نماینده جنبش جهاد اسلامی: ایران شایستگی رهبری جهان اسلام را دارد

گروه جهان الف،   3971113199 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه اسرائیل حتی اگر نجنگد نابود خواهد شد و فلسطین از این نظر خیالش راحت است گفت: ایران امروز دارای یک استقلال رای است، این کشور کامل به خود وابسته است و شایستگی رهبری جهان اسلام را دارد.

به گزارش فارس، ناصر ابوشریف عصر امروز در جمع خبرنگاران همدان با بیان اینکه ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چهره جدیدی از خود به دنیا نشان داد اظهار کرد: ایران به معنای واقعی پایگاه سیاسی و تمدنی جهان اسلام است و شایستگی رهبری اسلام را دارد.

وی با بیان اینکه ایران هویت، استقلال و عزت را به امت اسلام بازگرداند افزود: اکثر کشورهای اسلامی گوش به فرمان تصمیم‌های خارجی هستند همانطور که پیش از انقلاب سفرای آمریکا و انگلیس برای ایران تصمیم گرفتند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه بسیاری از مردم چه در داخل و خارج از ایران اهمیت ایران اسلامی را درک نمی‌کنند تصریح کرد: تصمیم ایران برای انقلاب ساده نبود و هزینه‌های سنگینی برای آن پرداخت کرد تا کرامت خود را حفظ کند، این کشور با ابرقدرت‌ها درگیر شد و هنوز این مساله ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی که دشمن استقلال ایران و خواهان وابستگی آن هستند امروز تمام تلاش خود را علیه ایران به کار می‌گیرند ادامه داد: ایران با عبور از این مرحله در دنیا بی‌نظیر خواهد شد و به عنوان یک الگوی کامل در جهان مطرح می‌شود و با دید دیگری در دنیا به آن نگاه خواهد شد.

ابوشریف با بیان اینکه امروز ایران خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد خاطرنشان کرد: ایران امروز دارای یک استقلال رای است و به صورت کامل به خود وابسته است و شایستگی رهبری جهان اسلام را دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران در هر زمینه می‌تواند با قدرت وارد شود گفت: استقلال رای ایران را در هنگام مذاکره با 1+5 دیدیم و می‌بینیم که در قبال اتفاقات عراق، افغانستان، لبنان و سوریه هم مستقل عمل کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه غربی‌ها در پژوهش‌های خود اعلام کردند که ایران برای خودش تصمیم می‌گیرد اظهار کرد: کشورهای اروپایی که زمانی امپراطوری بودند امروز نمی‌توانند برای خود تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هنوز این کشور به خوبی در جهان شناخته نشده است افزود: ایران یک کشور با پیشینه هزاران ساله است و در طول تاریخ افراد بسیاری آمدند و رفتند اما این کشور مانده است.

ابوشریف با بیان اینکه اسرائیل رژیمی است که به مانند شهرک ساخته شده است و هیچ ریشه‌ای در منطقه ندارد تصریح کرد: ایران پیشینه جغرافیا دارد و در طول هزاران سال سرپا مانده است اما اسرائیل رو به نابودی است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل حتی اگر نجنگد نابود خواهد شد و فلسطین از این نظر خیالش راحت است ادامه داد: رژیم‌های عربی با اسرائیل برای حفظ تاج و تخت خود رابطه برقرار می‌کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه کشورهای عربی به دنبال ارتباط با اسرائیل می‌خواهند گذرگاهی برای ارتباط با آمریکا بسازند خاطرنشان کرد: سران این کشورهای عربی توسط مردم انتخاب نشدند و مشروعیت ندارند و برای بقا به اسرائیل نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال وعده داده که خبیثان از افراد خوب جدا و نابود می‌شوند گفت: رژیم صهیونیستی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند این امت منطقه سوریه، لبنان، فلسطین و ... هستند که با وجود مشکلات بسیار باقی می‌مانند، مردم آزادیخواه منطقه با وجود موج‌های بی‌عدالتی باقی ماندند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۵۵۵۰۷۰۲:۲۶:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خوب
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین