وزیر نیرو: یک متر مکعب آب بطری، دو میلیون است؛ ما ۵۰۰ تومان می‌فروشیم

گروه اقتصادی الف،   3970513154 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر نیرو گفت: تعداد قابل توجهی از شهروندان به لحاظ استطاعت و نیاز،برای یک متر مکعب آب بطری،​ تا دو میلیون تومان هزینه می شود.

وزیر نیرو: یک متر مکعب آب بطری، دو میلیون است؛ ما ۵۰۰ تومان می‌فروشیم

به گزارش الف به نقل از صدا و سیما، رضا اردکانیان، گفت: برای آب با کیفیت تصفیه شده که قطعا اگر از نظر کیفیت بهتر از آب بطری نباشد در سطح آن است،​ به ازای هر متر مکعب ( ۱۰۰۰ لیتر) فقط ۵۰۰ تومان می فروشیم در حالیکه قیمت هر لیتر آب بطری ۲ هزار تومان است یعنی در واقع قیمت هر متر مکعب آب بطری دو میلیون تومان محاسبه می شود. تفاوت قیمت فروش آب تصفیه شده شبکه آبرسانی با آب بطری ۴ هزار برابر است این فاصله زیاد موجب می شود دست ما از توسعه آب شیرین کن ها بسته بماند.

وزیر­ نیرو ادامه داد:​­­یا باید امکانات کشور آنقدر وسیع شود تا مجلس بتواند رقم های بسیار بیش از آنکه الان برای خرید تضمینی به بخش خصوصی اختصاص می دهد تخصیص دهد تا بتوانیم با بخش خصوصی قرارداد ببندیم و تضمین کنیم که پول تمام شده و سود آن را به سرمایه گذار بدهیم و آب به قیمت ۵۰۰ تومان به ازای هر متر مکعب به دست مردم برسد، یا قیمت ها اصلاح­ شده تا این فاصله ۴ هزار برابری جبران شود که سعی می کنیم ترکیبی از این دو روش را در پیش گیریم تا مردم بهره مندی بیشتری از آب شیرین کن های مستقر ببرند.

اردکانیان با اشاره به اینکه مردم با استفاده از آب شیرین کن ها در مناطق مختلفی از کشور بخصوص مناطق مرزی می توانند از درجه اطمینان بالای­ کیفیت­ آب استفاده کنند، گفت: در مناطق داخلی هم که منابع آب شیرین محدود است می توان از آب های شور زیرزمینی نیز، ا​ز آب شیرین کن ها استفاده کرد. ما به لحاظ فنی و دانش استفاده از آب شیرین کن ها،­ مشکلی نداریم و از نظر اشتیاق بخش خصوصی به سرمایه گذاری نیز مشکلی نیست چون با خرید تضمینی تولید آب از آب شیرین کن ها هم سود تضمینی دارد و هم آبرسانی برای هر سرمایه گذار کار لذت بخشی است بنابراین برای استفاده بیشتر از آب شیرین کن ها خرید تضمینی و اصلاح تعرفه ها باید مدنظر باشد.

وی درباره طرح های اضطراری که در ۳۳۴ شهر کشور که با تنش آبی مواجه هستند نیز گفت: همه ­­طرح ها در حال اجرا است و برخی طرح های دیگر که بیش از آن درحال اجرا بوده با اعتبار هزار و ۲۰ ­میلیارد تومانی که دولت به بخش آب اختصاص داده موجب سرعت گرفتن این طرح ها شده است. به این ترتیب امسال در برخی از نقاط­که با تنش آبی مواجه هستند طرح های اضطراری ­شروع کردیم مانند حفرچاهها و آبرسانی به روستاها که امیدواریم با همکاری مردم بویژه در شهرهای بزرگ مشکل جدی برای تامین آب شرب در هفته های باقی مانده فصل گرم پیدا نکنیم تا بارش های پاییز مشکلات آب را کمتر کند.

این مقام مسوول ابراز امیدواری کرد: روند تخصیص اعتبار به بخش توسعه انرژی های پاک تغییر پیدا کند و به سمت اصلاح و شیوه ای که قانونگذار هم از آن حمایت کرده برویم. امسال براساس قانون،​ اجازه داریم به ازای هر کیلو وات ساعت انرژی که به مردم در سراسر کشور عرضه می کنیم ۶۰ ریال از طریق قبوض برای کمک به برق روستایی و توسعه انرژی های تجدیدپذیر دریافت کنیم که اگر این اعتبار به موقع بدست ما برسد علاقمندی سرمایه گذاری در بخش توسعه انرژی تجدیدپذیر بخصوص سرمایه گذاران خارجی موجب می شود سایه تحریم که بر سر کشور ما است در این بخش از آن مصون باشیم.

به گفته اردکانیان ناتوانی ما در بازپرداخت ها بدلیل دسترسی نداشتن به منابعی که قانون پیش بینی کرده موجب می شود دعوت مجدد و جلب توجه مجدد برای سرمایه گذاری دشوار شود بنابراین با فرض تغییر روند فعلی برنامه ریزی کردیم تا در پایان برنامه ششم توسعه ۴ هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر داشته باشیم.

وزیر نیرو از همراهی مردم با وزارت نیرو در تابستان امسال تشکر کرد و گفت: حرکت مشترکان به سمت مصرف صحیح آب و برق بویژه برق که با استفاده درست از وسایل سرمایشی به ما کمک کردند باید این همراهی به عنوان یک عادت خوب ادامه یابد و ما نیز سعی کنیم با نهادینه شدن مصرف صحیح مردم، به طرح های تولید برق سرعت ببخشیم تا در تابستان ۹۸ خاموشی ها به صفر برسد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۷۴۱۱۴۱۶:۴۲:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
دستمزد یک کارگر در غرب هم ماهی 2000 یورو است. بیجا میکنید به کارگر 900 هزار تومان حقوق میدهید
ناشناس۴۷۴۴۴۷۱۹:۰۶:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
استدلالات وزیر اشرافی بهتر از این نمیتونه باشه. انگار مال پدرشونو میدن!!!! درآمدهای حیرت انگیزشونو به ملت اعلام نمیکنن.
ناشناس۴۷۴۴۶۶۱۹:۲۱:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
جناب وزیر درآمد خودتان و اطرافیان خود را ماهی 2 میلیون تومان کنید قیمت آب بطری می شود 100 تومان
ناشناس۴۷۵۰۱۰۰۱:۱۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
همین چرتکه ها را برای مردم انداختید و همه را بیچاره کرده اید
ناشناس۴۷۴۱۲۲۱۶:۴۵:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۳
بدهکار کردن و منت گذاشتن مداوم سر مردم
ناشناس۴۷۴۱۵۵۱۶:۵۹:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
میدونی چرا. چون تکنولوژی تولید ما در همه چیز دره پیتی هست به همین دلیل کلا تولید گران تمام میشه چرا مردم رو به اشتباه میندازید و منت سرشون میگذارید
ناشناس۴۷۴۱۶۵۱۷:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
میخوای آب رو هم گرون کنی؟
ناشناس۴۷۴۱۹۰۱۷:۱۳:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۳
جناب وزير! ميدانيد دولت شما به يک بازنشسته 12 ساله ليسانس چقدر حقوق ميده؟ من به شما ميگويم دو و سيصد. کی از اظهارات يکجانبه دست برخواهيد داشت؟
ناشناس۴۷۴۱۹۹۱۷:۱۷:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۳
اب خیلی مهمه و اگر نباشه واقعا زندگی ممکن نیست . لطفا اب شیرین کن در سواحل خلیج فارس بسازید و با انتقال از طریق خطوط ان را به نواحی مرکزی و نیمه جنوبی کشور برسانید و قیمت تمام شده را از مصرف کننده دریافت کنید . درضمن جلوی کاشت و صاردات محصولات پر اب را هم بگیرید
ناشناس۴۷۴۶۱۳۲۰:۳۵:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
هیچ نیازی به آب شیرین کن نیست هزینه همین آب شیرین کن ها را صرف بازسازی سیستم انتقال فرسوده آب کنند چنیدن برابر آب بدست میاد
بیگی29۴۷۴۲۰۱۱۷:۱۷:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
دریافتی یک نفر در کانادا ماهیانه 10.000دلار است دریافتی ما 160 دلار.یکی به اینها بفهماند ما با ریال دریافتی داریم باید به ریال هم پرداخت کنیم.اگر مشکلی است در مدیریت کشور است مردم گناهی ندارند
ناشناس۴۷۴۷۲۷۲۱:۴۸:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
ماهی ۱۰ هزار دلار؟ چه شغلی؟
ناشناس۴۷۵۱۲۵۰۶:۵۵:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما که منفی دادین میگفتین چه شغلی ماهی 10 هزار دلار دریافتی داره.
ناروسینه۴۷۵۱۸۸۰۷:۵۳:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما تخفیف بده،بگو 1000دلار ،چه فرقی میکنه؟با 150 دلار ما مقایسه کن.
ناشناس۴۷۴۹۶۰۰۰:۳۴:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بیش از سه هزار دلار نیست
ناشناس۴۷۴۲۰۳۱۷:۱۸:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
دست شما برای هزینه کردن آب شیرین کن بسته نبود اگر ثروت این مملکت را بهدر نمی دادید.
ناشناس۴۷۴۲۷۲۱۷:۵۲:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
خوب گرون ميفروشن شما هم يه زحمتي بكشين سيستم فرسوده آب شرب رو بازسازي كنيد اون آبهايي كه هدر ميره رو صرفه جويي كنين همون دو ميليون ميشه فروشتون
نیما۴۷۴۲۹۲۱۷:۵۷:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
ایشون قیمت ظروف پت رو هم روی آب حساب کردن؟ مقایسه درستی نیست.
علی۴۷۴۳۰۹۱۸:۰۲:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
از شما ٔ.... بعید نیست! بفرمایید خواهش میکنم خجالت نکشید؛ بفرمایید و بابت هر متر مکعب 2 میلیون تومان هم از مردم بگیرید. اگرچه از دولت مرفه و وزرای بی درد جز این هم انتظار نمی ره! واقعاٌ کار این ملت بزرگ، این ملت نجیب، این ملت عزیز و سربلند به کجا رسیده که از یک طرف فشار ناشی از بی کفایتی و بی لیاقتی(البته کفایت و تدبیر این آقایون در حد کمال و به نفع خودشون وجود داره) رو تحمل کنن، از یه طرف آماده فشارهای بیرونی باشند و نهایتاٌ وزیر این کشور که از پول این مردم تغذیه کرده و خودش رو به ....رسونده و باید نوکر ملت باشه، به جای اینکه بیاد و عذر به درگاه ملت بزرگ ایران بیاره با افتخار و ...... تمام، منت هم سر مردم بذاره که ما آب که نعمت الهی هست رو متر مکعبی 2 میلیون از شما نمی گیریم برید خدا رو شکر کنید!!!
ناشناس۴۷۴۳۲۸۱۸:۱۰:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۳
اقای وزیر یکمتر مکعب میشود ۱۰۰۰لیتر هربطری اب معدنی ۱.۵ لیتر است تقسیم کنیم میشود ۶۶۷ بطری هربطری اب معدنی ۱۱۵۰ تومان به صورت جینی قیمت دارد هزارلیترش میشود تقریبا هشت صد هزار تومن بعد این اب معدنی کیفیت اب وبسته بندی و مالیات ۱۰درصد در هر پروسه تولید دارد این از وضعیت حساب و کتابتان اقای وزیر خوب اقای وزیر کدام شهروند اسرار کرده در لوله های اب شهری اب خوردنی جاری کنید هر منطقه شهری را مجهز به تصفیه خانه کنید و اب مصرفی هر منطقه را جهت شستشو تصفیه و جهت مصرف وارد چرخه کنید دنیا این کار را می کند این هم از استراتژی کاریتان خدایی اقای وزیر شما به ملت بگو با این اوضاع که شرح ان رفت چی شد شما وزیر شدید چی شد شما دکتر شدید چی شد شما ارشد گرفتید چی شد شما لیسانس گرفتید چطوری شد به ما هم بگید ما هم یاد بگیریم
ناشناس۴۷۴۴۱۱۱۸:۴۲:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
لطفا از بیت المال مسلمین یک کنتور بسیار دقیق آب به منزل این وزیر همه چیز فهم و دانا و دلسوز قرار دهید و از خودش بابت هر متر مکعب دو میلیون تومان دریافت کنید تا اگر صدایش در نیامد به او اجازه داده شود از این فرمایشات برای ملت نجیب ایران هم فرمایش نماید در غیر اینصورت.....!!!!!
ناشناس۴۷۴۴۳۰۱۸:۵۵:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۳
حالا شما هم گران کنید که در این مسابقه عقب نمانید.کار ما از این حرفها گذشته.
ناشناس۴۷۴۴۴۵۱۹:۰۵:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
شما قیمتها را به دوره احمدی نژاد برگزدان باشه اب بده دومیلیون
ناشناس۴۷۴۴۵۶۱۹:۱۲:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
اب بطری شخصی و خصوصی هست مال خودشه هر قیمتی،خواست میتونه بفروشه اما اب سالم حق هر شهروند کشور هست این اب متعلق به تک تک ایرانی هاست این اب سهم من ار میراث پدرانمان و اجدادمان هست سهمیه که براش،هزاران سال پدران ما برادران ما بهاش رو با خونشون دادن حالا آقای وزیر طلب کار هستند تامین آب سالم حداقل وظیفه دولت برای مردم کشور عزیزمون هست
ناشناس۴۷۴۴۷۸۱۹:۲۷:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
متاسفانه مدیریت تنها کاری که انجام می دهد گران کردن اجناس و خدمات است. و از دریافتی و درآمد مردم مظلوم درک درستی ندارند.
علی۴۷۴۵۸۱۲۰:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
حاج‌آقا این‌چه جور مقایسه ای است؟! در آلمان آبی را که هفت مرتبه تصفیه شده و درجه سلامت آن به مراتب بیشتر از آبی است که در لوله های شهری ما جاری است بعنوان آب شهری و‌متر مکعبی بطور متوسط ۲ یورو به مشترکین‌میدهند در حالی که متوسط قیمت‌آب بطری ۱/۵ یورو ‌برای هر لیتر است پس با حساب شما آنجا هم باید دولت آب را متر مکعبی ۱۵۰۰ یورو به مردم بفروشد. استدلال های شما مسوولین همیشه از همین دست است که وضع مملکت الان ابن است که میبینیم.
بهنوش۴۷۴۵۸۳۲۰:۱۹:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
میخاد آب رو گرون کنه روش نمیشه صد تا دلیل بی منطق میاره از کابینه...پرزیدنت روحانی انتظار معجزه نداشته باشید.
ناشناس۴۷۴۵۹۲۲۰:۲۲:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۳
شما خیلی دلت برای آب تصفیه شده میسوزه اول یک کمی درباره حجم سی درصدی تلفات آب در شبکه لوله کشی شهرها توضیح بده بعد بفرما باتوجه به سابقه کار شما و اغلب اطرافیانتون در این ۱۵ سال اخیر چرا نتونستید این مقدار ضایعات آب را در شبکه آب لوله کشی شهرها کاهش بدین؟ هم قانون مصوبه مجلس بشما تکلیف کرده بود هم ردیف بودجه براش داشتید چیکارش کردید؟
مصطفی۴۷۴۵۹۴۲۰:۲۳:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
با همون بی کفایتی که دلار رو 11 هزار تومان کردید با همون بی کفایتی هم آب رو متری 2 میلیون می کنید.
ناشناس۴۷۴۶۱۰۲۰:۳۳:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۳
آقای وزیر مثل اینکه.... فکر کردید از جیب خودتون هزینه میکنید و آب دست مردم میدید شما فقط یک مسئول هستید که آب که سرمایه این مملکت هست را با هزینه ای که درآمد های آن باز از سرمایه های این مملکت هست را تهیه کنید و به مالکان واقعی این سرمایه ها که مردم هستند برسونید همین شما چیزی بیشتر از این نیستید بخاطر رساندن سرمایه های مردم با سرمایه خود مردم حق منت گذاشتن ندارید
محمدی۴۷۴۶۴۳۲۰:۴۹:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
...نفرین خدا .....کارگر بدبخت برای یک ماه کار طاقت فرسا، ۱میلیون تومان حقوق پرداخت می کنید، آنهم شش ماه، شش ماه عقب می افتد، آنوقت ارزش آب را متر مکعبی دومیلون تومان اعلام می کنید، عجب عدل و عدالتی!!!!!
علی۴۷۴۶۷۷۲۱:۱۸:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
خجالت دارد این ها باید خادم مردم باشندشده اند ارباب مردم . آب را هم از مردم دریغ می کنند.
اا۴۷۴۶۹۱۲۱:۳۰:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
وزیر نیرو: یک متر مکعب آب بطری، دو میلیون است؛ ما ۵۰۰ تومان می‌فروشیم من: شرمندمون کردی آقای وزیر!!!
ناشناس۴۷۴۷۳۱۲۱:۴۹:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۳
به کشورهای دوست و برادر چند میفروشین؟
ناشناس۴۷۴۷۴۰۲۱:۵۷:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۳
نمايندگان بايد وزير نيرو را استيضاح کنند که ده ماه .....و به فکر مصرف برق تابستان نيافتاده. يکی از مضرات خاموشيهای مکرر برق ازبين رفتن جوجه ها در مرغداريها بر اثر گرماست که بر افزايش قيمت مرغ تاثير ميذاره.
ناشناس۴۷۴۷۶۰۲۲:۱۶:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
مصرف قطره چکانی ما دایم با اروپا مقایسه می شه اما حقوق به ریال خدمات اجتماعی به خیال
ناشناس۴۷۴۷۷۱۲۲:۲۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
اگه قرار بود مردم آب معدنی بخرن که مزاحم شما نمیشدن و شما هم الان در پست دیگری مشغول خدمت به مردم بودید. شما بفرمایید قیمت هر متر مکعب آب چقدر برایتان تمام میشود و چرا، نه اینکه بیایید و آنرا با یک کالای لوکس مورد استفاده درصد کمی از مردم مقایسه کنید آنهم به نادرست. درصد املاح و جرم آب لوله‌کشی مانند آب بطری است؟ اگر هزینه خرید و نگهداری دستگاههای تصفیه آب منازل را درنظر بگیرید مردم آب آشامیدنی دستپخت شما را هم به همان قیمت برایش هزینه میدهند. شما میخواهید آب حمام و..را هم به قیمت آب معدنی بدهید؟ چه کسی برای شستن خود از آب بطری استفاده میکند دکتر؟
ناشناس۴۷۴۸۵۴۲۳:۲۳:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
ایشان از سوء مدیریت مدیرانش در وزارتخانه خبر ندارد.چرا شبکه فرسوده آب نوسازی نمیشود.۲ شبکه فاضلاب تهران بعد از گذشت ۲۰ سال به کجا رسید از همه مضحک تر در تهران برای ساخت وساز مسکن از آب لوله کشی استفاده میشود البته با اجازه رسمی شرکت آب .
کارشناس ارشد محیط زیست۴۷۴۹۳۶۰۰:۱۷:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
جناب مستطاب مقام مسئول باز هم نعل وارونه زدند!اولا آبی که شما تا این لحظه دست مردم داده اید از آب شیرین کن نبوده و از رودخانه ها و چاههای کم عمق بوده که با کمترین تصفیه ممکن که دیگر در دنیا منسوخ شده است (کلرزنی) به دست مردم می رسانید و تقریبا برایتان رایگان تمام شده است.ثانیا شما اگر منابع را مدیریت و بازیافت می کردید نظیر همانکاری که در تمام دنیا انجام می دهند، این منابع تمام نمی شد که حالا مجبور شوید از آب شیرین کن استفاده کنید. شما بدهکار مردمید آن هم نه تنها همین مردم بلکه نسلهای بعدی که از نعمت آب آشامیدنی محرومند حالا هر چقدر می خواهید با کلمات بازی کنید و ماجرا را وارونه جلوه دهید!
پابرهنگان۴۷۵۰۳۲۰۱:۴۰:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اولا جناب وزیر این اب مال مردمه و مال خودشون و به خودشون می فروشین و منت هم میزارین دوما سیاست های غلط شماها این وضعیت ابی رو به بار اورده سوم اینکه شما واقعا برای ملت در مقایسه با کشورهای درحال توسعه مثل ترکیه چیکار کردید؟؟نمره ی شما هر سال بدتر و بدتر میشه در مورد ارائه خدمات به مردم مثل .... مردم زیر فشار شدید اقتصادی کمر خم می کنند و شما ها تئوری پردازی ...می کنید و فقط بلدید گرانی ها را توجیه کنید ...
مهدی۴۷۵۰۸۴۰۵:۴۷:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای وزیر! این حرف از یک انسان اکادمیک بعید است!! بیان قیمت یک کالا در کشور دیگر و مقایسه آن با کشور خودمان، آن هم با دلاری که نرخ آن را چند دلال تعیین میکنند، یک روش کاملا غیر علمی است. شما بجای این باید نسبت قیمت آب به متوسط درآمد مردم کشورها را با هم مقایسه کنید و بر مبنای آن اظهار نظر فرمایید.
ناشناس۴۷۵۱۳۲۰۷:۰۳:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
.... داری سر ولی نعمت هات منت میزاری و میگی ارزون میفروشیم. نکته دوم هم تمام این شرایط نتیجه سوء مدیریت شما و امثال جنابعالی می باشد. اگر العان مشکلی در این زمینه نداشتیم به خاطر مدیریت خوب شما می بود که در قبالش حقوق های خودتون رو گرفته بودید ولی حالا که نتیجه برعکس هست نشونه سو مدیریت شما و امثال شماست که حقوق از بیت المال گرفتید ولی مشکلی رو حل که نکرد ه اید بلکه بحران هم بوجود آوردید و در نهایت هم یه استعفا یا برکناری انجام میشه و هیچ کدومتون هم بابت سو مدیریت هاتون محاکمه نمیشید( الف اگه شرف و صداقت دارای انتشار بده)
ناشناس۴۷۵۱۴۲۰۷:۱۶:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای وزیر چرا نمیگویید آب بطری گران است؟ بدبختی مملکت اینجاست که ...کسی به نفع مردم عمل نمیکند حتی دولت هم بدنبال دوشیدن مردم است . در ادارات یک مسابقه عملکردی بر اساس شاخص ها هست که ادارات بدنبال افزایش درآمد ترقیب میشوند و مورد حمایت قرار می گیرند پولهای کارشناسی و آژانس توسط ارباب رجوع و تهیه قسمتی از خدمات مثل کالاها به عهده مشتری گذاشته میشود که ما نداریم اگر میخواهی سریعتر کارشما راه بیفته و توی نوبت دهی نری این اقلام را خودت تهیه کن و .... در حالیکه خودروهای خدمت زیر پای خانواده ها برای گردش و خدمت به خانواده آنها در کل کشور به چشم میخورد و این است که مردم شعارهای مسئولین در خصوص خدمت صادقانه را نمیپذیرند . وقتی فرزندم را به کلاسهای آموزشی میبرم یا پارک و تعطیلات آخر هفته این خودروها رابسیار میبینم .قطعا پول بنزین و روغن و لاستیک و.... را دولت میدهد . آقای روحانی بنزین را گران نکنید بر اموال دولتی نظارت کنید و هزینه هایتان را از مردم بیچاره نگیرید . دولت بجای خدمت به مردم دقیقا مقابل مردم ایستاده .
ناشناس۴۷۵۲۵۷۰۸:۴۸:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
افزایش قیمتها اکثرا صرف اسراف، تغییر دکور و افزایش حقوق مدیران میشود نه افزایش خدمات و رفاه عمومی. فقط مونده نون و آب را افزایش دهید.
ناشناس۴۷۵۳۰۵۰۹:۱۲:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
وزیر جان اون آبی که شما میفرمایید هر بطری یک لیطری 2000 تومان هست اولا 1500 تومان هست! دوما از این مبلغ 1000 تومن بابت بسته بندی و 500 تومان بابت آب هست! شما که وزیری بایستی بهتر بدونی!!!
ناشناس۴۷۵۳۶۱۰۹:۳۷:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا مردم باید خرج بیش از 100 شرکت توزیع و منطقه ای و ... آب را برای 7 میلیارد مترمکعب آب مصرفی شرب و بهداشت را بدهند . 90 درصد هزینه های ...خرج عطینا ست که انتظار دارید مردم بدهند . ماهلاک داشتن یک مدیر واقعی هستیم . برخی ته مانده سرمایه اجتماعی نظام را از بین خواهند برد و در این غوغاسالاری آمریکا بزرگترین ضربه اجتماعی را به نظام خواهند زد. علی ایحال .... جزئیات این هزینه را اعلام کنید .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  4. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. درباره توبه تتلو

  7. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  13. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  14. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  15. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  16. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  17. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  18. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  19. تنوری که هنوز سرد است...

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. تضادی عجیب و پر ابهام!

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

آخرین عناوین