اعترافات زنی که از روابط غیراخلاقی اعضای شورای شهر بابل فیلم گرفت

گروه حوادث الف،   3970620053 ۸۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هفته پیش خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد.

رکنا نوشت: گمانه زنی ها ادامه داشت تا اینکه امام جمعه بابل در خطبه نماز جمعه از رسوایی بزرگی پرده برداری کرد و از ارتباط چهار عضو شورا با یک زن خبر داد.

پس از این خبر تعداد دستگیری ها در مجموع شورا و شهرداری افزایش پیدا کرد و حتی پای برادر یکی از اعضای شورا در پرونده فساد باز شد. از میان پنج عضو دستگیرشده شورا چهار تن استعفا دادند و تنها یک تن از آنها تاکنون استعفا نداده است.

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خصوص این ماجرا بیان کرد: زمانی که مسیر در مجموعه ای کج چیده شود نتیجه آن نیز همین خواهد شد. این افراد که در این ماجرا نقش داشتند بی حاشیه نبودند و شایسته بود که دستگاه های نظارتی توجه لازم را به خرج دهند اما کم لطفی صورت گرفت و این افراد برای انتخاب بلامانع شدند. من چندین بار در نماز جمعه یادآور نکاتی در خصوص این افراد شدم.

وی ادامه داد: شنیده ام کسی که این فیلمبرداری را انجام داده آنقدر حرفه ای عمل کرده که جای هیچ گونه ابهامی باقی نماند. اینها افرادی بودند که دستگاه های مرجع نظر مثبتی در خصوص آنها داده بودند این در حالی است که برخی از این افراد واقعا شایسته این امر نبودند.

بنا بر گفته امام جمعه بابل، این اتفاقات چند ماه در جریان بوده است.

شورای‌ شهر بابل ۹ عضو دارد که ۴ نفر از آن‌ها در یک گروه و ۵ نفر در گروهی دیگر قرار دارند. از مدتی قبل که قرار بود انتخابات هیات‌ رئیسه شورا برگزار شود، اعضای یکی از گروه‌ها تصمیم به تغییر هیات‌ رئیسه داشتند. به‌ همین دلیل یکی از اعضای گروه دیگر که نمی‌خواست هیات رئیسه شورا تغییر کند، برای رسیدن به خواسته‌اش چنین نقشه پلیدی کشید و با تطمیع خانمی در خارج از شورا، برای گروه مقابل دام پهن کرد.

این زن که رقیه نام دارد و در یک آتلیه فعالیت می کند وظیفه اجرای این نقشه را بر عهده گرفت. وی که یک زن متاهل است و قصد جدایی از همسرش را دارد با مهارتی که در فیلمبرداری داشت، اعضای شورا را به خانه ای که از قبل تهیه شده بود کشاند و با شش دوربین که در زاویه های گوناگون جاساز شده بود از فساد خود با اعضای شورای شهر فیلمبرداری کرد.

رقیه که با به اجرا گذاشتن مهریه خود در آستانه جدایی از همسرش قرار دارد با برادر یکی از اعضای زن شورای شهر بابل آشنا شد و با همکاری وی و یکی دیگر از اعضای شورای شهر بابل این دام را برای شورانشینان پهن کردند.

تاکنون هشت تن در خصوص پرونده رسوایی در شورای شهر بابل دستگیر شدند.

بنابر گفته های امام جمعه بابل، 2 نفر از اعضای گروه رقیب در دام این خانم گرفتار شدند و پس از آن عامل اصلی با سی‌دی‌های غیراخلاقی که از آنها تهیه شده بود، این افراد را تهدید کرد که اگر رای به تغییر هیات‌ رئیسه شورا بدهند، فیلم‌ها را پخش خواهد کرد. با این حال آن ۲ نفر به تهدیدهای او گوش نکردند و در نهایت هیات رئیسه شورا تغییر کرد و پس از آن بود که عامل اصلی این اتفاق تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت و خواست خدا بود که ماجرا لو برود. عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم رحم نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش مالی بود.

۲ نفر از آنها در دام آن خانم گرفتار شدند و فیلم‌هایی از آن‌ها تهیه شد و آنها حاضر شدند برای اینکه فیلم‌ها منتشر نشود، ۳۷۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان به عامل اصلی پرداخت کنند.

عامل اصلی پس از اخاذی از ۲ عضو شورا قصد داشت همه سی‌دی‌هایی را که از اعضای شورا تهیه کرده بود به فردی در شهرداری بفروشد و برای آن بیشتر از یک میلیارد تومان خواسته بود که خوشبختانه این مبلغ رد و بدل نشد و پیش از آن، ماموران اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی که در جریان ماجرا قرار گرفته بودند موفق شدند این ماجرا را افشا و متهمان را دستگیر کنند.

دیدگاه کاربران

ایرانی۵۴۲۷۹۸۰۹:۴۶:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
کاری که این خانم مرتکب شده از جنایت بدتر است ، امیدوارم مجازات در خوری برایش وضع شود
ناشناس۵۴۲۹۴۲۱۱:۰۸:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
و هم چنین برای اقایان .
ناشناس۵۴۳۴۶۳۱۴:۰۱:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
امیدوارم همه اون آقایان اعضا ی... تک تک سنگسار بشن تا برا بقیه هم درس عبرت بشن خیانت به خانواده و استفاده از تن فروشان خصوصا برای کسانی که صاحب مقامند ننگ که چه عرض کنم باید مرگ باشد اینها چگونه میتوانند امنیت و خوشحالی برای مردم شهران ارمغان داشته باشند وقتی خودشان فاسدین و خائنین به خانواده هایشان هستند
ناشناس۵۴۲۹۵۵۱۱:۱۳:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
بزرگترین جنایت رو اونایی انجام دادن که اسم این افراد رو تو لیست انتخاباتی گذاشتن و خواستن ما رای دادن رو تکرار کنیم...
ناشناس۵۴۳۱۸۴۱۲:۳۴:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
از کجا معلوم تو لیست تکرار بودند؟
ناشناس۵۴۴۳۸۲۲۳:۴۸:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
تکراری ها اینجورین!
ناشناس۵۴۳۴۵۲۱۳:۵۸:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
مجید جان دلبندم اون "تکرار" مال انتخاب مجلس بود
ناشناس۵۴۲۹۸۵۱۱:۲۲:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
فقط این خانم کار بدی انجام داده ؟ اونهای دیگه چی ؟ حتما در دام زن دیو صفت مظلومانه گرفتار شده بودند !!!!
بهرام۵۴۳۰۲۹۱۱:۳۷:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
مرد اگر مرد سالم باشد فریب هیچ زنی را نمی خورد .
ناشناس۵۴۳۲۱۵۱۲:۴۲:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
خیلی مطمئن حرف نزن. مگر یاد ندارید که حضرت یوسف چه گفت؟
ناشناس۵۴۳۶۳۵۱۵:۰۲:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
و پس از آن بود که عامل اصلی این اتفاق تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت و خواست خدا بود که ماجرا لو برود بالاخره خواست خدا بود یا تصمیم عامل اصلی؟!!!!؟؟؟؟
ناشناس۵۴۴۰۸۶۱۹:۳۹:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
زن چی؟؟
ناشناس۵۴۳۰۷۱۱۱:۵۰:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۲۰
اون مردها چی؟ نکنه روابط ختارج از ازدواج برای مردها مجاز شده قانون و شرعا و ما خبر نداشتیم؟ اتفاقا اون ها به عنوان مسئول باید مراقب خیلی از وعده و وعید ها باشند. اگر یک عامل خارجی این کارو انجام داده بود چی؟
ابراهیم۵۴۷۵۶۱۱۲:۱۰:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۲۳
مگر این خبر اختصاص به آن زن داشته که این طور نوشتید. کار همگی شون محکوم هست و متن هم در همین زمینه هست
ناشناس۵۴۳۳۹۴۱۳:۳۸:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
کار خانم؟ خانم فقط کاری کرده که مردم انها را بشناسند
ناشناس۵۴۳۶۸۵۱۵:۳۰:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
خانمه کاربدی کرده شکی درش نیست،ولی کسانیکه مردم بهش اعتمادکردن دریک مقام ومنصبی هستن چرابایداین کارارابکنن،اگرفرد عادی بودن شایدحرجی برآنهانبوداینها کارشون سوئ استفاده ازمال وناموس مردم بوده،تف براین چنین شوارهایی،اگررقیب دام چیده،که میگن چیده چرا واردکارخلاف بشن که اینطوری گرفتاربشن
ناشناس۵۴۴۱۷۳۲۰:۵۱:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
..که با به اجرا گذاشتن مهریه خود در آستانه جدایی از همسرش قرار دارد ....پس این خانم هنوز جدا نشده و زنا با زن شوهر دار انجام شده ...و مجازات آن ...
ناشناس۵۴۴۲۷۰۲۲:۱۹:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
کار آقایان بهتر از او نبود.
ناشناس۵۴۲۸۰۲۰۹:۴۸:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
این افراد بد شانس و ساده بوده اند که در دام افتاده اند ، خیلی ها در دام نمی افتند و بد شانس نیستند ، فریب جنسی یک فریب طبیعی برای مردان است .
ناشناس۵۴۳۰۴۷۱۱:۴۲:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
طبیعی است؟؟؟؟؟؟ خب از اون ور هم بگید طبیعیه که یک زن فریب بده و کلا بگید همه بیگناه بودند دیگه.
حسن۵۴۳۲۵۵۱۲:۵۹:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
واقعیت اینه که مردان از نظر روانشناسی خیلی راحتتر در برابر مسائل جنسی گول می خورند و شخص باید خیلی با ایمان یا وفادار به خانواده باشه که گمراه نشه.حتی در جریان سوره یوسف خدا میگه اگر لطف خدا نبود یوسف نبی هم گول می خورند.
ناشناس۵۴۳۴۶۲۱۴:۰۱:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
والا من یه فرد عادیم زیاد هم پیش اومده ولی هیچ غلطی نکردم اونوقت این ها عضو شورای شهر بودند
ناشناس۵۴۳۷۴۲۱۶:۰۰:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
ما انتخاب کردیم که اینگونه زندگی کنیم
ناشناس۵۴۳۹۹۰۱۸:۳۲:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
یعنی چون مرد است حق دارد هر کاری خواست بکند و همش تقصیر خانمها است؟!!!! این دیگه چه استدلالی است
ناشناس۵۴۴۰۵۸۱۹:۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
ظاهرا در ایران همه چیز برای مردان توجیه دارد.درسته؟؟؟ ولی زن همیشه متهم به فریب و فریبکاری و ...است.
گنجی۵۴۲۸۱۶۱۰:۰۰:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
این هم یکی دیگر از ثمرات اصلاحات کذایی به شیوه اصلاح طلبان لیست هایی که چیده می شوند و همه چیز ملاحظه می شود بجز لیاقت و گروه گروه چشم و گوش بسته به این لیست ها رای می دهیم حتی اگر موجود غیر زنده هم در این لیست های آنور آبی باشد به لطف اصلاحات و تدبیر!!! و امید !!! رای می آورد چون نیک نظر کرد و پر خویش در آن دید گفتا ز که نالیم از ماست که بر ماست
ناشناس۵۴۳۵۳۹۱۴:۲۷:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۲۰
.. در هر صورت قضیه ظاهرا فراجناحیه. حالا شما از آب گل آلود ماهی بگیر.
ناشناس۵۴۳۷۰۹۱۵:۴۶:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
باز هم به لیست اصلاحات رای می دهم. کار چند نفر ربطی به دیگران ندارد.
ناشناس۵۴۳۷۲۷۱۵:۵۴:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
ماهیگیری از آب گل آلود؟ ...
ناشناس۵۴۴۲۱۸۲۱:۴۸:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
حالا خوبه از دو طرف بودن!
ناشناس۵۴۲۸۴۰۱۰:۱۵:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
پول دلارهای نفت مردم در دست مقامات برای فساد و آقازاده ها و...
علی۵۴۳۲۸۵۱۳:۰۴:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
وقتی جامعه مدنی واقعی اجازه ظهور و حضور پیدا نمی کند و داشتن ارتباط سیاسی و خانوادگی و جناحی و ظاهر سازی و ریا کاری و وصل شدن به حلقه های .. مافیایی فقط میتواند مبنای وصل شدن ..باشد نتیجه همین است و بس .
ناشناس۵۴۴۳۳۶۲۳:۱۳:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
لطفا من بعد بجای آقازاده از بابازاده استفاده کنید ...آقازاده برای این زالو ها حیف است
ناشناس۵۴۲۸۵۵۱۰:۲۳:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
فیلم بقدری ح فه ای و با کمک شش دو بین گ فته شده بود که هیچ شکی باقی نمی گذاشت . یعنی بدون نقض و شک و تردید
ناشناس۵۴۴۳۳۴۲۳:۱۰:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
یعنی بدون نیاز به ردکردن نخ و ریسمان ازمیان طرفین . خلاص
ناشناس۵۴۲۸۵۸۱۰:۲۴:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
عجب شیر تو شیری شده . بعد میگن شورای شهر هیچی برای نمایندگانش نداره ولی ببین چطور برای بقای در شورای شهر همدیگه رو قلع و قمع میکنن.
ناشناس۵۴۲۸۶۲۱۰:۲۷:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۲۰
آقایان تکرار و امید! مرتبه بعدی که خواستید فهرست انتخاباتی بدید، قبلش ازشون تست اخلاق مداری بگیرید!
ناشناس۵۴۲۹۰۲۱۰:۴۳:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۲۰
مگه عضویت در شورا به قصد خدمت به مردم نیست؟ مگه در شوراها چقدر پول جابجا میشه که این مافیا بازیها توجیه پیدا میکنه؟
ناشناس۵۴۲۹۱۸۱۰:۵۵:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
واقعا برای یک فیلم رقم بالای است
بهنام۵۴۲۹۵۱۱۱:۱۲:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
چه مملکتی درست کردین ؟ چه کسایی به اینا رای مثبت داده هم باید مجازات بشه. اینها همان نابود کنندگان دین و اعتماد و اعتقاد مردمن.
ناشناس۵۴۳۷۳۳۱۵:۵۶:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۲۰
مگه از قبل می دونستن که اینها فاسد می شوند؟ مگر پرونده فساد اخلاقی قبلی داشتند؟ پس باید بگوییم که پیامبر (ص) باید دستور قتل معاویه را می داد... همان معاویه ای که کاتب وحی بود ... چرا فکر نمی کنیم و حرف می زنیم؟
ناشناس۵۴۲۹۹۰۱۱:۲۴:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
شورای شهر درحقیقت یعنی رانت انتخاب شهردار .یعنی تصمیمات کلان یک شهر .یعنی تصمیماتی که سبب افزایش میلیاردی قیمت زمینهای خاص میشه ومتاسفم از اینکه تو کشوری زندگی می کنم که دروغ وفساد همه جاش رو گرفته .ازهمه جالبتر خود بابلیها هستند که ادعای مومن بودنشون خاص هست تو مازندران.
ناشناس۵۴۲۹۹۶۱۱:۲۵:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
شهرداری ها کم پول این بیت المال و مردم را حیف و میل میکردند شوراهها هم به آنها اضافه شد. خدا به این مملکت رحم کند.
ناشناس۵۴۳۰۰۷۱۱:۲۸:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
واقعا متاسفم برای خودم، مردمم و کشورم. شرم بر کسانی که با شعار خدمت مسئولیت می گیرند و نه تنها خدمت نمی کنند بلکه خیانت می کنند. این عمل اعضای نابخرد شورای شهر بابل تاثیرات خیلی بدی روی فکر و ذهن مردم شریف بابل خواهد گذاشت. تا دیر نشده آن ها را محاکمه کنید و به سزای اعمال پلیدشان برسانید. به نظرم وزارت کشور باید از مردم بابل عذرخواهی کند.
غلام۵۴۳۲۹۸۱۳:۰۷:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
وزارت کشور باید عذرخواهی کند؟!! خوبی شما؟ بحث در مورد شورای اسلامی شهر ;بابل; است. شما به حرفهای امام جمعه بابل بیشتر دقت کن.
ناشناس۵۴۳۰۱۳۱۱:۳۰:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
آقایان این همه پول رشوه را از کجا آورده‌اند؟ حتما سهم آن پیرمرد و زن و بچه‌ای است که در زباله دنبال روزی هستند.
ناشناس۵۴۳۰۳۷۱۱:۴۰:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
این نشون میده سیستم گزینشی چقدر ایراد داره. سیستم گزینشی فقط و فقط همه ما رو به سمت ریا و دروغ سوق داده. من از سال ۸۸ که بازجوی من از ۷ ساعت بازجویی یک ساعتش را به کنکاش در مسایل جنسی من اختصاص داد دیگر اصل دین را گذاشتم کنار. اما مجبورم ریا کنم تا از محل کارم اخراج نشوم.
داریوش۵۴۳۰۴۲۱۱:۴۱:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۲۰
سلام باید این 4 نفر اخراج نشوند بلکه در همان سمت بمانند فقط روزی 2 ساعت لباس کارگران نظافتی را بپوشند و خیابانها را به مدت 6 ماه تمیز کنند چون اطمینان دارم این 4 نفر پررو این حرکت غیر اخلاقیشان فراموش میشود
ناشناس۵۴۳۳۸۶۱۳:۳۶:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
دوست عزیز قبل از اینکه نسخه بپیچی کمی فکر کنید. چرا زود میگین اینها لباس فلان قشر رو بپوشند و فلان کار را انجام دهند؟ گمان نمی کنی اینجور مجازات ها و حتی مطرح شدنش توهین هست به قشر زحمتکش رفتگر که اگر یه روز سر کار نباشن همه مردم اثرش را می بینند. فکر نمی کنی کامنت شما را اگر یه رفتگر یا فرزند رفتگر ببیند ناراحت می شود؟
ناشناس۵۴۳۷۸۵۱۶:۱۷:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
بفرستیدشون تفکیک زباله
بانو۵۴۴۳۶۶۲۳:۳۲:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
اینا خودشون زباله هستن.
ناشناس۵۴۴۱۸۳۲۰:۵۶:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
چرا لباس رفتگر شریف?
ناشناس۵۴۳۰۶۲۱۱:۴۸:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
حدود 5 سال پیش یکی از اعضای شورای شهر تهران میگف ساعتی 80 هزار تومن حقوق اعضای شوراست! تقریبا ماهی 30 تومن! الان لابد 60 تومن بالاتره
ناشناس۵۴۳۲۰۲۱۲:۳۸:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
کلا حقوقشون ساعتیه باضافه یه مقدار مزایا البته فایده اصلی شورا بودن رانت و گرفتن پروژه هاس
ناشناس۵۴۳۰۶۶۱۱:۴۹:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
طبق حکم اسلام این حضرات زنای محصنه مرتکب شدن و حکمش هم که مشخصه ببینیم ماست مالی میشه یا واقعا حکم اسلام رو که کاملا منصفانه است رو در مورد این جماعت بوالهوس ثروتمند اجرا میکنن یا خیر؟
ناشناس۵۴۳۲۵۲۱۲:۵۸:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۲۰
از نظر حقوقی خدمتتان عرض می کنم که البته خانم احتمالا حکمش زنای محصنه است ولی احتمالا اونها می تونن بگن اطلاع نداشتیم یا مثلا عقد دائم یا موقت خوانده بودیم...و شاید هم راست بگن و خوانده باشند. لزومی به ثبت عقد برای حلال شدنش نیست. ولی برای خانم به نظر میشه گفت زنای محصنه بوده است.
ناشناس۵۴۴۰۲۴۱۸:۵۳:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
لطفا بدون اطلاع کامل از احکام رای صادر نکنید
ناشناس۵۴۳۰۷۴۱۱:۵۲:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
متاسفم که الف کامنت هابی رو منتشر کرده که رسما فساد و فحشا رو حق مردان می دونه و براش قبحی قائل نیست.
پیمان۵۴۴۳۲۰۲۲:۵۹:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
نه عزیز! اما مردان هم یوسف پیغمر نیستن! کمتر مردی میتونه در برابر زنی که خودش رو در اختیارش قرار داده نگه کنه! مشکل از اون زنه خرابه.
ناشناس۵۴۳۱۱۲۱۲:۰۵:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
اشد مجازات وشفاف سازی برای عبرت دیگران
ناشناس۵۴۳۲۱۶۱۲:۴۳:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
روابط جنسی نامشروع یک چیز هست فریب دادن دیگران چیز دیگر .فمنیست های محترم فهمیدنش نباید خیلی سخت باشد!!!!!
آشنا۵۴۳۲۶۸۱۳:۰۱:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
یکی از خدمتهایی که میتونین به ملت بکنین حذف شورای شهر از سیستم اداری کشوره چون به یقین میگم بالای ۶۰درصد اعضای شورا و اطرافیان و شهرداران انتخابی دچار مفاسد اقتصادی ،اخلاقی و..... هستند. حالا استعمال مواد مخدر که خیلی عادیه
ناشناس۵۴۳۴۸۷۱۴:۱۱:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
این کار خلاف قانون وخلاف اخلاق انسانی میباشد وخود نشانگر سقوط اخلاق ومعنویات است . این اعمال ناپسند وضد اخلاقی برای کسب موقعیت چندین سالست به عناوین مختلف برای هتک حرمت وحیثیت افراد شروع شده ومورد تشویق هم قرار میگیرد ودرهمین گزارش برای توجیه به خدا هم متوسل میشوند
آملی۵۴۳۴۹۵۱۴:۱۴:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
هر دم از این باغ بری میرسد تازه ترا ز تازه تری می رسد
غلام۵۴۳۵۲۹۱۴:۲۲:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
.... اولا امام جمعه عزیز بابل نباید از تربیون نماز جزییات را بگوید هنوز دادگاه تشکیل نشده ۲_چرا دقیقا عنوان می شود خانمی به اسم ..و.متاهل ..۳_ترویج نحوه تبلیغ انجام فساد
رستا۵۴۳۵۴۹۱۴:۳۴:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
... این خانم که رسواشششششششششون کرد
یک دوست۵۴۳۵۵۵۱۴:۳۵:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
دوستان فرصت طلب که از هر موضوعی برای مطامع سیاسی استفاده می کنند. توجه کنید در همین متن نوشته شورای شهر بابل 4 نفر از یک گروه و 5 نفر از یک گروه دیگه بودن. اگر برای 4 تای اقلیت دام پهن شده باشه و برنده انتخابات اصلاح طلبان بوده باشند، پیدا کنید پرتقال فروش را! الف جان سانسور نکن!
ناشناس۵۴۴۲۸۶۲۲:۳۲:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
همشون اسلاحتلب بودن که افتادن به جون هم طرفدار اسلاحتلب
آزاده۵۴۳۵۸۳۱۴:۴۴:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
این نمونه ایی از فسادهایی هست چه بخوایم چه نخوایم
علی طباطبایی۵۴۳۶۰۱۱۴:۵۲:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
جالب دیدگاه امام جمعه محترم می باشد که درمورد تهیه فیلمی که باعث اشاعه فساد است (با شنیده ام کسی که این فیلمبرداری را انجام داده آنقدر حرفه ای عمل کرده که جای هیچ گونه ابهامی باقی نماند) را اینچنین با اهمیت دانسته و به نوعی مشوق این کار می باشند . نشر عمل ناپسن هم اخلاقاً و هم شرعاً عملی مذموم می باشد..
ناشناس۵۴۳۶۸۰۱۵:۲۴:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
زندگی فردی این افراد بررسی شود تا موضوع اختلاس شناسایی گردد یکی از بازداشت شدگان در یکی از روستاهها خانه ای ساخته که تاکنون بیش از سه میلیارد تومتن هزینه کرده است و هنوز ادامه دارد این شخص از کجا آورده است طول عمرش هم کارمند بوده است و سرمایه پدری هم نداشته است.
ناشناس۵۴۳۷۴۹۱۶:۰۲:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
در چنین شرایطی در کشور، چاپ کردن فیش حقوقی نماینده ها یا دیگر مسولین یک نمایش خنده دار بیشتر نیست . چون انقدر پولهای نامشخص و با مقادیر بالا دزدی میشود که فیش حقوقی در مقابل ان خنده دار است.
ناشناس۵۴۳۸۰۴۱۶:۳۰:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۲۰
لیست امید تکراری صاحب لیست پاسخگو باشد
حسین۵۴۳۸۳۰۱۶:۴۴:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۲۰
از زمانیکه شورا ها در ترکیب مدیریت شهرها ظاهر شدند قیمت تمام شده خدمات شهری که مستقیما بر گرده ملت تحمیل میشود دهها برابر شده وریخت وپاش درشهرداریها از حد گذشته وتمام تقصیرات را هم ناشی از اجرای مصوبات شورا قلمدادمیکنند ..
ناشناس۵۴۳۸۵۳۱۷:۰۰:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
کاش بعضی وقتها یه نگاهی هم به قرآن بیندازیم آیه ۲ سوره نور : به هر زن زناکار و مرد زناکاری صد تازیانه بزنید و اگر به خدا و روز بازپسین ایمان دارید در [کار] دین خدا نسبت به آن دو دلسوزی نکنید و باید گروهی از مومنان در کیفر آن دو حضور یابند. اگر تا امروز حکم خدا رو اجرا کرده بودیم الان این وضع را داشتیم؟
ناشناس۵۴۳۸۵۵۱۷:۰۰:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۲۰
اینکه توقع داشته باشیم افرادی که خوب هستند هیچگاه خطا نکنند تصور خطایی است. در این مورد خاص هم در صورتی که این افراد از مقامشان سو استفاده نکرده باشند جرمی ...مرتکب شده اند.
ناشناس۵۴۳۹۱۰۱۷:۴۰:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
سنکسار
ناشناس۵۴۴۰۳۲۱۸:۵۷:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
فقط شما ببینید یک شورای شهر کوچک چقدر بخور بخور دارد که این همه جرینگی پول دادن... شما همین بگیر برو بالا تر .... بعدا میان فیش حقوقی نشون می دن ما هم که گوشمون درازه!
سعید۵۴۴۰۴۹۱۹:۰۵:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
خودمون مقصریم که به بهانه هم محلی یا همکاری و.... رای الکی میدیم
ناشناس۵۴۴۰۵۴۱۹:۰۸:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
حکم زنای فردی که متاهل است سنگسار است. مرد یا زن
سعید۵۴۴۱۲۸۲۰:۲۳:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
کسی جرات گفتنشو نداره ولی شورای شهر یک نهاد کاملا بی فایده و فساد زاست در اغلب شهرستان ها
محمد۵۴۴۲۴۴۲۲:۰۴:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
عامل اصلی باید اعدام بشه
ناشناس۵۴۴۲۸۸۲۲:۳۲:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
عامل اصلی شیخ تکراره
شمس۵۴۴۲۹۹۲۲:۳۹:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۰
با سلام، کاشکی این اتفاق زشت نمی افتاد ؛ کاشکی این اتفاق زشت فاش نمی شد ؛ واقعا که خجالت آور است ... پناه ببریم به خدا از شر شیطان رجیم
حمید۵۴۴۳۷۷۲۳:۴۱:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۲۰
اصلا شورای شهر وانتخاباتش چه نفعی داره منحلش کنن این دکان دستک هارو جمع کنن والا
ناشناس۵۴۴۴۰۵۰۰:۰۳:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۲۱
چرا انقدر منحرف هستند. شیطان هم جلوی اینها رو سفید شد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین