چهره زشت پایتخت طبیعت ایران

گروه عکس الف،   3980329210 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب یکی از قطب‌های گردشگری در جنوب کشور محسوب می‌شود و هر ساله گردشگران زیادی به خصوص در فصل تابستان به این استان سفر می کنند ولی متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی از اصول شهری این شهر به شهر دیوار نویس‌ها بیشتر می ماند تا پایتخت طبیعت ایران.

چهره زشت پایتخت طبیعت ایران
چهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایرانچهره زشت پایتخت طبیعت ایران

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۶۰۵۶۷۲۰:۱۵:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۲۹
باید بیایید شهرسازیشون رو ببینید اون دیگه افتضاع افتضاعه انگار شهرداری و مسئول شهر سازی این شهر اصلا نداره
ناشناس۹۶۰۶۵۰۲۲:۲۲:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۲۹
پایتخت طبیعت ؟!
ناشناس۹۶۰۸۱۴۰۰:۵۳:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۳۰
مسئولین شهرداری تقصیری ندارند باید به آنها یک الگو و برنامه شهرسازی داد و مردم و کسبه هم همکاری کنند و شهر را رفته رفته زیباسازی کنند. الگو را می توانند از اینترنت از یکی از شهرهای کوچک اروپا یا کانادا بردارند یا بازدید کوتاهی داشته باشند و نکات را بصورت برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند و بتدریج اجرا کنند.
امیر۹۶۰۸۴۴۰۱:۱۶:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۳۰
مدیریت و تفکر عقب مونده که نشون دهنده ضعف آموزشه
اكبر۹۶۰۸۵۶۰۱:۳۴:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۳۰
در قدم اول مردم عزيز ياسوج را بايد در كلاسهاي آموزشي .. ، آموزش داد و بعد اقدام به زيبا سازي شهر كرد.
آرش از روستا۹۶۰۸۷۱۰۱:۴۷:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۳۰
یاسوج واقعا طبیعت بکر، آب وهوای بسیار خنک در تابستان داره که دیگه شهریور ماه نمیتونی تا دیر وقت بیرون بمونی از بس هوا سرد میشه ولی متاسفانه مدیریت شهری بسیار ضعیفی داره، این همه رودخانه و آبشار در نزدیکی شهر و این همه جنگل زیبا متاسفانه پر از زباله است. حتی پارک هاش سرویس بهداشتی درست و حسابی نداره
ناشناس۹۶۰۹۷۲۰۷:۵۷:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۳۰
من شیرازیم و چند بار یاسوج رفتم. این شهر واقعا زیباست و پتانسیل گردشگری بالایی داره. این عکسها نمیتونه نماینده کل شهر یاسوج باشه.
ناشناس۹۶۱۰۹۵۰۹:۲۴:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۳۰
اینها فقط مختص یاسوج نیست . به هر شهری غیر از تهران بروید این صحنه ها را میبینید. یک ایران دراین وضعیت افتاده تا تهران آباد شود. بعد هم گله مند میشوید که چرا مردم به تهران مهاجرت میکنند. من ساکن اراک هستم . در شهر من شهرداری حتی نتوانست ساختمانی را که قرار است مقر خودش باشد تکمیل کند. این ساختمان با چهره ای نیمه کاره و زشت سالهاست در اصلی ترین نقطه شهر خودنمایی میکند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین