پزشکیان: پناهیان وجناحش در مطالبه شفافیت دنبال بهره برداری سیاسی اند

گروه سیاسی الف،   3980620015 ۷۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت:حمله یکی از سخنرانان مشهور در روضه اباعبدالله (ع) به مجلس به عنوان یکی از ارکان نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران صدر خبرهای کشور را در روزهای عزاداری به خود اختصاص داد.

پزشکیان: پناهیان وجناحش در مطالبه شفافیت دنبال بهره برداری سیاسی اند

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت:حمله یکی از سخنرانان مشهور در روضه اباعبدالله (ع) به مجلس به عنوان یکی از ارکان نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران صدر خبرهای کشور را در روزهای عزاداری به خود اختصاص داد. درباره این سخنان می‎توان از زوایای گوناگون به موضع‎گیری و اظهار نظر پرداخت اما قطعاً مقدم بر هر موضعی ذکر این سخن ضروری است که ادبیات استفاده شده توسط این سخنران نه در شأن نمایندگان ملت و مردم عزیز ایران است و نه در شأن مجلس سیدالشهدا.

*در اینکه مجلس ما می‎توانست و می‎بایست شفاف‎تر از وضعیت فعلی باشد، شکی نیست اما این اتفاق هیچ گاه رخ نخواهد داد تا زمانی که یک تفکر سیاسی خاص نگاه خود را به این موضوع تغییر دهد. در واقع جریان سیاسی مشخصی که خطیب یاد شده نیز منسوب به آن است در موضوع «شفافیت» به دنبال بهره‎برداری‌های سیاسی است و به مثابه یک چماق علیه رقبای خود به آن می ‌نگرد.

*نشانه‌ های تأیید این ادعا در اطراف ما و سابقه این جناح کم نیستند. به طور مثال تفکری که امروز به شکلی که شاهد آن هستیم در حال طرح موضوع شفافیت در مجلس است همان تفکری است که سال قبل از دو نماینده مجلس یعنی خانم پروانه سلحشوری و آقای غلامرضا حیدری بابت نطق میان دستورشان شکایت کرد. در حالی که اصل ٨۶ قانون اساسی ما به صراحت بر آزادی کامل نماینده مجلس برای اظهار نظر درباره تمام شئون کشور تأکید کرده.

* برای اینکه مشخص شود که این شفافیت فقط یک بهانه سیاسی است که مجلس اباعبدالله را هم آلوده سیاسی بازی کرده، باید به نکته دیگری اشاره کرد و آن هم اینکه آیا در این کشور فقط مجلس و احیاناً دولت هستند که نیاز به شفافیت دارند؟ تا جایی که ما می‌دانیم و می‌بینم اگر در کشور ما دو نهاد باشند که حداقل هوایی از شفافیت را بشود در آنها یافت همین مجلس و دولت هستند که البته این سخن ناظر به اصل این نهادها است نه اینکه چه کسانی در آنها حاکم هستند. برای نمونه همین دو هفته پیش بود که وزیر اقتصاد اعلام کرد که به جز مجلس و دولت هنوز هیچ کدام از نهادهای دیگر، از قوه قضائیه و بنیادهای مختلف گرفته تا صدا و سیما و قرارگاه خاتم حتی یک برگه از اسناد خود را به جهت شفافیت در سامانه حقوق و مزایای مدیران و کارکنان دستگاه‌ها پیدا نکرده ‌اند.

* یا اگر مطالبه‎ای برای شفافیت رأی وجود دارد چرا شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و نهادهایی از این دست شامل این شفافیت نشوند؟ مگر این دو نهاد هم وظیفه تکمیل فرآیند قانونگذاری توسط مجلس را ندارند و در این امر سهیم نیستند؟

دیدگاه کاربران

محسن۱۰۸۷۴۶۶۰۹:۴۰:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما و جناحت شفافیت رو به سرانجام برسون بدون بهره برداری سیاسی مردم مطالبه شفافیت دارن به بقیش کار ندارن.
ناشناس۱۰۸۷۹۲۱۱۵:۲۰:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
مجلس اینده خالی از نمایندگان فعلی خواهد بود. خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد مگر انکه خودشان بخواهتد مجلس بعدی مجلس تغییر خواهد بود
ناشناس۱۰۸۸۲۶۲۱۹:۴۷:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۲۰
پناهیان‌ها نماینده‌ی ملت ۹۸ ورصدی هستند
ناشناس۱۰۸۸۲۹۱۲۰:۱۹:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
اینا که منفی دادند مگه نماینده مجلسند
1۱۰۸۸۴۵۳۲۲:۴۲:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
اینها از دو نماینده ی مجرم و فاسد دفاع کردند ، آنوقت بیایند و شفاف سازی کنند!!!!
ناشناس۱۰۸۸۱۳۵۱۷:۵۳:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
بد نیست برادر پناهیان و دوستانش شفافیت را از جناح خود شروع کنند.
ناشناس۱۰۸۷۴۷۲۰۹:۴۴:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
پزشکیان : حمله به مجلس به عنوان یکی از ارکان نظام ، مذموم است.. سال ۸۸ که در کف خیابان جنگ داخلی راه انداخته بودید ، نگران ارکان نظام نبودی !!
ناشناس۱۰۸۷۶۵۶۱۱:۴۲:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
یک نکته جالب. اگر نظرشون برای شفاف سازی سیاسی هست خب شفاف سازی کنید و این ابزار را بگیرید. چرا مقاومت میکنید؟
جناح باد۱۰۸۷۴۹۲۰۹:۵۶:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
اصول کار شما اصلاحاتچی ها همین هست. مظلوم نمایی اولیه و بعد تعمیم به همه. چرا فقط ما شفاف باشیم. بقیه هم باید شفاف باشند. شما اول پیش قدم بشو. تا نوبت به بقیه هم برسد. تحلیل آبکی حزب سبز و بنفشتون تموم شد آرا خود را اعلام کنید
ناشناس۱۰۸۷۵۰۲۱۰:۰۰:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
راست میگه خب اگه شفافیت آرا مهمه پس باید شفافیت برای همه ارکان مسئول در کشور هم باشه همه ارگانها چه دولتی و غیر دولتی و همه و همه و همه...
ناشناس۱۰۸۸۰۰۸۱۶:۲۲:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
دوست عزیز این شفافیت رو مجلس قانون کنه، کسی جلوشون رو گرفته، آیا؟؟؟
رحمان۱۰۸۸۲۵۱۱۹:۳۹:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۲۰
کشورمان قانون مشخصی دارد.این شماها هستید که با تغییر قانون به نفع خود و تعبیر آن درجهت منافع خود باعث تورم ۴۰۰درصدی شدید.
سید جواد۱۰۸۷۵۰۹۱۰:۰۴:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
جناب پزشکیان. مشکل اینجاست که جناح شما حتی مطالبه شفافیت نیز نمی کند. شما بر مسند نمایندگی تکیه زده اید تا حرف مردم را بزنید. مطالبه شفافیت وظیفه شما به عنوان نمایندگان مجلس است، نه اینکه اگر دیگران این کار را کردند شما آشفته شوید!
ناشناس۱۰۸۷۵۲۱۱۰:۱۸:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
جناب پزشکیان در اینکه آقای پناهیان و جناحشان دارند از آب گل آلود ماهیگیری می کنند شکی نیست ولی جناح شما هم کم گند نزد. این بود تدبیر و امیدتان؟؟ این بود آن چیزهایی که به ملت وعده می دادید؟ من یقین دارم که جناح منتسب به پناهیان در این دور با آرایی هر چند ضعیف پیروز غائله مجلس خواهند شد
ناشناس۱۰۸۷۵۳۰۱۰:۲۲:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۲۰
چرا برخی از نمایندگان مجلس از شفافیت می ترسند؟
ناشناس۱۰۸۷۷۸۴۱۳:۰۴:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۲۰
می ترسند برای تأیید صلاحیت.
سید۱۰۸۸۳۶۹۲۱:۱۹:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
برای تائید صلاحیت یا بسته شدن راه بده بستون پشت پرده شون؟ آپارتمان گرفتن و لب تاب گرفتن و پروژه گرفتنشون؟
ناشناس۱۰۸۷۵۳۷۱۰:۲۷:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما به دیگران کاری نداشته باشید ،شما نماینده مردم هستید باید شفاف باشید
ناشناس۱۰۸۷۵۳۹۱۰:۲۸:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما به بقیه نهادها جکار داری؟ اول از مجلس شروع کنید تا بقیه هم دنباله رو کار شفافیت در سازمان های مربوطه شوند . لطفا" به جاده خاکی نزنید.
ناشناس۱۰۸۷۵۴۶۱۰:۳۲:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۲۰
مقصر اصلی خووووووووووود مردم هستند که حقایق را نمی بینند.
ناشناس۱۰۸۷۵۴۸۱۰:۳۴:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۲۰
عجب پس هیچکس اصولا نباید تقاضای شفافیت داشته باشه چون به دنبال بهره برداری هست جالبه که همه این دوستان مجلسی از تک تکشون بپرسی میگن موافق شفافیت هستن ولی تو رای گیری مخالف میشن مردیم از این همه تناقض!!
کیان۱۰۸۷۵۴۹۱۰:۳۵:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۲۰
حتی اگر پناهیان قصد بهره برداری جناحی داشته باشد، باز هم اقدامش قابل تحسین است زیرا یک مطالبه و دغدغه مردمی را پیگیری میکند ولی شما و همفکرانتان چه آقای پزشکیان... دغدغه ها و اولویتهای شما چیست...!؟ جناح شما فقط یک دغدغه دارد، پیروزی در انتخابات و ماندن در قدرت به هر قیمتی
شاهد۱۰۸۷۸۷۶۱۴:۳۷:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
و البته ورود زنان به ورزشگاه و موتورسواری آنها
ناشناس۱۰۸۷۵۵۳۱۰:۳۸:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
هر كه حرف ميزنه، مي گويند سياسي است. ببينيد چه مي گويند نه اين كه كي مي گويد گل من.
نجیب۱۰۸۷۵۵۴۱۰:۳۹:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شماها اگر ریگی به کفش ندارید چرا انقدر بهتون برخورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر حسین سلطان/تهران۱۰۸۷۸۳۳۱۳:۵۳:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
برای اینکه جناح مقابل به دنبال بهانه گیری و اغراض سیاسی است و حتی از مجلس عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) نیز برای نیل به مقاصد سیاسی اش سوء استفاده می کند. برای بنده و جناب دکتر پزشکیان و همینطور هر فرد دیگری که فقط و فقط کمی حتی روی چنین مسائلی دقت نظر داشته باشد کشف اینگونه بهانه گیری ها کار چندان سخت و شاقی نبوده ، نیست و نخواهد بود. سایت وزین الف لطفا به نفع جناح خاص مد نظر جناب دکتر پزشکیان جبهه نگیرید و تمامی کامنت های(نظرات) ارسالی از سوی مخاطبان تان ذیل این مطلب و همچنین دو یا سه مطلب وابسته به آن طی روزهای گذشته را هم درج نمایید(بدون سانسور و یا تقطیع پیام ها!) تا معلوم شود اظهارات دور از نزاکت گوینده محترم(آقای پناهیان) با چه واکنش های صد در صد مخالفی هم همراه شده است و آنگاه بسیار شفاف تر!!! می توان نسبت به موضوع مورد مناقشه(شفافیت!) قضاوت کرد.
ناشناس۱۰۸۷۹۴۰۱۵:۴۰:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
من خود جز هیچ جناحی نیستم ولی در این دو سه روز با هر کس صحبت می کردم بدون قید و شراط نظر آقای پناهیان را قبول داشتند ، اینکه نماینده گان چکار می کنند که از شفافیت آرا می ترسند ما حسابداران یک مثل داریم و آن این است ندزد و نترس.
ناشناس۱۰۸۸۲۳۱۱۹:۱۰:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
ی مثل دیگه هم داریم اختلاف حساب چه یکریال چه یک میلیارد اختلاف اختلافه
ناشناس۱۰۸۷۹۹۵۱۶:۱۵:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۲۰
مردم عزیز چند ماه دیگر دندان سر جیگر بگذارید انتخابات نزدیک است مجلس بعدی را از نمایندگان فعلی جاروب کنیم
ناشناس۱۰۸۸۱۰۹۱۷:۲۷:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما هم گویا در توهم هستید که اکثر مردم خواستار عدم شفافیت هستند مثل شما و امثال پزشکیان،چشمتون رو باز کنید و از توهم بیرون بیاید
ناشناس۱۰۸۷۵۶۰۱۰:۴۲:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۲۰
من به این جناح و اون جناح کاری ندارم چرا اسمون ریسمون میبافید بگو چرا مخالف شفافیت ارا هستید
ناشناس۱۰۸۷۵۶۱۱۰:۴۵:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما از خودت شروع کن آقای مجلس!!! اگه اعتقاد داری راس اموری.
56789۱۰۸۷۵۶۴۱۰:۴۷:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
تو روضه باید مطالب روز جامعه گفته بشه. کسی که بحق باشد گیری تو کارش نباشه نباید از شفافیت بترسه
ناشناس۱۰۸۷۵۶۶۱۰:۴۹:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
آقای پزشکیان ، جنابعالی و جناحتان از مخفی نگهداشتن آرا نمایندگان دنبال چه بهره برداری هایی هستید؟اقتصادی ، اجتماعی ، ورزشی؟تفریحی؟... ؟ چی؟ سایت الف خواهشمنداست است سوال بنده بعنوان یک شهروند را منعکس بفرمایید
ناشناس۱۰۸۷۵۷۱۱۰:۵۴:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
پناهیان جناح نداره. حداکثر یه باند یا یه هیات هستن
ناشناس۱۰۸۷۷۸۵۱۳:۰۴:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۲۰
جناح هم داشته باشه حرف حق زده
ناشناس۱۰۸۷۵۸۹۱۱:۰۱:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
آقایان نماینده! اولا شمامیتوانید با شفاف سازی این چماق را از دست مخالفان بگیرید!دوما قانون اساسی آزادی رأی داده نه آزادی مخفی کردن رأی نمایندگان از ملت را!سوما شما هم مثل پزشکان که کارتخوان ومالیات را به بهانه پس دیگران چی میشن؟شفاف سازی را ظلم به خود ندانید!
سید حامد۱۰۸۷۵۹۹۱۱:۰۶:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
مجلس در راس امور است اول باید مجلس شفافیت رو اجرا کند و بعد از تمامی دستگاهها مطالبه کند
ناشناس۱۰۸۷۸۳۸۱۳:۵۷:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
میشه تاریخی که مجلس در راس امور شده رو اعلان کنید ممنون میشیم
ناشناس۱۰۸۸۴۷۲۲۳:۰۲:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
از فرمایشات معمار انقلاب رحمه الله می باشد.
ناشناس۱۰۸۷۶۰۴۱۱:۱۰:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۲۰
احسنت به اقای ایشان وجواب منطقی به سخنران یادشده
ناشناس۱۰۸۷۷۷۵۱۲:۵۷:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
چه منطقی؟ آقای پناهیان اصلا این جناح بندی ها رو قبول نداره اون وقت شما میگید اصولگرا.معلومه اصلا حرفهای ایشون رو گوش نکرده اید.ایشون معتقدند که آرا نمایندگان باید شفا ف باشه چرا که باید بر اساس کار کارشناسی رای بدهند نه براساس عقیده و نظر شخصی و جناحی.حالا کجای این حرف غلطه که بعضیا اینقدر برآشفتند؟
ناشناس۱۰۸۷۶۳۵۱۱:۳۱:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شفافیت آرای نمایندگان مطالبه ملی است.
محمد۱۰۸۷۶۸۱۱۲:۰۰:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
چه حرف ناروایی را مطرح می کنند ما می خواهیم بدانیم نماینده ما پیرامون موضوعات مختلف چه نقطه نظری دارد ؟
نمینی‌هستم‌۱۰۸۷۶۸۸۱۲:۰۸:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۲۰
فقط‌یک‌جمله‌میگویم......ادب‌مرد‌به‌زدولت‌اوست‌که‌متاسفانه‌خیلی‌هاندارند
ناشناس۱۰۸۷۶۸۹۱۲:۰۸:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
جناب پزشکیان ایشان فقط یک سوال کردند ولی شما نگفتید از چی میترسید که شفاف عمل نمیکنید.
ناشناس۱۰۸۷۶۹۳۱۲:۱۰:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
حرف حق جواب ندارد
ناشناس۱۰۸۷۶۹۶۱۲:۱۰:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
اقای پزشکیان اگر کار خوبی را مخالفت می گوید را هم قبول کن اسمان ریسمون چرا میگی الان موقع رفتن شماست تصویب کنین شفافیت رو به نفع کشوره
ناشناس۱۰۸۷۷۲۹۱۲:۳۱:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما بگو شفافیت خوبه یا بده، اگه خوبه اجراش کن فارغ از اینکه چه کسی چه میگوید. اگر هم میترسید که میترسید پس اسمان ریسمان نبافید
ناشناس۱۰۸۷۷۴۱۱۲:۳۸:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
پزشکیان پر پر پر !!!!ا آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟؟؟؟
یه بنده خدا۱۰۸۷۷۶۰۱۲:۴۸:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
خوب شما شفافیت رو قبل از اشاره پناهیان اجرا میکردی که ایشان بهره برداری سیاسی نکنه . حالا هم دیر نشده . با تصویب شفاف سازی آراء مجلس این حربه سیاسی رو ازش بگیرید . اصلاً مگر شما نماینده ماها نیستید ؟ چه نماینده ای هستید که ما نامحرم آراء شما هستیم ؟ نکنه جای ما و شما عوض شده و ما نمایندگان شمائیم ؟
ناشناس۱۰۸۷۷۶۸۱۲:۵۵:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شفافیت برای همه ارکان نظام واجبه
ناشناس۱۰۸۷۸۰۵۱۳:۲۴:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
...هیچ جوابی ندارند جز پاک کردن صورت مسئله ! اگر پزشکیان راست می گوید از خودش شروع کند...
ناشناس۱۰۸۷۸۴۳۱۴:۰۱:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
با پزشکیان موافقم
ناشناس۱۰۸۸۵۴۱۲۳:۴۲:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۲۰
با پناهیان موافقم. با حرف حق موافقم.
سادات۱۰۸۷۸۴۵۱۴:۰۳:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۲۰
مجلس با رای مردم انتخاب می شود. خیلی عادی هست که من به عنوان رای دهنده بدانم رای وکیلم در محلس چیست
ناشناس۱۰۸۷۸۶۰۱۴:۱۶:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما بیا شفاف باش و اینطوری جواب ایشون رو بده نه با عریضه نویسی
ناشناس۱۰۸۷۸۶۳۱۴:۱۸:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
چرا صحبت از شفافیت می شه اصلاحطلب ها به خود می لرزن؟
حسن۱۰۸۷۸۶۹۱۴:۲۶:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
اقای پزشکیان لطفا دوقطبی سازی نکنید در ارتباط با مجلس شفاف به مردم گزارش دهید
ناشناس۱۰۸۷۸۷۳۱۴:۳۳:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
آقای پزشکیان ما یادمون نرفته که یکی از مدافعین دورازهی شما بودید ،دیگر در خفا از چه کسانی دفاع کردید ؟
ناشناس۱۰۸۷۸۹۷۱۴:۵۸:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
آقای پزشکیان چند دوره ریاست جمهوری و مجلس و شورا دست جناح شما هست ؟ لطفا بفزمایید برای این مردم چه کار مثبتی انجام دادهاید بجز اینکه مملکت شده کشور پولدارها. مجلسی را که وزیران با ....آنها را می خرند و به جای اینکه وزیر را استضاح کنند دوباره به او رای می دهند باید تعطیل کرد. آقای پزشکیان شفافیت که ترس ندارد مردم باید بدانند نمایندگانشان داخل مجلس چکار میکنند
الی۱۰۸۷۹۰۲۱۵:۰۶:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۲۰
باز هم فرار از شفافیت. باز هم حرفهای صد تا یه غاز و ننه من غریبم بازی... چرا بعضی ها اینقدر کوچک تشریف دارند. پناهیان سخن از زبان ما میگوید!
مهدی۱۰۸۷۹۲۷۱۵:۲۴:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۲۰
کسی با درخواست شفافیت مخالف نیست ولی لحن این آقا بالای منبر شبیه حرف زدن لاتهای چال میدان بود با توهین و فحش !
ناشناس۱۰۸۸۵۰۴۲۳:۲۵:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۲۰
اتفاقا یک سری با شفافیت مخالفند
ناشناس۱۰۸۷۹۷۶۱۶:۰۷:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
امپراتوریهای فساد و رانت با رئیس جدید قوه ی قضائیه احساس خطر می کنند و برای تخریب رقیب از هر اقدامی استفاده می کنند .
رسول۱۰۸۸۰۸۹۱۷:۱۱:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۲۰
اقای پزشکیان حنایتان دیگر با قیمت پنجاه ملیونی پراید مثل دولت احمدی نژاد دیگر رنگی نداره
ناشناس۱۰۸۸۱۳۳۱۷:۵۲:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۲۰
پناهیان بد ، شما خوب! شفافیت را قانون کنید. ما خودمان عقل داریم می فهمیم کی چکاره است
ناشناس۱۰۸۸۳۱۶۲۰:۴۱:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۲۰
عاشورا و سیاست از هم جداشدنی نیستند این از اون چیزایی است که هر کار کنید نمی تونید حتی تضعیفش کنید چون دست من و شما نیست
ناشناس۱۰۸۸۳۲۳۲۰:۵۳:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۰
درخواست شفافیت از طرف پناهیان به حدف مشخص شدن رای ها برای اعمال فشار از طرف گروه های فشار است.
عمار۱۰۸۸۳۵۲۲۱:۱۰:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۲۰
ان شاء الله با هوشیاری شورای نگهبان و مردم، اصلاح طلبان در انتخابات بعدی به کلی از دور خارج خواهند شد.
ناشناس۱۰۸۸۴۴۰۲۲:۲۵:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۰
شما پزشکیان با عدم شفافیت دنبال چی هستید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین