عامل جنایت 500 میلیون تومانی در یک قدمی محاکمه

گروه حوادث الف،   3970525059 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

کیفرخواست پرونده مدیر شرکت سرمایه‌گذاری که به‌خاطر 500 میلیون تومان مرتکب جنایت شده بود از سوی بازپرس دادسرای جنایی تهران صادر شد.

به‌گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از 23 دی 1395 و با شکایت مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی آغاز شد. وی از ناپدید شدن برادر ٣٢ ساله‌اش خبر داد و گفت: مدتی پیش برادرم به پیشنهاد یکی از دوستانش اقدام به سرمایه‌گذاری 500 میلیون تومانی در زمینه واردات خودرو در یک شرکت خصوصی کرد، اما با گذشت مدت زمانی طولانی، این شرکت به تعهداتش عمل نکرد. آنگونه که برادرمان به ما گفته بود مدیر این شرکت فردی به‌ نام پوریا بود که حاضر به بازپس دادن مبلغ سرمایه‌گذاری به برادرم نبود. صبح روز چهارشنبه 22 دی، برادرم به قصد ملاقات با پوریا از خانه خارج شد و موضوع را نیز با ما در میان گذاشت اما پس از گذشت چند ساعت، زمانی که با شماره تلفن برادرم تماس گرفتیم تا موضوع را از او پیگیری کنیم، تلفن همراهش خاموش بود و پس از آن نیز دیگر به خانه برنگشت.با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن وحید آغاز شد و کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به دفتر
 
کار پوریا فروهر در منطقه میرداماد، در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که شرکتی برای انجام واردات قانونی خودرو توسط این شخص ثبت نشده و اقدامات وی در خصوص واردات خودرو، فقط صوری و کاغذی است.
 
در ادامه، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت واقعی پوریا به‌ نام خسرو شدند و دریافتند مدتی قبل به اتهام کلاهبرداری بازداشت شده اما سال ٩١ از زندان مرخصی گرفته و دیگر برنگشته است.کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته ساختمان محل کار و زندگی پوریا متوجه شدند که وحید در ساعت 9:30 روز 22 دی وارد ساختمان شده اما دیگر خارج نشده است. در ادامه، با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته ساختمان محل شرکت، کارآگاهان موفق به شناسایی صحنه انتقال بسته‌ای مشکوک توسط پوریا در ساعت 13:30 روز جمعه 24 دی شدند  که  بسته ای را داخل یک خودرو آردی گذاشت.
 
با شناسایی مالک خودرو که یکی از افراد شاغل در ساختمان محل کار پوریا بود، این شخص در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پوریا خودرو را به‌صورت امانت از من دریافت کرده و در خصوص انتقال بسته مشکوک توسط وی هیچگونه اطلاعی ندارم.با توجه به شواهد و دلایل به‌دست آمده و احتمال ارتکاب جنایت توسط پوریا یا همان خسرو، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در 16 اسفند، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل تردد خسرو در منطقه ولنجک، وی را با یک دستگاه خودرو اپتیما دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.
 
خسرو پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی به قتل با انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد و گفت: وحید برای پیگیری سرنوشت 500 میلیون تومان سرمایه‌اش، به دفترم آمد که در ادامه با یکدیگر درگیر شدیم، با شدت پیدا کردن درگیری، با ضربات متعدد تیغ موکت بری او را از ناحیه گردن مجروح کردم که به علت شدت خونریزی در همانجا فوت کرد. جسد را در داخل چندین لایه پلاستیک بسته‌بندی کرده و پس از امانت گرفتن خودرو همکارم در یک روز تعطیل، جسد را از ساختمان خارج و به شهرستان آمل – بخش لاریجان – منطقه پلور منتقل و در دره‌های آن منطقه رها کردم.کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل رها شدن جسد مقتول در منطقه پلور اعزام و با بهره‌گیری از سگ‌های جست‌و‌جوگر موفق به پیدا کردن بقایای بجا مانده از جسد و انتقال آن به پزشکی قانونی شدند.
 
با توجه به اینکه قتل در تهران رخ داده بود پرونده برای رسیدگی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت از سوی متهم کیفرخواست متهم از سوی بازپرس جنایی صادر شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۹۷۵۲۶۱۹:۵۸:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۲۵
کشتن چقدر راحت شده.!!!!! لامصب، آدم مرغو نمیتونه به این راحتی که تو تعریف میکنی بکشه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین