در مهر ماه بهترین فرصت سفر به کیش را از دست ندهید

گزارش بازرگانی،   3980627138

تور کیش در پاییز و بخصوص مهر ماه همواره طرفداران زیادی داشته است، چراکه هوای کیش مطلوب است و زمینه را برای سفری خاطره انگیز فراهم می سازد.

نکته مهم اینکه مسافرانی که تور کیش مهر را انتخاب میکنند نسبت به سایر فصول سفری ارزان تری را تجربه خواهند کرد. چراکه از اول مهر ماه تفاوت چشم گیری در نرخ ها مشاهده می شود. درواقع قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل های کیش در فصل پاییز بسیار پایین تر از تابستان و نوروز است.

 

اما اگر بخواهید با بودجه ای حدود ۷۰۰ هزار تومان چند روز به یادماندنی را در جزیره افسانه ای کیش داشته باشید، باید برای انتخاب بهترین زمان هوشمندانه برنامه ریزی کنید. معمولا اوایل و اواسط هفته قیمت ها خیلی پایین تر از اواخر هفته است و شما می توانید با یک برنامه ریزی صحیح با کمترین هزینه به جزیره کیش سفر کنید. دراین صورت علاوه بر سفری ارزان میتوانید از خلوت بودن جزیره بیشترین لذت را ببرید.

بهره مندی از آفر ها و تورهای لحظه آخری و قیمت های ویژه نیز یکی دیگر از راه های دستیابی به  سفر ارزان به کیش  است.

اما مهم ترین نکته انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر است که بهترین نرخ تور کیش و بهترین خدمات را ارائه دهد.

گروه تورهای کیش یکی از معتبر ترین آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور های تخصصی کیش است که وابسته به شرکت خدمات مسافرتی و هوایی چهارفصل و زير نظر اداره كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان تهران است.

این مجموعه مجری برگزیده تورهای كيش برای سالهای متوالی است و همچنین برنده  لوح تقدیر از چندین دوره نمايشگاه صنعت گردشگری در ایران است.

چطور تور مهر ماه 98 رزرو کنم ؟

مسافر عزیز می توانید با مراجعه به سایت تور کیش پکیج های ویژه مهر ماه را بررسی نموده و پس از انتخاب تور و هتل مناسب خود با گروه تورهای کیش تماس حاصل کرده و اقدام به رزرو تور خود نمایند.

 

هتل مناسب خود را چگونه انتخاب کنم؟

انتخاب هتل مناسب در بین هتل های کیش که از تنوع بسیاری نیز برخوردار هستند امری بسیار مشکل خواهد بود. گروه تورهای کیش در انتخاب هتل مناسب شما راهنمایتان خواهد بود. برخی گردشگران ترجیح می دهند هتل مد نظرشان به مراکز دیدنی و توریستی و مراکز خرید دسترسی آسانی داشته باشد و برخی اقامت با قیمتی ارزان را الویت انتخابشان قرار می دهند.

به عنوان مثال هتل پارمیس کیش یکی از بهترین هتل های کیش است که 5 ستاره است و همواره مورد توجه و رضایت مسافران تور کیش واقع شده است. این هتل در پکیج تور کیش مهر نیز قابل رزرو است و خدماتی نظیر صبحانه و ناهار به صورت منو بوفه، استخر، سونا، جکوزی، استقبال فرودگاهی را ارائه می دهد.

هتل های جام جم،  پانیذ، سیمرغ، فلامینگو، آرامیس، آریان، ارم، گامبرون، هلیا، هتل ایران، هتل ایران، مریم، پارمیدا، صدف، شایان، شایگان،هتل داریوش و هتل ترنج جزو محبوب ترین هتل های کیش هستند.

 

تورهای کیش در چه هتل هایی برگزار می شود؟

گروه تورهای کیش با تمامی هتل های جزیره کیش طرف قرار داد میباشد و مسافران محترم میتوانند هتل مورد نظر خود را از بین تمامی هتلهای کیش انتخاب نمایند . لیکن جهت راهنمایی بهتر مسافران عزیز برای انتخاب هتل مناسب پیشنهاد میشود قبل از انتخاب هتل قسمت نظرات مسافران در مورد هتلهای کیش (مندرج در وب سایت این مجموعه) را مطالعه نموده تا با آگاهی بیشتر هتل دلخواه را انتخاب نمایید .

 

تور کیش شامل چه خدماتی است؟

بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و صبحانه در بیشتر پکیج های تور کیش موجود است. همچنین می توانید با پرداخت هزینه ی اضافی از خدماتی نظیر ناهار، درصد تخفیفات گردشگری و ناهار و شام بهره مند شوید.

 

بطور کلی تور کیش مهر 98 فرصت بسیار مناسبی را برای سفر به جزیره کیش فراهم می سازد چراکه آب و هوای کیش نسبتا خنک بوده و می توانید در تمام ساعات روز از هتل خارج شوید و به تفریح و گشت و گذار در اطراف جزیره بپردازید.

 

در انتها توصیه می کنیم جهت بررسی قیمت و سفارش آنلاین تور کیش به وب سایت تورکيش.net مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین