مسی سکوتش را شکست

گروه ورزشی الف،   3980303159 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مسی سکوتش را شکست

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا شنبه‌شب در فینال کوپا دل‌ری به مصاف والنسیا می‌رود. لیونل مسی پس از چهار سال در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و سکوتش را پس از ناکامی در آنفیلد (حذف در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا) شکست.

مهاجم بارسا گفت: در حقیقت مانند همیشه آرام هستیم و خود را مانند دیگر بازی‌ها برای فینال آماده می‌کنیم. می‌دانیم این دیدار اهمیت دارد چون فینال است. در این رقابت‌ها بازی‌های خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و باید اهمیت آن را نشان دهیم.

ستاره آرژانتینی در ادامه به شکست در آنفیلد که منجر به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا شد، اشاره کرد و گفت: ضربه خیلی سختی بود و برای تیم خیلی سخت بود پس از این بازی دوباره خود را پیدا کند. ما باید خیلی زود در یک دیدار دیگر به میدان می‌رفتیم. در حقیقت خیلی سخت بود. اکنون یک فینال را پیش رو داریم و می‌توانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. می‌توانیم دوگانه را فتح کنیم و سال را به خوبی به پایان برسانیم. باید این بازی را مانند فینال‌های دیگر با پیروزی تمام کنیم.

کاپیتان بارسلونا در مورد انتقادها نسبت به ارنستو والورده اظهار کرد: صادقانه بگویم انتقادها زیاد نبودند. این انتقادها نسبت به سرمربی بودند اما به نظرم والورده در مدتی که در اینجا بود فوق‌العاده کار کرد. او مقصر اصلی شکست برابر لیورپول نبود. ما تنها مقصران این شکست بودیم چون می‌دانستیم که نباید آن اتفاق دوباره تکرار شود که تکرار شد. عملکردمان غیرقابل بخشش بود. می‌توانست فقط یک‌بار اتفاق بیفتد اما دو سال پیاپی این چنین شد (بارسلونا سال گذشته نیز برابر رم سه بر صفر شکست خورد). سرمربی هم مانند همه در این شکست مقصر است اما بازیکنان بیشترین تقصیر را دارند.

مسی به کسب کفش طلای اروپا نزدیک است. او در این رابطه اظهار کرد: ما هنوز به اتفاق‌هایی که در دیدار برابر لیورپول رخ داد فکر می‌کنیم. ضربه خیلی سختی بود و هنوز تحت تاثیرش هستیم. به عناوین فردی فکر نمی‌کنم.

ستاره آرژانتینی دوباره به شکست در آنفیلد اشاره کرد و گفت: در حقیقت بازی را بازبینی نکردم اما شرایط مشابهی مانند دیدار برابر رم را گذراندیم. خیلی زود دروازه‌مان باز شد. به این موضوع فکر کردیم که اتفاق رم دوباره تکرار نشود. خیلی خوب واکنش نشان دادیم چون نیمه نخست همه چیز بد نبود. در نیمه دوم رقابت نکردیم و تنها یک تیم در زمین حضور داشت. این بزرگترین اشتباهمان بود.

او افزود: به فینال لیگ قهرمانان خیلی نزدیک بودیم. ما قهرمانی در این رقابت‌ها را در سر داشتیم اما اتفاق‌های سال گذشته تکرار شد. با این حال تلاش برای کسب دوگانه اهمیت دارد و قهرمانی در دیدار فردا شب می‌تواند شرایط را برایمان بهتر کند. با اشتیاق در این تیم بازی می‌کنم. با تیم ملی آرژانتین نیز روزهای بد را پشت سر گذاشته‌ام و به تلاش خود ادامه می‌دهم. با سرزنش کردن خود چیزی عوض نخواهد شد.

مسی در ادامه اظهار کرد: ما ناراحت هستیم اما من کسی نیستم که بگویم باید تغییراتی انجام شود. این سوال را باید یک نفر دیگر جواب دهد. اگر بازی فردا را با پیروزی به پایان نرسانیم شرایطمان بدتر از حالا می‌شود. باید فصل را به خوبی تمام کرد و گذشته را کنار گذاشت.

مهاجم بارسلونا درباره تفاوت شکست در فینال جام جهانی و باخت در آنفیلد گفت: این دو بازی متفاوت بودند. شکست در فینال جام جهانی از همه شکست‌های بزرگ مهم‌تر است. دو شکست پیاپی سه بر صفر نیز کاملاً متفاوت است. هر دو مانند جام جهانی ضربه خیلی سختی بودند.

او در مورد کاپیتانی در بارسا اظهار کرد: یک سال فوق‌العاده برای من بود و توانستیم فاتح لالیگا شویم به فینال کوپا صعود کنیم و سه عنوان به دست آوریم. با وجود شکست در آنفیلد سال خیلی خوبی را گذراندیم. باید با سر بالا در دیدار فردا حاضر شویم و تنها به بازی‌مان فکر کنیم و نه چیز دیگر. حریف سرسختی را پیش رو داریم. خیلی خوب همدیگر را می‌شناسیم. اگر نتوانیم بازی موردنظرمان را برابر والنسیا ارائه دهیم این تیم به ما ضربه خواهد زد.

مسی درباره امضای قرارداد بارسلونا با آنتوان گریزمان گفت: در این‌باره نظری ندارم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۲۰۶۳۳۰۹:۲۸:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۴
قهرمان اروپا شدن کار تو نیست ای.. . عرض خود میبری و زحمت رونالدو میداری
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین