون قبلی در طی شدن این پروسه بارها با رسانه‌های مختلف مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهد که غیر مستقیم مسئولان ورزش ایران را تهدید کرد که اگر به شرایط او رسیدگی نشود، قطعا با توجه به پیشنهادهای خارجی که از اروپا دارد، فکر خواهد کرد و دست به مهاجرت می‌زند. سرانجام سعید ملایی در کمتر از دوسال تهدید خود را عملی کرد و آن هم با بدترین شکل ممکن، البته سعید در شرایطی تصمیم گرفته مسیر زندگی‌اش را در ورزش حرفه‌ای تغییر دهد که به اعتقاد برخی‌ها، از جمله مجید زارعیان، سرمربی تیم ملی جودو، این اتفاقات یک جریان‌سازی از طرف فدراسیون جهانی بوده برای اینکه ملایی را به حاشیه ببرند.

زارعیان پس از بازگشت خود از مسابقات جهانی جودو به ایران در صحبت‌های خود، مدعی شد: «یک‌سری برنامه‌های از پیش تعیین‌شده باعث شد حواشی‌ای برای جودوی ایران رخ دهد. از مبارزه سوم به‌ بعد ملایی با مأمور امنیتی ویزر روی تاتامی می‌رفت. آن‌ها اجازه نمی‌دادند حتی من برای کوچ در کنار ورزشکارمان باشم. برنامه‌هایی از پیش تعیین شده بود که جودوکار ایران و رژیم اشغالگر قدس با هم مبارزه کنند، موضوع را کاملا سیاسی کرده بودند، اما باخت ملایی به بلژیک که با تمام وجود در مقابلش ظاهر شد و به زعم کارشناسان تمام تلاشش را برای برد کرد، همه معادلات فدراسیون جهانی را به‌هم ریخت. طبق قانون هیچ‌گاه جدول مسابقات قهرمانی جهان تغییر نمی‌کند. مسابقه جودوکار اسرائیل بعد از مبارزه ملایی بود، اما جدول را طوری جابه‌جا کردند که مبارزه او با جودوکار مصری و بازی ملایی جابه‌جا شود که خلاف قانون بود. بعد از پایان مسابقات با مأمور امنیتی و با یک ون به همراه سعید آمدند هتل، ملایی را بدون اجازه من جابه‌جا کردند که این کار کاملا غیرقانونی بود. او برای برگشت به ایران بلیت داشت، اما مأموران امنیتی نگذاشتند همراه من بیاید و بلیت آلمان برایش تهیه کرده بودند. فکر می‌کنم همه‌چیز از پیش تعیین شده بود. قبل از سفر به ژاپن، عده‌ای در ایران با جوسازی‌ها این اتفاقات را چیده بودند و مرتبا با سعید در تماس بودند».

بنابر اظهارات ویزر گفته می‌شود ملایی قصد داشته در این مسابقات با نماینده اسرائیل بازی کند، اما، چون خانواده‌اش تحت فشار قرار می‌گیرند از این کار صرف‌نظر می‌کند. حتی او از بازی سوم به‌ بعد با زارعیان درگیری لفظی پیدا می‌کند و بدون مربی روی تاتامی می‌رود، طوری که حتی باعث می‌شود، رضا صالحی‌امیری از ایران با زارعیان تماس می‌گیرد تا با ملایی صحبت کند، اما او به دلیل وجود مأموران امنیتی در سالن نمی‌تواند پیغام رئیس کمیته ملی المپیک را به شاگردش برساند.

زارعیان، در ادامه صحبت‌های خود حتی موضوع تحت فشار بودن خانواده سعید ملایی را نیز رد کرده بود. او در رابطه با این موضع اظهار داشت: این خبر‌ها کاملا کذب است. این موضوع را خودشان به سعید القا کرده بودند. کسی از ایران حتی به ما زنگ هم نزد که مبارزه کنیم یا خیر، چه برسد که خانواده ورزشکار را تهدید کنیم. فکر می‌کنم همه‌چیز از پیش تعیین‌شده بود، قبل از سفر به ژاپن، عده‌ای در ایران با جوسازی‌ها این اتفاقات را چیده بودند و مرتبا با سعید در تماس بودند.

گزارش پر ابهام فدراسیون جهانی برای تکمیل کردن سناریو تعلق جودوی ایران

اخیر نیز فدراسیون جهانی جودو با ارسال گزارشی ادعای عجیب و پوچی را مطرح کرده مبنی بر اینکه در مسابقات مختلف در طول دو سال گذشته (از دوران ریاست قبلی تا کنون) سعید ملایی برای روبرو نشدن با نماینده رژیم اشغالگر قدس دست به شکست مصلحتی زده که این گزارش خلاف واقع است، در واقع آنها با ارائه این گزارش بدنبال تکمیل کردن پازل اتفاقات مسابقات جهانی توکیو بوده‌اند. 

آنها مدعی شده‌اند که سعید ملایی 28 اکتبر سال 2018 در مسابقات گراند اسلم ابوظبی، در 17 نوامبر سال 2018 در مسابقات گرند پری هلند، 28 نوامبر سال 2018، مسابقات 16 دسامبر مقابل "ساساکی" از ژاپن و مسابقات گرند اسلم پاریس در تاریخ 9 فوریه سال 2019 و مسابقات جهانی توکیو در سال 2019 مقابل نماینده بلژیک مصلحی باخته است. این ادعای های پوچ در حالی از سوی فدراسیون جهانی مطرح شده که مبارزات سعید ملایی در تعدادی از این رقابت‌ها با شکست فنی روبرو شده است. مثلا شکست مقابل "ساساکی" نماینده ژاپن که عناوینی بسیار زیادی در دنیای جودو دارد و یا شکست مقابل نماینده بلژیک در مسابقات جهانی همه از جمله مبارزاتی است که ملایی از لحاظ فنی بازنده میدان بوده، اما فدراسیون جهانی برای اینکه به اهداف شوم خود برسد، تمام این شکست‌ها را مصلحتی اعلام کرده تا از این طریق و همکاری سعید ملایی پازل تعلیق جودوی ایران تکمیل شود.

اما برای شفاف شدن سناریو وزیر رئیس فدراسیون جهانی و نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس، یک مثال ساده می‌زنیم. طی دو سال گذشته محمد رشنونژاد به همراه تیم ملی کشورمان راهی رقابت‌های بین المللی هلند شد و دیگر هیچ وقت به کشورمان بازنگشت و پناهنده شد و در حال حاضر نیز برای تیم ملی این کشور فعالیت می‌کند. سوال ما این است که اگر فدراسیون جهانی دلسوز ورزشکاران ایرانی است (که قطعا این طور نیست و بدنبال اهداف سیاسی هستند) چرا زمانی که رشنونژاد پناهنده شد و زیر پرچم فدراسیون جهانی قرار گرفت، فدراسیون جهانی روی این موضوع پافشاری نکردند؟ حالا چه اتفاقی رخ داده که آنها به این شکل برای جودوی ایران دام پهن کرده‌‌اند؟ اینکه همسر وزیر رئیس فدراسیون جهانی یهودی است و رابطه بسیاری نزدیکی هم گویا با نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس دارد، برای همگان آشکار است و تمام این سرنخ ها نشان می‌دهد که آنها به دنبال اهداف دیگری در ورزش ایران هستند که قطعا با مقاومت ورزشکاران ایرانی به اهداف نحس و شوم خود نخواهند رسید.

دیدگاه کاربران

میثم۱۱۰۳۱۴۴۱۱:۲۳:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۳۱
وقتی این اتفاق برای سایر ورزشکاران هم افتاد بعد میخواهید چه توجیهاتی بیارید.
ناشناس۱۱۰۳۳۸۲۱۳:۳۱:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۳۱
این خانم فابین تو این یک سالی که با سعید مولایی ازدواج کرده اینطور فارسی رو خوب یاد گرفته یا از قبل بلد بوده؟! به چه کارش میومده که از قبل فارسی رو یاد گرفته باشه.
ناشناس۱۱۰۳۷۵۷۱۸:۳۰:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
ملایی خدا ازت نگذره امیدوارم توبه کنی آدم بخاطر یک تیکه فلز به کشورش و ایمانش و به ملت مظلوم خیانت نمی کنه یادت باشه همه ما میگیریم وپیش خدا باید پاسخگوی اعمالمان باشیم . خدا آخر و عاقبت همه ما رو بخیر کنه
ناشناس۱۱۰۳۶۶۸۱۶:۴۶:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
تا کی ..؟ آنچه مسلم است این است که هیچ ایران، مسلمان و آزاده ای دل خوشی از صهیونیست ها ندارد و دلایل زیادی هست که حتی اروپاییها هم بارها دولت مدیران آن رژیم را بخاطر زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی شماتت کرده اند. اما ورزش را نباید سیاسی کرد واقعا ورزشکار چه گناهی کرده که مجبور است به خاطر قرعه برای بازی نکردن با حریف اسرائیلی ببازد. من از حرف خادم که گفت مسئولیت اینگونه از اقدامات رو حاکمیت بپذیرد نه اینکه ورزشکار. اگر خود ورزشکار باخته چرا اونهایی که باخته اند رو ازشون تقدیر می کنید؟
ناشناس۱۱۰۳۱۸۲۱۱:۴۵:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۳۱
اسم ایران از روی این ادم که در متن نوشتید بردارید
ناشناس۱۱۰۳۱۸۵۱۱:۴۶:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۳۱
اقا بالاخره به ملایی گفته شده بود که با ورزشکار اسراییلی حق مبارزه ندارد یا نه؟علیرغم اخطارهای قبلی فدراسیون های جهانی،بازهم همان روش قبلی را ادامه دادیم و حالا هم که به مشکل برخوردیم تمام کاسه کوزه ها را سر ملایی خالی میکنیم.اصلا زن ملایی دورگه دینی باشد،مگر اشکالی دارد؟مگر ما در ایران یهودی نداریم؟..
ناشناس۱۱۰۳۲۲۱۱۲:۰۴:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۳۱
به جای این سناریو سازیها که ممکن است واقعیت هم داشته باشد یک فکر اساسی به حال ورزش ایران بکنید که در غیر اینصورت در آینده نه چندان دور همه ورزش ما تعلیق و قهرمانان ورزشیمان هم با زن یهودی یا بدون زن یهودی از کشورخارج میشوند(چاره ای ندارند)
ناشناس۱۱۰۳۲۳۲۱۲:۱۴:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۳۱
حالا شروع شد، قصه تکراری تخریب هر کی که با ما هم فکر نیست .... عزیز من چرا دیگران جذب میکنند و ما دفع؟ خوب ایراد در روش و نگاه ماست، نمیشه همیشه بگیم همه ایراد دارند و ما خوبیم
ناشناس۱۱۰۳۳۱۰۱۲:۵۹:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۳۱
شما راست می گیدها.تا حالا هیچکس هم مصلحتی نباخته،اصلا هم به هیچ ورزشکاری گفته نشده باید ببازه که با اسراییل بازی نکنه.اینا همه .. !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۱۰۳۳۲۰۱۳:۰۶:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۳۱
و باز هم توهم توطئه...
امیر۱۱۰۳۳۲۶۱۳:۰۸:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
تا روزی که در کشور بوده سرباز تمام وقت وطن بوده و از جان مایه گذاشته ولی تا مجبور میشه و تصمیم میگیره برای آینده‌اش مهاجرت کنه سناریوسازی شروع میشه. سناریوهای تکراری فارس.
ناشناس۱۱۰۳۳۳۰۱۳:۱۱:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۳۱
خود آرش میراسماعیلی چطور رئیس فدراسیون جودو شده است؟ ربطی به مبارزه نکردنش با حریف اسرائیلی که ندارد؟
ناشناس۱۱۰۳۳۳۲۱۳:۱۲:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۳۱
حالا چند روزی است که جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی بخاطر ندانم کاری ملایی تعلیق شده است !!!!!!!! بهتره بگیم ندانم کاری و سیاست بازی..
ناشناس۱۱۰۳۳۴۶۱۳:۱۸:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۳۱
..واقعا خجالت آوره. ورزش پهلوانی و مرادنگی هستش و هیچوقت با بازی نکردن با هر کشور دیگری نمیشود پهلوانی و مردانگی را ثابت کردش. با مسابقه ندادن با کشوری مثل اسرائیل فقط آبروی پهلوانی و مردانگی کشور ایران را میبریم
ایرانی آباد و آزاد۱۱۰۳۳۴۸۱۳:۱۸:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۳۱
ورزش نباید سیاسی شود . این بنده خدا و قبلی ها هیچ گناهی ندارند. ورزش باید وسیله یک دلی و یه دستی و محبت و دوستی بین ملتها باشد نه ابزاری تند در دست دولتها ..
ناشناس۱۱۰۳۳۶۵۱۳:۲۴:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۳۱
یه زن میتونه تمام فدراسیون یه مملکت را به فلاکت بندازه ؟ یه جای کارتون میلنگه که اینقدر ضعیف هستید .
سجاد۱۱۰۳۳۸۳۱۳:۳۲:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۳۱
آقا سعید کارت زشت و زننده بود تو با پول و مال مردم ایران بزرگ شدی اما خیانت کردی و وارد برنامه ای شدی که رژیم کودک کش پشت اونه همون رژیمی که وقتی ناو امریکایی کودکان و زنان و مردان ایرانی را در هواپیما منفجر کرد با گل و شیرینی از کاپیتان جانی حمایت کردن یاد مردان مرد بخیر الان عده ای رگ گردنشون باد میکنه ورزش رو سیاسی نکنید خوب الان اونها که دارن این کار رو میکنند
ناشناس۱۱۰۳۴۰۱۱۳:۳۸:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۳۱
..با اسراییل مشکل دارید باید اعلام کنید به این دلیل مسابقه نمی دیدم، نه اینکه ورزشکارو به عناوین مختلف مجبور به باخت کنید! درضمن همین سیاست تا الان چقدر مدال مفت نصیب اسراییل کودک کش کرده؟ الان کی کجای دنیا می دونه ما برای چی با اسراییل بازی نمی کنیم؟
احد۱۱۰۳۴۱۰۱۳:۴۳:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۳۱
دیرو ز در مسابقات جهانی کشتی ، کشی گیر لبنانی مثل شیر واستاد و گفت با رژیم صهیونیستی مسابقه نمیدهد و هر کاری دوست دارید انجام بدید! اونوقت ما بازی .. دراوردیم یک کلام مثل شیر واستیم بگیم مسابقه نمیدهیم این .. مریضی ورزشکاران در لحظات اخری و... دیگه رنگی نداره ! اقا اگر واقعا اعتقاد داریم به صراحت اعلام کنیم که با رژیم صهیون مسابقه نمیدهیم اینکه بریم کشف اسرار کنیم و شناسنامه زنش و جد و ابادش را بکشیم بیرون ..
ناشناس۱۱۰۳۴۱۳۱۳:۴۳:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
.. برای یک ورزشکار بسیار سخته که سالها تلاش بکنه و تمرین و آسیب دیدگی و رژیم غذایی سخت رو تحمل کنه و یک دفعه یک پشت میز نشین بهش بگه باید ببازی ضمنا سابق بر این ادعا میشد ورزشکاران خودشان از بازیها امتناع میکنند و هیچ فشاری بر روی آنان نیست پس..
ناشناس۱۱۰۳۴۵۳۱۴:۰۰:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
خاک بر سر ملایی و امثال ایشان. با هزینه بیت المال رشد کرد و درنهایت به ایران و خانواده و دین ( اگر داشت) خیانت کرد. اگه وجدان داشته باشد قطعا دچار عذاب خواهد شد.
ناشناس۱۱۰۳۶۳۰۱۶:۱۵:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۳۱
میشه دقیقا بگید با کدوم هزینه بیت المال طرف یه عمر زحمت کشیده و هر مدالی هم که آورده یک دهم جایزه جهانیش به خودش پاداش دادند پس لطفا آنقدر فکر بیت المال نباشید یا اگه میخواید برید اونجایی بگردید که این هزینه با یک دستور صرف بدهی های بانک ها و ... میشه
ناشناس۱۱۰۳۷۱۵۱۷:۴۷:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۳۱
نه !پیداست که تو فقط مسلمونی
ناشناس۱۱۰۳۴۶۵۱۴:۰۶:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۳۱
چه جالب! فقط نمیدونم چرا همیشه ورزشکارای ایرانی با اسرائیلیها که همگروه میشن، همینطوری زرپ و زرپ میبازن یا شایدم باید ببازن!
ناشناس۱۱۰۳۴۶۶۱۴:۰۶:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
جمله علیرضا باید ببازی رو که یادتون هست؟ مسابقات کشتی لهستان ... علیرضا کریمی...
حق۱۱۰۳۴۹۰۱۴:۱۶:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۳۱
ایشون حق داشته بره حالا به هر صورتی که رفته ... توی کشور ما استعدادهای زیاد و بهتری هست نگران نباشید... ایشون نبود یکی دیگه مگه قحط الرجال است
ناشناس۱۱۰۳۷۴۵۱۸:۲۱:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۳۱
ساکت شو بابا کدوم استعداد ایران جودوکارش کجا همینجوری یه چیزی میگی
ناشناس۱۱۰۳۵۰۸۱۴:۲۷:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۳۱
من هم همین میگم دست زن در کار است امامان ما کی شهید کردن زن ها فتنه سقیفه کی درست کرد زن رسول خدا و ده ها مورد دیگر
ناشناس۱۱۰۳۶۹۰۱۷:۰۵:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۳۱
خدا به همه شعور داده هم به زن هم به مرد حالا شما فکر می کنی شعور خانم ها بیشتره و همه چیز به نفع اونها تمام می شه نظرت محترمه ولی دعا می کنم خدا شفات بده
ناشناس۱۱۰۳۷۰۰۱۷:۲۶:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۳۱
مادرت کیه؟ یک زن نیمی از کل ژنهای هیکل..ت مال کیه؟ یک زن کی 9 ماه تو شکمش حملت کرد؟ یک زن کی بدنیات آورد؟ یک زن کی شیرت داد و بزرگت کرد؟ یک زن کی شب و روز ازت مراقبت کرد تا گردن کلفت بشی؟ یک زن خواهرت کیه؟ یک زن مادر بزرگت کیه؟ یک زن همسرت کیه؟ یک زن ولی وای... با این افکار زمان جاهلیتت
ناشناس۱۱۰۳۵۵۹۱۵:۰۶:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۳۱
مربی جودو با بازیکنش اختلاف داره، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک زنگ میزنه اختلافشون رو حل کنه؟!!! بعد اختلاف چی بوده اونوقت؟
ناشناس۱۱۰۳۵۶۰۱۵:۰۸:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۳۱
باخت ملایی فنی بوده؟!!! خوبه که فیلم مبارزه سعید ملایی با حریفش هست که چطور با قیافه درهم وارد تاتامی میشه و در مدت 5 ثانیه ایپون میشه و گریه کنان تاتامی رو ترک میکنه.
علی۱۱۰۳۵۶۳۱۵:۱۱:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۳۱
خوب علنی بگید ما نمی خواهیم با اسرائیل بازی کنیم تا این همه دسیسه ، جاسوس بازی و ... برای یک ورزشکار پیش نیاید تو تموم رشته های که اسرائیل بازیکن می فرسته ، دیگه ورزشکار اعزام نکنید به ملت و ورزشکار ها هم بگید از این رشته ها به رشته های دیگه برید و تمام پول بیت المال رو هم هدر ندید که کلی هزینه بشه بعد طرف رو مجبور .. ، دسیسه ..تا مقابل حریف اسرائیلی بازی نکنه
ناشناس۱۱۰۳۵۷۲۱۵:۱۸:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۳۱
دایی جان ناپلئون کی بودی تو ؟؟؟
امیر حسین۱۱۰۳۶۰۵۱۵:۵۵:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۳۱
وطن فروشی که دیگه شاخ و دم نداره . اینهمه ورزشکار با اسراییلیا مسابقه ندادن اتفاقا ارزششون خیلی بیشترشده . میگید نه مقایسه کنید ورزشکارایی که تاکنون با اسراییلیا مسابقه ندادن و همین نامرد که اینطوری خودش و ورزش ما رو به چالش کشید. واقعا ارزش کدامیک الان نزد ملت بیشتره؟
ناشناس۱۱۰۳۶۲۶۱۶:۱۱:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۳۱
دوستان جوری می گویند باید فکری کرد که ورزشمان از ورزشکار خالی نشود انگار اصلا کشور هیچ نقشی در تربیت و قهرمانی یک ورزشکار ندارد و همه چیز فقط خود وی است اگر این جور است می شود بفرمایند قبلا این مقامها کجا بود؟؟ چرا دیگرانی که این قدر پول هم دارند نتوانسته اند یک دهم موفقیت های ایران را با این همه کمبود به دست آورند مگر می شود بدون مربی و تسهیلات ورزشکار ببرد خوب بروند و خارج مبارزه کنند ببینند چقدر از این افراد میتوانند جایگاهشان را حفظ کنند این قدر غریبه پسند و آشنا نفرت نباشیم
علی۱۱۰۳۶۸۴۱۷:۰۰:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۳۱
.. یعنی خود اعراب با اسرائیل مسابقه می دهند . خود فلسطین ایضا ! و ما نه ! اسرائیل بخواهیم یا نخواهیم توسط سازمان ملل به عنوان کشور شناخته شده .. اوج بچه بازی اینه که شجاع نمیریم بگیم با اسرائیل مسابقه نمی دیم . بلکه گواهی دکتر می بریم که مریضیم یا می بازیم ! این دیگه اوج شه !
ناشناس۱۱۰۳۶۸۸۱۷:۰۲:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۳۱
بالاخره به دلیل تعصبات خاص باعث شدین پرچم اسرائیل برای چندمین بار به اهتزاز در بیاد و مدال طلا نصیبشون بشه!!حال آنکه با شکستشون میتونستین کار بهتری انجام بدین
hamed۱۱۰۳۷۷۱۱۸:۵۵:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
پس ایشون هم جاسوس بودن چه جالب
ناشناس۱۱۰۳۸۳۳۲۰:۱۷:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۳۱
بهتره جودوی ایران تعلیق بشه تا بفهمند بخاطر وطن فروشی یک عده، عده زیاد دیگری قربانی میشن بخاطر وطن فروشی و پناهندگی مولایی، کل جودوی ایران و تمام بازیکن ها تعلیق میشن خودخواهی مردم ایران حدی ندارد
حاجی۱۱۰۳۸۵۸۲۰:۴۴:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۳۱
عجب داستان رمانتیکی بابا تورا خدا بس کنید عرضه هیچ کاری را نداریم
ناشناس۱۱۰۳۸۷۹۲۱:۱۹:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۳۱
.. وطن فروش مدالهات بخوره تو سرت با اون زن شیر برنجت
ناشناس۱۱۰۳۹۰۲۲۱:۴۵:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۳۱
آقا مگه عمر ورزشی یک ورزشکار چقدر هست که باید برای مقاصد سیاسی و فکری شما قید قهرمان شدن رو بزند. و آقازاده ها در آمریکا راحت زندگی کنند.
اصغر۱۱۰۳۹۱۰۲۱:۵۴:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۳۱
.. ؟ لطفا به شعور مردم توهین نکنین. همونطوری که قبلا خادم سر مربی کشتی هم گفته بود بیاین رسما سیاست خودتون رو اعلام بفرمایین و بیخودی واسه بقیه سناریو درست نکنین
ناشناس۱۱۰۳۹۶۴۲۲:۵۶:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۳۱
همان بهتر که ادم های بی غیرت و وطن فروش گورشان را گم کنند و بروند. این آدم با زن بی حجابش نشان داده که عرق دینی ندارد و با این اقدامش نشان داده عرق ملی ندارد.
حمیدرضا۱۱۰۳۹۷۰۲۳:۰۴:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۳۱
با سلام.من کاری به مسائل فنی یا سیاسی ندارم فقط میخوام اینو به آقا سعید بگم عزیزم آدم شریک زندگیشو اینجوری انتخاب نمی کنه.خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج. تا دیر نشده به آغوش خانواده ومیهنت برگرد.این کارها عاقبت خوشی ندارد زندگی مشترکی که به این شکل صورت بگیرد دوامی ندارد .تو حیفی پهلوان.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین