محسنی اژه‌ای: از بی‌عفتی فیلم بگیرید و برای ما بفرستید/ روحانی چه اختیار ویژه‌ای می‌خواهد؟/ رضایت اصحاب رسانه از جلسه با رئیسی

گروه سیاسی الف،   3980301152 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

محسنی اژه‌ای: از بی‌عفتی فیلم بگیرید و برای ما بفرستید/ روحانی چه اختیار ویژه‌ای می‌خواهد؟/ رضایت اصحاب رسانه از جلسه با رئیسی

رضایت اصحاب رسانه از جلسه با رئیسی

 شب گذشته دیدار آیت الله سیدابراهیم رئیسی با مدیران مسئول خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: در دیدار مسئولان و اصحاب رسانه با رئیس دستگاه قضا چه گذشت؟

این جلسه تا حدودی بی‌سابقه بود. تاکنون سابقه نداشت رئیس قوه قضائیه جلسه‌ای با اصحاب رسانه برگزار کند و صحبت‌های آنان را بشنود. مسئله‌ای که مورد توجه برخی از حاضرین در جلسه قرار گرفت. علی‌اصغر شفیعیان مدیرمسئول انصاف‌نیوز توییتی درباره این جلسه منتشر کرد:

محمدحسن بلاغی‌مبین، مدیر خبرگزاری برنا نوشت:

‏«۱- امشب مدیران رسانه‌ها افطار میهمان آقای رئیسی بودند، چند اتفاق خوب در این دیدار رخ داد، اول اینکه سخنگوی قوه قضائیه در این دیدار نه تنها از رفع توقیف قریب‌الوقوع نشریه صدا خبر داد بلکه گفت: "طبق قانون از این پس نشریات بیش از دو ماه توقیف نمی‌شوند."

۲- آقای رحمانیان هم به‌شدت از خبرنگار بازداشتی روزنامه شرق دفاع کرد و البته سر افطار با اینکه رفته‌بود ولی رئیس قوه قضائیه پیگیر ماجرا بود.

‏۳- این اولین بار بود که درب دفتر رئیس قوه قضائیه به سوی اهالی رسانه باز بود و می‌تواند اتفاق خوبی باشد به شرطی که سعه صدر افزایش یابد.»

در این جلسه اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه از رفع توقیف مجله صدا خبر داد. اسماعیلی گفت: توقیف یک نشریه به سبب تخلف از مصوبه شورای عالی امنیت ملی، موقت است و سقف این توقیف نیز در قانون جدید دو ماه در نظر گرفته شده است. در مورد نشریه صدا نیز قرار شد همین اتفاق رخ دهد بنابراین این نشریه رفع توقیف خواهد شد و به حیات خود ادامه می‌دهد؛ البته رسیدگی به تخلفات آن در دادگاه و با حضور هیئت منصفه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره توقیف نشریه «صدا»

***

نظر واعظی درباره تشکیل نشدن جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره علت حضور نیافتن رئیس جمهوری در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: هر جلسه ای براساس چارچوبه اش آیین نامه ای دارد، اعضا باید احترام جلسه و همدیگر و رئیس جلسه را حفظ کنند، اگر تخلفی باشد و فردی چارچوب جلسه را رعایت نکند به نتیجه نمی رسد.

بیشتر بخوانید:

واعظی: مذاکره در این شرایط معنایی ندارد/ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی باید احترام رئیس جلسه را حفظ کنند

در همین رابطه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی اطلاعیه ای اعلام کرد، جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی هفته آینده برگزار خواهد شد.

 متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

«متعاقب انتشار اخبار پیرامون عدم تشکیل عمدی جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ به اطلاع می‌رساند که تشکیل منظم جلسات همواره یکی از مهمترین دغدغه ها و نکات مورد توجه بوده است و طی ماه های گذشته تمام جلسات شوراهای تخصصی، کمیسیون ها و... شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت منظم و با حضور اعضاء تشکیل شده است که طبق پیگیری‌ها و تمهیدات صورت گرفته، جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.

بدیهی است هرگونه گمانه زنی در زمینه عدم تشکیل عمدی جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ فاقد مبنا بوده و تایید نمیشود.»

***

محسنی اژه‌ای: چرا فیلم قانون‌گریزی‌ها را برای مقامات قضایی نمی‌فرستید؟

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان با بیان اینکه استفاده بی‌نهایت از فضای مجازی و قبح شکنی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان است، اظهار کرد: دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد و با آموزش مأمورین خودشان به دنبال هنجارشکنی در جامعه و کنار زدن روسری هستند تا با پخش در فضای مجازی به اهداف خود برسند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه در مقاطعی با کمال تأسف این موضوع در حال جا افتادن است و کسانی هم دانسته یا نادانسته با این موضوع همراهی می‌کنند، عنوان کرد: چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: چرا ما منفعل شده‌ایم و اقدامی در مقابل هنجارشکنان نمی‌کنیم و در این خصوص نگرانیم.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای:‌ دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است/ چرا فیلم قانون‌گریزی‌ها را برای مقامات قضایی نمی‌فرستید؟

***

روحانی چه اختیار ویژه‌ای می‌خواهد؟

حسن روحانی برای دومین بار در دو هفته اخیر از کمبود اختیارات، گلایه کرد و خواهان اختیارات بیشتر شد.

حسن روحانی در دیدار با جمعی از شخیت‌های حوزوی با تأکید بر اینکه امروز برای مدیریت بهتر شرایط نیازمند تمرکز قدرت و تصمیم گیری هستیم، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی نیز در مقطعی که با مشکل مواجه شدیم، شورای عالی پشتیبانی جنگ ایجاد شد و همه اختیارات در دست این شورا بود و حتی مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه نیز در تصمیم‌گیری آن شورا دخالتی نداشتند و امروز هم در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.

رئیس جمهور تصریح کرد: همانگونه که در جنگ ۸ ساله اختیارات ویژه‌ای را از امام راحل گرفته و توانستیم جنگ را اداره کنیم و حتی موفقیت‌های بسیاری را به دست آوریم امروز هم به چنین اختیاراتی نیاز داریم.

روحانی در دیدار با فعالان سیاسی هم گفته بود: «وقتي از دولت سؤال و مطالبه‌اي مي‌شود، بايد از طرف ديگر بررسي شود که دولت چه مقدار در حوزه‌هاي مورد سؤال داراي اختيار بوده است؛ به‌طورمثال اگر درباره سياست خارجي، فرهنگ يا فضاي مجازي از دولت سؤال و مطالبه‌اي مي‌شود، بايد ببينيم که دولت چقدر در اين حوزه‌ها اختيار دارد. بايد در حد توان و در حوزه اختيارات رئيس‌جمهور از دولت مطالبه داشت». 

روزنامه فرهیختگان در این زمینه نوشت: «در حالی‌که حسن روحانی از کمبود اختیارات خود سخن می‌گوید، خیلی‌ها معترضند چرا حسن روحانی مسئولیت‌های خود را به‌طور کامل اجرا نمی‌کند و حتی کارها را در برخی حوزه‌ها تعطیل کرده است. برای مثال موافق و منتقد دولت هر دو می‌گویند چرا روحانی رئیس شورای‌عالی فضای مجازی و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است، اما چندین ماه است که جلسات این دو را برگزار نکرده و همه امور مربوط به آنها تلنبار شده است.

منتقدان و حامیان رئیس‌جمهور حتی در اظهاراتی مشابه به عدم حضور روحانی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام یا مجلس خبرگان رهبری هم اعتراض دارند و می‌گویند چرا باید رئیس‌جمهور که می‌تواند نقش مهمی در برخی از این جلسات ایفا کند، مدت‌های مدیدی است که در آنها شرکت نمی‌کند. با توجه به همین مساله است که فعالان سیاسی معتقدند روحانی نه‌تنها اختیارات کافی داشته، بلکه اساسا و به دلایل متعدد نمی‌تواند منتقد اختیارات کم یا زیاد ریاست‌جمهوری باشد.

سعید لیلاز، عضو حزب کارگزاران سازندگی مدت‌ها پیش و در نقد دولت حسن روحانی با اعتراض به اینکه «دولت هیچ تصویر و برآورد روشنی در روز اول از موج تحریم‌هایی که به سمت اقتصاد ایران سرازیر می‌شد، نداشت؛ تصمیم‌هایی گرفت و تدبیرهایی اتخاذ کرد که به التهابات بازار دامن زد» می‌گوید: «اختیاراتی که آقای خامنه‌ای به روحانی و سران سه قوه داده‌اند، اگر به چوب داده بودند تا الان یک کاری کرده بود.» علاوه‌بر لیلاز، دیگر فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز امروز منتقد اظهارات حسن روحانی است.»

برخی گمانه‌زنی کردند روحانی با این اظهارات به‌دنبال گرفتن اجازه مذاکره است. روزنامه شرق دراین باره نوشت: «سخنان چند روز اخير و مواضع رئيس‌جمهوري نشان مي‌دهد که او در عدم مذاکره با رئيس‌جمهوري آمريکا اصرار دارد و او و دولت و ديگر مقامات کشور هرگونه مذاکره را به نفع ايران نمي‌دانند. قطعا او، اختيارات ويژه را براي پيشبرد اهداف دولت و خروج مردم از تنگناهاي اقتصادي و اجتماعي مي‌خواهد. بايد ديد حسن روحاني مانند دوران دفاع مقدس مي‌تواند شورايي را براي پيشبرد بهتر اهداف دولت احيا کند؟»

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان هم با انتشار توییتی به سخنان روحانی واکنش نشان داد:

دیدگاه کاربران

مصطفي۹۱۷۹۳۶۱۹:۰۹:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱
جناب اژه ايي براي مخبرين تخلفات مالي ، اختلاس ها ، رشوه ها و..... هم حق الكشف بذاريد تا اينها هم از سطح جامعه برچيده شوند
مرادی۹۱۸۰۵۰۲۱:۱۹:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱
سعید لیلاز حامی روحانی: اگر چوب خشک به جای او بود، اقتصاد را بهتر مدیریت می‌کرد!
ناشناس۹۱۷۹۴۰۱۹:۱۰:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱
نتیجه اختیارات فعلی ایشان این شده حالا اگر اختیار ویژه داشته باشید بصورت ویژه نابود ویژه میشیم
مصطفی۹۱۷۹۴۴۱۹:۱۱:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱
قشر هنجار شکن وقیح یه مدتی هست بسیار هار شدن متاسفانه. بدبختی هم اینجاست احساس روشنفکری هم بهشون دست داده و حق رو به خودشون میدن! بدتر از همه دلشون واسه خودشون هم میسوزه!!! واقعا وقاحت آدمیزاد بی انتهاست.
ابرکوهی۹۱۷۹۴۵۱۹:۱۲:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱
آدم تنبل و رانتی فقط بهانه آوردن را خوب بلد است
ناشناس۹۱۸۱۹۳۲۳:۵۹:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱
برای کسی که بهانه می گیرد همیشه بهانه ای وجود دارد .
ناشناس۹۱۷۹۴۸۱۹:۱۳:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱
سه دلیل عمده ناراضی بودن مردم از روحانی : اعتمادبه نفس وخودشیفتگی بی اندازه وتعریف ازخود انتقادناپذیربودن فرافکنی وعدم پذیرش مسوولیت اوضاع نابسامان اقتصادی
مچکریم!؟۹۱۷۹۵۲۱۹:۱۵:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱
یکی بیاد حرف دل مردم را بزنه این دولت با بالاترین اختیار که ترامپ هم نداشت و رسانه های بی شمار اصلاح طلب و دولتی باز بهانه چه داره؟
ناشناس۹۱۷۹۶۳۱۹:۲۱:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱
سوال: چرا همه دولتها پس از مدتی می گویند اختیاری ندارند؟ آیا راست می گویند؟ جواب: بله راست می گویند. بعنوان نمونه ، سه دولت نزدیک به ۲۰ سال درگیر بستن موسسات مالی عیرمجاز بودند و پس از بالا آمدن صرر ۳۰ هزار میلیاردی و حکم اقای قاضی مبنی بر پرداخت ضرر از بودجه عمومی و از جیب مردم نهایتاً بچه های بالا رضایت به قانونمند شدن دادند! یعنی حتما و رسماً باید گندش بیاد بالا که اقایون راضی شوند قانونمند باشند و اصطلاحاً دولت اختیار داشته باشد!
ناشناس۹۱۷۹۷۷۱۹:۳۶:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱
یعنی اشاعه فحشا حلال شده؟
ناشناس۹۱۸۰۵۳۲۱:۲۰:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱
این اشاعه نیست چون برای محکمه فرستاده میشه نه من و شما
ناشناس۹۱۸۳۴۰۰۸:۱۳:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۲
تجسس کردن در اسلام منع شده
ناشناس۹۱۸۳۹۹۰۹:۳۲:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۲
ما از دزدی که وارد مجتمع ساختمانی شده و دزدی کرده فیلم دوربین مدار بسته بردیم کلانتری می گن ما نمی تونیم اینطوری کسی را شناسایی کنیم دلتون خوشه هااا
ناشناس۹۱۷۹۹۸۱۹:۴۸:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱
جناب رئیس جمهور روحانی تنها اختیار ادامه مذاکرات و پذیرش《 برجام ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ............. 》 را می خواهند ، همین .
ناشناس۹۱۸۱۹۴۰۰:۰۱:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۲
تو 4 سال اول میگفتن مقصر مشکلات احمدی نژاد است !!! حالا میگن اختیار کافی نداریم !!! همیشه بهانه ای وجود داره !
ناشناس۹۱۸۰۰۵۱۹:۵۴:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱
عفاف و حجاب در جامعه از بین رفته و فساد و فحشا بشدت گسترش پیدا کند اگر وضع به همین منوال پیش رود عده ای خواستار سقط جنین و هم جنس بازی هم میگردند
ناشناس۹۱۸۰۱۲۲۰:۰۰:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱
تو شمالخونه یکی از بستگان را دزد زده بود . تا گلدونها را هم برده بودند . رفتیم کلانتری برای شکایت . افسرکلانتری میگه تو برو دزد را بگیر بیار اینجا من پدرش را درمیارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من با کدوم ابزار برم دزد را بگیرم بیارم جناب سروان پدرش را دربیاره؟ حالا ملت بروند از بی عفتی چطوری فیلم بگیرند ؟ سانسور کنم چه مدل بی عفتی را ....
ناشناس۹۱۸۰۲۵۲۰:۲۷:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱
به زودی شاهد تحولی عظیم در قوه قضاییه خواهیم بود.
علی۹۱۸۰۴۴۲۱:۰۶:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۱
از مسئولین، بانکها، موسسات مالی، خودروسازیها فیلم میگیریم و برایتان می فرستیم اینها بی عفتی و بی حیایی است.
ناشناس۹۱۸۰۵۷۲۱:۲۴:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱
بله اینها هم هست
پیمان۹۱۸۱۶۱۲۳:۲۴:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱
چرا فقط اینها؟ چون به نفع شما نیست؟ کارهای که شما می کنید و جوانان رو به راه فساد می کشید آیا اونها بی عفتی نیست چون شاید به نفع شماست؟ نه داداش دنیا رو این فرمول جلو نمیره.
ناشناس۹۱۸۲۳۱۰۰:۳۷:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۲
خیلی وقت است مردم را سرگرم قبح و زشتی فضای مجازی کرده اید و مقربین در حال دست درازی در بیت المال ، اختلاس و دزدی .فضای مجازی بده چون تمام دزدی داره افشا می کنه
ناشناس۹۱۸۲۴۲۰۰:۵۲:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۲
آنها که شما گفتید بی‌وجدانی است این بی‌وجدانی‌ها با درآمد حرامی که حاصل می‌کند بی‌عفتی هم به بار می‌آورد همچنان که بی‌عفتی هم انسان‌های بی‌وجدان تحویل جامعه می‌دهد
ناشناس۹۱۸۰۵۶۲۱:۲۲:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱
حسن روحانی شما که بیشترین اختیارات را داشتی پس چرا حالا فرار به جلو را انتخاب کردی اخوی؟؟؟ بر فرض محال که اختیارات رئیس جمهور کم هستش پس چرا بیخودی وعده ی انتخاباتی دادی و اصلا چرا رییس جمهور شدی؟؟؟؟؟
ناشناس۹۱۸۰۶۱۲۱:۲۶:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱
مردم باید از فقر بیکاری و گرسنگی و آگهی های فروش کلیه از فرط بدبختی فیلم بگیرند و بفرستند
ناشناس۹۱۸۰۷۰۲۱:۳۹:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۱
خوبه دیگه یه شغل جدید هم پیدا شد یه تعداد اجیر می کنن و از بیت المال حقوق می دن که توی خیابونها از زن و دختر مردم عکس بگیرن بفرستن برای جناب اژه ای عجب گیری کردیم توی این مملکت
ناشناس۹۱۸۰۸۴۲۱:۴۷:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۱
اوضاع اقتصادی خیلی خرابه صبر مردم لبریز شده مردم عصبانی را علیه یکدیگر تحریک نکنید
ناشناس۹۱۸۲۳۳۰۰:۴۲:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۲
خود کرده را تدبیر نیست مردم چوب انتخاب غلط خودشون رو می خورند.
ناشناس۹۱۸۴۲۹۰۹:۵۸:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۲
محمود جوووون گل و بلبل شما را هم دیدیم انتخاب بین بد و بدتر انتخاب بین بدتر و بدترین همینه دیگه
ناشناس۹۱۸۱۲۳۲۲:۲۵:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱
اتفاقا بايد اختيارات ايشون كم بشه تا اوضاع را خرابتر از اين كه هست نكنه
ناشناس۹۱۸۱۳۵۲۲:۵۵:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱
کاری نداره قانون فیلم برداری از پلیس و مسولان را آزاد کنید و کلی سرور ذخیره بخرید که کلی فیلم براتون داریم
ناشناس۹۱۸۱۳۷۲۲:۵۶:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱
شما هم فقط مردم رو به جون هم بندارید. چرا نمی گین از مسولان متخلف فیلم بگیرید
ناشناس۹۱۸۱۵۵۲۳:۱۳:۵۰ ۱۳۹۸/۳/۱
آیا سخنگوی شورای نگهبان از جایگاه حقوقی سوال پرسیده یا ازجایگاه حقیقی؟ تیتر الف نشان می‌دهد از جایگاه حقوقی. ایشان از این جایگاه نمی‌تواند درباره این اختیارات نظر بدهد.
ناشناس۹۱۸۱۹۷۰۰:۰۲:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۲
دولت اختیارات کافی دارد اما عرضه کار کردن ندارد.
موسي۹۱۸۳۱۱۰۴:۵۴:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۲
نه عرضه دارن نه دلشون بحال كشور ميسوزه نه مديريت بلدن فقط غرور بي جا و خود شيفتگي و پر كردن جيب هاشون كه الحق اينو استادن
ناشناس۹۱۸۲۳۴۰۰:۴۴:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۲
دولت روحانی توان اداره امور جاری کشور را ندارد و باید به این موضوع اعتراف نماید.
سید۹۱۸۲۵۶۰۱:۲۶:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۲
کاش دوربین مخفی برای شما وجود دلشت و این دوربین میتواتست شدت انتقام تو از احمدی نژاد را میسنجید
ناشناس۹۱۸۳۰۲۰۴:۳۴:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۲
محلی اعلام کنید مردم از همه موارد بدی که در مقاله و کامنتها گفته شده فیلم بفرستند رسیدگی شود.
ناشناس۹۱۸۳۰۶۰۴:۴۴:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۲
از نظر من برداشتن حجاب بی عفتی نیست تا نهی از منکر کنم..انتخاب پوشش حق هرکسی هست..حجاب واجب اسلامی نیست. جلوی ربا و حرام خواری و ویژه خواری و .. را بگیرید جناب اژه ای
ناشناس۹۱۸۳۳۴۰۷:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۲
از فساد و قاچاق و کوهخواری و زنینخواریهای کلان و ...کله گنده ها که فیلم میگیرن تو اخبار نشون میدن و آب از آب تکون نمیخوره از اونها قبول نیست؟فیلمش چجوری باشه جناب؟
اسدی۹۱۸۳۷۶۰۸:۵۶:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۲
از اختلاس جنگل خواری کوه خواری رشوه خواری تخلفات شهرداری تخلفات مسوولان فیلم نگیریم؟
ناشناس۹۱۸۴۰۳۰۹:۳۷:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۲
نمیشه به جای بی‌عفتی از تخلفات راهنمایی و رانندگی، از ورود ممنوع رفتن، از چراغ قرمز رد کردن، از تردد در خط امداد و این چیزا فیلم بگیریم بفرستیم؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین