تبلیغ عجیب یک آدامس در تلویزیون

گروه اجتماعی الف،   3970817147 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تمام برنامه‌ای این مثلا رسانه ملی شده است، ستاره و مربع، کنکور و قابلمه.

به گزارش ایسنا، مصطفی داننده در ادامه در عصر ایران نوشت: پلیس راهنمایی و رانندگی، هرکاری می‌کند تا رانندگان وقتی خواب‌شان می‌آید، رانندگی نکنند و بخوابند هر وقت از خواب سیر شدند بعد به مسیر خود ادامه دهند.

طبق گزارش پلیس دریکی از روزهای نوروز سال ۹۷، ۵۰ درصد تصادف‌های جاده‌ای به خاطر خواب آلودگی بوده است. این نشان می‌دهد که خواب آلودگی نقش بسیاری در تصادف‌های جاده‌ای در ایران دارد.

کافی است سری به اخبار بزنید تا ببیند چقدر از تصادف‌ها به ویژه اتوبوس‌های بین شهری به خاطر آب آلودگی است. سال گذشته بود که اتوبوس دانش آموزان به علت خواب آلودگی راننده دچار حادثه شد.

با وجود اهمیت موضوع، جناب تلویزیون در حال تبلیغ آدامسی است که خواب‌آلودگی را از بین می‌برد و برای اثبات کیفیت این آدامس، راننده‌ای را نشان می‌دهند که خوابش می‌آید وبعد از خوردن این آدامس خواب از سرش می‌پرد و به رانندگی ادامه می‌دهد.

یاللعجب از این تلویزیون. آیا واقعا کسی نیست به این رسانه نظارت کند؟ به نظر می‌رسد مدیران تلویزیون تنها و تنها به دنبال پول درآوردن هستند و اصلا فکر نمی‌کنند که تبلیغاتی که نشان می‌دهند چه محتوایی دارد و چه ضررهایی می‌تواند به جان مردم بزند.

پلیس می‌گوید وقتی خواب‌تان می‌آید، به کنار بزنید و دقایقی بخوابید و تلویزیون می‌گوید، آدامس بخورید و به رانندگی ادامه دهید.

به نظر می‌رسد تلویزیون ایران فقط به دنبال پول درآوردن است. می‌بینید که تمام برنامه‌ای این مثلا رسانه ملی شده است، ستاره و مربع، کنکور و قابلمه. در این میان چند برنامه و سریال عادی پخش می‌کند.

نگاه سیاسی تلویزیون هم که جای خودش که صدای بخشی عظیمی از مردم را درآورده است. گویا که مدیران تلویزیون در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کنند یا از کره‌ای دیگر آمده‌اند و مسئولیت به عهده گرفته‌اند.

آنگونه که از شواهد پیداست مدیران صداوسیما فقط می‌خواهند برنامه بسازند، تبلیغ بگیرند و پول دربیاورند و اینکه مخاطب راضی باشد یا نه اصلا برایشان مهم نیست.

همه به دنبال حذف کنکور هستند اما تلویزیون بهترین زمان‌های رسانه‌ای خود را در شبکه‌های مختلف به مدرسان کلاس‌های کنکور اختصاص داده است.

مدیران تلویزیون نمونه بارز مدیرانی است که از جامعه دور افتاده‌اند و در جزیره‌ای دیگر زندگی می‌کنند.

این در حالی است که همین تلویزیون در سال‌های نه چندان دور با پخش سریال‌های جذاب و برنامه‌های پر بیننده سعی می‌کرد دل به دل مخاطب خود بدهد. کافی است سری به سریال‌های آن دوران بزنید تا ببیند چه می‌گویم.

انتظار داریم مدیران تلویزیون در پخش این تبلیغات تجدید نظر کنند و قسمت رانندگی آن را خارج کنند تا حداقل کمکی باشند بری کم شدن آمار تصادف‌های جاده‌ای!

دیدگاه کاربران

دگر اندیش بی بخار۶۲۷۳۱۰۲۲:۵۹:۵۰ ۱۳۹۷/۸/۱۷
وقتی دولت اسکناس چاپ میکند تا هزینه های غیر اصولی و بالاسری گزاف خودش را تامین کند و کاری ندارد که چه بلائی بر سر مردم میاورد، خوب، رسانه ملی هم به این وسیله تامین درآمد میکند تا هزینه های غیر مصوب خود را پوشش دهد. هیچکس به درآمد مشروع و قانونی خودش قانع نیست. از دولت بگیرید تا مداح و معلم و کارمند و تعمیرکار و قصاب و میوه فروش و و و . ...... اینگونه میشود که دزدی به حرفه رسمی و قابل توجیه تبدیل میشود.
ناشناس۶۲۷۴۴۸۰۲:۰۱:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۱۸
همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید ، در آشفته بازاری که بانک مرکزیش ۲۰ میلیارد دلار ۴۲۰۰ تومانی را به کسانی می دهد که حتی وجود خارجی ندارند ، وزارت تجارتش بر خلاف قوانین جاری به راحتی مجوز ثبت و سفارش هزاران خودروی لوکس قاچاق را در نیمه شب صادر می کند و ........................... ، آیا واقعا می شود از صدا و سیما انتظار عملکردهایی غیر از آنچه شرح دادید داشت .
ناشناس۶۲۷۴۷۶۰۵:۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۸/۱۸
خب همه چی باید با هم جور باشه.
ناشناس۶۲۷۶۵۸۱۲:۳۹:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۱۸
باید خانه تکانی کرد
ناشناس۶۲۸۰۲۸۲۳:۳۵:۲۴ ۱۳۹۷/۸/۱۸
تلیغ روغن قند و شکر رو هم اضافه کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین