چه کسی اسلام را نمی‌فهمد آقای روحانی!

سعید نوروزی، گروه سیاسی الف،   3970919220 ۲۰۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
چه کسی اسلام را نمی‌فهمد آقای روحانی!

اگر FATF، باشد هزینه‌ها ۲۰ درصد ارزان‌تر است و بدون آن گران‌تر خواهد بود! نمی‌شود در این کشور یک نفر از ارگانی بیاید، شعار بدهد و آثار شعارش را برای مردم ترجمه نکند. از مردم سوال کنید که شما می‌خواهید زندگی کنید آیا آن را ارزان می‌خواهید یا گران! یک کسی در گوشه‌ای نشسته و مردم را تحریک می‌کند که اگر FATF امضا شود یا با گروه اقدام مالی کار کنیم، اسلام از دست می‌رود. کدام اسلام از دست می‌رود؟ ای‌کاش اسلام را می‌فهمید، بعد می‌گفت اسلام از دست می‌رود..

متن بالا بخشی از صحبت‌های روز گذشته رئیس‌جمهوری در نشست با مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی است که وی بازهم به منتقدان خود تاخته است. «نفهمی منتقدان از اسلام» را باید بعد از کم‌سواد، بی‌شناسنامه، هوچی‌باز، بی‌عقل و... جدیدترین توهین حجت‌الاسلام حسن روحانی به منتقدان عملکردش ثبت کرد.

در واکنش به صحبت‌های رئیس قوه مجریه باید از ایشان پرسید که این رویه توهین به منتقدان تا چه زمانی ادامه دارد و چرا وی بر خلاف حرف‌هایش، تحمل نقد به عملکردش را نداشته و بجای سعه صدر و پاسخ به منتقدان آن‌ها را به نفهمیدن اسلام متهم می‌کند. آیا روحانی معتقد است که فقط وی فهم درستی از اسلام دارد و مخالفانش نه؟

این روش و بازی حمله به منتقدان را قبلا در مورد برجام به کررات دیده‌ایم. اتهامات علیه منتقدان FATF وCFT نیز به مثابه تکرار همان بازی است؛ حمله به دغدغه‌های بخشی از جامعه بجای پاسخگویی و انداختن مشکلات فعلی و آینده به گردن منتقدان.

نکته اینجاست، ای کاش آقای روحانی که اسلام را می‌فهمند واضح بیان می‌کرد که چه کسانی اسلام را نمی‌فهمند و از آن‌ها نام می‌برد تا مشخص شود مخاطب صحبت‌های وی چه جریانی بوده است. نام بردن از آن‌ها برای شخص رئیس جمهور کار سختی است؟

وی می‌گوید باید با مردم روراست باشیم، خیلی خوب است اما چرا خود به حرف‌هایش عمل نمی‌کند و روشن نمی‌گوید که منظورش چه کسی است؟

نگرانی مراجع عظام تقلید نسبت به کنوانسیون‌های بین‌المللی؛ یا پیشنهادات بسیج دانشجویی درباره FATF؛ یا مردم و بسیجیانی که مقابل مجلس تجمع کرده بودند و یا نه منظور روحانی، نمایندگان مجلس بوده است؟ کدام از قشرهای نامبرده منظور رئیس‌جمهوری است؟

آقای روحانی روشن حرف زدن شما یکی از خواسته‌های مردم است. انتظار می‌رود به جای توهین‌های متعدد به منتقدان پاسخ‌گوی عملکرد خود باشید و با کنایه حرف نزنید. مدعی هستید: کسی می‌آید و مردم را تحریک می‌کند... اما آنچه عیان است اظهارات کنایه‌آمیز گاه به گاه آقایان دولت تدبیر است که مردم و جامعه را تحریک کرده و با حرف‌های نسنجیده برای کشور حاشیه درست می‌کنید.

برجام با آن همه دبدبه و کبکبه میوه نداد، خشک شد و سرانجامش این شده است که خود و دوستان‌تان اعتراف می‌کنید. سرانجام FATF وCFT را هم میتوان پیش‌بینی کرد؛ پس لطفا به‌جای حمله و کنایه، جواب قابل قبول به نگرانی‌ها بدهید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۷۱۲۹۹۱۱:۴۱:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
نه خیر توهین نیست واقعیت است. چرا برخی ها اینقدر از شفاف سازی می ترسند؟
ناشناس۶۷۱۳۳۳۱۱:۵۵:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مسئولان اشرافی هرگز نمی‌توانند سختی‌های زندگی مردم عادی جامعه را که زیر فشار زندگی خرد شده‌اند درک کنند.
ناشناس۶۷۱۳۷۸۱۲:۱۴:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
این کلمه اشرافی برای ضربه زدن به طرف مقابل ، کمی قدیمی شده
ناشناس۶۷۱۶۰۴۱۳:۴۴:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
به هرحال برای خدمت به وی یه جور باید بیدارش کرد
ناشناس۶۷۱۷۳۵۱۵:۰۵:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
دولت ساده زیست شما رو دیدیم
ناشناس۶۷۱۷۴۸۱۵:۱۲:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ساده زیستی شما ؟
ناشناس۶۷۱۴۰۹۱۲:۲۷:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
روحانی از شفافیت نزد ملت خودش وحشت داره اونوقت از شفافیت نزد دشمن حرف میزنه!!!!!!
کریم۶۷۱۹۴۸۱۶:۴۸:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تنها روحانی نیست که وحشت داد.
ناشناس۶۷۱۷۳۷۱۵:۰۶:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خاوری و زنجانی محصول دولت ساده زیست بودن
ناشناس۶۷۱۷۷۳۱۵:۲۲:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
دروغ منشاء فساده ، میدونستی؟
ناشناس۶۷۲۱۲۴۱۹:۲۵:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خاوری دوم خردادی توسط محمود عزل شد ولی با فشار مجلس برگشت
ناشناس۶۷۲۱۲۵۱۹:۲۶:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خاوری و زنجانی و رحیمی جزو کارگزارانی ها بودند که در دولت قبل نفوذ کرده بودند حتی خود خاوری در سال 84 در ستاد انتخابات هاشمی فعالیت می کرد.
ناشناس۶۷۲۳۷۵۲۳:۲۱:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
رحیمی که خط قرمز احمدی نژاد بود .
ناشناس۶۷۲۴۳۴۰۰:۰۹:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۲۱
خود احمدی نژاد هم یه زمانی تو ستاد هاشمی کار می کرد!
ناشناس۶۷۱۹۸۴۱۷:۰۷:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
کدوم مسئول از هر دو طیف زندگی اشرافی نداره یه نمونه بگو
مهران۶۷۲۵۹۲۰۸:۳۸:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۱
شخص آقای جلیلی که پراید سوار میشد و شما ها مسخره میکردید و میگفتید برای ریا هست الان هم تیبا داره و از این نمونه ها کم نیست ولی شما هر کدوم رو به نحوی مسخره کردید و طوری تخریب کردید که مردم اشرافی ها رو انتخاب کنند
ناشناس۶۷۱۳۴۰۱۱:۵۷:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
آن کسانی که به دروغ می‌گویند دولت اختیار ندارد پس چرا توانسته‌اند از حقوق‌های نجومی بهره‌مند باشند و صاحب زندگی اشرافی بشوند؟
کاظم۶۷۱۸۷۸۱۵:۵۹:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
دروغ نیست همه بهتر میدانند چه کسانی چوب لایه چرخ برجام گذاشتند تا موفق نشود .
ناشناس۶۷۲۱۵۳۱۹:۵۶:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
درست روز بعد از برجام اوباما تحریم ویزای امریکا برای اتباع 38 کشور که به ایران سفر می کنند را تصویب کرد این یعنی آنها از اول بدنبال لغو تحریمهای ضد ایرانی نبودند.
میلاد۶۷۲۷۲۳۱۰:۰۷:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۱
طبق نظر اتحادیه اروپا و خیلی جاهای دیگه برجام توسط ایران تا این لحظه لغو نشده. میدونین یعنی چی؟ یعنی همه چی درسته. یعنی هیشکی چوب لای چرخ برجام نذاشته. امیدوارم متوجه شده باشین.
حسین۶۷۱۳۴۵۱۲:۰۰:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
نکته این است که قانون قوی ضدپولشویی داریم و همین دولتی اجرایش نمیکند و برعکس دلار رانتی توزیع میکند و اخیرا واردات چمدانی دلار توسط مسافر را هم آزاد اعلام میکند و بسیاری موارد دیگر! این دولت میتواند ادعای مبارزه با پولشویی کند یا فقط یک نمایش برای فرار از کارنامه سیاه 6ساله است؟ این حرفهای دولتیها نوعی فریبکاری نیست؟
ناشناس۶۷۱۳۶۲۱۲:۰۸:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
بله ...رانت ارزی ۴۲۰۰ تومنی چی شد؟!!
۱۱۲۰۶۷۱۳۶۴۱۲:۱۰:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
توهین است. شفاف سازی اون وقتی هست که بیاد اسم رو دقیق بگه و مشخص حرف بزنه... نه مثل وزیر خارجه بیاد یه حرفی بزنه و بعد سندی نداشته باشه... هی نمیشه با کنایه حرف زد
ناشناس۶۷۱۴۸۰۱۲:۵۱:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ایشون اول باید مشخص کنند که خودشون چقدر از اسلام و ایضا اقتصاد و سیاست و کشور داری میفهمند بعدا گیر بدن به بقیه ،تا امروز که ما جز وعده و شعارهای تو خالی ، فرافکنی و انداختن مشکلات به گردن دیگران و توهین به مخالفان هنر دیگری از ایشون ندیدیم
ناشناس۶۷۱۶۳۱۱۴:۰۲:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خب عزیز تو که خودت اسلام شناسی به ملت بگو چطور با تصویب fatf اسلام ازبین میره ؟؟؟
ناشناس۶۷۱۶۵۶۱۴:۱۹:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
باید یک جوکی بگن که مردم رو تحریک کنند
ناشناس۶۷۱۷۳۳۱۵:۰۳:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
هیچ کس نگفته اسلام از بین میره, این ادعای روحانیه! ایشون عادت دارند همیشهه یه چیزی واهی مطرح کنند, سپس با آب و تاب بهش بپردازند و جوابشا بدند. بیشتر منتقدان FATF معتقدند با پذیرش آن اقتصاد و امنیت کشور به مخاطره میوفته!! چون اطلاعات مالی و پولی و بانکی ایران به دست آمریکا و اسرائیل و عربستان میوفته و به راحتی میتونن از این اطلاعات برای ضربه زدن به اقتصاد و امنیت ایران استفاده کنند. وگرنه اگر همه ایران هم کافر بشه, اسلام ضربه ای نمیخوره, به قول امام خمینی اسلام قائم به اشخاص نیست!!
ناشناس۶۷۵۲۳۰۰۱:۰۵:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۳
خیالت راحت آنها اطلاعات ما را دارند ما خودمان اطلاعات خودمان را نداریم.
ناشناس۶۷۲۱۶۰۱۹:۵۹:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
در برجام 2500 تن از آقازاده ها گرین کارد امریکا دریافت کردند و FATF هم باعث تسهیل انتقال ارز به خارج برای آقازاده ها می شود و بدرد من و شما نمی خورد.
ناشناس۶۷۲۴۶۶۰۱:۲۰:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۲۱
برای حرفت سند داری ؟
ناشناس۶۷۱۸۷۰۱۵:۵۴:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خودش شاید اقتصاد دان نباشد اما در دولتش اقتصاد دان دارد ومی داند کار درست چیست .
ناشناس۶۷۲۰۶۳۱۸:۲۸:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
بله. از وضع اقتصادی مملکت کاملا پیداست که هیچی اقتصاد نمی دونند.
ناشناس۶۷۲۱۲۸۱۹:۳۲:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
فعلا که خودش هم افتضاد دانانش را قبول نداره.
ناشناس۶۷۱۴۹۴۱۲:۵۹:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مذهبیون اشرافی و یا اشرافیون مذهبی از شفافیت می ترسند
ناشناس۶۷۱۷۵۵۱۵:۱۵:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شیک بگو منافق و خلاص!
ناشناس۶۷۵۸۹۳۲۰:۱۵:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۲۳
کدام شفافیت؟ شفافیت برای مردم ایران؟ یا شفافیت برای آمریکا و اسرائیل و...؟
ناشناس۶۷۱۵۰۹۱۳:۰۶:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
الان شما مساله دیگری دارید روحانی اول نتایج برجام را شفاف بیان کند بعد بریم سراغ پروژه بعدی...
ناشناس۶۷۱۵۶۹۱۳:۳۰:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
وقتی برجام تمام شد قیمت ها 3 تا 4 برابر شد همین نتیجه 4 ساله برجام و گفتگو های قبل از اون بود
ناشناس۶۷۲۱۶۳۲۰:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
افزایش نرخ دلار و سکه و مسکن و غیره نتیجه 4 برابر شدن حجم نقدینگی در 5 سال گذشته است و به خروج ترامپ از برجام هیچ ارتباطی ندارد.
ناشناس۶۷۲۴۰۱۲۳:۳۹:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
پس به چی ربط داره ؟
ناشناس۶۷۶۷۴۶۱۳:۵۸:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
به بی کفایتی دولت
فرهنگ۶۷۱۵۱۴۱۳:۰۸:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شفاف سازی ؟ برای وزارت خزانه داری امریکا قطعا شفاف سازی خواهد شد . بسیاری از قراردادهای مهم منعقد شده در این دودوره محرمانه هستند ، می گویند به حساب مردم سرک نکشیم، بالای 80 درصد اف ای تی اف را محرمانه و بدون سیر موارد قانونی تعهد می دهند و اجرا می کنند ، قوانین مصوب پولشویی دوم بهمن 86 و ایین نامه های اجرایی ان را هنوز اجرا نکرده اند . خیلی ناراحتید بگویید قوانین پول شویی داخلی رااگر ضعف دارد در قالب لایحه اصلاح ، مصوب واجراکنند نه نسخه وزارت خزانه داری امریکا در جامعه بشدت پول شوی غرب را . اف ای تی اف مشکلات بسیار بزرگی دارد و کرارا راجع به ان بحث شده منجمله نامه اخیربرخی از حقوقدانان به شورای نگهبان ، ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص به برخی از لوایح مرتبط . فاجعه بار تر از همه لایحه سی اف تی است که در ان صریحا برای ایران ، قابلیت حق تحفظی را که موافقین ادعا می کنند امکان تحقق ندارد . شما یک کلمه "شفافیت" می نویسید و بعد براحتی میزنید زیر همه چیز . اینطوری که نمی شود . شما بگویید، صرف تکراریک کلمه سرو ته باز که اثری ندارد . متاسفانه غیر از همین کلمه و یا اینکه" ماچاره ای نداریم" چیز دیگری از طیف شما مشاهده نمی شود .
فرهنگ۶۷۱۵۷۹۱۳:۳۴:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خلاصه ای از دلایل رد اف ای تی اف اول : با بازگشت ایران به لیست سیاه FATF اتفاق خاصی نمی افتد : بدترین شرایطی که FATF می تواندبرای یک کشور به وجود آوردکه از آن تحت عنوان لیست سیاه یاد می شود. » اقدام متقابل است . مطابق یادداشت تفسیری توصیه شماره 19 می تواند بر کشور هدف » اقدام متقابل « این نهاد، نهایت فشاری که وارد کند، افزایش مراقبت کشورهای دیگر درباره آن است و نه قطع همکاری. بعلاوه ،اخیرا دیوید لوئیس دبیراجرایی FATF در مصاحبه با بی بی سی درباره استانداردهای این نهاد بین الدولی گفت : مجموعه استانداردهای ما درباره ارتباط بانکهای مرکزی با هم نیست. این سخنان هم می گوید لیست سیاه FATF نمی تواند منجر به قطع همکاری بانکهای مرکزی با یکدیگر شود . دوم : روابط بانکی با سایر کشورها در دوره حضور ایران در لیست سیاه FATF تداوم داشت : در دوره ای که ایران در لیست سیاه FATF حضور داشت یعنی بین سال های ۱۳۸۸ تا اوایل سال ۱۳۹۵ ، همکاری های بانکی کشورمان با کشورهای دیگر تداوم داشت . تبادلات وسیع مالی ایران با کشورهای مختلف بخصوص چین و روسیه در این دوره زمانی، نشان می دهد که حضور کشورمان در لیست سیاه FATF ، لزوما منجر به قطع همکاری های بانکی ایران با کشورهای دیگر نمی شود سوم : در دوره تحریمها، حضور ایران در لیست سیاه FATF ، مسئله ای حاشیه ای است : در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شده است و تحریمهای ثانویه بانکی این کشور بر ایران اعمال میگردد، حضور یا عدم حضور ایران در لیست سیاه FATF مسئلهای حاشیهای برای سایر کشورها محسوب می شود. به همین دلیل، مسئولین دولت روحانی تا زمانی که تحریم های آمریکا در حال اجرا بود )ابتدای دولت یازدهم تا اواخر سال ۹۴ ،) به فکر خروج از لیست سیاه FATF نبودند چهارم : نگاهی به روند تعاملات بانکی ایران با روسیه و چین در سال های اخیر - ۱: آنچه از مواضع رسمی روسیه مشاهده میشود، اعلام همکاری بانکی با ایران و حتی اصرار بر پیمان های پولی دوجانبه است. همچنینتاکنون هیچ کدام از مقامات عالیرتبه روسیه رسما اعلام نکرده است که در صورت ورود ایران به لیست سیاه FAT F می کنند. گفتنی است روسیه نیز همچون ایران از تحریم های آمریکا » قطع کامل همکاری « ، با کشورمان رنج می برد و انگیزه بسیار زیادی برای افزایش تعاملات مالی و اقتصادی با ایران دارد و در همین راستا، تاکنون پیشنهادات بسیار خوبی به کشورمان ارائه داده است، ۲ - نگاهی به روابط مالی و بانکی ایران و چین در سال های اخیر به خوبی نشان u1605 می دهد که FATF اهمیت پایینی در این روابط دارد زیرا در شرایطی که ایران در لیست سیاه FATF قرار داشت و این نهاد بین الدولی از کشورهای دیگر خواسته بود تا علیه ایران اقدامات متقابل اتخاذ کنند، چین یک بانک خود )بانک کونلون( را بطور کامل برای روابط مالی با ایران اختصاص داده بود. گفتنی است بسیاری از موانع مالی و بانکی که در دو سال اخیر از سوی چین بر سر تجارت با ایران ایجاد شده است، هیچ ربطی به FATF ندارد و عوامل دیگری مانند بازگشت تحریم های آمریکا در ایجاد این موانع، دخیل بودند به عنوان مثال، اخیرا بانک کونلون اعلام کرد که به دلیل بازگشت تحریم های آمریکا در 14 آبان ماه، دیگر دریافتی از ایران به یوان هم نخواهد داشت نتیجه : ادعای حامیان اجرای کامل دستورات FATF درباره قطع کامل همکاری بانکی همه کشورها با ایران درصورت بازگشت کشورمان به لیست سیاه FATF صرفا ابزاری است برای قانع کردن مسئولین برای اجرای فوری تردستورات این نهاد بین الدولی در داخل کشور .
ناشناس۶۷۲۴۸۵۰۳:۰۶:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۱
شما به ضم خودتون می خوای از دست روبا فرار کنی ولی نمیدونی که به لونه گرگ پناه بردی! چین و روسیه گرگ صفتانی هستند که یکتا ندارند چین گرگ اقتصادی است که مال و هستی مردم را میدرد و روسیه امنیت آنها را.
ناشناس۶۷۲۹۶۰۱۱:۵۸:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۱
امریکا با ایجاد داعش و حمایت از تروریسم امنیت مردم کشورهای مختلف رو تهدید کرده نه روسیه !
ناشناس۶۷۱۷۵۰۱۵:۱۴:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خب نوروزی نوشته اینهایی که اسلام نمیفهمند کی هستند خب بگه اگه الکی که هیچ ولی اگر راسته بگه
ناشناس۶۷۲۰۳۱۱۷:۴۷:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اتفاقا همه از شفاف شدن امور استقبال می‌کنند. اقایان دولتی درباره ثروت خود و اطرافیانشان و رانتهای متعددی که حتی رئیس جمهور و برادرشان استفاده کرده اند را لطفا توضیح دهند و شفاف کنند.
ناشناس۶۷۲۳۸۶۲۳:۲۹:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
الان پوپولیست روحانی هست یا احمدی نژاد؟!!
ناشناس۶۷۳۹۳۳۱۸:۴۴:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۲۱
همانهایی اسلام را نمی فهمند که برادرشان تخلف مالی کرده و از معرض عدالت و دادگاه دور نگه داشته شده است
ناشناس۶۷۱۳۰۳۱۱:۴۵:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شما که به فکر مردم نیستید و دنبال منافع خود هستید
ناشناس۶۷۱۳۶۸۱۲:۱۱:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
یعنی اگر کسی انتقاد کنه به فکر خودش هست؟؟ در چه صورتی و چ کسایی به فکر مردم هستن بنظر شما؟؟؟
ناشناس۶۷۱۴۵۲۱۲:۴۳:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
قانون مبارزه با پولشویی باید اجرا شود مگر نه با لغو دسترسی بانکها به شبکه بانکی جهانی دلار میره بالا
ناشناس۶۷۱۹۱۴۱۶:۲۴:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
دیگه برای ملت فرق نمی کنه. ملت از خداشونه تصویب نشه و تکلیفشون روشن بشه
ناشناس۶۷۲۱۶۶۲۰:۰۴:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
با تصویب لوایح FATF راههای دور زدن تحریمها لو میرود و قیمت ارز افزایش خواهد یافت و شفافیت و مبارزه با پولشویی باید با ساز و کار داخلی باشد.
ناشناس۶۷۲۳۲۸۲۲:۲۸:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اون که لو میره پولشویی شماست نه دور زدن تحریم اره عمو جون
ناشناس۶۷۵۸۹۵۲۰:۲۰:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۲۳
وقتی که آمریکا سوویفت را هم تحریم کنه چه کار کنیم؟ با FATF ما فقط راه های دور زدن تحریم را بر روی خودمان میبندیم؟ شفافیت باید برای مردم خودمان باشد نه برای بیگانه ای که از هر نقطه ضعف ما به دنبال ضربه زدن به ما است
ناشناس۶۷۱۴۷۱۱۲:۴۸:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگر برجام نبود شماها چه راه حلی داشتید ؟ هیچ
حمید۶۷۱۵۸۲۱۳:۳۵:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
برجام ثابت کرد یک نمایش سیاسی انتخاباتی بود نه کلیدمشکلات من اول جلوی فساد و رانت و بی مسئولیتی داخلی که مشکل اصلی است را میگرفتم
ناشناس۶۷۱۶۴۲۱۴:۰۸:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
عملکرد اقتصادی/ وضعیت برادر روحانی و جهانگیری/ حقوق های نجومی/ کارکرد وزیران/ رفتارهای پوپولیستی/ وضعیت سیاست خارجه/ کار و اشتغال/ فرهنگ و... همه مسائل جدی هست که به اقای روحانی و تیم شون نقد هست و بجز برجام اینا هم هست. ولی در هیچ زمینه‌ای پاسخگو نیست
ناشناس۶۷۱۸۹۹۱۶:۱۰:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
نبود برجام یعنی تحریم های سازمان ملل یعنی دلار 100 هزار تومنی
ناشناس۶۷۲۱۷۱۲۰:۰۵:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگر برجام نبود هم چرخ سانتریفیوژ میچرخید هم چرخ زندگی مردم اما حالا هیچکدام نمی چرخد !
ناشناس۶۷۱۴۹۰۱۲:۵۶:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
بله منافع شما در تحریم نشدن توسط بانکهاست
ناشناس۶۷۱۵۳۴۱۳:۱۷:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ومنافع بعضیها در تحریم و گرفتاری مردم
عدالت۶۷۱۳۰۶۱۱:۴۶:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تفکری که بخاطر کنسرت و رقص و سفر به آنتالیا و سواحل تایلند بخواهد رای دهد، نتیجه اش میشود شرایط وحشتناک کنونی کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی
ناشناس۶۷۲۰۰۹۱۷:۲۴:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگر همه آنهایی که به روحانی رای دادند بخاطر کنسرت و رقص بوده با همه آنهایی که در انتخابات شرکت نکردند جمع کنید آنوقت این سوال پیش می آید شما که در اقلیت مطلق هستید چرا بیشتر قدرت را در دست دارید و از آن کنار نمی روید؟
ناشناس۶۷۲۴۶۸۰۱:۲۱:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۲۱
چون تشنه قدرت هستن
ناشناس۶۷۱۳۰۸۱۱:۴۶:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تمام پولشوهای داخلی باید محاکمه و اعدام شوند . سر نخ اونها هم همین جا در سایت شماست
ناشناس۶۷۱۸۲۱۱۵:۳۸:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
احسنت
ناشناس۶۷۱۳۱۰۱۱:۴۷:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اسلام رو اون کسی نمی فهمه که برای توجیه توافقش ، از عاشورا درس مذاکره می گیره ، بعد که برجامش تو زرد در امد و موعد عمل به وعده ها رسیده ، می گن با تکیه بر اموزه های عاشورا مقاومت کنید !!
ناشناس۶۷۱۴۱۶۱۲:۳۱:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
در عاشورا هم ابتدا امام ع مذاکره و اتمام حجت کرد. وقتی نتیجه نگرفت جنگ شد.
ناشناس۶۷۱۴۵۷۱۲:۴۴:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خدا خیرت بده. یکروز سازش ذلتبار خودشونو همسطح صلح امام حسن مجتبی علیه السلام میدونن!!!!!! یکروز قراردادننگین و ذلیلانه و خائنانه رو با قرارداد صلح هدیبیه مقایسه میکنن!!!!!!
ناشناس۶۷۱۵۲۳۱۳:۱۳:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
عاشورا ، بعثت، غدیرو همه تعالیم بلند اسلام مذاکره را تایید می کند . این افکار تکفیری و سلفی و افراط گرایی است که بر طبل خشونت می کوبد و با همه جهان سر جنگ دارد امام حسین هم در عاشوراو قبل از آن تمام تلاش خود را برای انجام مذاکره و روشنگری به کار گرفت اما افسوس که دشمن لجباز و عنود نت به مداکره نداد و شد آنچه نباید می شد
ناشناس۶۷۱۶۶۴۱۴:۲۵:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
این تناقض رو چطوری جور کردی؟!!
ناشناس۶۷۲۱۳۱۱۹:۳۵:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
درس عاشورا درس هیهات منا الذله بود امام حسین(ع) اگر اهل سازش و تعامل با دشمن بود در صحرای کربلا شهید نمی شد و همسر و فرزندانش اسیر دشمن نمی شدند.
ناشناس۶۷۲۲۸۰۲۱:۳۵:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
درود خداوند بر آن خاندانی که حتی در مقابل تحریم آب هم تسلیم دشمن نشدند.
علیرضا۶۷۲۶۰۰۰۸:۴۴:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۱
حاجی جون ما یک امام حسین داشتیم 11 تا امام دیگه هم داشتیم. امام رضا رفت به مرکز کفر نشست سعی کرد با مدیریت مسله رو حل کنه نه با جنگ. همه امامای ما همینطور بودند
ناشناس۶۷۳۴۲۴۱۴:۴۱:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۲۱
جایگزین عدم مذاکره جنگ نبوده و نیست .
ناشناس۶۷۱۳۱۴۱۱:۴۸:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
برجام با آن همه دبدبه و کبکبه میوه نداد، خشک شد برجام و گفتگوهای قبل از ان . اقتصاد را سه تا چهار سال ثابت نگه داشت
ناشناس۶۷۱۳۷۶۱۲:۱۳:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
کدوم دستاورد و ثابت؟؟ وقتی دو سال پیش خود وزیر گفت "تقریبا هیچ" خودشون میگن نداشت بعضی‌ها میگن داشت!!!!
احمد۶۷۱۴۷۸۱۲:۵۱:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
آقای مطهری که می گوید: برجام دستاورد د اشت و عده ای در داخل نگذاشتند که کامل به ثمر بنشیند ( من نمی گویم ها آقای مطهری می گوید !)
ناشناس۶۷۱۵۴۸۱۳:۲۳:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
هرکی جیبش پُره دنبال بقیه شه برای بچه هاش!!
ناشناس۶۷۱۴۹۲۱۲:۵۷:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان برجام بگویند راه حل انها چیست ؟ اقتصاد مقاومتی ؟
ناشناس۶۷۱۷۶۰۱۵:۱۶:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اقتصاد مقاومتی چیزیه که از حدود ۵,۶ سال پیش رهبری بهش تاکید کرده ، از همون موقع روحانی دست دراز کردن جلو کدخدا رو پیش گرفته اگر در طول این ۵,۶ سال اقتصاد مقاومتی رو در تمامی وزارتخانه ها اجرا میکردیم یقیناً وضع مون از این بهتر بود
ناشناس۶۷۱۸۸۹۱۶:۰۵:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اونوقت اقتصاد مقاومتی چیه ؟!
ناشناس۶۷۲۱۷۴۲۰:۰۷:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
موافقان برجام بگویند دستاورد برجام بجز بتن ریزی و تخریب صنعت هسته ای 30 میلیارد دلاری کشور چی بود ؟! تقریبا"هیچ !
ناشناس۶۷۱۵۰۴۱۳:۰۳:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ثبات قیمت 4-5 سال گذشته را هم ندیدی شما؟ فقط حرف میزنی که یه چیز گفته باشی؟
ناشناس۶۷۱۸۲۷۱۵:۳۹:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ثبات قیمت همراه با رکودی که همه اهل بازار گلایه داشتن
ناشناس۶۷۱۵۸۴۱۳:۳۶:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان این قانون می ترسن توسط بانکهای داخلی خدایی نکرده تحریم بشن... تحریم فقط برای مردم خوبه نه اینها
ناشناس۶۷۱۷۸۷۱۵:۲۷:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ گزارش مشرق از ابعاد برجام بانکی در قالب FATF؛ واکنش بانک‌های ملت و سپه به خودتحریمی نهادهای انقلابی- سازندگی: «دستور بانک مرکزی است»
ناشناس۶۷۱۴۵۳۱۲:۴۳:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
راستش بعد از اجرای برجام یکسری کارهای تحریک پذیری شد و یکسری مسایل و صحبتها که امکان حله اختلاف های باقی مانده را گرفت والا برجام پربار میشد ...
ناشناس۶۷۲۱۷۸۲۰:۱۰:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
امریکایی ها از اول هیچ عزم و اراده ای برای لغو تحریمها نداشتن و در طول مذاکرات بارها میگفتن که عمده تحریمهای ایران باقی می ماند اما ظریف و عراقچی میگفتن این حرف ها برای آنها مصرف داخلی دارد
ناشناس۶۷۱۳۱۵۱۱:۴۸:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
هدف روحانی راضی کردن تندروهای اصلاحات است که زمزمه عبور از او را سر می دهند... طیف رادیکال اصلاح طلب با حاشیه سازی های روحانی و حمله به منتقدان ، چند روزی سر خوش اند...روحانی سیاستمدار است و اینها رو بازی میده..
ناشناس۶۷۱۳۱۷۱۱:۴۹:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اصولگراها دنبال اهداف مالی خود هستن نه مردم
ناشناس۶۷۲۱۸۲۲۰:۱۳:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اصلاح طلبان منافع ملی را فدای منافع حزبی می کنند درست مثل همین برجام که برای پیروزی در انتخابات مجلس 94 و ریاست جمهوری 96 بود و هیچ دستاوردی نداشت .
ناشناس۶۷۱۳۱۸۱۱:۴۹:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ما هیچی نمیفهمیم نمیفهمیم نمیفهمیم.... :)
ناشناس۶۷۱۳۱۹۱۱:۵۰:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
روحانی مهر ۹۴: با برجام هزینه ها ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت ...تندروها ارزانی را نمی خواهند..!
ناشناس۶۷۱۳۸۱۱۲:۱۵:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
همش حرف... تا کی ادامه داره ما نمیدونیم.. نتیجه رای بنفش همین میشه که الان روحانی هنوز هم مشکلات رو قبول نمیکنه و میندازه گردن بقیه
ناشناس۶۷۱۳۲۳۱۱:۵۱:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
دار و دسته پولشویی در حال دست و پا زدن
ناشناس۶۷۱۳۲۵۱۱:۵۲:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
روزنامه کیهان الف و جوان مخالفان قانون مبارزه با پولشویی !
مانی۶۷۱۵۴۲۱۳:۲۲:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
یعنی خود دولتیها و یاران سیف موافقند؟؟؟؟
ناشناس۶۷۲۰۲۱۱۷:۳۵:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
عمر دولت ها در ایران 4 یا حداکثر 8 سال است اما آنها که در پست هایشان 30 تا 40 سال ثابتند کسانی هستند که از تحریم سودهای کلان می برند
ناشناس۶۷۱۳۲۶۱۱:۵۳:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان نگران جیب خود هستن یک وقت با تحریم ها خالی نشه
ناشناس۶۷۱۳۳۶۱۱:۵۶:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
آنان که منافعشان با شفاف شدن گردش مالی وروابط اقتصادیشان به خطر میفتد ‌مدام فریاد وا اسلاما سر می‌دهند
ناشناس۶۷۱۴۷۳۱۲:۴۹:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ما با قانون مبارزه با پولشویی مخالف نیستیم ما با تقدیم اطلاعات مالی کشورمان به بیگانگان مخالفیم
ناشناس۶۷۱۵۴۴۱۳:۲۳:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تحریم فقط برای مردم خوبه برای شماها خوب نیست نه ؟
ناشناس۶۷۱۵۴۹۱۳:۲۳:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شماها نگران تحریم شدن توسط بانکهای داخلی هستید . همیشه راست بگویید
ناشناس۶۷۱۵۸۶۱۳:۳۷:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان این قانون می ترسن توسط بانکهای داخلی خدایی نکرده تحریم بشن... تحریم فقط برای مردم خوبه نه اینها
ناشناس۶۷۱۳۳۷۱۱:۵۶:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
این بساط دین فروشی تورم در صداقت و انسانیت ایجاد کرده. انسانیت و صداقت گرون شده از بس بازار دین فروشی رونق داره. چه موافقان و چه مخالفان روحانی بس کنید از خرج کردن دین برای هر امر کوچک و بزرگ گذرای سیاسی و غالبا اشتباه.
ناشناس۶۷۱۳۴۱۱۱:۵۷:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
یا با برجام تورم داشتیم یا با خروج امریکا از برجام ؟ اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید .
سید حسام۶۷۱۴۴۹۱۲:۴۲:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اولا تورم ما به خاطر تحریم نبود، به خاطر 5 برابر شدن نقدینگی بود. ثانیا بحث همینه که توافق با اینها اصلا ممکن نیست. چون بدعهدند. همون طور که زیر برجام زدند، زیر تعهدات fatf هم خواهند زد
ناشناس۶۷۱۵۷۸۱۳:۳۴:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
عجب پس چرا دقیقا قبل تحریم ها شروع شد ؟ سال 91 زمان احمدی نژاد هم همین اتفاق افتاد پس تحلیل بی ربط نکنید
ناشناس۶۷۲۱۸۶۲۰:۱۵:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تورم به تحریم ها مربوط نیست زیرا در دولت هاشمی رفسنجانی هم که تحریم هم نبودیم تورم 50 درصدی و چند برابر شدن نرخ دلار و مسکن را تجربه کردیم .
ناشناس۶۷۲۳۳۷۲۲:۴۱:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تورم به من مربوطه :))
ناشناس۶۷۳۴۳۴۱۴:۴۳:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۲۱
تورم نتیجه سوء مدیریت دولت است و لاغیر.
ناشناس۶۷۲۰۲۸۱۷:۴۳:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
موسسات مالی و اعتباری مورد تایید شما نقشی در افزایش نقدینگی نداشتند؟ 6 بانک نظامیان چطور؟
امید۶۷۱۳۵۱۱۲:۰۳:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
بسم الله الرحمن الرحیم روحانی تو راست میگی قیمت مواد غذایی چند؟ قیمت دارو و هذینه بهداشت چند؟ قیمت دلار چند؟ قیمت لوازم یدکی خودرو چند؟ قیمت مرغ چند؟ قیمت گوشت چند؟ قیمت لوازم التحریر چند؟ قیمت لباس چند؟ قیمت قیمت هزینه های دندانپزشکی چند؟ قیمت جیب مردم با شعارهای شما چند؟ جواب اینها را بده ............ .
علی۶۷۱۳۵۴۱۲:۰۳:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
داداش نیازی به اسم بردن باند نیست ما مردم فهیم ایران که خیلی صبور هستیم می فهمیم تو مملکت چی میگذره اما با حجب و حیا و دلسوزی فقط نظاره گر هستیم تا شاید این باند بازی ها و ندانم کاری ها تمام بشه
ناشناس۶۷۱۶۲۴۱۳:۵۴:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
به این صبوری نمیگن
ناشناس۶۷۱۳۵۷۱۲:۰۶:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
چرا FATF را با برجام مقایسه میکنید؟ FATF یک قاعده بین اللملیست که فقط کره شمالی و ایران به آن نپیوسته اند.
ناشناس۶۷۱۵۵۵۱۳:۲۵:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
بعضی از دوستان متوجه نمی شوند زندگی در جهان امروز قاعده و قانونی دارد
ناشناس۶۷۲۱۸۹۲۰:۱۸:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
در جهان امروز قانون جنگل حاکم است نگاهی به کشتار مردم مظلوم یمن و قحطی در این کشور بیندازید و نگاهی به قتل و عام مردم مظلوم فرانسه توسط دولت مکرون بیندازید تا بهتر متوجه بشوید.
ناشناس۶۷۱۳۶۳۱۲:۰۸:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگر برجام نبود مردم له میشدند! حالا که برجام هست هم مردم له میشوند! لایحه ضد پولشویی اگر امضا شود مردم له میشوند و اگر امضا نشود هم مردم له میشوند! در کل این کارها هیچ فایده ای برای مردم نداشته و فقط و فقط در جهت تداوم قدرت شماها و حفظ ثروت انباشته تان در داخل و خارج است! والسلام!
ناشناس۶۷۱۴۹۵۱۲:۵۹:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان برجام بگویند راه حل انها چیست ؟ اقتصاد مقاومتی.
ناشناس۶۷۲۱۹۰۲۰:۱۹:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
موافقان برجام باید پاسخگو باشند که دستاورد تخریب صنعت هسته ای کشور چی بود ؟!! دقیقا"هیچ !
ناشناس۶۷۲۳۵۷۲۳:۰۵:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شما که اینقدر هزینه هسته ای کردید حداقل 30 میلیارد دلار و تحریم چند ساله کشور بفرمایید هسته ای شما چه سودی برای مردم داشته /؟
ناشناس۶۷۲۴۰۲۲۳:۴۰:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اول شما بگو دستاورد هسته ای چه بود تا منم از دستاوردهای برجام بگم !!
ناشناس۶۷۱۳۷۲۱۲:۱۱:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگه در مورد برجام هم به جای توهین به منتقدان به نصایح انها گوش میکردید الان وضعیت این نبود با برجام هم قرار بود زندگی ارزان بشه و... ولی ارزان که نشد هیچ هزاران مرتبه هم بدتر شد
سرباز۶۷۱۴۵۸۱۲:۴۴:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
برجام امضا میشد چه با روحانی چه غیر روحانی , روحانی فقط رو امواج سوار شد تا به نام خودش تموم کنه
عدالت۶۷۱۳۷۳۱۲:۱۱:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
الغریق یتشبث به کل الحشیش کسی که در حال غرق شدن است به هر گیاهی خشکی متوسل می شود حال و روز ذولت تدبیر و امید خوب نیست مجبور هر حرفی برند شما به دل نگیرید
ناشناس۶۷۱۳۷۵۱۲:۱۳:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خیلی جالبه رئیس جمهور محترم مرتب میگرده یک کس یا چیزی رو پیدا کنه و گرانی رو بیندازه گردن اون. خدا رو شکر که سر وکله َFATF پیدا شد. مردم حواستون باشه اگه تصویب نشه وای به روزگارتون!!!!!!!!!!!
ناشناس۶۷۱۳۹۴۱۲:۲۰:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مردم توی ایران دو دسته هستن یکی اونایی که چه برجام باشه چه نباشه اونا سهمشون رو از سفره انقلاب میگیرن و دسته دوم اونایی هستن که چه برجام باشه چه نباشه هیچ سهمی از سفره انقلاب ندارن و هر روز فقیرتر و بدبخت تر میشن
علی۶۷۱۴۱۴۱۲:۳۰:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
برجام را شما دلواپس ها آتش زدید دودش به چشم مردم رفت شما موشک فرستادید هوا روحانی چه تقصیری دارد گرانی ها را امروز به خاطر کسانی است که نگذاشتند روحانی و تیمش کارش را انجام دهند
ناشناس۶۷۱۵۵۴۱۳:۲۵:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شعار هم روی موشک ها نوشتن تا حسابی بهم بخوره
ناشناس۶۷۱۷۱۰۱۴:۴۹:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
عجب میخوای کل قوای نظامی مون رو تحویل اسراییل و آمریکا بدیم شاید تا ده سال دیگه اگر تا اون روز ایرانی وجود داشته باشه ، اجازه نفس کشیدن رو بهمون بدن یا میخوای کل دانشمندان هسته‌ای مون رو از امروز تا زمان نامعلوم ببرن گوانتانامو یا افراد مورد صلاحیت برای شرکت در انتخابات را اونا تایید کنند ما هم فقط و فقط بله قربان گو کدخدا باشیم
ناشناس۶۷۱۴۱۵۱۲:۳۱:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
چرانبایدباتمام دنیارابطه خوب داشته باشیم و از مواهب اقتصادی استفاده کنیم مابخدا هم اسلام رو میخوایم هم رابطه خوب باتمام کشورهای دنیا اینو بایدبه کی بگیم؟
ناشناس۶۷۱۷۲۵۱۴:۵۷:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
کدخدا سالهاست که داره توی سازمان ملل میگه یا اسراییل رو قبول کنین یا با من طرفین یا چشماتونو روی کشتار های بین المللی ما ببندین یا با من طرفین یا دارایی کشورتونو در اختیار من قرار بدین یا با من طرفین یا تمام جزییات داخل کشورتونو به من گزارش کنین یا با من طرفین فکر کنم این یه کم ذلت محسوب بشه
حسن۶۷۱۴۳۷۱۲:۳۷:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
جالب است که برخی الان میان میگن نه حق با روحانی هست و شما الکی میگید!!!!! هم‌وطنی که از عملکرد روحانی حمایت میکنی؛ خود اصلاحاتی ها ناراضی هست...
ناشناس۶۷۱۴۴۰۱۲:۳۸:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان شفافیت در اقتصاد معلوم چه کاره هستند
ناشناس۶۷۱۴۵۴۱۲:۴۴:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مردم خواستار کاهش قیمت دلار هستن اونم فقط از طریق پیوستن به CFT مگر نه ارتباط بانکی با خارج حتی روسیه و چین قطع میشه
ناشناس۶۷۲۱۹۳۲۰:۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
روسیه سیستم سوئیفت جدیدی راه اندازی کرد که بدون FATF هم می توانیم نفت بفروشیم و مبادلات بانکی داشته باشیم .
ناشناس۶۷۲۳۵۸۲۳:۰۶:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
امید به روسیه :)) باشه
ناشناس۶۷۱۴۶۸۱۲:۴۷:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
نیست با برجام همه چیز ارزان شد! حالا داره میگه با FATF، همه چیز بیست درصد ارزان شد.
ناشناس۶۷۱۵۵۹۱۳:۲۷:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
قرار نبود ارزان بشه 4-5 سال قیمت ها ثابت بود در زمان گفتگوها و بعد از برجام
ناشناس۶۷۲۱۹۶۲۰:۲۵:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
قرار بود با برجام دلار 1000 تومان بشود !!!! اما حالا 11000 تومان شده و در 5 سال گذشته رکود اقتصادی شدیدی داشتیم که باعث تعطیلی بسیاری از کارخانجات شد.
ناشناس۶۷۱۶۰۷۱۳:۴۵:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
برجام را شما دلواپس ها آتش زدید دودش به چشم مردم رفت شما موشک فرستادید هوا روحانی چه تقصیری دارد گرانی ها را امروز به خاطر کسانی است که نگذاشتند روحانی و تیمش کارش را انجام دهند
ناشناس۶۷۲۴۴۱۰۰:۲۳:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۲۱
کی بود ؟ کی بود ؟ من نبودم!!!!
ناشناس۶۷۱۴۷۴۱۲:۴۹:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان برجام بگویند راه حل انها چیست ؟
ناشناس۶۷۱۵۹۲۱۳:۳۸:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان برجام بارها گفتند که خوب نیست و امریکا زیرش میزنه.. گوش ندادند و حالا فهمیدند ک راست میگن منتقدان... الان میگن اف ای تی اف خوب نیست و گوش نمیدن و نتجیه اش ۲ سال دیگه مشخص میشه
ناشناس۶۷۱۶۷۴۱۴:۲۹:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اقتصاد کره شمالی به جای نرسیده در اخر مذاکر کرد
ناشناس۶۷۲۱۹۹۲۰:۲۶:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
کره شمالی تاکنون قدرت اتمی و موشکی خود را حفظ کرده و هیچ امتیازی به ترامپ نداده است .
ناشناس۶۷۲۳۰۴۲۲:۱۵:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اره فقط با خاری تمام به دیدار ترامپ رفت !
ناشناس۶۷۳۴۴۴۱۴:۴۷:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۲۱
پس با این حساب بتن ریختن قلب راکتور اراک و تبدیل سایت فردو از مرکز غنی سازی به آزمایشگاه نهایت خواری یک ملت بود
ناشناس۶۷۱۴۸۸۱۲:۵۵:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مگر درقضیه برجام دلواپسان گذاشتند که کاری انجام گیرد، روحانی راست می گوید یه عده ای در کشور هستند که همه چیز را به اسلام ربط می دهند، چون اگرFATF امضا شود خیلی ها به راحتی نمی توانند ثروت کشور را با عناوین مختلف به تاراج ببرند، اگر ادعادارید که پولشویی نمی کنید چرا از امضاشدنFATF می ترسید.آنچه که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
علی۶۷۱۴۹۸۱۳:۰۰:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
"تو برو، برو و روی صندلی راحتت بشین انتقاد کن و بیننده باش، وقتی اونی که شجاع‌ست میره تو رینگ و درگیر میشه و خونی میشه، کثیف میشه و شکست می‌خوره بارها و بارها و بارها، با این حال ترسو و خجالتی نیست و جسورانه زندگی می‌کنه."
ناشناس۶۷۱۵۰۰۱۳:۰۰:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
صحبتهای شما وامثالی مثل نوبخت مردم را تحریک می کنند. نه کس دیگری .خدا از شما نگذرد .
محمد مهدی۶۷۱۵۰۵۱۳:۰۴:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
آنچه که الان اجرا میشه همین اسلامه ؟
ناشناس۶۷۱۵۲۱۱۳:۱۳:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
از تیتر مشخص است که هدف سوء استفاده است. کجا روحانی گفته ارزان میشه؟ الان که FATF‌هست. گفته نباشه گرانتر درمیاد! تازه به نظر من خیلی کم هم گفته. تازه ۲۰% دلاری است. اگر دلار هم گرون بشه تورم داخلی بیشتر میشه. به نظرم ممکنه به ۱۰۰% هم برسه. هیچ بعید نیست. همانطور که با رفتن آمریکا از برجام سه برابر شد.
اسلام شناس!۶۷۱۵۴۱۱۳:۲۲:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شفافیت را از برادرت شروع کن جناب روحانی
ناشناس۶۷۱۵۴۷۱۳:۲۳:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
خداوند پیامبران را برای هدایت انسانها فرستاده است و انسانها هم صاحب اختیار هستند تا دنیای خودشان و جامعه شان را بسازند. اسلام تعریف خاصی ندارد که بگوئیم این اسلام است یا آن. در کل همه برداشتهای خودشان را از اسلام می گویند
ناشناس۶۷۱۵۷۳۱۳:۳۱:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخالفان این قانون می ترسن توسط بانکهای داخلی خدایی نکرده تحریم بشن... تحریم فقط برای مردم خوبه نه اینها
ناشناس۶۷۱۵۸۳۱۳:۳۵:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
همه دیدن که با پایان برجام همه چیز چند برابر شد پس پشت برجام حرف نزنید
ناشناس۶۷۱۵۸۷۱۳:۳۷:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ایا توهین از زبان یک فرد به لباس روحانیت درست است؟؟
ناشناس۶۷۱۶۰۱۱۳:۴۱:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
جالبه اکیپ لایک کننده سخنان روحانی در فضای مجازی حضور فعالی دارد !!!!‌ اف ای تی اف و برجام و امثالهم همه ابزار کنترل کشور توسط اجنبی برای به خاک سیاه نشاندن بیشتر ایران و در نهایت جنگ داخلی و آشوب و تجزیه آن است.
ناشناس۶۷۱۶۴۹۱۴:۱۴:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
جوگ نگو برجام اقتصاد کشور رو 4- 5 سال نجات داد
ناشناس۶۷۲۲۰۳۲۰:۲۹:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
دلار 19000 تومانی و سکه 5 میلیونی و قیمت های نجومی مسکن و خودرو سیب و گلابی برجام است !
ناشناس۶۷۲۳۰۹۲۲:۱۸:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
نخیر ترس مردم از تحریم
ناشناس۶۷۲۲۱۲۲۰:۳۴:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
قرار بود با برجام تحریم نباشد وقتی برجام بود تحریم هم بود و فقط قدرت و توان هسته ای ما نبود یعنی خسارت محض بود.
ناشناس۶۷۲۴۳۶۰۰:۱۲:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۲۱
ما جوک نمی‌گیم این یه مرثیه‌ای حزن انگیزه که : عزت ملی + قدرت هسته ای + خون دانشمندان هسته ای + ۲ سال زمان برای مذاکره = افزایش تحریم ها + ۰ دارایی بلوکه شده
ناشناس۶۷۱۷۰۶۱۴:۴۸:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تمام کشورهای که با امریکا هستن تجزیه شدن پس عجب :)
ناشناس۶۷۱۷۱۳۱۴:۵۱:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگه حرف شما درست باشه الان باید نصف کشورهای دنیا تجزیه شده باشه
ناشناس۶۷۲۲۱۱۲۰:۳۲:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگر ایران نبود داعش عراق و سوریه و لبنان و یمن را تجزیه کرده بود امریکایی ها داعش را برای تجزیه کشورهای منطقه بوجود آورده بودند .
ناشناس۶۷۱۶۲۸۱۴:۰۰:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اسلام همتون از نرخ بهره بانکی و سود و دیر کرد هاتون معلومه چیه. طبق قران به جنگ با خدا رفتید ولی به خودتون میگید مسلمون.
ناشناس۶۷۱۶۷۷۱۴:۳۱:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شما از بانک پول نگیر که پول و بهره رو پس ندهی . با تورم 40% کسی پول بانک نمیزاره
ناشناس۶۷۱۶۴۸۱۴:۱۲:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
وزارت اطلاعات با پولشویی داخلی مبارزه کند
ناشناس۶۷۱۶۵۷۱۴:۲۰:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اسلامی که منافع بعضی ها تامین می کند همه جا دم از اسلام می زند حتی ابتدایی مسائل دینی را رعایت نمی کند ( بیت مال ، اختلاس ، دروغ.......)تا به قول آن " در غرب مسلمن نمی بین و اسلام را می بینه و در بلاد مسلمین مسلمان می بنه و اسلام را نمی بینه
ناشناس۶۷۱۷۰۷۱۴:۴۸:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شفافیت در رای نمایندگان؟ شفافیت در حقوق ماهیانه مدیران؟ شفافیت در سرمایه قبل و بعد مدیران؟ شفافیت در فرزندان خارج از کشور؟ و تابعیت آنها؟ شفافیت در تعداد شرکتهای مدیران؟ شفافیت در چند شغله بودن؟ سرانه بیکاری در جامعه و سرانه بیکاری در فرزندان مدیران؟ سرانه سفرهای خارجی افراد مدعی؟ آیا متهم کردن همدیگر و تشویش اذهان کار درستی است؟ اول اینها رو برای مردم شفاف کنید بهتر مشخص نمیشه کی از چی بهره میبره؟
ناشناس۶۷۱۷۵۴۱۵:۱۵:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
شعار نویسی رو موشک برای بر همزدن برجام بود
ناشناس۶۷۱۷۷۰۱۵:۲۰:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تحریم ها فقط برای مردم باعث پیشرفت وقتی تحریم به اقایان میرسه جیغ قرمز میکشن.
ناشناس۶۷۱۸۸۶۱۶:۰۳:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۲۰
من جانبازشیمیایی وبردارشهیدهستم و متخصص از کانادا روحانی امد و یک حرف منطقی زد
ناشناس۶۷۴۳۹۵۰۷:۱۴:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۲۲
فرض ما اینه که تو درست میگی برادر! ولی از این چیزها مایه نذار که بخوای حرفت رو ثابت کنی.
ناشناس۶۷۱۹۰۱۱۶:۱۱:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
نبود برجام یعنی تحریم های سازمان ملل یعنی دلار 100 هزار تومنی
ناشناس۶۷۲۰۴۰۱۸:۰۰:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ما سالها تحت تحریم های هسته ای بودیم و تحریم های ثانویه، هیچ مشکل حادی مثل الان نداشتیم! ظاهراً هنوز در رویای دوستی با عمو سام هستید! هر روز بدتر شده و تا وقتی همین راهو میره همینه که هست!
ناشناس۶۷۲۳۶۵۲۳:۱۰:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۲۰
تا حالا تحریم صرافی های دبی و عراق و افغانستان و ... نبودی عمو جون ولی این بار هستی خوش باش
ناشناس۶۷۲۳۸۷۲۳:۳۰:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اینا دوست عمو سام نیستن ، اینا خود عمو سام هستن
ناشناس۶۷۱۹۲۸۱۶:۳۴:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
نویسنده ومنتقدمحترم یکبارمتنی راکه نوشته ای بخوان واقعاازاستدلال خودت خندت نمیگیره کجای حرف ریییس جمهورمحترم توهین است شماودوستانتان بدترین بی احترامی ها را به منتخب ملت میکنید. توهین انجایی بود که مردم راخس ‌خاشاک خواندن وشما ها برنیاشفتید
علي۶۷۱۹۸۳۱۷:۰۷:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
متاسفم .برای ملتی که سرکاریم
سید۶۷۲۰۶۲۱۸:۲۴:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
روحانی که عاشورا رو درس مذاکره میدونه اسلام رو می فهمه؟؟؟؟؟؟؟ وقتی با تصویب fatf تمام ریز و بم کشور رو به بهانه مبارزه با پولشویی نشون دادی در شرایط تحریم چطور میخوای مقاومت کنی؟؟؟؟ ضربه به ایران ضربه به اسلام نیست؟؟؟؟؟؟ دنبال شفاف سازی هستید؟؟؟؟؟ پس اول لطف کن سامانه حقوق مقامات رو بعد از پنج سال فعال کن و بعد بگو نعمت زاده و ترکان و هاشمی ثروت هزاران میلیاردی رو چطور جمع کردند؟؟!!
ناشناس۶۷۲۰۷۸۱۸:۴۲:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اگر برجام نبود ماهم نبودیم
ناشناس۶۷۲۲۸۳۲۱:۴۲:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
برجام خسارت محض بود زیرا ما سانتریفیوژها را از روی زمین جمع کردیم اما تحریمها فقط روی کاغذ لغو شدند.
ناشناس۶۷۲۳۸۴۲۳:۲۷:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
ما قبل از برجام بودیم ، برجام از بین بره ( که رفته ) هم هستیم اینکه چی میشه که شما نیستی ، الله اعلم
جواد۶۷۲۰۹۲۱۸:۵۲:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۰
صحبت های نگارنده مقاله مستدل نیست صحبت های مخالفان fatfهم مستدل نیست مشکل کشور ما برجام یا fatfنیست مشکل اینه که افراد کارشون رو خوب انجام نمیدن تو هر مسئولیتی که هستن ودیگه اینکه همه تو کار دیگران وتورهمه کارها دخالت میکنن
حامد۶۷۲۰۹۳۱۸:۵۲:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
این ۲۰ در صد بر مبنای چه گزارشی است؟ چرا بیشتر یا کمتر نه؟
ناشناس۶۷۲۱۷۹۲۰:۱۱:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مخاطبان صحبتش کاملا روشن است وشما در متن به ان اشاره کردید
علیرضا۶۷۲۲۲۸۲۰:۴۴:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
من با اون بخش از حرفاش درباره اسلام و حرفی که زده کاری ندارم الان.. کلی میگم؛ مشکل از خود ما هست که در رای دادن فکر نمیکنیم و ۴ سال زندگی مون رو هدر میدیم.
ناشناس۶۷۲۳۱۳۲۲:۲۰:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۲۰
مثلا رییسی بود کشور تحریم نمیشد ؟
ناشناس۶۷۲۲۵۷۲۱:۱۲:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۲۰
اسلام بیدی نیست که از این باد ها بترسد. عوام فریبی ممنوع. کاش از توهین های صد مراتب بدتر اقای احمدی نژاد همان زمان می گفتید.
ناشناس۶۷۲۲۸۵۲۱:۴۴:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
آقای روحانی بیش از 50 بار به منتقدان توهین کرده که این خود یک رکورد محسوب می شود.
ناشناس۶۷۳۶۸۰۱۶:۳۶:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۱
توهین احمدی نژاد به مردم صد برابر روحانی بود.
ناشناس۶۷۲۲۹۵۲۱:۵۶:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۰
چرا باید مردم تاوان اختلافات سیاسی بعضی از مسولین را بدهند
ناشناس۶۷۲۳۲۲۲۲:۲۴:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
روحانی اگر یک حرف درست زده باشد، این همین حرف است.
ناشناس۶۷۲۳۸۵۲۳:۲۸:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۰
کجایی احمدی نژاد که یادت بخیر
ناشناس۶۷۲۴۲۰۲۳:۵۷:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۲۰
آیا مقصر گران شدن دلار فقط رئیس جمهور است ؟
ناشناس۶۷۲۴۸۴۰۲:۵۹:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۲۱
چقدر لوس هستید، سریع اسمش شد توهین... اخه واقعا این موضوع چه ربطی به اسلام داره؟
آرمان۶۷۲۶۴۲۰۹:۱۴:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۱
اسلام خیلی وقته از دست رفته ... دلتون خوشه ..... مردم تو نون شبشون موندن ... تو به فکر اسلامی ؟ شکم گرسنه دین و ایمون سرش نمیشه ...
ناشناس۶۷۳۵۹۱۱۵:۴۹:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۱
دعوای همیشگی بشر بین کفر ایمان هست .منتها بعضی وقتا کفر در لباس بعضی اصولگرایان است و وبعضی وقتی در لباس بعضی اصلاح طلبان ...
ناشناس۶۷۴۲۷۳۲۳:۳۳:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۱
از کنار بابک زنجانی چند نفر خوردن و بردن که اسمی ازشون برده نمیشه؟
ناشناس۶۷۷۵۳۵۲۲:۵۹:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۴
خدا روحانی را حفظ کنه واقعا مرد شریفی است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین