دوباره در دام گرانی‌ها و کمبودهای ساختگی گرفتار نشویم

احمدرضا هدایتی،   3971222017 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
دوباره در دام گرانی‌ها و کمبودهای ساختگی گرفتار نشویم

این مسیری است که بارها   آزموده‌ایم، یادمان نرفته گرانی و کمبود ساختگی و مقطعی برخی از کالاهای ضروری موردنیاز مردم و نتایج هجوم برخی از افراد جامعه برای خرید و ذخیره‌سازی این اقلام از جمله؛ گوجه، پیاز، سیب‌زمینی، مرغ، تخم‌مرغ، سکه، ارز، بنزین و سایر مایحتاج عمومی که در مقاطع مختلف با توطئه بیگانگان یا فرصت‌طلبی افراد خائن به مردم تحمیل شده است.

حالا نوبت به گوشت رسیده است و این در حالی است که مقدار گوشت تولیدی و وارداتی عرضه شده در بازار نشان می‌دهد کمبودی وجود ندارد و فقط توطئه‌ای برای گرانی کاذب آن وجود دارد و عده‌ای دائماً نگران و غافل از خدا یا شاید مزدور دشمن، نیز با هجوم به بازار و ذخیره‌سازی آن، به این گرانی‌های کاذب دامن می‌زنند.

چرا درس عبرت نمی‌گیریم، چرا به روزی‌رسانی خداوند اعتماد نداریم، مگر خداوند در قرآن نفرموده؛ وَمَا مِنْ دَابَّهٍ فِی الْاَرْضِ اِلَّا عَلَی اللَّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُبِینٍ؛ هیچ جنبنده‌ای در زمین نیست، مگر اینکه روزی‌اش بر عهده خداست و او قرارگاه و محل مردنش را می‌داند. همه اینها در کتابی روشن ثبت است.(هود، آیه ۶).

باور کنیم که ایران اسلامی سرزمین ثروتمندی است و با عنایت الهی قادر است، به راحتی نیاز ساکنین خود را تامین نماید، مشروط بر این‌که هوشیاری خود در برابر توطئه دشمنان حفظ نموده و با اجتناب از تشدید شرایط، از این وضعیت که شاید اکنون به یک آزمون الهی تبدیل شده باشد، سرافراز و سربلند خارج شویم.

باور کنیم که دشمن به شدت در حال تلاش است تا از هر فرصتی و هر روشی برای سیاه‌نمایی شرایط و ایجاد نارضایتی در مردم در جهت دستیابی به اهداف شوم خود بهره ببرد.

کافی است با دقت بیشتری به اطراف خود نگاه کنیم، کدام کالای ضروری در بازار نایاب شده است؟ تولید کدام کالای ضروری یا محصول کشاورزی متوقف شده است؟ 

باور کنید توطئه‌ای در کار است، توطئه‌ای که شاید برخی از مسئولین نیز متوجه آن نباشند.

چه کسانی پشت پرده افزایش قیمت خودرو، سکه و ارز و طلا و گوشت و سایر کالا و خدمات موردنیاز مردم هستند؟ هدف آنها چیست؟

می‌گویند می‌خواهیم با آزادسازی قیمت‌ها، رونق اقتصادی ایجاد و از قاچاق کالا جلوگیری کنیم، اما مگر می‌شود بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و فرهنگ‌سازی کافی دست به چنین اقدامی زد.

باور کنیم خطرات و آسیب‌های نتایج روانی ناشی از دامن زدن به این شرایط، به مراتب بیشتر از اصل توطئه‌هایی مثل تحریم و تهدید است، پس همه ما اعم از مسئول و غیرمسئول باید هوشیار باشیم تا در دام توطئه‌های بیگانگان و کمبودها و گرانی‌های کاذب و مقطعی گرفتار نشویم.

 

منبع: رسالت

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۱۹۱۹۸۰۸:۰۴:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مردم به بازار اعتماد ندارند. ارزش پول ملی به خاطر کاهش درآمدهای نفتی روز به روز کاهش می یابد. مردم آینده نگری می کنند و نمی خواهند سرمایه شان آب برود و نیز اجناسی را که امروز می توانند بخرند، دو روز دیگر به قیمت 3-2 برابر نخرند.
سعید۸۱۹۵۵۷۱۲:۱۴:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
قبول کن که این رفتار دقیقاً مشابه رفتار همون کسی هست که تو قایق نشسته و میگه زیر پای خودم رو سوراخ کردم به شما ربطی نداره ... داستانی قدیمی که هیچکس معنیش رو نفهمید!
پیما۸۱۹۷۴۱۱۳:۵۵:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
کاهش پول ملی به خاطر درآمد های نفتی نیست! به خاطر افزایش نقدینگی هست ...
ناشناس۸۱۹۹۱۷۱۵:۵۶:۵۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ایستادن مردم در صف دلار و افزایش 3 برابری دلار مربوط به ترس از تحریم نه افزایش نقدینگی
ناشناس۸۲۰۰۸۵۱۸:۲۰:۱۷ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بخاطر یغماگری مقامات هست
ناشناس۸۱۹۸۴۸۱۵:۰۲:۳۷ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
دقیقا درست میگین. جالبه سریع خدا رو وارد جریان میکنند خدا .. میگه بهت عقل دادم خودت مشکلاتتو حل کن .الان پریروز دونفر تو تهران بر اثر نداری خودکشی کردن پس چرا خدا دخالتی نکرد طبق فرمایش جنابعالی.فقط عقل ودرایت انسان رو نجات میده
ناشناس۸۱۹۲۰۰۰۸:۰۶:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بس کنید این سناریو توطئه را. خسته نشدید
ناشناس۸۱۹۲۹۹۰۹:۱۹:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
تا زمانی که این وضعیت هست وتفکرات این هست و روابط نمال نشده و دوستان یک تجدید فکری نکرده اند کار در همین گره باقی می ماند
ناشناس۸۱۹۲۰۱۰۸:۰۸:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بله ایران سرزمین ثروتمندی است. اما این ثروت تو جیب کی می رود؟؟
ناشناس۸۱۹۲۰۳۰۸:۱۰:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
شما قیمت ارز را به قیمت سال قبل برگردان. من به شما قول می دهم کسی به فکر خرید اضافی نیفتد.
ناشناس۸۱۹۲۰۸۰۸:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
. وقتی مسئولان نمی توانند به وعده هایشان عمل کنند و تمام حرف هایشان در مورد قیمتها و تامین کالا درست از آب در نمی آیند، مردم اعتمادشان از آنها سلب می شود و هر کس سعی می کند بر اساس منافع فردی عمل کنند. مردم جماد نیستند بلکه عقل دارند.
ناشناس۸۱۹۲۰۹۰۸:۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
شما ببین چند ماه است که می خواهند بازار طلا و ارز و سکه و گوشت و مرغ و ..... را سر وسامان ببخشند ولی نمی توانند!!
پیمان۸۱۹۷۴۳۱۳:۵۷:۲۱ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
آقای روحانی میگفت گوشت ارزانه واسه همین قاچاق میشه! پس از کسی که همچین طرز فکری داره توقع ارزان کردن چیزی نمیشه داشت.
ققنوس۸۱۹۲۱۶۰۸:۱۹:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
خدایا ازمون های الهی رامانند جام جهانی هر چند سال یکبار فقط در چند کشور برگزار بکن و کشور ما ایران را نیز در همان دور مقدماتی حذف بفرما !!!!!!!!
ناشناس۸۱۹۲۲۴۰۸:۲۳:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
هیچ گرانی و کمبودی ساختگی نیست. همگی واقعی است. فقط این مسئولان و مدیران هستند که برای فرار از مسئولیت فرافکنی می کنند و مثلا گرانی دلار را تقصیر دلالها یا گرانی گوشت را تقصیر قاچاق می اندازند. چرا قیمت دلار از سال 1392 تا 1396 که سال انتخابات بود تثبیت ماند و هیچ دلالی و سلطان سکه یی نتوانست صد تومان روی آن بکشد؟ چرا قیمت گوشت سالها تثبیت ماند و مثلا چند هزار تومان افزایش یافت ولی ناگهان که بمب نقدینگی ساختگی که خود نتیجه تثبیت دستوری نرخ دلار و سودهای موهوم 28 درصدی دور اول بود ناگهان به 120 هزار تومن افزایش یافت؟ مگر قاچاقچی مغز گوسفند داشته باشد که بازار 120 هزار تومنی ایران را بگذارد این همه هزینه کند و این همه ریسک و خطر به جان بخرد تا بتواند به دلال عراقی گوشت گوسفند را قاچاق کند که او هم حداکثر در قصابیهای بغداد بتواند 140 یا 150 هزار تومن بفروشد؟ یعنی این همه خطر و هزینه برای ده یا بیست هزار تومن سود در کیلو؟! بماند که همین قیمت گوشت در افغانستان و هرات کیلویی 70 هزار تومن است و در ترکیه هم قیمت ایران یا ارزانتر. همین مدیریت غیر شفاف و فرار از مسئولیت است که قدرت خرید گوشت یک کارگر ایرانی از قدرت خرید گوشت یک کارگر افغانی که خود فقیر ترین کشور دنیا هم هست کمتر است و تازه اقای جهانگیری می فرمایند سال 97 را با موفقیت به پایان رساندیم! مثل اینکه برای خود آنها هم تعجب است با این مدیریت وحشتناک چرا ایران هنوز سر پاست. هر چند سرپایی که به عنوان غنی ترین کشور دنیا از نظر منابع زیر زمینی و نفت و گاز کارگر و کارمند ان کمترین حقوق دردنیا حتی از کشورهای بسیار فقیر آفریقایی و آسیایی هم کمتر می گیرند و متاسفانه هر روز خبر از خودکشی چند شهروند مظلوم به خاطر مشکلات اقتصادی ان در صدر خبرهاست. افسوس
ناشناس۸۱۹۲۲۵۰۸:۲۴:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
چرا بعضی ها نمیفهمند ؟؟؟!!! گوشت صادر میشه مرغ صادر میشه کمیاب میشه گرون میشه منظورتون اینه مردم گوشت را احتکار کردند ؟!هر خانواده ای نهایتا به اندازه یک فریزر جای ذخیره گوشت داره ! کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه از خواب بیدار کرد /:
عبدالله۸۱۹۲۳۶۰۸:۳۶:۲۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
اگر چندین نفر از این توطئه گران و محتکرین و اختلاسگران بدون در نظر گرفتن ژن آنان در میدان شهرهای مختلف اعدام شوند دیگر احدی جرات انجام چنین کارهایی را ندارند. باید قاطع عمل کرد.بگذارید آنهاییکه خودشان شهروندان کشورشان را در شهرهای مختلف فرانسه و کشورهای مشابه که دم از حقوق بشر میزنند ما متهم به عدم رعایت حقوق بشر کنند.
ناشناس۸۱۹۲۳۸۰۸:۴۰:۴۹ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بجای اینکه صاف و مستقیم بگوید مملکت دست دلالهاست و بسادگی کمبود ایجاد می کند و از گرانی ثروتمند شده مردم را فقیر می کنند انگشت اشاره بسوی مردم است!در کدام کشور باین سادگی با اقتصادیش بازی می شود؟ بعد هم پرت و پلا گویی ...چرا به روزی رسانی خدا اعتماد نداریم؟!!! ببین هر روز چند ایرانی از فقر و گرسنگی خودکشی می کنند؟!
ناشناس۸۱۹۲۵۵۰۸:۵۱:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
متاسفانه مردم اعتمادی به صحبت های مسولان ندارند. نه تنها اعتماد ندارند بلکه فکر میکنند باید حتما بر عکس توصیه های انها عمل کنند تا متضرر نشوند. علت هم توطئه دشمن نیست بلکه تجربه اعتماد های قبلی به سخنان آنهاست
ناشناس۸۱۹۲۵۸۰۸:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بی اعتمادی مردم به مسئولین و نبود حس امنیت، باعث شده که مردم خودشون به فکر خود باشند و زندگی شون رو مدیریت کنند
ناشناس۸۱۹۲۷۴۰۹:۰۱:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
باور کنیم که ایران اسلامی سرزمین ثروتمندی است بله ثروتمند جهت غارت وبردن آن به کانادا
ناشناس۸۱۹۲۹۴۰۹:۱۴:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
یک مثال می زنم ، نه خروج گوسفند از مرز کار مردم است ، نه واردات آن با هواپیما . فقط درد گرانی برای مردم است ، و ما هم محکوم هستیم به صبر کردن ،
ناشناس۸۱۹۳۵۶۱۰:۱۰:۱۱ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مردم رو در ضعف دیده اند و با استفاده از فرصت ایجاد شده از تحریم ها آخرین ضربت را بر پیکر این مردم میزنند و بع تسلیم محض.
بسه دیگه حالمون بهم خورد۸۱۹۳۶۹۱۰:۱۹:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ارز نخرید ارزان میشود. پوشک نخرید ارزان میشود. خودرو نخرید ارزان میشود. گوشی موبایل، لپتاپ، لوازم خانه و......نخرید ارزان میشود..................نتیجه= به خاک سیاه نشستن مردم. پاسخگو=!؟؟
ناشناس۸۱۹۳۸۷۱۰:۳۲:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
وقتی فعالان اقتصادی و حتی مردم عادی به آینده امیدی نداشته باشند طبیعی ست که چنین چیزی رخ بدهد اما درباره امید به خدا و توکل شکی نیست که درست است لیکن به فرمایش رسول اکرم (ص) اگر معاش نباشد معاد هم نیست ..نگاه توطئه محور هم پاسخگو نیست تا زمانی که تنش های خارجی ... و رفع همه تحریم ها حل نشود امیدی به حل مشکلات اقتصادی نیست .خودتان را خسته نکنید
ناشناس۸۱۹۴۳۵۱۱:۰۴:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ما چشم انتظار اقای عارف نماینده اول نشسته ایم ولی گویا مقابل دیوار نشسته ایم
ناشناس۸۱۹۴۵۶۱۱:۱۸:۲۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
برادرمن ! یکی از دلائل گرانی در چند روز اخیر ، افزایش حقوق کار کنان دولت است !! خدا عالمه این افزایش چه قدر با آب و تاب فراوان در ابعاد گوناگون در رسانه های مختلف اعلام و خبر رسانی می شود !! ... و هر دفعه هم با اعلام جزئیات بیشتر ، اما چون دفعات پیش ، بدون هیچ تغییری در افزایش بیشتر !! ... گویا رسانه ها وظیفه ای ندارند غیر از گزارش افزایش حقوق کارمندان !! ... به اکبر آقا سوپری میگم : با انصاف همین پیاز حی و حاضر ، در همین صندوق ،دیروز برای خانه ابوی گرفتم و حالا هم که برای خانواده می خواهم پانصد تومان گرانتر ؟ !! ... بعداز سر استیصال و درماندگی اضافه می کنم : اکبر آقا ! تصدقتم ! انصاف و رحم و مروت داشته باش !! ، بخاطر خدا ، بخاطر انسانیت !! تو دیگه مثل ترامپ ملعون و از خدا بی خبر به مردم ظلم نکن ! اکبر آقا با تعجب چند لحظه ای نگاهم میکنه ، چنان نگاهی که انگار جن تو حمام دیده باشه و میگه : بابا جان ! شور نزن ، شما کارمندان که دیگه نونتان رفت تو روغن !! ... حقوقتان که دیگه سر به فلک کشید !! ... حالا اگه دهشاهی ناقابل رو پیاز رفته باشه که دعوا و الم شنگه نداره !!... و یا از زبان والده شنیدم که یکی از زن های همسایه از چند روز پیش تا حالا تاده بار گفته : کارمندان که شکر خدا ، دیگه همه شون واحب الحج شدند !! ... میگم ای کاش این افزایش حقوق کارمندان ، مثل افزایش حقوق بانکی ها بود !! ... خدا انشاءالله بیشتر بهشون بده !! ما که بخیل نیستم ...، همه جور افزایش نقدی و غیر نقدی با انواع و اقسام تسهیلات .. ، اما بدون سر و صدا ! بدون هیچ خبر رسانی !! ... در سکوت کامل !! .. حالا برادر جان ، عرضم این بود که یکی از دلایل این گرانی ، در بوق و کرنا کردن افزایش حقوق کارمندان ، هر روز ... هر ساعت ... و بلکه هر دقیقه !! ... اما من کارمند به دولتیان و مجلسیان عرض می کنم که این افزایش برای من کارمند ، هیاهو برای هیچ ! ... آش نخورده و دهن سوخته !!... بله ؟ !!
ناشناس۸۱۹۴۷۶۱۱:۲۹:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
عزیزم شما دلار به دامدار و مرغ دار خارجی میدهید همین دلار بده به داخل خودتون گول میزنی گوشت کیلو هفت دلار خرید میکنید از خارجی خوب هفت دلار بده به دامدار داخلی بهترین گوشت تحویلت میده و خودت به هر قیمتی دوست داری بده به ملت و همانطور که دامدار خارجی کارش نداری دلارش چکار کنه به دامدار داخلی کار نداشته باش
ناشناس۸۱۹۶۷۱۱۳:۱۳:۴۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
دامدار خارجی از آب و برق و انرژی یک دهم قیمت جهانی استفاده نمیکنه حقوق کارگرشم ماهی 100 دلار نیست برای همین گوشت براش 7 دلار تموم میشه دامدار داخلی هم اگر میخواد به این قیمت بفروشه دولت باید هزینه هاشو معادل دامدارهای خارجی کنه
ناشناس۸۱۹۵۰۳۱۱:۴۷:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
سلام من یک مغازه دار هستم که تا پارسال. که دلار 3800 و تقریباً ثابت بود اجناس مورد نیاز مغازه و. مشتری را بصورت مدتی با چک خرید میکردم و میفروختم، ولی حالا با وضعیت بوجود آمده قیمتها دوسه برابر شده و تسویه فاکتور ها فقط بصورت نقدی شده! بنابراین کار کردن خیلی سخت شده و شاید نشه ادامه داد.
ناشناس۸۱۹۵۴۹۱۲:۱۲:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ادبیات توطئه جواب گو نیست فکر تازه ای باید کرد
ناشناس۸۱۹۷۸۶۱۴:۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
این ادبیات را باید به این شکل تغییر داد که درست بشه: همه ی انسان ها بطور پیش فرض توطئه گر هستند. پس باید شرایط وقوع توطئه رو حذف کرد. خیلی تلخه ولی واقعیت داره. انسان ها براساس منفعت و سودجویی شخصی اقدام میکنند. هیچ ...
ناشناس۸۱۹۵۹۱۱۲:۳۶:۲۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
شما به این سوال جواب بدهید. اگر خدا روزی رسان است چرا مردم آفریقا از گرسنگی می میرند؟ برای به دست آوردن روزی باید عاقلانه عمل کرد نه توهمی
ناشناس۸۱۹۶۳۰۱۲:۵۴:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
دشمن کجا بود. همه مشکل داخلیه. از آمریکا یه لولو ساختید مردم و خام کنید
باهر۸۱۹۸۴۶۱۵:۰۰:۲۹ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
چشم مردم دنیا دوست را یا قناعت پرکند یا خاک گور البته عده ای به این موارد گرانی و گران فروشی و احتکار و قاچاق و...میدمند و تشدید می کنند برای اجرای برجامهای نافرجام متعدد بعدی که پایانی هم ندارند!!
ناشناس۸۱۹۸۸۵۱۵:۲۳:۱۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
عجب عکس شیکی انتخاب کردی، چه نظمی!
ناشناس۸۲۰۰۱۹۱۶:۵۱:۴۹ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ملت از چپ و راست حتی وسط! خسته اند کلا ملت خسته ای هستیم
تا 1400 همینه که هست// انتخاب خودمونه۸۲۰۱۷۱۱۹:۵۹:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
سال سیاه 97 داره تموم میشه فقط رو سیاهیش می مونه برای مسئول بی کفایت خواب آلود وعده ما و حقوق بگیران بی کفایت قیامت
ناشناس۸۲۰۳۹۰۲۳:۵۴:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مردم با اتفاقی که برای موسسات اعتباری پیش آمد و هیچ کس هم مقصر شناخته نشد به نظام بانکی بی اعتماد شده اند و هرکس با هر توانی که دارد برای خود بانکی دایر نموده است. یکی در بانکش دلار نگهداری می کند دیگری سکه، آن یکی ماشین و ... به رفتار مردم ایرادی وارد نیست مسئولان مقصرند.
منصور۸۲۱۱۴۵۱۳:۵۱:۵۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
به قران قسم دیگه خسته شدیم خدا به حق امام رضا مسبب گرانی را لعنت کند حالا هرکسی باشه آخه بی وجدان خدا نشناس امروز پیاز گرفتم کیلویی ۵ هزار تومان بخدا الان موقع مردن هست آهای مسئول بی وجدان کجایی جواب مردم را بده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین