فرمانده مرزبانی ناجا: برخی مشکلات مرزی با همسایگان حل شد

گروه جهان الف،   3980426219

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به دردست اجرا بودن طرح جامع برای مرزبانی شرق کشور گفت: ظرف سه سال آینده هیچ نقصی در مدیریت مرزبانی نخواهیم داشت.

به گزارش مهر، سردار قاسم رضایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از سواحل بابلسر اظهار کرد: مردم مازندران مردمی مسلمان، انقلابی و ولایی بوده و به واسطه خصوصیات خوب مهمان پذیری و مهممان دوستی پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور هستند.

وی با تاکید به اینکه مسئولان زیرساخت مناسب گردشگری را برای ایجاد درآمد پایدار به وجود آورند، گفت: خوشبختانه با مدیریت خوب نیروی انتظامی زمینه امنیت مسافران و گردشگران در سطح منطقه به وجود آمده و در بازدیدی که امروز در سطح سواحل داشتیم گزارشات مردمی نشان از رضایت آنها دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه رعایت شئونات اسلامی و مقررات قوانین اجتماعی زمینه امنیت بیشتر را برای شهروندان و مسافران فراهم می‌کند، عنوان کرد: مرزبانی مازندران در ساماندهی شناورها و انجام مأموریت‌های خود در حوزه مرزبانی موفق عمل کرده است.

رضایی مراقبت از مرزها را مهم‌ترین وظیفه حوزه مرزبانی دانست و افزود: با استقرار مأموران مرزبانی و جلوگیری از جرایم و هرگونه تردد غیرمجاز شاهد امنیت خوبی در سطح سواحل هستیم.

وی افزود: بیشتر مرزبانان ما در مناطق پرخطر مثل مناطق شرق کشور که حمل مواد مخدر مسلحانه صورت می‌گیرد مستقر هستند تا امنیت مرزی به وجود آید.

این مقام مسئول تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و طرح‌های جامع که برای شرق کشور در دست اجرا است و به تأیید وزرا هم رسیده است با اجرای آن ظرف سه سال آینده هیچ نقصی در مدیریت مرزبانی نخواهیم داشت و این امر به واسطه ایجاد زیرساخت‌ها و خدماتی است که قرار است در این مناطق صورت گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام اینکه در هفته گذشته هفت فروند شناور نیمه سنگین خریداری و به ناوهای کشور اضافه شده است، گفت: تا پایان امسال ۹فروند دیگر اضافه می‌شود.

رضایی با بیان اینکه مرزبان قادر است از تمام زیرساخت‌ها در راستای مدیریت مرزها استفاده کند، افزود: در حال حاضر تجهیزات متفاوتی مطالبه کردیم و قرارداد نیز بستیم، تجهیزاتی مثل پایش تصویری و پهبادها و غیره را نیز مطالبه کردیم که تاکنون بخشی از آن به بهره برداری رسیده است و در برخی جاها نیاز به استقرار واحد سیار داریم که این کار نیز تا حدودی انجام یافته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه با کشورهایی که مرزهای مشترک داریم مثل عراق، ترکیه، افغانستان و آذربایجان اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: در مرز مشترک با پاکستان مشکلاتی داشتیم که در سال‌های اخیر با تعاملاتی که برقرار کردیم اتفاقات خوبی رخ داده و برخی از این مشکلات حل شده است.

وی با بیان اینکه مرزبانی دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد با اشاره به اقدامات زیاد مرزبانان در حفاظت از کشور گفت: خوشبختانه امسال در حوزه رزمی هیچ شهیدی نداشتیم اما در حوزه غیررزمی سه شهید شامل دو شهید از هرمزگان و یک شهید از شمال غرب داشتیم که این آمار نسبت به سال قبل ۷۰ درصد کاهش داشته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین