احتمال افزایش دوباره تعرفه خدمات پزشکی

گروه اجتماعی الف،   3971119145 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی برگزار شد که در دستور کار قرار گرفتن افزایش دوباره تعرفه خدمات پزشکی از جمله نتایج و مصوبات این نشست بود.

به گزارش تسنیم؛ هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی به ریاست ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی با محوریت تعرفه‌های سال 98 و کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار شد.

در این جلسه، مقرر شد دو طرف به منظور تصویب مصوبات شورای عالی بیمه در خصوص تعرفه‌های سال 1398 از طریق دولت پیگیری‌های لازم را به عمل آورند و در این خصوص اجرایی‌سازی تعرفه از ابتدای سال 98 مورد تاکید قرار گرفت. همچنین در این جلسه ایجاد کارگروه مشترک نسبت به احصاء مجدد قیمت واقعی خدمات با توجه به شرایط کنونی با مبانی مشترک تاکید و در دستور کار قرار گرفت.

سازمان نظام پزشکی اعلام کرده است: «با توجه به اقدام شایسته انجام شده در خصوص کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت و تحویل آن به وزارت بهداشت، مقرر شد با محوریت وزارت بهداشت نشست کارشناسی برای تدوین راهکار مناسب برای پیاده‌سازی کتاب با مشارکت صاحب‌نظران برگزار شود و نتیجه آن برای برنامه‌ریزی اجرایی مد نظر قرار گیرد.»

دیدگاه کاربران

زهرا۷۶۵۹۵۹۲۳:۲۴:۲۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
همین ابتدا بگم. روی صحبتم با مردم حسودی که چشم دیدن آسایش و رفاه پزشک رو ندارن. مهندسین و کارمندا پرستارا و معلم هایی که در حسرت پزشکی می سوزن نیست. تعرفه پزشک نیازمند افزایشه. ما پزشکان هم در این جامعه زندگی میکنیم و تحت تاثیر تورم و گرانی هستیم. یارانه که نمیگیریم مرتب هم انگ حقوق های میلیاردی به ما میزنن و امکان مهاجرت به واسطه در گرو بودن مدرک رو هم نداریم چطور از پزشک عمومی که 8 ماه هست با حقوق 5 تومنی زندگی میکنه و کارانه نگرفته یا متخصصین جوانی که کارانه هاشون با تاخیرهای یک ساله پرداخت میشه توقع دارین درست خدمت کنن!!! امسال باید حداقل 50 درصد افزایش داشته باشه
تبریزی۷۶۶۲۵۸۱۰:۲۶:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
...چه پر افاده! هیچ کس تو حسرت پزشکی نمی سوزه هرکسی برای خودش یه استعدادی داره و به کارش علاقه منده و باید متناسب با زحمتی که می کشه حقوق دریافت کنه. شمایی که خودت رو اینقدر نخبه می دونی حتی در این حد هم ....نیست که جایی که بقیه اقشار جامعه زیر فشار و خط فقرن و حقوقشون پلگانی 6 درصد می ره بالا تقاضای افزایش 50 درصدی نشانه بی فکری و کم هوشی هست اون هم برای حقوقی که همینطوریش هم برای یه زندگی متوسط رو به بالا کافیه؟ همون حرف خودت پس چرا من معلم با حقوق دو میلیونی روزی 6 ساعت وقت صرف می کنم می رم بالای کوه برای بچه هایی که اسم خودشونم بلد نیستن تلفط کنن از کلاس خصوصی هم بیشتر تدریس می کنم ولی جنابعالی با اینکه زندگیت ماشالله خوب می چرخه تهدید می کنی که اگه 50 درصد اضافه نشه خوب خدمت نمی کنی؟ جالبه با یه پزشک مرفه داشتم بحث می کردم می گفت ....
ناشناس۷۶۶۵۶۷۱۳:۴۴:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
حسودی نکن می تونی برو کنکور بده پزشکی بخون نمی تونی به همین قدر قانع باش. خودت رو هیچ وقت با یه پزشک مقایسه نکن که سرخورده میشی. هر کسی اندازه استعدادش سهم میبره
ناشناس۷۶۶۶۵۸۱۴:۵۱:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
کلی ادم از شما با استعدادتر تو رشته های مهندسی مشغول بکارن. درامد بالای شما به دلیل استعداد بالا نیست بلکه به دلیل انحصار و لابی قوی جامعه پزشکی و ضعف نظارت است که اگه به دلیل استعداد بود که تفاوت درامد اینجا با بقیه شغلها باید تو همون امریکا که الگوی شما بود هم وجود داشت
ناشناس۷۶۶۰۳۶۰۲:۴۵:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
چه خبره سالی چند بار افزایش میدن؟ بابا بس کنید چقدر پول از جیب مردم برای پزشکا در میارید.
ناشناس۷۶۶۰۳۷۰۲:۴۵:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ایران بهشت پزشکان.
ناشناس۷۶۶۰۳۸۰۲:۴۶:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مبارک پزشکان. انحصار درست کردن برای همین دیگه.
ناشناس۷۶۶۰۳۹۰۲:۴۷:۲۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
یک ویزیت دو دقیقه ای = مزد یک روز کامل کارگری.
تبریزی۷۶۶۱۳۴۰۸:۵۹:۴۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
"کارگروه مشترک نسبت به احصاء مجدد قیمت واقعی خدمات با توجه به شرایط کنونی با مبانی مشترک تاکید و در دستور کار قرار گرفت" هر وقت معلم و کارمند و کارگر به قیمت واقعی حقوق گرفتن حرف بزن. فعلا که ده برابر حقوق واقعیتون دارین دریافت می کنین (در مقایسه یا بقیه دنیا). فرار مالیاتی هم که نگو.
مجید۷۶۶۲۱۱۰۹:۵۹:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مسئولین محترم ، حقوق من بازنشسته لیسانس با 30 سال کار و 4 سر عائله بیکار و خودم که مریض هستم 2460000 تومان است . شما هم تعرفه های پزشکی را آنقدر افزایش بدهید که همهمون با یک سرماخوردگی و آنفولانزای ساده بمیریم و از دست این پزشکان راحت شیم .
ناشناس۷۶۶۷۵۹۱۶:۲۶:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
چقدربرای یک انسان به اصطلاح درسخونده زشته که بااین همه غروربگه چون من پزشکم بقیه به ماپزشکاحسودی میکنن فعلاکه درکشورمایه عده یاباسهمیه یاباپول باباشون پزشک شدن بعدهم مافیای وزارت بهداشت فقط اجازه داده یه عده ای سوگلی فقط پزشکی بخونن تاانحصارافقط عده ای خاص وارداین مشاغل بشن خدایی تاحالاشده فقط یک پزشک فقط یک پزشک درسراسرکشورپیداکنیدکه زندگی متوسط داشته باشه؟؟؟!!بیشترشون جزمرفهین جامعه هستن بلکه طرف خودش انسان خیروقانعی باشه که بحثش جداست درآخربقول دوستمون (ایران بهشت پزشکان)
ناشناس۷۶۷۱۵۳۲۲:۵۲:۳۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مهندس حتما در اولین فرصت خودت رو بخش سوختی اورژانس یه بیمارستان دولتی معرفی کن قول میدم رایگان درمانت کنن :)
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

آخرین عناوین