سخنگوی شرکت توزیع برق: در حال حاضر در تهران خاموشی نداریم و فقط مدیریت می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3970413099 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

درحالی که خاموشی‌های پی‌درپی مردم را سردرگم کرده و در گرم‌ترین روزهای سال مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورده، دو شرکت بزرگ مسئول تامین و توزیع برق در تهران مسئولیت پاسخگویی به این مساله را به یکدیگر پاس می‌دهند و حاضر به اطلاع رسانی مناسب و دقیق نیستند.

در حال حاضر در تهران خاموشی نداریم و فقط مدیریت می‌شود

مشکلات خاموشی های غیر مترقبه نه تنها دامن مشترکان خانگی را گرفته بلکه موجب شده تا شرکت های بزرگی همچون اپراتور های تلفن های همراه نیز با دشواری‌هایی مواجه شوند. مهم‌ترین خواسته حال حاضر مشترکان تنها این است که اگر قرار است خاموشی های طولانی و متوالی داشته باشند، لااقل زمان خاموشی ها اطلاع رسانی شود. 

در این رابطه پیگیریهای ایسنا برای تماس با مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران ناموفق بود و مدیر روابط عمومی این سازمان با بیان این‌که مدیرعامل فعلا قصد صحبت کردن در این مورد را ندارد، اعلام کرد که درحال حاضر مدیر روابط عمومی سخنگوی این سازمان است و وظیفه پاسخگویی به رسانه‌ها را دارد.

خیرخواه - سخنگوی شرکت توزیع برق - در پاسخ به دلیل اعلام نشدن زمان خاموشی‌ها گفت که درحال حاضر در تهران خاموشی نداریم! و فقط مدیریت بار انجام می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد که پاسخگویی درباره دلایل اعلام نشدن زمان خاموشی‌ها در حیطه اختیارات مدیرعامل این شرکت نیست.

براساس اعلام سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق، باتوجه به این‌که ظرفیت توزیع برق در تهران محدود است، اگر مصرف برق یک مگاوات هم از این ظرفیت بالاتر برود، شرکت برق ناچار به خارج کردن مصرف مازاد از مدار خواهد بود. اما این موضوع اصلا به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و به شدت به دمای هوا و همراهی مشترکان برق بستگی دارد و اصلا اطلاعات از پیش‌تعیین شده‌ای وجود ندارد که بتوان آن را اطلاع‌رسانی کرد.

خیرخواه البته تاکید کرد باتوجه به این‌که نشست خبری معاون وزیر نیرو به تازگی برگزار شده و صحبت‌های وی در این مورد کامل بوده است، تا ۴۸ ساعت قصد اظهار نظر جدیدی وجود ندارد.

وی همچنین گفت که یکی دو روز به ما فرصت بدهید، ان‌شالله شرایط آب و هوایی کمک می‌کند و این موضوع حل می‌شود.

اما از سوی دیگر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران مدیریت اطلاع رسانی به مشترکان را به لحاظ ساختار سازمانی بر عهده شرکت توزیع برق تهران دانست و افزود: به طور کلی سیاست وزارت نیرو این است که خاموشی برنامه ریزی شده‌ای در تهران نداشته باشیم، اما افزایش درجه حرارت و به تبع آن افزایش مصرف ممکن است در برخی مناطق خاموشی را به همراه داشته باشد.

به گفته غلامرضا خوش‌خلق، تمام خاموشی ها قابل پیش بینی نیست و تنها می توان برخی از خاموشی ها را قبل از وقوع متوجه شد، اما اگر مردم ۱۰ درصد صرفه جویی انجام دهند به طور کلی با مشکلی مواجه نمی شویم و تمام تلاش ما این است که مردم دچار مشکل نشوند اما تقاضا داریم که در امر مدیریت مصرف ما را همراهی کنند.

خاموشی های بی برنامه و ناگهانی چند روز اخیر تهران صبر مشترکان را لبریز کرده و در این شرایط  از مسوولان انتظار می رود که با پاسخگویی و شفاف سازی مشکلات موجود را کاهش دهند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۸۱۴۴۱۲:۱۸:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۱۳
اینگونه سخن گفتن یعنی سفسطه و گول زدن مردم یعنی چه خاموشی نداریم و مدیریت میشود اینها مدیران ما هستند عوض انکه علت خاموشی ها را بگوید به دنبال بازی با کلمات است
ناشناس۴۱۸۴۴۵۱۴:۱۰:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۱۳
کلا همیشه همین است، مدیریت یعنی خاموش کردن چراغ مردم: ارز گران می شود: مردم زیاد سفر میری، مردم زیاد جاهای دیگر درس می خونی، مردم زیاد دارو می خوری! طلا گران می شود: مردم زیاد طلا داری، بیار بده ما! هوا گرم می شود: مردم زیاد برق مصرف می کنی! آب آشامیدنی نیست: مردم زیاد آب می خوری، برای 5 لیتر 3000 تومان وقتی چند ساعت در صف ایستادی می فهمی! ...
احمد۴۱۸۴۷۳۱۴:۱۸:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
اخوی چه بگن. بگن الان مدت هاست بخاطر برشکستگی وزارت نیرو قرارداد خرید تضمینی برق رو با متقاضیان بخش خصوصی احداث نیروگاه امضا نمی کنیم. بگن الان مدت هاست پروژه های احداث نیروگاه رو کاغذ مونده و اوونایی هم که در دست اجرا بودن داره یکی یکی می خوابه. بگن به خاطر بدهی های میلیاردی به پیمانکارامون، همشون رو به خاک سیاه نشوندیم و داران دسته دسته از نیروهاشون رو تعدیل می کنن. بگن بخاطر عدم امکان دادن تضامین لازم هیچ پیمانکار خارجی حاضر نیست در بخش برق ایران سرمایه گذاری کنه. خوب مجبوره بیاد جلو دوربین همین آسمون ریسمون ها رو ببافه دیگه. تازه شانس بزرگی که ملت شریف ایران اورده اینکه ما تقریبا رشد صنعتی (بعنوان مصرف کننده های اصلی) که نداشتیم هیچ، خیلی از واحدهای فعالمون هم خوابیده وگرنه الان مثل زمان اول انقلاب و زمان جنگ باید جدول روشنایی بجای جدول خاموشی می دادن دست مردم.
ناشناس۴۱۸۱۴۶۱۲:۱۹:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
فقط مدیریت می شود؟!!! ظاهرا فقط مدیریت میکنن، چون ما که هر روز توی خونه قطعی برق داریم....
ناشناس۴۱۸۳۸۸۱۳:۵۶:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
قطعی نه به اون معنی ، به معنی مدیریت ، مدیریت نه به اون معنی ...
ناشناس۴۱۸۱۴۹۱۲:۲۱:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
یواش یواش ظاهرا داریم وارد عصر جدیدی از مدیریت میشیم: از مدیریت برنامه ریزی محور به مدیریت دلبخواهی ضمن اعتماد به نفس کاذب...
ناشناس۴۱۸۱۶۷۱۲:۲۸:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۱۳
کاکو بیا شیراز تا نشونت بدم فارسی حرف زدن رو
ناشناس۴۱۸۲۱۰۱۲:۴۵:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۱۳
جرات ندارن برق تهران را قطع کنند چون صدای مردم تهران شنیده می شود ، در عوض میرن برق گرمترین شهرهای ایران مثل دهلران را قطع می کنند چون صدای مردمش به گوش کسی نمی رسد .
ناشناس۴۱۸۲۸۷۱۳:۲۲:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۱۳
عجب،ماکه غرب تهران میشینیم،در روز ۳تا۴ساعت اونم از ظهر تا عصر برق نداریم هرچی هم زنگ میزنیم که اقلا اطلاع بدن،صدامون رو کسی نمیشنوه،چیزی که نمیدونید رو همینطوری نگید
ناشناس۴۱۸۴۱۴۱۴:۰۳:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۱۳
اینگونه نیست که برق فلان شهر قطع شود تا برق بهمان شهر تامین گردد، هر محدوده ای نیروگاه (های) خود را دارد، آن ظرفیت پر شود برق قطع می شود. اینکه هوا در تابستان گرم است، و اینکه هر شهری چقدر جمعیت و چه صنایعی دارد، و پیش بینی برق مصرفی در هر فصل، اصلا پیچیده نیست، فقط مانند همه مسائل دیگر آنقدر صبر کرده اند تا بحران رسیده و حال دورغ می گویند! ظاهرا تعهد هایی که جای تخصص را گرفتند، در آخرش تخصص که سهم مملکت نشد، دروغ و فساد و اولویت بندی اشتباه و دادن چراغ خانه به مسجد و غیره هم منجر شد تا آن تعهد نیز رفته رفته رنگ ببازد!
احمد۴۱۸۴۸۳۱۴:۲۰:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۱۳
برادر ما الان ساکن تهرانیم منطقه بازار برنامه قطع برقمون هم از دو هفته پیش مرتب داره مدیریت میشه. لطفا بگین برقه بعضی از مناطق تهران رو نه برق تهران رو
ناشناس۴۱۸۲۶۴۱۳:۰۹:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۳
دیروز یکی از دوستانم در اداره برق تهران به من گفت که برای تهران 1200 مگاوات برق کم دارند ..پس خاموشی داریم ...
ناشناس۴۱۸۲۸۰۱۳:۱۷:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۱۳
آیا ممکن است روزی 3 ساعت خانه من در تهران را مدیریت نکنید؟ ..
ناشناس۴۱۸۲۹۰۱۳:۲۳:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
کرمانشاه اطلاعیه رسمی دادن هر روز برق یک منطقه به میزان 3 ساعت قطع می شود
ناشناس۴۱۸۳۱۷۱۳:۳۳:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۱۳
نه بابا الکی میگه برق تهران هم هر روز به صورت منطقه ای قطع میشه داره فرافکنی میکنه
ناشناس۴۱۸۳۳۵۱۳:۳۹:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۱۳
باید بفهمم برق ما کجا می ره هر روز سر خود؟!!!
شهروند تهرانی۴۱۸۳۵۱۱۳:۴۶:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۱۳
ما در منطقه نیروی هوایی تهران هر روز 1 الی 3 ساعت قطعی برق داریم و درست زمان گرما این اتفاق میفته یکی از مامورین برق گفته بود علتش استفاده از سیم های نامرغوب چینی هست که توان افزایش بار رو نداره. خواهشمندم مسئولین تدبیری بیندیشند.پاسخگوی سوختن وسایل برقی مردم تو این گرونی با کیه؟
ناشناس۴۱۸۴۵۰۱۴:۱۱:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۱۳
دیروز ساعت یک ظهر برق قطع شد توی مجتمع ما یه مادر و یه نوزاد و یه پسر بچه ی 4 ساله موندن توی آسانسور بنده های خدا تا سرایدار را متوجه اوضاع کرده بودن کلی مصبیت کشیده بودن و ترسیده بودن سرایدار هم رفته بوده بیرون و موبایلش همراهش نبوده پدر خانواده تا خودشو رسونده بود چندین بار نزدیک بوده تصادف کنه بنده ی خدا داشت سکته می کرد سر ظهر اغلب کسی توی خونه ها نیست که متوجه بشه به جای تکذیب کردن برنامه ی قطعی برق بدین که مردم در جریان باشن اقلا توی آسانسور نمونن یه کم برنامه ریزی و بررسی جوانب هر موضوعی بد نیست ها بعضی وقتها از فاجعه جلوگیری می کنه مدیریت فقط کت و شلوار و میز و تریبون ومصاحبه نیست که !
ناشناس۴۱۸۵۴۶۱۴:۴۸:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۳
به شماها یاد ندادند که دروغ نگید. مرد مومن هرروز برق ما حداقل دو ساعت در تهران قطع میشه.
ناشناس۴۱۸۵۵۳۱۴:۵۰:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۱۳
مدیریت شما یعنی چی؟ قطع برق
ناشناس۴۱۸۷۵۳۱۶:۲۰:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
هرکاری میکنین سر جد پدرتون برق چراغهای راهنمایی و رانندگی رو قطع نکنین که نتیجه اش از هزارتا تحریم بدتره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

آخرین عناوین