بحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکرد

گروه عکس الف،   3970527051 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرزمینی که خود روزگاری مهد تولید آب و سرچشمه رودهای خروشان و چشمه های جوشان بود، امروز در تنگنای بی آبی آرام آرام می سوزد و داد این عطش گویی شنیده نمی شود.

بحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکردبحران آب در روستای مَرغْمَلِک شهرکرد

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۹۹۴۰۱۱۰:۲۷:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۲۷
مقصر این وضعیت کیه ؟؟؟؟ ایا نباید از چندین سال قبل که هشدارها داده میشد برای امروز فکر میکردنند !!!!!!!!!!!!! نه تو اصلاح سیستم کشاورزی کار کردن و نه تونستن اب شیرین کن بسازن .
مهدی۴۹۹۵۶۱۱۱:۵۶:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۲۷
مقصر اصلی استان اصفهان هست
ناشناس۴۹۹۷۵۱۱۳:۰۸:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۲۷
دقیقا، من مال همین منطقه هستم.از وقتی افتادند به جون سرچشمه ها و انتقالشون دادن سمت اصفهان ، روزی نیست که چشمه و یا رودخانه ای خشک نشود و مردمش آواره نشوند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین