برای مقابله با هوسرانی مردها چه باید کرد

گروه اجتماعی الف،   3980404025 ۷۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
 

روزنامه خراسان نوشت:«آقای نجفی همزمان با چند خانم دیگر در ارتباط بود و خواهر من هم از این موضوع مطلع شده بود، اصل و دلیل اختلاف آن‌ها هم همین بود.» این اظهارات، گوشه‌ای از ادعاهای اخیر برادر «میترا استاد» درباره زندگی خواهرش است.

 «پرستو گلستانی» هم در یکی از جدیدترین استوری‌هایش در اعتراض به رفتار اجتماعی مردان که ظاهرا در پی یک مشکل شخصی با آن روبه رو شده است، نوشت: «کم کم دارم به این نتیجه می‌رسم که با هیچ آقایی نباید خندید یا صمیمانه رفتار کرد، بس که این موجودات بی‌ظرفیت، بی‌جنبه و... هستند، پیر و جوان هم نداره.»

در این بین و دقیقا بعد از ماجرای قتل همسر دوم شهردار سابق تهران، چندین و چند پیامک به دست ما رسید که اشاره به همین موضوع داشت و گلایه‌های خانم‌ها در همین باره بود. متن یکی از آن‌ها، این‌گونه بود: « کارشناسان محترم زندگی سلام، لطف کنید و پاسخ بدهید با چه سلاح و نیرویی می‌شود جلوی هوسرانی آقایان را گرفت که با داشتن زن و فرزند در سنین بالا هم در دام زنان جوان می‌افتند  چگونه این کاخ اعتماد و اراده محکم را می‌توان برای آقایان هجی کرد که بفهمند و نابودش نکنند. این‌طور که مشخص است وقتی پای زن جوان و زیبا و زبان باز وسط باشد، پیر و فهمیده و کاسب و کارمند و وزیر نمی‌شناسد. لطفا پاسخ دهید.»

چند نکته درباره محتوای پیامک‌ها

 اولا با هیچ سلاح و نیرویی نمی‌توان جلوی تفکر و اقدام مردی را به زور گرفت و این طرز بیان، نتیجه‌ای جز لجبازی و وخیم‌تر کردن اوضاع ندارد. بنابراین بهتر است به‌جای آن بگوییم: «چگونه می‌شود کاری کرد که یک مرد، خودش دست از هوسرانی بردارد یا با داشتن خانواده از تنوع‌طلبی پرهیز کند؟»

مورد دوم این‌که «چگونه برای آقایان هجی کنیم که بفهمند و ...» نیز کمی نامناسب است چرا که وقتی صحبت از هجی کردن می‌شود، ناخودآگاه بار منفی در خصوص گیرایی ضعیف یا ضعف در فهمیدن را برای طرف مقابل تداعی می‌کند که باز هم با این رویکرد راه به جایی نمی‌بریم .

نکته آخر هم که در چند پیامک به آن اشاره شده بود، این قسمت است که وقتی پای یک زن با ویژگی‌های توصیف شده درمیان باشد، ممکن است هرکسی با هر جایگاه و مرتبه‌ای دلش بلرزد چراکه نمونه‌های زیادی نیز در طول تاریخ داشته‌ایم که به این مشکل دچار شده‌اند.

 5 نیاز غیرقابل انکار مردها

به طور خلاصه مردان نیازهایی دارند که تعدادی از آن‌ها به عنوان نیازهای اساسی و غیر قابل انکار برای همیشه مطرح هستند که اگر هر یک از آن‌ها به درستی تامین نشود، ممکن است به یک مسئله فرازناشویی منجر شود. البته که مردها حق ندارند به دلیل رفع نشدن یک نیاز، دست به خیانت بزنند و قطعا این عمل تقبیح می شود اما گاهی متاسفانه نتیجه، خیانت است.

این نیازها عبارتند از: 1- نیاز به دریافت احترام: شاید در نگاه اول این‌گونه به نظر برسد که همه نیازمند احترام هستند. بله، دوست داشتن و دوست داشته شدن و احساس ارزشمندی و ... جزو نیازهای اساسی و اولیه هر فردی است ولی فراموش نکنید وقتی یک خانم از همسرش اقتدار، صلابت، ابهت و اعتماد به نفس می‌خواهد، مقدمه‌اش احترام گذاشتن به او و توجه به سایر نیازهای اوست.

2- نیاز به تایید: همه انسان‌ها به خصوص مردان، عاشق تایید و تشویق شدن هستند و انجام این کار از سوی همسر و خانواده به منزله ایجاد انگیزه در مرد است تا بیش از پیش در راستای اهداف خانواده گام بردارد. البته یک نکته مهم در این جا وجود دارد که شاید بتوان آن را یکی از عوامل موثر در فروپاشی نظام درونی خانواده دانست، این که میزان تکریم و تایید دریافتی فرد در بیرون از خانواده به مراتب بیشتر از درون خانواده باشد.

3- نیاز به آراستگی همسر: یکی دیگر از نیازهای مردان، توجه همسرشان به زیبایی ظاهری‌شان است و این امر مستلزم وقت گذاشتن همسر برای آراستگی خودش و محیط خانه‌اش است. همه انسان‌ها از مرتب بودن و آراستگی و زیبایی لذت می‌برند و خوشحال می‌شوند ولی زیبایی و آراستگی که یک مرد آن را در انحصار خودش بداند، اثر چند برابری در روحیه‌اش دارد.

4- نیاز به تحسین و قدرشناسی: از جمله نیازهایی که برای مردان اهمیت دارد، تحسین شدن و قدرشناس بودن زنان‌شان است. بدون شک همه افراد نیاز به تشویق و تقدیر دارند ولی مردان اگر بفهمند که کسی کارهایشان را به حساب وظیفه می‌گذارد، خوش‌شان نمی‌آید و این تقدیر و تحسین می‌تواند از بار منفی آن کم کند.

5- نیاز به استقلال: این مورد هم یکی دیگر از مواردی است که تا حدودی در بین نیازهای نهفته مردان مغفول واقع شده و برآورده نشدن آن از سوی همسر می‌تواند حاشیه‌های جدیدی را برای خانواده ایجاد کند.

قوام زندگی مشترک دوسویه است

  شاید با این مقدمه اولین نکته‌ای که به ذهن مخاطب برسد، این باشد که آیا با تامین حداکثری این نیازهای آقایان، اطمینانی هست که چنین اتفاقی نیفتد؟ قطعا پاسخ منفی است چراکه به جز این موارد عوامل مهم‌تری هم هستند که در ویژگی‌های شخصیتی مرد و شرایط و موقعیت‌هایی که قرار می‌گیرد، نهفته است. با همه این اوصاف، هیچ گاه معتقد به این نیستیم که یک خانم وظیفه دارد تمام و کمال مشغول برآوردن نیازهای شوهرش باشد تا او به خطا نرود بلکه مبنای اعتقادی ما بر این است که وقتی یک زن تلاش می‌کند، نیازهای شریک زندگی‌اش را مرتفع کند باید به نوعی رضایت قلبی رسیده و بازخورد مثبت آن را در این فرایند دریافت کرده باشد و متقابلا نیازهایش برآورده شوند وگرنه در غیر این صورت هیچ گاه انگیزه‌ای برای ادامه باقی نمی‌ماند.

این یک امر طبیعی است که وقتی شخصی به همسرش احترام می‌گذارد، عملا شرایطی را ایجاد کرده است که همان پاسخ را دریافت کند و همسرش بهانه‌ای برای بی‌احترامی در دست ندارد یا زمانی که نیازهای عاطفی و جنسی همسرش را به بهترین وجه ممکن پوشش می‌دهد، به طور طبیعی بازخورد مشابه می‌گیرد و این رابطه دوسویه دوام و قوام زندگی زناشویی را بیشتر می‌کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۷۰۰۷۱۰۸:۳۵:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۴
برای هوسرانی روزنامه ای که اتهام برادر متخلف و فاسد (به گواهی اسناد) یک مقتوله رو علیه فرد دیگری باز تکرار می کنه چه باید کرد؟
ناشناس۹۷۱۲۶۷۱۵:۲۸:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۴
زن بیچاره رو کشتن حالا به خودش و خانودش میگن فاسد - عجب موجودات پلیدی هستن ابادی خاتمی
ناشناس۹۷۱۲۷۱۱۵:۲۹:۴۲ ۱۳۹۸/۴/۴
نجفی یک فرشته بود که برایش پاپوش درست نمودند
ناشناس۹۷۱۲۸۱۱۵:۳۱:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۴
لطفا این مزدورانی که مامور شدن از نجفی اینگونه حمایت کنن رو شناسایی کنید و همراه او در ملاعام اعدام کنید
ناشناس۹۷۱۴۹۲۱۶:۳۸:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۴
اتهام مزدور بعد اعدام!!! خودتو به روانشناس نشون بده.
میلاد حمیدی۹۷۰۰۷۵۰۸:۳۶:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۴
جوری حرف زدند انگار که نمی دانیم تعداد زنان هوسباز و خائن کمتر از مردانی که در دام هوس می افتند نیست! کافی است به حوادث روزنامه و آرشیو سایت های خبری نگاهی بیندازید تا متوجه شوید. این تازه با وجود همه ی سانسورهاست!
ناشناس۹۷۰۶۶۲۱۲:۱۵:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۴
الان ببخشيد، مگه مرد هوسران تنهايي خيانت ميكنه ؟؟ اون زني كه به مرد هوسران چراغ سبز نشون ميده و براي استفاده از قدرت اون مرد به عنوان زن دوم يا سوم وارد ز ندگيش ميشه چي؟؟ اگه فقط مرد مقصره چرا اين همه جوان مجرد هستند چون كار و پول و قدرت ندارند، وگرنه اونها هم از جنس مخالف بدشون نمياد اما جنس مخالف ترجيح ميده بره با يك مرد مسن اما پولدار و قدرتمند ولو اينكه زن سوم باشه.
ناشناس۹۷۰۷۹۰۱۲:۴۶:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۴
مطلب را احتمالا یک زن نوشته
ناشناس۹۷۱۱۲۵۱۴:۴۳:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۴
فکر نکنم، چرا که "5 نیاز غیرقابل انکار مردها" مردها را احترام و تحسین و قدردانی و تائید و استقلال و آراستگی همسر می داند، یعنی در زن ها این نیاز ها را قابل چشم پوشی می بیند! یا اصولا انسان را مرد می داند و زن را دورچین!
ناشناس۹۷۰۰۷۹۰۸:۳۹:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۴
تمام اين سختگيري ها باعث شده مردها حريص شوند
ناشناس۹۷۰۷۱۵۱۲:۳۰:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۴
اتفاقا شل گیری ها باعث حریص شدن شده ...
ناشناس۹۷۱۶۶۰۱۸:۰۱:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۴
دقیقا همینه .تو اروپای شرقی خانمها تو تابستون همه جاشون معلومه ولی مردها خیلی عادی رد میشن واهمیتی نمیدند ولی اگه تو ایران خانمها اینجوری لباس بپوشن تمام بدنش رو کبود میکنن از نیشگون ودست اندازی.شما بعد از یه مدت زندگی در اونجا اگه ایرانی باشید مثل اونا میشید یعنی براتون عادی میشه وشما هم اهمیتی نمیدید.
حق۹۷۰۰۹۳۰۸:۴۹:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۴
تا زمانی که زنان شیطان صفت وجود دارند مردها هم طعمه آنها هستند
ناشناس۹۷۱۰۰۹۱۴:۰۴:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۴
هر رابطه دو طرف داره چطوره که یک طرف شیطان صفته و یک طرف قربانی ؟؟؟ اون طرف قربانی عقل و شعور نداره ؟؟
ناشناس۹۷۱۵۹۳۱۷:۲۹:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۴
داره ولی زن وقتی خودش و عرضه کنه عقل و شعور بعضی ها می پره از سر
ناشناس۹۷۱۱۳۸۱۴:۴۷:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۴
شیطان صفت بودن یک ویژگی جنسیتی نیست، متاسفانه از خواص برخی از انسان هاست، چه زن و چه مرد! اگر دو آدم شیطان صفت به هم بخورند مانند مسابقه بوکس هم می زند و هم می خورد و در نهایت هم یکی می برد، برد و باختشان هم یکی را مظلوم و دیگری را ظالم نمی کند، از ابتدا هر دو می دانستند چه غلطی می کنند! ولی اگر یک شیطان صفت و یک انسان معمولی مقابل هم قرار بگیرند می شود مانند ضرب و جرح خیابانی، قطعا شیطان صفت ظالم و آن دیگری مظلوم است!
000000000000۹۷۰۱۱۲۰۹:۰۳:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۴
با توجه به این دست تیپ های خانمای امروزی به آقایون حق میدم که تنوع پذیر بشن. خانمایی که مخالف تنوع پذیری آقایون هستن اول از خودشون شروع کنن. یک حجاب معقولانه از خانم ها خیلی میتونه موثر باشه
ناشناس۹۷۰۶۱۹۱۲:۰۱:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۴
من خانم های محجبه ی بسیاری را دیده ام که مردان متاهل را اغوا کرده اند و برعکس مردان به ظاهر مذهبی که به زنان متاهل دیگر نظر داشته اند بعد سالها بگیر و ببند برای حجاب برای مردم کاملا مشخصه که انسان سالم در هر لباسی سالمه و انسان فاسد در هر لباسی کار خودشو می کنه موضوع مهم فقط قدرت و حجاب درونی انسانهاست آیا مردان ایرانی در خارج از کشور به زنهای بی حجاب چشم چرانی و تعرض می کنند ؟؟ نه چون از قانون آن کشور می ترسند در ایران ولی با دیدن هر صحنه ای شروع به چشم چرانی می کنند . چرا ؟؟ چون بابت چشم چرانی و حتی تعرض، اون خانم هم به دلیل حجاب یا رفتار یا حتی تنها بودن سرزنش می شه .. یک کلام : از مردان هیز فاسد دفاع نکنید چرا که مرد در هر شرایط باید کنترل و ترمز داشته باشد
ناشناس۹۷۰۶۷۶۱۲:۱۹:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۴
احسنت جدیدا مد شده خانما میگن ما هرجور خواستیم انداممون رو نمایش بدیم و تنوع طلب باشیم ولی مردها حق اعتراض هم نداشته باشن
ناشناس۹۷۰۱۱۸۰۹:۰۵:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۴
به عنوان یه مرد کل مقاله رو رد می کنم. براتون یه مثال میزنم. فکر کنید بهترین غذای مورد علاقه یه مرد قرمه سبزی باشه. حالا فکر کنید بهترین آشپز ایران هم بیاد این قرمه سبزی رو به بهترین شکل ممکن بپزه و با تمامی مخلفات ممکن برای این آقا سرو کنه. به نظر شما اگر هر روز این آقا غذای مورد علاقه ش رو بخوره تا کی دووم میاره؟ بالاخره خسته میشه و سر از فلافلی سر کوچه یا رستورن 7 ستاره در میاره
ناشناس۹۷۱۴۰۳۱۶:۰۹:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۴
مثال خوبی زدید کسی که میدونه آخر باید بره فلافلی سر کوچه از اول بره همونجا آشپز را بدبخت نکنه
ناشناس۹۷۱۷۳۷۱۸:۳۲:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۴
نظر شما راجع به دامادتان وپدر و بقیه عناصر ذکور در فامیلتان که با شما وصلت کردند هم همین است؟
مرد۹۷۱۸۰۶۱۹:۲۱:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۴
این مثال شما رو میشه از طرف خانم ها هم بیان کرد. اونجور که شما به عنوان یه مرد میخواید به فلافلی سر کوچه سر بزنید یه زن هم بلاخره یه سمبوسه پیتزایی هوس میکنه!
یک زن۹۷۱۸۳۱۱۹:۳۸:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۴
دقیقا این موضوع صحت داره !!!!!!!!!!!!! زنها هم همین احساس را به شوهرانشون دارن ! داداش من با این استدلال سنگ روی سنگ بند نمی شه مگه می شه انسان و روابط انسانی را با قرمه سبزی مقایسه کرد نمی شه فقط مرد از رابطه خسته بشه که ! زن هم خسته می شه خوبه هر دو برن خیانت کنن ؟؟
ناشناس۹۷۲۰۷۳۲۲:۴۳:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۴
خاک تو سرت با این طرز فکرت
سعید۹۷۰۱۶۴۰۹:۲۲:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۴
با سلام متاسفانه متن فوق، متنی کارشناسی نبوده و ظاهرا بیشتر جنبه سیاسی دارد. و اینکه قصد القاء انگیزه هوسرانی در موضوع آقای نجفی را دنبال می کند. از سویی کل اشکال و اتهام را متوجه آقایان و هوسرانی آنان می نماید. در صورتیکه اگر خانم ها متانت و عفاف پیشه نمایند، کسی مزاحم شان نمی شود و قربانی به قول نویسنده هوسرانی آقایان نمی شوند. اتفاقا به نظر من سئوال را باید جور دیگری پرسید. آقایان چه کنند تا در دام ها، سوء استفاده و هوسرانی های زنان نیوفتند. حتی اگر به موضوع میترا استاد بخواهیم اشاره کنیم، چه کسی سراغ چه کسی رفته است؟؟ نجفی سراغ میترا استاد رفته تا او را اغفال کند یا میترا استاد سراغ نجفی رفته و با عنوان ورود به حوزه سیاست و انتخابات در او رخنه کرده است؟؟؟
ناشناس۹۷۰۲۰۲۰۹:۳۳:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۴
در خصوص لزوم تامین نیازهای مرد مطلبتان هزاران لایک دارد اما بخش دوم که فرمودید این تعامل دوسویه است لازم است بگم که زنان از خیلی از فشارهایی که در بیرون از خانه به مرد می آید بی خبرند . یک زن معمولا فشارها را بیرون میریزد اما مرد چنین قابلیتی ندارد و این باعث می شود که فشارها بر مردان دوچندان شود بنابراین در بخش تعامل، تساوی لازم نیست یعنی زنها باید بیش از پیش به مردان اهمیت دهند چون فشارها بر مردان بیش از زنان است
ناشناس۹۷۰۲۱۹۰۹:۴۰:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۴
خانمها باید بپذیرند از نظر کلامی خیلی خشونت علیه همسرشان بکار می برند و فکر می کنند فقط یک ضد حال به همسرشان زده اند در حالیکه در دراز مدت اگر در معرض این خشونت های کلامی قرار بگیرد کم کم علقه و عطوفت و مهربانی او نسبت به همسرش کاهش می یابد و بهترین نتیجه آن طلاق عاطفی است
ی۹۷۰۲۳۶۰۹:۵۲:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۴
تیتر زدید برای برای مقابله با هوسرانی مردها چه باید کرد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به نظر باید تیتیری هم در کنارش میزدید برای اندام نمایی زنان چراغ سبز زنان و هوسرانی برخی زنان چه باید کرد؟
ناشناس۹۷۰۲۳۸۰۹:۵۲:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۴
امروزه خیانت خانم ها هم بسیار زیاد شده موارد فوق در مورد خانم ها هم صادق است خانم ها هم نیاز به محبت و تایید شدن و رفع نیازها و آراستگی شوهر خود دارند قطعا یک مرد کثیف بد دهن بدبو که بی نزاکت غذا می خورد و بی نزاکت حرف می زند و رفتار می کند نباید انتظار داشته باشد همسرش وفادار بماند چون طلاق گرفتن توسط زنان بسیار سخت است قطعا خیانت کردن راه آسانتری است هرچند شرعی و قانونی نیست پس بهتر است آقایون هم مواظب رفتار خود باشند
ناشناس۹۷۰۲۴۷۱۰:۰۱:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۴
نتیجه فرهنگ غربی بی حجاب شدن زنان و بی حیا تر شدن مردان و مشکلات بیشتر است این مساله در غرب هم مشکل هست و زنان آنقدر از دست مردان اذیت می شوند که قوانین مختلف وضع شده که آنها را حمایت کند ولی راه کار برگشتن به اسلام است باور ندارید همین راه را ادامه بدهید تا بدبختی های بیشتری نصیبتان شود
ناشناس۹۷۰۲۹۶۱۰:۲۷:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۴
زنها هم همان نیازها را دارند
مجید۹۷۰۳۱۷۱۰:۳۵:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۴
شهید مطهری گفته است : تعصب زن به مرد حرام است و تعصب مرد به زن واجب . با توجه به طبیعت مرد است که اسلام داشتن چند زن برای مرد را جایز دانسته است . همین ترامپ غیر مسلمان را ببینید همسرش کوچکتر از دخترش است و مانکن زیبایی است . هیچ حرفی هم پشت سرش گفته نمیشود ولی با اینکه من خودم با کار آقای نجفی و امثالشان مخالفم ولی ببینید که چه عکس العملهایی صورت میگیرد .
ناشناس۹۷۰۳۴۶۱۰:۴۹:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۴
و پناه بردن انسان به خدای بزرگ و متعال از شر شیطان
ناشناس۹۷۰۳۴۸۱۰:۵۰:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۴
وقتی تن خود را در ديد آقايان نا محرم ميگذاريد، چه انتظاری از آنها داريد؟!
ناشناس۹۷۰۶۳۲۱۲:۰۵:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۴
یعنی مردان مثل حیوان فقط درگیر غرایز و امیال خود هستند و فکر و تعقل کلا تعطیله و نمی شه ازشون انتظاری داشت ؟؟؟
ناشناس۹۷۰۹۰۵۱۳:۲۲:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۴
بله! لااقل زنان باید این گونه فکر کنند. چون همیشه تعدادی از مردان اینگونه اند و همین تعداد برای ناامنی زنان کافی است!
ناشناس۹۷۱۰۷۱۱۴:۲۷:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۴
مثل برخی زنان که کلا همیشه دوست دارن خوی حیوانی خود را در معرض نمایش بگذارند یعنی هیچ تعقلی و اندیشه ای ندارند آیا زنها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هادی۹۷۱۱۵۹۱۴:۵۴:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۴
این مسئله دوطرفه است. خداوند در قرآن به مرد فرموده کنترل نگاه و مراقب بودن و به زن هم فرموده کنترل نگاه و مراقب بودن و حجاب. طبیعتا جامعه با یکی از اینها به تنهایی درست نمی شود.
Mohsen۹۷۰۷۱۸۱۲:۳۰:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۴
پس، خداوند داستان حضرت یوسف و زلیخا رو برای چی در قران متذکر شد؟؟؟؟!!!!
ناشناس۹۷۱۲۵۵۱۵:۲۶:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۴
برای این قرار داده که جامعه را با حجاب و مردان غیرت مند با پاک کردن زمینه های گناه و خود نمایی زنان از فساد نجات دهید بخاطر همین است که وقتی کار به مقابله با هوای نفس برسد افرادی که می توانند برنده خارج شوند بسیار کم است که بخاطر همین موضوع یوسف بسیار سخت و معجزه گونه یوسف یوسف شد و داستانش در تاریخ تاریخی شد در حالی که بسیاری در دام گناه گرفتار می شوند و می بازند
ناشناس۹۷۰۳۴۹۱۰:۵۰:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۴
مقابله با هوسرانی زنان چطور که با این تجمل گرایی و این جلوه گری در جامعه بعضا میان؟ تیپ آنچنانی میزنن و با پوشش نا مناسب. چرا باید بقیه بخاطر یک عده اذیت بشن؟
ناشناس۹۷۰۳۵۰۱۰:۵۱:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۴
آموزش و تربیت باید از کودکی انجام شود. فقط به یک مورد اشاره میکنم وقتی در فرهنگ کوچه و بازار و حتی بعضی از خانواده و حتی در برخی محافل تحصیلکرده آقایان در شوخیهای خود زن را موجود درجه دو در نظر میگیرند در ضمیر ناخودآگاه خود نمیتوانند از بند این عقاید رها شوند. پس انتظار اینکه یک جوان مذکر بعد از ازدواج تغییری در رویکرد خود بدهد انتظار عبثی است.
ناشناس۹۷۰۳۵۱۱۰:۵۱:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۴
خانمها کمی رعايت کنند.
ناشناس۹۷۰۶۲۷۱۲:۰۳:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۴
چرا مردان چشم خود را درویش نکنند ؟؟؟
ناشناس۹۷۱۱۳۲۱۴:۴۴:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۴
با این وضعیت پوشش خانمها فقط باید کور بود وگرنه از در و دیوار ریختن بیرون . یه حرف مفت یاد گرفتید چشمارو درویش کنید .
زهرا۹۷۲۲۳۵۰۰:۵۷:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۵
قرانم گفته
ناشناس۹۷۱۱۵۰۱۴:۵۰:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۴
من پیشنهاد میکنم دو طرف هیچ کاری نکنند...
هادی۹۷۱۱۶۹۱۴:۵۹:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۴
هر دو تاش باید باشه. هم مرد باید مواظب باشه و با حیا چون اگه نباشه خودش هم ضرر خواهد کرد و هم زن باید مواظب باشه و با حجاب و با حیا که اگه نباشه خودش هم ضرر خواهد کرد. نه میشه بگی زن ها هر جوری دوست دارند لباس بپوشند و رفتار کنند و مردها نگاه نکنند چون به هر حال مردها رابطه جنسی براشون اولویت بیشتری داره و میتونند با نگاه کردن تحریک بشن. و نه میشه بگی زن ها حجاب رو رعایت کنند و مردها آزادند که نگاه کنند و هر رفتاری رو انجام بدن چون که زن ها دنبال دیده شدن و جلب توجه و جلب محبت هستند. پس دوطرفه است.
ناشناس۹۷۲۶۰۱۰۹:۵۶:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۵
باشه ما هم چشمامون رو درویش میکنیم ولی لخت مادرزاد میاییم تو خیابون شما هم ناراحت نشو چشمتو درویش کن الف لطفا تایید کن
ناشناس۹۷۰۳۵۵۱۰:۵۳:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۴
همه شو که باز انداختید گردن خانم
ناشناس۹۷۰۳۵۸۱۰:۵۵:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۴
خجالت بکشید, از خدا شرم کنید, کسی که زمین خورده رو اینطور لگد مال نکنید, نجفی گناهی مرتکب شده باشه هم قانون هست و هم روز جزا. هر موضوعی رو ربط دادن به نجفی اوج بی انصافیه
ناشناس۹۷۰۳۶۱۱۰:۵۵:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۴
غالبا دانسته یا ندانسته، مقصر زنان هستند. مثلا زیبا ترین دختر دنیا که چادر پوشیده و نقاب به صورت دارد مصون خواهد بود هم خودش و هم مردان. اگر انکار می کنی نیاز به روانپزشک و روان شناسی داری.
ناشناس۹۷۰۳۸۱۱۱:۰۱:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۴
گویا باید قیامی صورت بگیرد، گروه ها و احزابی تشکیل شود و تبلیغات و مبارزه گسترده‌ای در جهان شکل بگیرد، برای دفاع از حقوق موجود ضعیف و بدون حامی و دائم التحقیری بنام مرد. این موجود همیشه مجرم، روز بروز تحت ستم جنسیتی و هجمه اجتماعی و رسانه ای و تحلیل قوانین مدافعی قرار دارد.
ناشناس۹۷۰۴۴۹۱۱:۱۸:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۴
همان 5 نیاز را زنها هم می خواهند
ناشناس۹۷۰۶۲۴۱۲:۰۲:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۴
نهههههه زن باید تقوای الهی پیشه کنه ! این مرده که در این دنیا حق داره نیازهاشو تامین کنه !
ناشناس۹۷۰۴۵۳۱۱:۱۹:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۴
نیاز مردان، بی اختیاری مردان..زنان نیازی ندارند؟!.بهتر نیست مدیر زن داشته باشیم تا اراده برای این مسایل داشته باشد
ناشناس۹۷۰۴۸۸۱۱:۲۳:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۴
این چیزی که شما اسمش رو هوس رانی گذاشته ای هوسرانی نیست و یکی از حقوق قانونی مردان است که در قرآن آمده و جز مواردی است که تمامی فرق اسلامی برسر آن تفاهم دارند.
ناشناس۹۷۲۱۵۹۲۳:۵۰:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۴
حقوق نیست. فقه این ماجرا رو بیان کرده نگفته که حتما برید و چند همسر اختیار کنید.شرایط داره و همینطور نیست. در مورد ازدواج موقت هم ، برای کسی وضع شده که مقدور به ازدواج دائم نیست نه برای مردهای متاهل.
مصطفی۹۷۰۵۹۷۱۱:۵۶:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۴
مطلبتون حداقل در عنوان توهین آمیزه نسبت به مردان. چرا برای ارزش دادن به خانمها به آقایان توهین می کنید؟
ناشناس۹۷۰۶۱۵۱۲:۰۰:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۴
خدا آفریده، دستور العمل استفاده هم برای هر دوجنس گذاشته! مشکل دقیقاً از ادعای فهم این دو جنس از خودشون هست و حقوقی که برای خودشون قائل هستند. وظایف دو جنس مشخص شده. کسی طبق اون عمل کنه، اول خودش به مشکل نمیخوره و بعد جامعه رو به گند نمیکشه.هر دو طرف!
ناشناس۹۷۰۸۴۰۱۲:۵۷:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۴
راست و حسینی بفرمایید هدف این نوشته واکاوی یک ناهنجاری اجتماعی است یا حمله به آقای نجفی؟
ناشناس۹۷۱۲۸۶۱۵:۳۲:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۴
موضع درباره حمله نجفی به آن خانم محترم بود مزدور پلید
ناشناس۹۷۱۵۱۱۱۶:۴۸:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۴
يعنی هر کی نظری مخالف نظر تو داشت هم مزدوره هم پليد؟! مبنای منطق شما چيست؟
ناشناس۹۷۱۷۵۷۱۸:۴۴:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۴
ادب مرد به ز دولت اوست
امیر۹۷۰۹۷۱۱۳:۵۱:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۴
از خود زنها ودختران بی خود وبی حجاب در سطح شهرها هم بگید که چگونه با این پوششهای مسخره وولنگار باعث ناهنجاریایی شده شاید این خانم که این مقاله را نوشته در شهر خودش ویاجایی دیگه نظاره گر این مسئله نیستش که عامل تمام ولنگاریهای بعضی مردان همین بیشرمی هایی باشه که از طرف بعضی از خانمها شاهدیم ضمنا اگر مرد وزنی تقواداشته باشه دست به این مواردی که در مقاله قیدشده نمیزنه
کلانتری ارسنجانی۹۷۰۹۷۳۱۳:۵۲:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۴
باید تعدد زوجات را ترویج کرد تا هم جلوی هوسبازی خارج از قاعده مردها گرفته بشه و هم جلوی پررویی زنها گرفته بشه. در شرایط کنونی مردها شدند غلام حلقه بگوش زنها. مرد بیچاره هر چی کار و تلاش میکنه خرج ظواهر زندگی و نیازهای کاذب میشه چون زنها اینگونه بهتر میتوانند پز بدهند. اگر بخواهیم وضعیت اقتصادی و کلان جامعه بهتر بشه باید جامعه مردسالار بشه
ناشناس۹۷۱۰۴۵۱۴:۱۵:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۴
سلام گلم اگه یه مردی چشم چرانی یا تعدی کرد نمای روبروش خوبه اگه یه زنی اعتراض کنه مرده در میره .. دیروز در خبرها نوشته بود زنه توسط دوستش از سایت رفته ماساژور پیدا کرده . برای پذیرش ده نفر هم معرفی کرده رفته داخل خونه مردی لخت شده ماساژ دادنش بار بعد هم رفته دیگه .. حالا شاکی بهش تجاوز شده .. خوب تقصیر از خودت بود
محمد۹۷۱۰۷۶۱۴:۳۰:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۴
مشکل از عدم آموزش است مرد نیاز هایی دارد و زن هم همینطور یاد نگرفته ایم مقصر اصلی آموزش است نیاز ها را بلد نیستم رفع کنیم
ناشناس۹۷۱۲۷۲۱۵:۲۹:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۴
حق با برادر مقتول است
حميد۹۷۱۳۴۳۱۵:۴۵:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۴
اين موارد مختص مردان نيست. زنان هم اين نيازها را دارند. كما اينكه امروزه خيانت فقط مختص مردان نيست.
ناشناس۹۷۱۵۰۹۱۶:۴۶:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۴
صغحه حوادث روزنامه ها اغلب از زنانی ميگه با همدستی معشوفشون شوهرشون را کشتند.
ناشناس۹۷۱۵۴۷۱۷:۰۲:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۴
تنها راه اینست که یکی یه هفت تیر به مردهای هوسران داد تا هروقت از یکی از معشوقه هاشون خسته شدن به گلوله ببندنش و راحت بشن، چند تا روزنامه و سایت خبری هم باید راه اندازی بشه که به اون زن بیچاره که قربانی هوسرانی این مرد شد چند تا انگ و برچسب بزنن که که کار تکمیل بشه.
ناشناس۹۷۱۵۵۵۱۷:۰۶:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۴
اول به زنان یاد بدهند شوهر که میکنند شوهرشان را از خانواده و دوستان و پدر و مادر و برادر و خواهر منفک نکنند و دست از انحصارطلبی بی مورد و تحقیر شوهر بردارند. دوم زنان باید حجاب شرعی و اخلاق شرعی را رعایت کرد و از ادا و اطوار و عشوه گری و لباس بدن نما پرهیز کنند. سوم اینکه مردان باید تقوای الهی پیشه کرده و بدانند که آنچه زنان دیگر دارند همسر خودشان نیز دارد. چهارم فضای مجازی را درست کنند.
مریم۹۷۱۶۲۱۱۷:۳۹:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۴
از دیدگاه روانشناسی تفکر مرد چند همسره است در حالیکه تفکر زن تک همسره است لذا زنان پس از ازدواج با مردان باید به این امر واقف باشند و تلاش کنند وی را از هر نظر خرسند سازند ، ضمن اینکه زنان مجرد هم باید اخلاق مدار باشند و از این ویژگی مرد استفاده ناصواب نکنند و آنها را فریب ندهند . فرهنگ سازی در سینما و تلویزیون و رسانه های ابواب جمعی هم ضروری است .
امیر۹۷۱۷۶۴۱۸:۴۹:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۴
همه چی رو گفتی ولی نگفتی خیلی از خانمها به شدت سردمزاج هستن و اصولا نمیتونن شوهراشون رو به شکل درست از لحاظ جنسی و روحی ارضا کنن.
مهدی۹۷۱۹۴۳۲۱:۱۱:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۴
یک مدت دوری در کتب احادیث و روایات بزنید کار دستتون میاد
ناشناس۹۷۲۱۶۷۲۳:۵۵:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۴
نیاز برای زن هم هست و این نوشته شما توهین به زنان هست که حق همیشه با مردان بوده (از دید شما).در ضمن آراستگی را زنان در خانه دارند و این آراستگی که مردان پی آن می روند بیرون از محیط خانه بوده و هست و صد البته آراستگی هم نبوده موارد دیگری بوده و مردانی که کنترل اراده خود را ندارند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  18. مأمور خاطی بازداشت شد

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین