تبلیغات شگفت انگیز در کوگل ادوردز

گزارش بازرگانی،   3970917107

یکی از فضاهایی که هر صاحب بنگاهی می تواند از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده کند تبلیغات گوگل ادوردز است. تبلیغات در گوگل امروزه به ابزاری آسان برای معرفی محصولات تبدیل شده است. برای تبلیغات در گوگل ادوردز باید بهترین نوشتار را انتخاب نمود تا تاثیر بیشتری بر بازدید کنندگان داشته باشد.

دزج متن تبلیغات در گوگل ادوردز می تواند کاری بسیار ناخوشایند و سخت باشد زیرا شما باید تمام توان خود را به کار ببرید تا از یک فضای کوچک نهایت استفاده را برده و به بهترین شکل ممکن متن تبلیغات گوگل خود را بنویسید.

یعنی می­توان از گوگل برای تبلیغات استفاده نمود ؟ جواب مثبت است . می توانید از سیستم تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده کنید فقط شما باید برای تبلیغات در گوگل خلاق باشید و متن تبلیغاتی خود را به بهترین شکل بنویسید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

ما در این محتوا قصد داریم برخی از تاکتیک های اثبات شده و راهنمایی هایی که سبب می شود شما یک تبلیغات شگفت انگیز در گوگل ادوردز داشته باشید را ارائه دهیم. آمادگی دارید که لذت ببرید؟ پس با ما همراه باشید.

هدف نهایی را برای تبلیغات درگوگل ادوردز در نظر بگیرید.

 بسیاری از رقبای شما در کلمات کلیدی پویا و پیشنهاد قیمت­های شگفت انگیز مشابه یکدیگر عمل می­کنند و اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که همه ی آنها  یک حرف مشترک را می زنند. پس چه بهتر که شما شانس خود را برای یک روش متفاوت امتحان کنید.

موضوعی وجود دارد که من آن را "هدف پایانی " می نامم. بسیاری از تبلیغ کنندگان این هدف را گم کرده و برروی حواشی تمرکز می­کنند. اگر شما می­خواهید یک متن فوق العاده برای تبلیغات در گوگل ادوردز داشته باشید بهتر است بر روی هدف نهایی و آنچه که محصول شما در پایان باعث آن می شود مانور دهید. درک این موضوع می تواند باب تازه ای در تبلیغات شما باز کند و از حالت کلیشه ای تکیه بر کلمات کلیدی مشابه خارج شوید.

یک مثال

اجازه بدهید با ذکر یک مثال هدف پایانی را برای شما روشن کنیم. فرض کنید شما می خواهید محصولات ضد آکنه و جوش را تبلیغ کنید. از عباراتی نظیر آنکه " آیا درگیر آکنه هستید ؟ " و یا جملات مشابه استفاده نکنید زیرا قطعا کسی که دنبال این محصولات است دچار مشکل آکنه است. در عوض از جملاتی هدفمند استفاده کنید. به عنوان مثال بگویید " از بین بردن آکنه، یکبار برای همیشه ".

نتیجه اینکه برای گفتن عباراتی که شما و بازدید کنندگان آن را می دانید تبلیغات در گوگل ادوردز و  پول خود را هدر ندهید و بازدید کنندگانی را در نظر بگیرید که دنبال راه حل مشکلات خود هستند.

برای متن تبلیغات در گوگل ادوردز از شمارش معکوس استفاده کنید.

آیا می دانید تصور از دست دادن و به اتمام رسیدن ما را به خرید ترغیب می کند؟ این نیروی روانشناختی تحت عنوان استرس از دست دادن شناخته می شود و می تواند منجر به بازدید و کلیک بالا بر روی تبلیغات شما در گوگل شود.

به معنای دقیق تر اینکه متن تبلیغات در گوگل ادوردز را به گونه ای طراحی کنید که این تصور در  بازدید کنندگان ایجاد شود که اگر سریعا نسبت به سفارش محصول اقدام نکنند امکان دارد برای همیشه آن را از دست بدهند.

اخیرا گوگل یک تایمر شمارش معکوس ساده طراحی کرده است که می توانید از آن برای تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده کنید. همه ی کاری که باید انجام دهید اضافه کردن این قطعه ی کوچک {= داخل تگ یا توضیحات می باشد. سپس شما به صفحه شمارش معکوس گوگل هدایت خواهید شد. در آنجا پس از تنظیم تاریخ پایان آگهی ، تبلیغات شما دارای یک تایمر معکوس در زمان واقعی می شود. بازدیدکنندگان شما با دیدن این شمارش معکوس و به دلیل استرس از دست دادن برای سفارش انگیزه می گیرند و این روش امتیازاتی نسبت به کسانی که از این تاکتیک استفاده نمی کنند برای شما به وجود می آورد.

یک مثال واقعی

آگهی تبلیغاتی آژانس Merkle | IMPAQT در گوگل ادوردز برای برخی از مشتریان تا قبل از بلک فرایدی (Black Friday) دارای شمارش معکوس بود. طبق گفته ی این آژانس با به کار گیری این تاکتیک حجم سفارشات آنها به میزان قابل توجهی تا پیش از بلک فرایدی افزایش یافت.

تبلیغات در صفحه اول گوگل ادوردز را ادامه دهید.

اگر می خواهید تبلیغ موثری در گوگل داشته باشید زمان حال را از دست ندهید. بی شک تبلیغی که الان دیده شود بیشتر در ذهن و چشم باقی می ماند تا تبلیغی که سه ماه پیش گذاشته شده است. آنچه به طور مداوم در مقابل چشمان بازدیدکنندگان باشد بسیار شهودی ، هیجان برانگیزتر و تاثیر گذارتر است. پس راه درست تبلیغات در گوگل تداوم آن است.

درمتن تبلیغات در گوگل ادوردز خاص و دقیق باشید.

اعداد به راحتی قابل هضم و درک هستند و مطالعات نشان می دهد که استفاده از آنها برای تبلیغات در گوگل ادوردز می تواند تبلیغ شما را دقیق و معتبر تر نشان دهد. اگر در تبلیغ خود باید عددی را عنوان کنید آن را به صورت دقیق بگویید مثلا به جای 1542 نگویید 1500+ . هرچه آگهی دقیق تر اثر آن بر بازدید کنندگان بیشتر.

یک مثال

شرکت MECLABS برای محصولاتش اقدام به انتشار دو نوع تبلیغ نمود. یکی با اعداد دقیق و دیگری با اعداد تقریبی. آگهی اول 88 درصد بیشتر از آگهی دوم بازخورد داشت که آماری اعجاب برانگیز است.

 

برای تبلیغ در گوگل در انتخاب واژه ها دقت کنید.

اگر هنگام ورود به عرصه ی تبلیغات در گوگل ادوردز قصد خودکشی دارید از کلماتی مانند ما ، من و خودم استفاده کنید.! بله استفاده از این کلمات و تمرکز بر روی خودتان یعنی از دست رفتن تبلیغ .!

تبلیغی در گوگل موفق تر است که بر روی نیازهای مشتری تمرکز داشته باشد و می تواند شانس کلیک بر روی تگ شما را تا حد زیادی افزایش دهد. پس در انتخاب لغات دقت کنید. " بهترین کلمه شما است. زیباترین کلمه نام مشتری است. "

تبلیغات خود را محلی کنید.

بسیاری از تبلیغ کنندگان هنگام ایجاد کمپینهای تبلیغاتی در گوگل  بیشتر از یک شهر را هدف قرار می دهند. بسیاری حتی در سطح جهانی تبلیغ می کنند. برای تبلیغات شگفت انگیز در گوگل ادوردز باید آن را تا حد زیادی محلی کنید.

حتی اگر خدمات خود را در سراسر جهان ارائه دهید، باز هم نیاز دارید از مشتریان بالقوه خود که در حوالی شما هستند استقبال کنید و به آنها نشان دهید که در نزدیکی آنها هستید. برای این هدف بهتر است که شما یک شماره تلفن از محل جغرافیایی خود نیز در تبلیغات گوگل ادوردز بگنجانید مطمئن باشید با این کار مشتریان شما حتی تا دو برابر نیز افزایش می یابند.

تماس 02144460969

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین