بهترین زمان خرید در مقاصد گردشگری

گزارش بازرگانی،   3970721131

بهترین زمان خرید در مالزی

 

جشنواره خرید مالزی از مهمترین رویدادهای خرید در مالزی محسوب می گردد که همه ساله در شهر کوالالامپور برگزار می گردد و در مدت دو ماه برگزاری خود، علاقه مندان زیادی را به این کشور می کشاند. در طول برگزاری جشنواره خرید مالزی، بازارهای خرده فروشان، فروشگاه ها و مراکز خرید انواع محصولات مختلف را ارائه می نمایند.

در جشنواره خرید مالزی بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر خرید، از سایر برنامه های جانبی نظیر اجرای کنسرت، قرعه کشی جوایز خرید و خوردن غذاهای خوشمزه فستیوال نیز لذت ببرند. در ایام برگزاری این جشنواره در سراسر کوالالامپور، پوسترها و بنرهای مختلفی با عنوان "1Malaysia Mega Sale" نصب می شوند و بطور ویژه ای برگزاری این فستیوال را اعلام می نمایند. جشنواره خرید مالزی در واقع یکی از سه رویداد (فصل) مهم خرید در مالزی محسوب می گردد. دو فصل دیگر خرید در مالزی به ترتیب حراج جایزه بزرگ مالزی در ماه مارچ و حراج بزرگ پایان سال مالزی از نوامبر تا دسامبر می باشند.در سفر با تور مالزی این جشنواره را از دست ندهید.

در جشنواره خرید مالزی بیش از 8500 فروشگاه و بازار شرکت می کنند و بهترین و جدیدترین محصولات در آنها ارائه می گردد. در این جشنواره طیف گسترده ای از اجناس مختلف با قیمت های ارزان و باورنکردنی، ارایه می گردند. چنانچه قصد دارید لوازم الکترونیکی بخرید، مالزی یکی از بهترین محل ها برای خرید لوازمی از جمله دوربین، گوشی موبایل، ام پی تری پلیر، دی وی دی پلیر، لپ تاپ، و حتی لوازم الکترونیکی منزل محسوب می گردد؛ چراکه بسیاری از این محصولات در مالزی تولید می گردند. بهمین دلیل شما می توانید این اجناس را در این کشور با قیمتی به مراتب ارزان تر از سایر کشورها تهیه نمایید و حتی در طول مدت جشنواره خرید مالزی، قیمت ها ارزان تر از قبل نیز می شود.

محل های برگزاری جشنواره خرید مالزی

مرکز خرید پاویلیون Pavillion کوالالامپور یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی می باشد که در 8 طبقه بنا شده است و هر طبقه به عرضه محصولات خاصی، اختصاص دارد. در صورتی که به لباس های برند و مد روز علاقه مندید، مرکز خرید لات تن Lot 10 کوالالامپور، مکانی فوق العاده برای شماست چراکه دارای بیش از 100 فروشگاه مختلف از قبیل نمایندگی های برندهای معروف ورساچه، زارا، اگنر و دبنهامز می باشد. سایر مراکز خرید کوالالامپور مالزی عبارتند از: مجتمع خرید سوریا (Suria KLCC)، تالینگ جایا، بازار مرکزی مالزی، محله چینی ها و محله هند کوچک، بازارهای پاسار مالام یا بازار شبانه محلی ، فروشگاه هایی که در مجتمع برج های دو قلوی پتروناس قرار دارند.

 

جشنواره خرید تایلند

جشنواره خرید تایلند در تاریخ های 16 جون الی 31 آگوست 2018 (26 خرداد الی 9 شهریور 97) برگزار می گردد.

جشنواره خرید تایلند از جمله جشنواره های ویژه تایلند می باشد که همه ساله در تایلند برگزار می گردد و خیل عظیمی را به سمت خود می کشاند. جشنواره خرید تایلند با بیش از 400 غرفه خرید و با تنوع اجناس ارائه شده برگزار می گردد و خریدان می توانند از تخفیف های 10 تا 80 درصدی فروشگاه ها بهره مند گردند. آفرهای ویژه تور تایلند در سایت سفر باتو موجود است.

در جشنواره خرید تایلند می توان انواع لباس ها، جواهرات و وسایل الکتریکی را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب تهیه نمود. در جشنواره خرید تایلند فروشگاه های بسیاری شرکت می کنند؛ از مراکز خرید بزرگ بانکوک گرفته تا مغازه های کوچک محلی.

تخفیف هایی که فروشگاه ها برای اجناسشان درنظر می گیرند متفاوت است، این تخفیف ها از 10 تا 80 درصد متغیر می باشند. مقامات گردشگری تایلند با همکاری با سایر صنایع گردشگری خود نظیر مراکز خرید، ایرلاین ها، هتل ها، دفاتر گردشگری، فروشگاه های بدون عوارض، مالیات و گمرکی (دیوتی فری)، فروشگاه های اجناس لوکس، باشگاه های گلف و اسپاها، جشنواره خرید تایلند را در جایی برگزار خواهند کرد که فروشندگان، بهترین اجناس و مناسبترین تخفیف را ارائه دهند.

 

در جشنواره خرید تایلند بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر خرید، از سایر برنامه های جانبی این فستیوال نیز لذت ببرند. جشنواره خرید تایلند با بیش از 400 غرفه خرید و با تنوع اجناس ارائه شده برگزار می گردد. برندهای معروف پوشاک در طول برگزاری این فستیوال، کل فروشگاه ها را به مراکز فروش محصولات خود تبدیل می کنند و با ارائه تخفیف های 10 تا 80 درصدی به شدت مورد استقبال قرار می گیرند.

مراکز خرید بانکوک

منطقه سیام در بانکوک که دارای مراکز خرید بسیار ویژه ای می باشد، هسته اصلی جشنواره خرید تایلند را تشکیل می دهد. در زیر لیست بعضی از مراکز خرید بانکوک همرا با انواع جنس هایی که عرضه می کنند، ارائه شده است:

 

    سیام پاراگون (BTS Siam): لباس و وسایل لوکس مد روز و و لوازم جانبی

    سیام سنتر(BTS Siam): لباس های مد روز جوانان و طرح های تایلندی

    سنترال ورلد (BTS Chit Lom): برندهای متوسط بین المللی

    گیسورن ((BTS Chit Lom: طرح های تایلندی و بین المللی

    آمارین (BTS Chit Lom): نهایت تخفیف و پوشاک ورزشی

    ترمینال 21 (BTS Asoke & MRT Sukhumvit): بوتیک های مستقل

    امپوریوم (BTS Phrom Pong): اجناس لوکس مد روز

    Mega Bangna: سوپر مال نزدیک فرودگاه بین المللی سووارنابومی

    راما مرکزی 9 (ام آر تی راما 9): برندهای متوسط بین المللی

 

 نشان اصلی جشنواره خرید تایلند

نشان اصلی جشنواره خرید تایلند، علامت کیف قرمز می باشد و در واقع فروشگاه هایی که این علامت را بر روی ورودی خود نصب نمودند، جز غرفه داران این جشنواره محسوب می گردند و تخفیفات ویژه ای برای خریداران خود در نظر گرفتند.

 

 فصل حراجی در دبی

دبی را می توان تقریبا توریستی ترین شهر امارات متحده ی عربی دانست و تور دبی را جزو پربازدیدترین تورهای آسیا شناخت. شهری که جاذبه های گردشگری زیادی دارد، جایی منحصر بفرد که مناظر آن را در هیچ کجای دنیا نمی توانید ببینید آسمانخراش های سر به فلک کشیده درست در کنار بادگیرهای کاهگلی قرار گرفته اند. در واقع، کمتر شهری در دنیا را می توان مثل دبی با این تضاد دید ولی جذاب نیز مشاهده کنید. یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های دبی، فستیوال ها و جشنواره های خریدی است که هر ساله در آن برگزار می شود و طرفداران زیادی هم دارد. در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت می خواهیم درباره فصل حراجی در دبی که چه زمانی است و چه چیزهایی می توانید در آن بخرید نیز صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

خرید در دبی

جشنواره های خرید دبی از دهه ی ۹۰ میلادی و از سال ۱۹۹۶ شروع شدند و در آن بیشتر از ۶۰۰۰ فروشگاه حضور دارند، اما این جشنواره ها فقط خرید از مراکز خرید با قیمت بسیار مناسب را پیشنهاد نمی دهند. در این فستیوال ها می توانید علاوه بر خرید، از انواع کنسرت ها، نمایش ها، فعالیت های تفریحی و زمین های بازی ای که بخشی از این جشنواره ها هستند هم لذت ببرید و از اتمسفر خوب و شادی که در این زمان وجود دارد، نهایت استفاده را کنید.

زمان برگزاری جشنواره خرید دبی

 

به طور کلی در شهر دبی سالانه ۲۳ جشنواره خرید به وقوع می پیوند که از بین آن ها جشنواره زمستان از همه معروف تر و پرطرفدارتر است. فستیوال زمستانی دبی یا همان جشنواره خرید دبی ممکن است در سال های مختلف با اختلاف زمانی کوتاه برگزار شود، اما اکثرا از روز ۵ دی (۲۶ دسامبر) تا ۶ بهمن (۲۷ ژانویه) ادامه خواهد داشت؛ در طول این جشنواره خرید دبی فروشگاه ها و مراکز خرید زمان بیشتری باز هستند و تا زمانی که خریداران به آن ها مراجعه کنند این فروشگاه ها هم باز هستند و خدمات خودشان را به خوبی ارائه می دهند. در روزهای پایانی و تعطیلِ هر هفته در مکان های مختلفی از شهر آتش بازی  نیز بر پاست.

 

    خیابان السیف دبی | Al Seef dubai در ساعت ۲۰:۳۰

    ساحل لامر | La Mer در ساعت ۲۱:۳۰

 

    نکته ای که باید بدانید که این فستوال یا همان فصل حراجی در دبی زمان دقیقی ندارد و عموما در اوایل ماه دی تا اواسط ماه بهمن زمان برگزاری آن است که بهتر  است که برای دانستن زمان دقیق این جشنواره هر سال در سایت های مربوط به جشنواره ی خرید دبی را در سایت های مربوط این کشور بررسی نمایید.

 

در آخرین روز فستیوال، به مناسبت اختتامیه جشنواره خرید، به صورت همزمان در خیابان السیف و ساحل لامر در ساعت ۲۱:۰۰ آتش بازی انجام می دهند که می توانید تماشاگر آن باشید.

مکان برگزاری جشنواره خرید دبی

زمانی که شما به این شهر می رسید متوجه جشنواره خرید دبی می شود و اطلا نیازی نیست که فکر کنید این جشنواره متعلق به مکان خاصی در شهر است. در هر کدام از فروشگاه ها و بازارهای های شهر دبی که بروید با تخفیف های مناسبی که بر روی اجناس وجود دارد مواجه می شوید، حتی در برخی از پارک ها و میدان های اصلی شهر هم می توانید بازارهای محلی که به طور موقت در طول جشنواره دبی برگزار می شود را مشاهده کنید و همچنین  بازی ها و برنامه های گوناگونی هم در بازارها و محوطه های روباز برگزار می شود.

فصل حراجی در دبی

در دبی چه چیزهایی می توان خرید؟

اگر چه بیشتر افرادی که به این شهر و مخصوصا در زمان ۲ فستیوال آن به این شهر سفر می کنند، به دنبال خرید لباس هستند اما به جز لباس، عطر و لوازم بهداشتی، طلا، لوازم خانگی و لوازم تزیینی و دکوراسیون و لوازم دیجیتالی، از دیگر تجهیزاتی هستند که به آنها، تخفیف های خوبی تعلق می گیرد.

نکاتی که باید برای جشنواره خرید در دبی رعایت کنید!

    - صبح زود به مراکز خرید بروید.

    - آخر هفته ها در دبی جمعه و شنبه است سعی کنید در روزهای آخر هفته به مراکز خرید نروید چون افراد زیادی این روزها را برای خرید انتخاب می کنند و شلوغی زیاد ممکن است شما را کلافه کند.

   -  به مغازه هایی بروید که همه اجناس آن ها حراج باشد.

    - این فستیوال حدود ۵ هفته طول می کشد پس نیازی نیست که عجله کنید سعی کنید از خرید خود لذت ببرید و تجربه خرید هیجان انگیزی داشته باشید.

 

مناسب ترین فصل حراج در کیش

اگر می خواهید برنامه سفرتان را با بهترین زمان حراج های کیش مطابقت دهید ،باید قبل از هر چیزی زمان این حراج ها و درصد تخفیفی که عایدتان میشود را در نظر بگیرید،البته قیمت اجناس در کیش نسبتا مناسب است و تور کیش را در هر فصلی از سال که انتخاب کنید ،می توانید خرید خوبی داشته باشید اما از آنجایی که فصل حراج کیش مشخص است ،افراد زیادی مایلند تور خود را در بازه زمان حراج در کیش انتخاب کنند که در واقع یک تیر و دو نشان باشد ;البته ما به کسانی که قصد چنین کاری را دارند توصیه می کنیم برای اقامتشان از قبل برای رزرو هتل های کیش اقدام کنند. رپورتاژ خبری در مورد تور کیش را می توانید در سایت بخوانید.

 

وقتی به شهر زیبای کیش وارد می شوید با مراکز خرید متعددی روبه رو می شود که جذابیت های ویژه ای دارند و در هرکدام از آنها مارکهای معروفی به چشم میخورد ،گردشگران می توانند با نصب نرم افزار گردشگری کیش برروی موبایل خود ،آدرس این مراکز را براحتی پیدا کنند و از طریق وسایل نقلیه عمومی به این مکانها بروند ،بنابراین پیدا کردن این مغازه ها دشواری نیست فقط سوال این است بهترین فصل حراج کیش چه وقتی ست ؟

 

حراج در کیش تاریخ خاصی ندارد ،چون هیچ مرجع قانونی ،زمان حراج در کیش را تعیین نکرده است ولی در پایان هر فصل به کالاها کمی تخفیف میخورد.

 

در جزیره کیش در فصل های کم مسافر انواع کالاها از پوشاک گرفته تا لوازم خانگی تخفیف می خورند .در 6 ماه اول سال بعد از ایام نوروز تقریبا اوایل اردیبهشت ماه فصل حراج شروع می شود و تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد و در  6 ماه دوم سال یعنی از اوایل مهرماه به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاهها تا اواسط آذر کالاها زیر قیمت به فروش می رسد در ضمن هرساله در جزیره کیش در فصل تابستان (تیر ماه) به دلیل برگزاری جشنواره تابستانی تا اواخر شهریور ماه، کالاها تقریبا کمی تخفیف می خورد

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  2. تضادی عجیب و پر ابهام!

  3. دیدار روحانی با وزرا و معاونان دولت یازدهم و دوازدهم

  4. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  5. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  6. رادان: برهنگی و عریانی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست

  7. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  8. اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

  9. پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها

  10. حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

  11. دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

  12. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  13. مسعود اسکویی درگذشت

  14. تاکید وحیدی بر استقبال مردمی از طرح نور فراجا/ ارزیابی معاون رئیسی از همکاری مجلس با دولت

  15. واکنش رئيس صدا و سیما به موضوع عفاف و حجاب

  16. خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله!

  17. لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

آخرین عناوین