واکنش‌های مجازی به اظهارات جنجالی قاضی‌زاده‌هاشمی عادت بد وزیر در پاسخ به درد و رنج مردم؛ اگر این حرف موقع انتخابات بود.../ درک نداشتن وزیر بهداشت از فیزیوتراپی

تهیه و تنظیم: کامران زندوکیلی،   3970702080 ۹۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

طی روزهای گذشته وزیر بهداشت و درمان، در اضهاراتی جنجالی و بحث برانگیز در پاسخ به یک به پیرمرد نانوایی که توانایی پرداخت هزینه های فیزیوتراپی را نداشت و درخواست کمک داشت گفت: «فیزیوتراپی کاری ندارد باید بمالید، خودتان انجام دهید!».

عادت بد وزیر در پاسخ به درد و رنج مردم؛ اگر این حرف موقع انتخابات بود.../ درک نداشتن وزیر بهداشت از فیزیوتراپی

به گزارش الف به تازگی فیلمی از وزیر بهداشت در فضای مجازی منتشر شده که در آن قاضی‌زاده هاشمی به پیرمردی که از هزینه‌های فیزیوتراپی گله ‌می‌کند، می‌گوید: فیزیوتراپی کاری ندارد باید بمالید، خودتان انجام دهید.

این نحوه پاسخگویی وزیر دولت دوازدهم با واکنش‌های بسیاری از سوی مردم و کاربران فضای مجازی و هم‌چنین جامعه فیزیوتراپی کشور همراه بود که برخی از آنها را در ادامه می‌خوانید:

 

ط

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۶۱۹۸۵۰۹:۱۸:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۳
ایشون وزیر بهداشت هستن.ژن برتر
ناشناس۵۶۲۱۰۰۱۰:۲۶:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۳
اینها بویی از انسانیت نبرده اند.
ناشناس۵۶۲۱۰۶۱۰:۲۹:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۳
این آقا طرح بیمه سلامت را اجرا کرده است. اما جالب است بدانید که در بیمارستان شخصی ایشان، بیمارستان نور، دفترچه بیمه سلامت را قبول نمی کنند.
ناشناس۵۶۲۱۱۵۱۰:۳۲:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۳
امثال این آقا با استفاده از سهمیه پزشک و متخصص شده و از این بابت پولدار و صاحب منصب شده اند و حالا مردم را به استهزا می گیرند. طبیعی است که فرزندش هم به همین روش دکتر شود.
ناشناس۵۶۲۳۱۶۱۲:۲۲:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۳
وقتی برادر رییس جمهور با قلدری و خلاف قانون دکترا می گیرد، اینها دیگر جای خود دارند.
ناشناس۵۶۳۵۲۵۰۶:۰۰:۳۲ ۱۳۹۷/۷/۴
وقتی مردم در مقابل عدم محاکمه امثال حسین فریدون بی تفاوتند همین هست که هست ،از ماست که بر ماست
ناشناس۵۶۲۱۲۲۱۰:۳۵:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۳
بدبخت مردم که امثال این آقا سرنوشت سلامتشان را در دست گرفته اند.
ناشناس۵۶۲۴۹۱۱۳:۴۰:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۳
خودمان و با رای خودمان سرنوشتمون را دست اینها دادیم. الآن هم باید تاوان اشتباه در رای دادن را پس بدهیم !!!! البته این تجربه باعث میشه که دیگه شعارهای بزن برقص رایمون را تعیین نکنه.
ناشناس۵۶۳۶۷۷۰۸:۵۸:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۴
انتخابها همین بود و بدتر از این. نباید رای می دادیم؟!
ناشناس۵۶۲۱۲۷۱۰:۳۷:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۳
دوران نخوت و غرور شما هم روزی به پایان می رسد.
ناشناس۵۶۲۱۳۱۱۰:۴۰:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۳
وزیر بهداشت حق دارند. سال گذشته مطالعه ای در آمریکا صورت گرفت و نشان داد که بیماران سکته مغزی که پس از چند روز بستری و پایدار شدن، ادامه ی درمان فیزیوتراپی خود را در خانه و با آموزش کوتاه همراهان بیمار دریافت کرده بودند هیچ تفاوتی با بیمارانی که بصورت مرتب توسط فیزیو تراپیست ها مراقبت شده بودند ندارد. آیا این صورت دیگر صحبت وزیر بهداشت با این بیمار کم بضاعت نیست؟ جاهل مائیم که می توپیم و به سخره می گیریم بدون سواد کافی.
محمد۵۶۲۷۰۰۱۵:۲۴:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۳
کسی با روش پیشنهاد درمانش کاری نداره با نوع بخوردش هست که مردم مشکل دارن.ایشون کلا آدمیه که لحن حرف زدنش در شان پستش نیست.
مرتضی۵۶۲۹۷۰۱۷:۳۳:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۳
شما برادر از چی داری دفاع میکنی ؟؟ حرف مردم چیز دیگشت
ناشناس۵۶۲۱۳۶۱۰:۴۲:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۳
اینها از درد مردم جه اطلاعی دارند؟ هر چند گاه دور بین صدا و سیما را خبر کرده و به یک روستا رفته و بطور نمادین مردم را معاینه می کنند که اینجور جلوه کند که از جنس مردم هستند. نه خیر. وزیر پورشه سوار صاحب چند بیمارستان خصوصی که میلیارد میلیارد سرمایه دارد، از جنس مردم نیست.
ناشناس۵۶۲۱۵۶۱۰:۵۶:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۳
دیگه اسم ژن رو خراب نکنین
ناشناس۵۶۲۳۹۵۱۲:۵۹:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۳
من نمیدونم کسانی که اینجا نظر میذارن کجا زندگی میکنن!! هر روز با چنین رفتارهایی در زندگی روزمره مواجه هستیم. هم بین مردم، هم دیگر رییس مرئوسها. خب اینا هم انتخاب مردم همین کشورن دیگه
جعفر۵۶۲۶۳۹۱۴:۴۶:۳۲ ۱۳۹۷/۷/۳
برخوردمون جناحی و گروهی وسطحی نباشه. کسی که اینطور سطحی و زشت در حیطه ی وظیفش از پاسخگویی فرار میکنه حتما لیاقت داشتن اون مقام رو نداره. اصلا منظورم این نیست که آقای قاضی زاده انسان خوبی نیست و یا کار خوبی تا به حال نکرده و یا پزشک خوبی نیست .اما برای آن که این موضوع تکرار نشه حتما باید برکنار بشن یا اگر دوست دارن استعفا بدهند. خیلی هم اتفاق خاصی نمیوفده این کشور پر از نیروهای متخصص دلسوز متعهد و توانا هست #وزیر-بهداشت-استعفا این که آقای وزیر عذر خواهی کنه کار پسندیده ایه اما کافی نیست. والا مثل اتفاقات قبلب که درس عبرت نشد و تکرار شد باز هم از این اتفاقات تکرار میشود
ناشناس۵۶۳۵۲۳۰۵:۵۸:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۴
رانت برتر ..نه ژن برتر
ناشناس۵۶۳۵۲۶۰۶:۰۱:۵۱ ۱۳۹۷/۷/۴
ظرفی که گنجایش نداره ..سر ریز می‌کنه ...اینها با رانت به جایی رسیده اند که نباید باشند
ناشناس۵۶۱۹۸۹۰۹:۲۰:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۳
درگیری بین دو جناح شروع شد بهانه بگیر و تخریب کن
ناشناس۵۶۲۱۹۵۱۱:۱۵:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۳
درگیری بین دو جناح چیه عریزجان ! هر کسی و از هر جناحی با مردم برخورد نامناسب داشت باید نکوهش بشه. متأسفانه این شده شیوه اصلاح طلبان ، همینکه یکی از افرادشون مرتکب خطایی میشه پای جناح مقابل را وسط می کشند. گیرم در جناح مقابل مسئولی رفتار نامطلوب و یا خطایی داشته ، آیا این توجیه کننده آن است که شما هم همان خطا را داشته باشید؟! رفتار نامناسب از طرف هر جناحی و هر مقامی زشت و ناپسند است. البته این مسائل به رأی دهندگان کمک خواهد کرد که در انتخاباتهای آتی فریب کنسرت بازی و برجام بازی را نخورند و هوشمندانه تر انتخاب کنند.
ناشناس۵۶۱۹۹۲۰۹:۲۲:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۳
خودش را برای استیضاح اماده کند بعد از وزیر صمت و مسکن
ناشناس۵۶۱۹۹۹۰۹:۲۶:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۳
براش مهم نیستیم
ایرانی۵۶۲۱۳۵۱۰:۴۲:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۳
برای کی مهم هستیم؟
ناشناس۵۶۲۱۹۸۱۱:۱۸:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۳
برای مسئولینی که زندگی اشرافی نداشته باشند و از خدا و قبر و قیامت بترسند.
ناشناس۵۶۲۷۱۰۱۵:۳۰:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۳
حداقل خودمون به خودمون احترام بگذاریم
ناشناس۵۶۲۸۱۴۱۶:۲۰:۵۷ ۱۳۹۷/۷/۳
اینا از خودمون نیستن از خودشونن!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۶۲۰۰۵۰۹:۲۷:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۳
تاسف باره به درد مردم خندیدن و به استهزا گرفتن... ان هم وزیر بهداشت...
ناشناس۵۶۲۰۰۷۰۹:۲۸:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۳
اول : خدا رحمت کنه شیخ اجل سعدی که قرن ها پیش فرمود : تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد !! دوم : خدا رحمت کنه قدیمی ها که از جمله ضرب المثل های نغز و پرمعانی و بسیار معروف و مشهورشان ، یکی هم این بود که : نه سیر از گرسنه خبر دارد و نه سواره از پیاده !! -- میگم آقا رضا ، نظرت در مورد این افاضات جناب وزیر در جواب آن مرد دردمند چی ... ؟!! --- بدون شرح !! ....فقط میتوانم بگم که بدون شرح !!! .... بدون شرح برادر !! ... بدون شرح قربونتم !! .... بدون شرح تصدقتم !!
بیطرف۵۶۲۰۲۱۰۹:۳۸:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۳
چرا الکی شلوغ میکنند؟ چیزی نشده که. برخی افراد مثل ایشان و علی لاریجانی شوخ طبع هستند همین. بالاخره یک سوژه جدید باید باشد تا کاربران فضای مجازی را مشغول کند.
ناشناس۵۶۲۰۹۹۱۰:۲۵:۴۸ ۱۳۹۷/۷/۳
چند تا از این شوخی ها که با تو جلو دوربین کردند اونوقت میفهمی باید بری خودت بمالی ...
حامد۵۶۲۰۲۴۰۹:۴۰:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۳
اگر آن روزی که وزیر کشاورزی به یک کشاورز گفت سبوس بخور باهاش برخورد میشد امروز وزیر بهداشت نمیگفت خودت بمال
ناشناس۵۶۲۰۲۹۰۹:۴۶:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۳
سر و ته یک فیلم را می زنند و یک حوری مونتاژ می کنند و در جامعه جوری القا می کنند که اسراییل و منافقین هم جلوی انها کم می آورند مثل ویدیو جنجالی وزیر کشاورزی دست بردارید اینها برای شما رای نمی شود .
ناشناس۵۶۲۲۰۵۱۱:۲۳:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۳
یک بار فریب کنسرت و برجام را خوردیم و رای دایم ، برای هفت پشتمان کفایت می کند. دلار را کرده اید 15 هزار تومان ، با مردم گستاخانه حرف میزنید ، طلبکار هم هستید.
پیرمرد۵۶۲۰۳۰۰۹:۴۶:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۳
به خداوندی خدا حقمونه.
سهراب۵۶۲۰۳۵۰۹:۴۹:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۳
اونوقت دختر ایشون روان پزشک میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سهیل۵۶۲۵۸۳۱۴:۲۶:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۳
انگیزه اش کشف روش درمان پدرش بوده :)
ناشناس۵۶۲۰۳۷۰۹:۴۹:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۳
این ادب ی دکتر مملکت ماست ! البته ادب به سواد نیست چراکه برخوردهاب بعدی این پیرمرد در جواب بی ادبی وزیر بهداشت یعنی عین ادب . ممنون از این پیر مرد بجستانی .
ناشناس۵۶۲۰۴۰۰۹:۵۰:۴۸ ۱۳۹۷/۷/۳
ننگ بر پاچه خواران.
ناشناس۵۶۲۰۴۲۰۹:۵۱:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۳
خود کرده را تدبیر نیست.
باران۵۶۲۰۴۶۰۹:۵۲:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۳
ژن های کلا برتر.
ناشناس۵۶۲۰۴۷۰۹:۵۳:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۳
انتظار احترام از بیگانکان بی جا است.
وریا۵۶۲۰۵۴۰۹:۵۸:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۳
یکم جنبه داشته باشید. اینو بدونید کسی که اینقدر راحت شوخی میکنه مطمئن باشید تو حوزه فعالیت خودش کم که هیچ بلکه بهترین هارو اجرا کرده و تو این شرایط بد مملکت صداقت داشته و از کسی هم ابای نداره چون اهل دزدی نبوده و نیست و یک دکتر با شرافت است. من بهتر از این وزیر تا حالا تو این مملکت ندیدم. درود بر تو آقای هاشمی خواهش ادمین جان چاپ کنید لطفا
ناشناس۵۶۲۴۳۸۱۳:۱۴:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۳
تو کی هستی؟ تا حالا پات به بیمارستان به ویژه اورژانسی خورده؟ تا حالا شده درد داشته باشی ولی مجبور باشی حداقل تا سر برج صبر کنی؟ تو تهران زندگی میکنی؟
ناشناس۵۶۲۶۵۵۱۴:۵۸:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۳
دقیقا یکی هم که توی این مملکت درست کار می کنه مثل وزیر بهداشت و آقای ظریف اینقدر دنبال خراب کردنشان می کردند که آنها هم خسته از خدمت بشوند
ناشناس۵۶۲۷۰۷۱۵:۲۸:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۳
آقای ظریف که غوغا فرمودند
ناشناس۵۶۳۰۰۶۱۸:۰۸:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۳
دکتری که از راه پزشکی ثروت کلانی در کشور ما بدست میاره حتی اگر خلاف قانون عمل نکرده باشه، باز حق مردم رو خورده چون پزشکان بسیار گرانفروشی میکنند به نسبت بقیه خدمات و کالاها و وضع عمومی جامعه.
ایرانی۵۶۳۴۷۰۰۱:۰۸:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۴
کاملا با شما موافقم...با قدرنشناسی از وزرای خوبمان نباید این عزیزان را به سمت بازنشستگی زودهنگام بکشانیم و از دست بروند...انتقاد درست و کاملا حق است اما تخریب هرگز مگر آنکه "وطن فروش" باشیم.
......۵۶۲۰۵۸۱۰:۰۰:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۳
مردم رنجور با این شوخی ها دردشان می گیرد نه خنده شان... جناب وزیر!!!!!
ناشناس۵۶۲۰۷۵۱۰:۱۰:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۳
افرادی که در بلبشو ی فیلتراسیون و حذف افراد لایق به نام و نوایی رسیده اند مردم را ریز میبینند ...
ناشناس۵۶۲۰۷۶۱۰:۱۰:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۳
از دولت اشرافیان بیش از این انتظار نیست
ناشناس۵۶۲۰۷۷۱۰:۱۰:۳۸ ۱۳۹۷/۷/۳
با این همه ادعامون نبود شرف و انسانیت رو به وضوح داریم میبینیم. باید برای این وزیر و مالندگان دور و برش (آنهاییکه می‌خندن) خون گریست
جناب خان۵۶۲۰۸۱۱۰:۱۲:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۳
این دولت سبز و بنفش سر تا پا مشکل هستش.... ادب وزیر از دولت اوست
1۵۶۲۰۹۳۱۰:۱۹:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۳
مردمی که به این دولت رای دادند در صورت عدم توبه ، نزد شهدا و امام شهدا در محضر خداوند و اهلبیت باید پاسخگو باشند . این دولت دولتی بود که با رقیب هراسی و تحریک عواطف مردم به قدرت رسید.
ناشناس۵۶۲۷۱۷۱۵:۳۳:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۳
نه فقط عواطف، که غرائز بعضی ها رو هم تحریک کردند اونجا که گفتند اگر رقیبان ما در انتخابات پیروز بشوند بین مردان و زنان دیوار میکشند!
ناشناس۵۶۲۱۱۸۱۰:۳۳:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۳
چرا رسانه های رسمی با این مسائل برخورد نمی کنند؟ آهای نمایندگان خواب آلوی مجلس! لطفا صدای مردم را بشنوید؛ با این آقای وزیر برخورد کنید!
س.علی۵۶۲۱۲۴۱۰:۳۵:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۳
خدا وکیلی اگه من جای اون پیرمرد بودم گلوی این وزیر رو میجویدم با دندون به قیمت جونم.
بهزاد۵۶۲۱۴۷۱۰:۴۸:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۳
آیا وزیر محترم حق ندارند شوخی کنند؟ یه شوخی گذرا بود زیاد کشش ندین آروم باشین
ناشناس۵۶۲۲۳۸۱۱:۴۱:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۳
خجالت آور تر دفاع شما از ایشونه. ایشون خودشون پشت و پناه زیاد دارن لازم نیست امثال من و شما ازشون دفاع کنیم. تو هر خراب شده دیگه ای بود تا حالا با فضاحت برکنار شده بود ولی اینجا....متاسفم برای خودم و برای شما..... بالاخره وثیقه 50 میلیاردی برای برادر رییس جمهور محترم گذاشتن، دیگه کاریش نمیشه کرد.
ناشناس۵۶۲۲۷۳۱۱:۵۹:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۳
کارمند وزارت هستی شما؟!
ناشناس۵۶۲۷۲۷۱۵:۳۹:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۳
شک نکن
...۵۶۲۴۸۱۱۳:۳۵:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۳
به خاطر اون واژه ی سخیفی که به یه شهروند گفتند واکنش نشون داده شد که جواب داد . اگه در مقابل این گونه بی احترامی ها همیشه مورد انتقاد قرار بگیرن شاااااااید! کم کم یاد بگیرن درست با مردم برخورد کنند..
ناشناس۵۶۲۷۱۸۱۵:۳۴:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۳
اگه شوخی میکرد و بعد اقدام عملی درست.. ولی بنده خدا را پیچاندند
مجيد۵۶۲۱۶۰۱۰:۵۸:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۳
.ایشون میگند واطرافیان میخندند. اسیاب به نوبته نوبته ماهم میرسه جناب وزیر.
ناشناس۵۶۲۱۷۱۱۱:۰۴:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۳
ای مرد کهنسال :من از شما عذر خواهی میکنم از چنین ادبیات تمسخر امیز وزیر.از اطرافیان هم که به شیرین زبانی وزیر میخندند بگذریم.
ناشناس۵۶۲۲۰۰۱۱:۱۹:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۳
چرا ما به همه چی میخندیم چرا همان لحظه کسی اعتراض نمی کنه چرا مجلس خوابه
ناشناس۵۶۳۳۵۰۲۳:۰۹:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۳
کاش مجلس تعطیل بشه که حداقل حرص نخوریم که مثلا نماینده مجلس داریم و بهشون رای هم دادیم!
سینا عمادی۵۶۲۲۰۴۱۱:۲۳:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۳
در تنگنای حیرتم از نخوت رغیب یا رب مبادآنکه گدا معتبر شود
ناشناس۵۶۲۲۳۴۱۱:۴۰:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۳
از یک تازه به دوران رسیده که با به خاطر وصل بودن دکتر شده چه انتظاری دارید؟ از نحوه صحبت کردنش معلوم است دو کلاس سواد واقعی ندارد
ناشناس۵۶۲۲۶۱۱۱:۵۳:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۳
طب قدیم وطب جدید مگر در قدیم فیزیوتراپی بود محل درد را قدیمی ها ماساز می دادند چه غوغا یی راه انداختهاید طرفداران طب قدیم این را هم باید بپذیرند
ناشناس۵۶۲۴۵۰۱۳:۱۹:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۳
انتخاب بین طب سنتی و مدرن برعهده بیمار است نه برعهده وزیر نالایق نه فرد دیگر. شما اگر مایل هستی دیگه سراغ دکتر و بیمارستان نرو و با طب سنتی مشکلاتت را حل کن!
.......۵۶۲۴۹۵۱۳:۴۱:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۳
جناب! تو جریان مسئله هستی؟؟؟
ناشناس۵۶۲۲۷۴۱۲:۰۰:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۳
افراد نظیر این آقا دوست دارند جامعه پزشکی ایران مثل پادشاهان درآمد داشته باشند تا نظام طبقاتی جامعه حفظ شود
یا حسین۵۶۲۳۰۲۱۲:۱۷:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۳
درد این ملت مسوولینی اینچینی است، خنده برمصایب یک ملت
ناشناس۵۶۲۳۱۰۱۲:۲۱:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۳
اظهارات غیر بهداشتی وزیر بی رنج می توان از پاسخ طفره رفت با خنده ومالیدن وتوهین کارگاه طنز اقای....
ناشناس۵۶۲۴۱۸۱۳:۰۷:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۳
آقای دکتر هاشمی آیا شما باورتان می شود که بسیاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هنوز فاقد یک دفترچه درمان و بیمه تکمیلی هستند ؟! نه شما ونه هیچ یک از مردم باور نمی کنند! ولی این یک واقعیت تلخ است .
ناشناس۵۶۳۷۶۵۰۹:۴۰:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۴
انها انسانند ، شرف و غیرت دارند... قابل قیاس نیستند
ناشناس۵۶۲۴۷۰۱۳:۲۸:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۳
خودتان می خواهید که اینطوری باشه.گله نکنید.
ناشناس۵۶۲۴۹۲۱۳:۴۰:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۳
بهتر است یک نفر به ایشان کتاب بی شعوری را هدیه بدهد.
نعمت الله جوکارنامیوندی۵۶۲۵۱۰۱۳:۴۸:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۳
علیرغم جدیت وپیگیری درخورتحسین ودرحوزه مسولیت اجرایی ..اگراین نوع برخوردایشان به خاطر اختلاف طبقاتی واشرافیگری ایشان باشد زیبنده دولت اشرافی هست
ناشناس۵۶۲۵۱۸۱۳:۵۴:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۳
یادتونه وقتی پرستارها به تفاوت درآمدشون با پزشکان اعتراض کردند این آقا چه رفتار متکبرانه و بی ادبانه ای باهاشون کرد. اگر همون موقع همه جامعه واگنش نشون میداد الان اینقدر گستاخ نمیشد!!!!! البته از کوزه همان برون تراود که دروست. از درون کابینه آقای روحانی همین عکس العمل ها رو باید دید.
ناشناس۵۶۲۵۵۳۱۴:۱۱:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۳
آقای روحانی از ایشان با ادب تر نبود برای وزارت؟
ناشناس۵۶۲۶۶۰۱۵:۰۴:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۳
هر جور رفتار کنند حرفی برای نقد غیرمنصفانه از توش در میارید
نعمت الله جوکارنامیوندی۵۶۳۴۲۲۰۰:۰۹:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۴
اگروزیر ثروتمند ومتمول بهداشت نباشد کی میتواند قراروثیفه فریدون برادرروحانی راتامین کند!؟
محمد۵۶۲۷۰۶۱۵:۲۷:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۳
لعنت به من که به شما رای دادم
ناشناس۵۶۲۹۵۵۱۷:۲۵:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۳
داداش حالاکه مزرعه را آب فراگرفته چرا !؟
ناشناس۵۶۳۰۲۸۱۸:۳۲:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۳
با همه ارادتی که به جناب قاضی زاده دارم وایشان را وزیر لایقی می دانم وانسان شریف، ولی از دیدن این صحنه دلم گرفت.ایشان می توانست رفتار سنجیده ای داشته باشد. اگر از حل مشکلات ناتوان هستیم حداقل با تواضع رفتار کنیم.
پیمان۵۶۳۱۰۷۱۹:۴۷:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۳
جلوی کسی که بالای 1000 میلیارد یا حتی بیشتر سرمایه داره از 100 هزار تومان صحبت میکنی؟ 100 هزار تومان واسه اون قابل توجه نیست.
ناشناس۵۶۳۱۰۹۱۹:۴۹:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۳
مامان من هم که دکتره قبلا یادمه که میگفت چشم پزشکی راحت ترین و ساده ترین رشته پزشکیه و هیچ کاری نداره وزیر بهداشت هم چشم پزشکه از بس رشتش سادس که بقیه رو هم ساده میبینه
ناشناس۵۶۳۱۷۲۲۰:۴۹:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۳
ای بابا چرا ناراحت شدید خودش تو خانه اش منزل را همینجوری درمان می‌کنه با مالش.
ناشناس۵۶۳۲۲۹۲۱:۴۶:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۳
الان مجلس کجاست؟
ناشناس۵۶۳۷۶۷۰۹:۴۱:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۴
تعطیلات
سعید۵۶۳۵۹۶۰۷:۵۲:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۴
وزیر بهداشت حتماً مشکل این فرد رو پیگیری میکنه. منتها اونجا باید یه حرفی میزد که فضا عوض بشه.
بهنام۵۶۳۶۰۲۰۷:۵۶:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۴
بیایید منصفانه نگاه کنید یک وزیر هم بلند میشه میره ناکجا آباد دیدن مردم خودش هم از این همه بدبختی جا خورده بود به زبان بی زبانی گفت کاری از دست ما بر نمی یاد خودتون باید یکاریش کنید امکانات نیست چه باید کرد؟آخه انتظار دارید چی بگه اینقدر مشکلات هست که این یکی توش گمه،
محسن۵۶۳۶۴۰۰۸:۲۲:۵۲ ۱۳۹۷/۷/۴
متاسفانه این نوع ادبیات ...مسخره کردن...فخر فروشی.... خیلی از جاها رخنه کرده.خدا به دادمون برسه
اسمعیل۵۶۳۶۸۲۰۹:۰۰:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۴
مگر درد دارد این بی درد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین