برانکو: روحیه یک تیم برنده را داشتیم/ هیچ وقت دنبال بهانه‌جویی نبوده‌ام

گروه ورزشی الف،   3970918178

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: افتخار می‌کنم که در این دربی بزرگ شرکت کردم. با این که به تساوی رسیدیم اما بازیکنانم روحیه یک تیم برنده را داشتند.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک به یک عصر یکشنبه تیمش برابر سپاهان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: قبل از بازی آقای قلعه نویی را دیدم و به او گفتم افتخار می کنیم سرمربی پرسپولیس و سپاهان هستیم و بازی بزرگی که دربی هست را در چنین جویی شاهد هستیم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که تیمش در طول این دیدار مالیکت بیشتری نسبت به حریف داشت خاطرنشان کرد: هر دو تیم از این بازی برد می‌خواستند تا به موفقیت خود در جدول ادامه دهند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: چنین بازی هایی دقیقا همان چیزی است که به خاطرش ورزش می کنیم و ما فوتبالی ها برایش زندگی می کنیم. بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره عملکرد هر دوتیم در این دیدار اظهار داشت: افتخار می‌کنم به بازیکنانم و از آنها تشکر می‌کنم که تلاش کردند و همین‌طور از هواداران‌مان که تشویق‌مان کردند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: آنها نشان دادند روحیه یک تیم برنده را دارند و شخصیت یک تیم را به رخ کشیدند. برای بردن آمده بودیم. آن هم مقابل سپاهان و در اصفهان که بازی بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می شد.

برانکو ایوانکوویچ درباره صحبت های خود در خصوص داوری پیش از بازی با سپاهان گفت: متوجه منظورتان از این سوال نمی شوم. مگر من چه چیزی گفتم. در مورد داوری صحبت کردم و چیزی نگفتم.

وی در واکنش به اظهار نظر خبرنگاری که گفت شما قبلا نشست خبری را به سیرک تشبیه کرده بودید بار دیگر اظهار تعجب کرد و افزود: شاید جای دیگری خواندید. مطمئن هستید من گفته ام؟ من چنین چیزی نگفتم و این صحبت ها را من نکردم. آیا کسی از اهالی رسانه به یاد دارد من به آنها توهین کرده باشم؟ شاید این جمله که می گویید به اشتباه به نشست خبری نسبت داده شده است. اما به من مربوط نیست. من شاید نظرم را درباره آن جمله درباره یک بازی و کیفیت آن گفته ام.

برانکو ایوانکوویچ درباره عملکرد سپاهان در این دیدار تصریح کرد: این تیم بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. ما همیشه سه دربی بزرگ و مهم داریم. مقابل استقلال، تراکتور و سپاهان اصفهان.

برانکو در خصوص اینکه چرا وی قبل از بازی با سپاهان به داوری‌ها ایراد گرفت گفت: صحبت‌های من مربوط به ۴-۳ سال اخیر است و این صحبت کلی بود. شما تا حالا شنیده‌اید من دنبال بهانه باشم؟ بعد از باخت به کاشیما آمدم و گفتم که باختیم، آیا بهانه گرفتم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بعد از این بازی هم به مصاف سایپا رفتیم و ۱۰ ساعت در راه رسیدن به ژاپن بودیم، آیا کسی بهانه آورد؟ آیا شما مصاحبه‌های من را می‌خوانید؟ به نظر من خوب نخوانده‌اید. شما کی دیدید ما به دنبال فرار به جلو یا بهانه باشیم. بازیکنان تیم من به دنبال نتیجه گرفتن هستند و ما می‌خواهیم فقط ببریم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین