توضیحات مدیر شبکه ورزش درباره عادل فردوسی پور

گروه ورزشی الف،   3971025230

مدیر شبکه ورزش سیما اخبار و حواشی حذف عادل فردوسی‌پور از گزارش باری‌های آسیایی را رد و در عین حال تاکید کرد که فردوسی‌پور از این هفته بازی‌ها را گزارش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، احسان شیعه ـ مدیر شبکه ورزش ـ درباره‌ سازوکار تلویزیون در انتخاب گزارشگران تلویزیون برای گزارش بازی‌های آسیایی و شایعه‌هایی مبنی بر حذف عادل فردوسی‌پور از قاب تلویزیون، اظهار کرد: همه این اخبار شایعه است. ما در شبکه ورزش سیما همچنان با ایشان همکاری داریم و آقای فردوسی‌پور به عنوان تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی و برنامه «فوتبال ۱۲۰» هستند و همچنان هم خواهند بود. همچنین گزارشگر فوتبال‌های ما هم هستند و کارشان را ادامه می‌دهند.

مدیر شبکه ورزش ادامه داد: آقای فردوسی‌پور به طور معمول هفته‌ای یا دو هفته‌ای یک بار فوتبال گزارش می‌کنند و هیچ تغییری اتفاق نیفتاده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از برگزاری ۲۶ مسابقه فوتبال، عادل فردوسی‌پور تاکنون گزارش مسابقه‌ای از جریان جام ملت‌های آسیا را عهده‌دار نبوده است؟ اظهار کرد: عادل فردوسی‌پور در این مدت مشغولیت‌های دیگری داشته‌اند که بهتر است خود ایشان در این زمینه توضیح بدهند. به دلیل همین مشغولیت ایشان کمتر در شبکه ورزش گزارش کردند اما با اصرار ما قرار است از این هفته بازی‌ها را گزارش کنند.

شیعه توضیح داد: مسابقات ایران از امارات گزارش داده می‌شود و در صورتی که اشکالات فنی به وجود بیاید گزارشگر از داخل ایران بازی را گزارش خواهد کرد. اما به طور کلی آقای محمدرضا احمدی ـ گزارشگر اعزامی صداوسیما ـ از امارات مستقیم بازی‌های ایران را گزارش می‌کند سازمان صداوسیما نیز از قبل تمهیدات فنی را برای این کار چیده است و اقداماتی از قبیل باکس صدا خریداری شده است تا از محل استادیوم به خوبی بتوانیم گزارش داشته باشیم.

وی درباره انتخاب گزارشگران بازی‌های آسیایی و اینکه با چه سازوکاری در تلویزیون انتخاب می‌شوند، توضیح داد: اینطور نیست که صرفاً چند مجری برای گزارش بازی‌ها انتخاب شوند. در هر صورت تعداد کسانی که دوست دارند گزارش کنند در کشور ما بسیار بالاست و ما روزانه مراجعه‌های متعددی مبنی بر گزارش بازی‌ها داریم اما طبیعتاً نمی‌توانیم به همه مراجعه‌ها پاسخ مثبت بدهیم. تعداد مشخصی هستند که گزارش می‌کنند در حال حاضر در شبکه ورزش سیما هم از گزارشگران قدیمی و هم از گزارشگران جدید بازی‌ها را گزارش می‌کنند عده‌ای نیز جوانانی هستند که از بین مسابقه آقای گزارشگر انتخاب شده‌اند؛ البته این گزارشگران بیشتر در حوزه‌های دیگر و با وسواس زیادی انتخاب شده‌اند و بازی‌ها هم به تناسب تخصص گزارشگران تقسیم می‌شوند؛ به عنوان مثال برخی از گزارشگران در حوزه فوتبال‌های آلمان تخصص‌ لازم را دارند و برخی در حوزه فوتبال انگلیس تخصص بیشتری دارند در نتیجه با در نظر گرفتن این موارد انتخاب گزارشگر صورت می‌گیرد.

وی افزود: اگر به مسابقاتی که از شبکه ورزش پخش می‌شوند دقت کنید، همچنان آقایان جواد خیابانی، علیرضا علیفر، مزدک میرزایی و همچنین عادل فردوسی پور گزارش بازی‌ها را انجام می‌دهند. دوستان دیگر از جمله آقای محمدعلی و آقای محمدی مرام گزارشگران جدیدتری هستند که به تناسب، گزارش بازی‌ها به آنها واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: شبکه ورزش سیما از یک ماه پیش از آغاز بازی‌های آسیایی برای این رویداد تدارک مفصلی دید. مجریان و محور برنامه‌ها مشخص شدند و از آنجا که در بازی‌های جام ملت‌ها قرار بر این بود که همه بازی‌ها را شبکه ورزش پخش کند طبیعتا چند ماه پیش‌بینی‌های بیشتری را نسبت به برنامه‌ها و بازی‌ها انجام می‌دادیم. گروه چند نفره ای به امارات اعزام شدند و مفصل گزارش‌ها از بازی‌های مختلف را ارائه می‌دهند روزی ۱۰ ساعت برنامه از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود گزارشگران ما مرتب در کنار تیم ملی حضور دارند و هر روز ما از تمرین تیم‌های ملی گزارش‌های زنده‌ای را ارسال می کنیم همچنین مصاحبه با کادر تیم ملی را در کمترین زمان به روی آنتن می‌بریم و به طور کلی تلاش شده است روزی ۱۰ ساعت برنامه به بازی‌های جام ملتهای آسیا اختصاص بدهیم و مخاطب را با خود همراه کنیم.

مدیر کانال ورزش در پایان تاکید کرد: عادل فردوسی‌پور همچنان در شبکه ورزش گزارش دارد. این هفته یک بازی را گزارش می‌کنند و هفته‌های آینده نیز همین طور گزارش بازی ها به ایشان واگذار خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین