سرقت ۱۰میلیاردی یک زن با اغفال پیرمردها

گروه حوادث الف،   3980501145 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن ۵۰ ساله شیادی خبر داد که با اغفال مردان مسن، از منازل آنان سرقت می کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در توضیح این خبر گفت: در ساعت ۱۳:۰۰ روز بیست و هفتم تیرماه امسال مرد مسنی ۶۸ ساله ی با تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت منزل به شیوه بی هوشی توسط خانمی ۵۰ ساله به کلانتری ۱۲۷ نارمک شکایت کرد.

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات مقدماتی توسط ماموران کلانتری نارمک، پرونده تشکیل شده برای دستگیری سارق به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: چند روز پیش در پارک محلمان ( شقایق ) تنها نشسته بودم که خانمی بنام سهیلا حدوداً ۵۰ ساله در کنارم نشست و صحبت را با من آغاز کرد و از گذشته و از این که متاهل هستی یا نه صحبت به میان آمد و من هم گفتم چندسالی هست که همسرم فوت کرده و تنها زندگی می کنم و از آنجای که همدمی نداشتم نظر مرا جلب کرد و ناخودآگاه به وی اعتماد کردم، پس از چند روز دیدار حضوری با وی در پارک شقایق سهیلا پیشنهاد داد تا برای انجام امورات منزل به خانه ام بیاید و من هم قبول کردم و وقتی وارد منزل شدیم او سریع به سمت آشپزخانه رفت و گفت: من یک نوشیدنی درست کنم و باهم بخوریم که بعد از چند دقیقه با دو لیوان نوشیدنی آمد و خوردیم که پس از گذشت کمتر از ده دقیقه احساس سنگینی در سرم حس کردم و دیگر چیزی نفهمیدم، پس از گذشت بیست روز بی هوشی در بیمارستان زمانی چشم را باز کردم تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده است و حدود ۷۰ میلیون تومان اموال با ارزشم از قبیل طلاجات و وجه نقد به سرقت رفته است.

سرهنگ نثاری گفت: با شروع تحقیقات پلیسی، ۵ فقره پرونده مشابه دیگری نیز به این پایگاه ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم به طور ویژه شناسایی این زن را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پایگاه چهارم تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی، چهره متهم شناسایی و به دست آمد که وی سابقه دار بوده و پیش تر نیز در چندین نوبت به همین جرم دستگیر شده است.

وی ابراز داشت: با شناسایی هویت واقعی متهم، مخفیگاه وی نیز شناسایی شد و در نهایت با هماهنگی قضائی متهم در بیست و پنجم تیر ماه امسال در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: این زن در بازجوئی اولیه اظهار داشت: پس از رهایی از زندان دوباره شروع به سرقت کردم و حدود یکسال است با شناسایی افراد مسن در پارک های محدوده نارمک طعمه های خود را اغفال و با جلب اعتمادشان به منزلشان رفته و با ریختن داروهای بی هوشی در غذا یا نوشیدنی، آنان را مسموم و بی هوش می کردم. بلافاصله پس از سرقت اموال از قبیل ( طلاجات ، وجه نقد و ارز ) متواری می شدم و اموال سرقتی را به افرادی ناشناس در محدوده خیابان دماوند به قیمت کمتر از قیمت واقعی می فروختم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اعلام این که هر ۵ مال باخته متهم را شناسایی کرده اند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ نثاری در انتها از شهروندان خواست: با افراد غریبه در خصوص اموال و دارایی خود صحبت نکنند و به صرف صحبتی کوتاه به آنان اعتماد نکرده و بدون تحقیقات کافی اجازه ورود به زندگی شخصی شان ندهند.

دیدگاه کاربران

علیرضا۱۰۱۶۰۰۰۱۶:۱۶:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۱
تاریخ دستگیری خانم شیاد زودتر از شکایت پیرمرد مالباخته است ؟؟؟؟
ناشناس۱۰۱۶۰۱۰۱۶:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۱
خوبه یکم دقت توی نوشتن مطالب به خرج بدین طرف 27 تیرماه امسال شکایت میکنه بعد از کلی آسمون ریسمون پلیس 25 تیرماه امسال مجرمو بازداشت میکنه یعنی دو روز قبل از شکایت آخه مگه میشه مگه داریم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین