برای مهران مدیری

محمد پاشازاده، گروه تعاملی الف،   3970419069 ۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
برای مهران مدیری

آقای مهران مدیری سلام. من علیرغم انتقاداتی که به طور طبیعی به برخی رویکردهای شما دارم (چون به هر حال انسان‌ها متفاوت هستند) خدمتتان ارادت دارم به خاطر همه لحظاتی که از ته دل با تماشای آثار شما خندیدم. و به هیچ عنوان منکر توانایی شما نیستم و شما را یکی از سرمایه های کشور عزیز ایران می دانم. این چند خط را وظیفه خود دانستم که برایتان بنویسم چون فراموش نکرده‌ام شما در جبهه‌های جنگ هم حضور داشته‌اید.

در خبری خواندم که قرار است "جام ستارگان" را استارت بزنید که تصور من است که این جام شامل بازی‌های بولینگ و بیلیارد با حضور بازیگران و ورزشکاران خواهد بود. نشاط بخشی به جامعه و برنامه ساختن برای مردم خیلی ارزشمند است، ولی من چند سوال دارم:

وقتی بازیگران و ورزشکاران با پول بیت‌المال و یا اسپانسر با هم مسابقه می‌دهند، قرار است چه نتیجه‌ای عاید کشور شود؟ جوانی که بیکار است و نمی‌تواند برای خود حتی بیمه رد کند، با تماشای سرگرمی ستاره‌هایی که هر روز خود را برندتر می‌کنند، به چه خواهد رسید؟ آیا بهتر نیست به جای ستاره‌ها، مردم عادی و جوانانی که هزاران مشکل دارند را به تصویر بکشید و یکبار هم مردم عادی را ستاره کنید؟

آقای مهران مدیری
جام ستارگان و بازی کردن بازیگران و ورزشکارانی که هر روز بر ثروتشان افزوده می‌شود و بعضاً یادشان می‌رود که همین مردم بزرگشان کرده‌اند، مشکل و حتی دغدغه امروز کشور نیست. از شما تقاضا دارم نام، برند و جایگاهتان را برای ما مردم عادی و پابرهنه هزینه کنید.

ممنونم.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۶۰۵۵۰۹:۵۰:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۱۹
مملکت نخبه کش منظورت اینه چهارتا آدم حسابی هم که داریم بایکوتشون کنیم؟؟؟
ناشناس۴۲۶۲۱۲۱۰:۵۴:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۱۹
آدم حسابی ؟! تا تعریف شما از آدم حسابی چی باشه
ناشناس۴۲۷۰۸۳۱۷:۰۲:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۹
دقیقا مشکل مملکت ما همینه که خیلی از افرادی که سرشون به تنشون میارزه ، یا خونه نشین شدن یا به حاشیه رفتن . اما ورزشکارها و بازیگرهای بی سوادی که گاهی از پایین ترین سطح فرهنگ هم بی بهره هستن ، تبدیل شدن به چهره معروف و مشهور . اگه توی کشورهای دیگه یک عده معروف هستن به عنوان سلبریتی ، اما تصمیم گیری برای جامعه و چیزهای دیگه به دست اونها نیست . فقط شهرت مال اونهاست و تاثیرگذاری بر کل جامعه ندارن . یک مشت بچه مدرسه ای براشون میمیرن ، نه همه کشور . اما اینجا کل مملکت شده بازیچه نظریات این گروه تازه به دوران رسیده .
آرش۴۲۶۳۰۸۱۱:۴۱:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۱۹
نخبه هم که نباشند ، زحمت کشیدند تا اینجا رسیدند . ببخشید اینو میگم ، ولی خیلی از همین جوانها که شما براشون دل میسوزونید ، حاضر نیستند یک ساعت سخت کار کنند ، و نشستند و انتظار حمایت دارند تا مبادا سختشون بشه . اینکه هر کاری که میخواد انجام بشه ، زود از این منظر بهش نگاه بشه ، اصلا درست نیست . باز ببخشید که این حرف رو میزنم ، خود نوعی گدایی است ، گدائی توجه ، گدایی حمایت و .... شمایی که از جبهه و جنگ صحبت کردید و بعد رسیدید به مطالبه از یک بازیگر ، کاش سمت و سوی مطالباتتون به نظام ، حکومت ، نهادهایی که در همون دوران جنگ تاسیس شدند ، فرماندهان و سردارانی که فرزندانشون از نامشون دارن سوءاستفاده ها میکنن و ... می بردید .
ناشناس۴۲۶۶۱۸۱۳:۵۰:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۱۹
از نوع نظر دادنت مشخصه بی انصافی. عمر خیلی از جوونها به خاطر چسبیدن مدیران پیر به مناصبشون و اعتماد نکردن به جوانها و نسپردن امور به اونها تلف شده و حالا هم که این مدیران دم از جوانگرایی و شرکت دادن اونها میزنن منظور فرزندان و نوادگان خودشون هست. وقتی جوونی رو از بچگی تا 25 سال هی تو گوشش بخونی درس بخون درس بخون آیا راهی داره به چیز دیگه ای فکر کنه؟ پیشنهاد دادن کار درست گدایی توجه نیست یه پیشنهاده
ناشناس۴۲۶۰۷۱۰۹:۵۹:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۱۹
متاسفانه در کشور ما همه چیز عوض شده رفتار،کردار و بارور خوب رنگ باخته است.
ناشناس۴۲۶۰۷۲۰۹:۵۹:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
انتصاب ایشان در راستای استفاده از شهرت هنری وی برای ترویج بولینگ، بیلیارد و بولس در کشور قابل تامل است. در اروپا و امریکا، بیلیارد ورزش مستان تلقی میشود. مکان بازی آن هم همین تلقی عوام آنجا را تایید میکند. و بولینگ و بولس برای قماربازان جایگاه خاصی دارد. امیدوارم ایشان آخرتش و جایگاه دنیویش را به سادگی و به ارزانی نفروشد.
ناشناس۴۲۶۳۶۵۱۱:۵۵:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۱۹
بابا خیلی باحالی!! یا نمی دونی رفتار آدم مست چه شکلیه، یا نمی دونی بولینگ و بیلیارد چیه!! مرد مومن این دو تا ورزش نیاز به دقت بسیار داره که هیچ مستی نمی تونه انجامشون بده، اونوققت شما میگی ورزش مستان؟!!!!؟
مجید۴۲۶۲۵۲۱۱:۱۴:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۱۹
دوست عزیز لطفا انصاف را در گفتارتان رعایت کنید من خیلی کاری زندگیهای شخصی این طیف از جامعه ندارم ولی الحق و النصاف هین قشری که شما راجع به اونها دارید صحبت می کنید در تمامی شرایط تونستند و کارهاشون لبخند رو به لب تمام اقشار جامعه بنشانند و یا انسانها رو در فکر فرو ببرند و در تمامی رخدادها و ناملایمات روزگار در کمک کردن پیشرو بودند کاری اصلا مسئولین ما بلد نیستند
علی۴۲۶۲۵۴۱۱:۱۴:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۱۹
در کشورهای اروپایی وقتی آدمهای معروف مثل ورزشکار و بازیگر در مسابقات تلویزیونی یا ورزشی شرکت میکنن، از قبل اعلام میکنن که اگر برنده بشن جایزش رو به یک خیریه میدن. من در سیزده سالی که اینجام حتی یک مورد هم غیر از این ندیدم
ناشناس۴۲۶۴۷۹۱۲:۴۵:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۱۹
اینجا کجاست؟
علی۴۲۶۹۴۲۱۶:۰۹:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۱۹
بریتانیا
ناشناس۴۲۶۲۶۱۱۱:۲۰:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۱۹
باز هم شعارها و حرف های احساسی... شما عرضه نداری از دولتمردان حقت رو بگیری، چرا برای بقیه تعیین تکلیف میکنی؟
پرویز۴۲۶۴۲۹۱۲:۲۱:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۹
شما زورتون به سیاسیون نمیرسه گیر میدید به چیزای پیش پا افتاده.
ناشناس۴۲۶۵۷۸۱۳:۳۶:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۹
نخبگان و ثروتمندان اگر در جایی بودند که مردم دور و بر شان نبودند آیا بازهم به این جایگاه می رسیدند. پس با کمک مردم به اینجا رسیدند. البته بعضی دراین راه تلاش هم داشتند البته بعضی هم تلاش چندانی نکردند و ستاره شدند مثل قارون های زمان ما
ناشناس۴۲۶۷۲۳۱۴:۲۷:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۱۹
باز هم برای هنرمندان که بتوانند در این مملکت پول پارو کنن و خانواده هایشان در آمریکا و کانادا خرج کنن . آیا برای جوانان این ممکلت نون و آبی هم داره . من خودم یکی از بینندگان آثار آقای مدیری هستم . آیا بولینگ برای حاشینه نشین شهری و گور خواب سیستانی دردی دوا میکنه . فاصله زندگی هموطنان در تهران و مرز و روستا و حتی حاشیه شهر را کسی میبینه .
ناشناس۴۲۹۸۲۰۱۳:۰۹:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۲۱
اجازه بدهید چند قسمت پخش بشه بعد قضاوت کنید.مدیری همیشه در لفافه حرفهایش را میزند.بولینگ و... ظاهر کار است
غلام۴۲۶۸۲۵۱۵:۰۵:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۹
ما مردم عجب امادکی فوق العاده ای برای بحث کردن و محکوم کردن همدیکر داریم. اقا یک درخواست ساده و شاید هم یک نظر ارشادی برادرانه است.
ناشناس۴۲۷۰۳۷۱۶:۴۹:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
بیکارن و نمیتونن بیمه رد کنن؟! نویسنده ی عزیز مطلع نیستن که چنین کاری خلاف محسوب میشه؟!
ناشناس۴۲۷۰۹۳۱۷:۰۴:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۱۹
اگه مردم این برنامه هارو نبینن، آیا این افراد به شهرت می رسن؟ پس مردم اینارو و برنامه هاشون رو می خوند و این افراد هم زحمت می کشن برنامه تهیه می کنن. طبعاً منافع مادی هم برایشان دارد. برنامه را هم با توجه به ذائقه تماشاگر می سازن. اگه آوردنِ جوانهای عادی به این برنامه ها براشون تماشاگر جذب کنه میارن. ولی حتما آوردن هنرمندا بیشتر تماشاگر جذب می کنه. مهم اینه سرآخر تماشاگر حرف آخررو می زنه. خیلی عجیبه که یکی بگه مردم پول بیمه ندارند ولی خودش بشینه همه برنامه های اینارو ببینه. خوب برادر من اگه فکر می کنی این هنرمندا کارشون غلطه، نگاه نکن تا اینام بیکار بشن.
بابک۴۲۷۵۲۰۲۰:۴۲:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
به نظر شما مردم مسابقه ای را که افراد مشهور در آن حضور دارند را بیشتر تماشا می کنند یا افراد عادی!؟ به همین دلیل ساده اسپانسر برای چنین افرادی پول خرج می کند که بیننده دارد.
نسترن۴۲۷۵۵۴۲۱:۱۶:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۹
به نظرم آقای مدیری به اندازه کافی خودشو صرف ملت جوونا و معضلات اجتماعی کرده هیچ دینی به مردم نداره این نامه هم خیلی احساسی نوشته شده
سبحان۴۲۷۷۶۸۰۰:۳۰:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲۰
الف جان دمت گرم خدا پدرت را بیامرزه که حرف دل ما رو نوشتی عزیز
ناشناس۴۲۸۱۹۳۱۰:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۲۰
مدیری عالی هستی.
زینب۴۲۸۹۸۶۲۰:۰۲:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲۰
سلام چرا ندیده قضاوت کنیم؟ شاید آقای مدیری بخواهند انتقادشون را از این طریق نشون بدهند. همانطوری که قبلا هم در فیلمهاشون تحت شرایط مختلف انتقاد هم داشتند. پس آقایون و خانمها پیش داوری و قضاوت نفرمایید.
ناشناس۴۲۹۸۱۶۱۳:۰۸:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۲۱
مگه بهش اجازه میدن درد و رنج مردم را بیان کنه؟ معضلات سیاسی و فرهنگی را باز کنه؟ و... تا اینجا هم دمش گرم که در لفافه حرفهاشو زده.اگرقدرت اجازه بدهد مدیری میتواند درد مردم را به بهترین شکل بیان کند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین