حمله به حسین یکتا به جرم انعکاس دغدغه مردم در تلویزیون

گروه سیاسی الف،   3970413082 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

حضور حاج حسین یکتا در بازار تهران و شنیدن دردهای مردم و انتقال آن به مسئولین، عده‌ای را به وحشت انداخته و همزمان با حمله به او و صدا و سیما، خواستار تعطیلی این برنامه شده اند!

حمله به حسین یکتا به جرم انعکاس دغدغه مردم در تلویزیون

کیهان نوشت: حاج حسین یکتا به بازار تهران رفته است تا «روایت مردم » از مشکلاتی را که دارند بشنود و آن را به مسئولین و آنان که وظیفه رسیدگی به این مشکلات را دارند منتقل سازد، روایت درد مردم و مشکلات آنان در صدا و سیما بازتاب می‌یابد که شنیده شوند ولی عده‌ای به شدت این پرداختن به متن به جای حاشیه‌سازی را بر نمی‌تابند و حملات خود را به درد آشنایان شدت می‌بخشند.

نگاهی به فضای مجازی به خوبی نشان‌دهنده این واقعیت است که مدعیان اصلاحات برخلاف ادعای خود مبنی بر حضور میان مردم، نه تنها از درد آنان هیچ اطلاعی ندارند بلکه می‌خواهند مردم نیز دردهای خود را نگویند و از سوی دیگر مسئولین نیز این دردها را نشنوند و از این رو وقتی کسی کار و زندگی خود را زمین می‌گذارد تا با مردم سخن بگوید و سخنان آنان را بازتاب دهد این مدعیان ابرو در هم می‌کشند و فریاد بر می‌آورند که می‌خواهند به دولت حمله کنند و چه نشسته اید که توطئه‌ای در کار 
است!

ولی حاج حسین یکتاهایی هستند که در دوره جنگ به آتش بزنند و از اسلام و کشور دفاع کنند، در زلزله کرمانشاه و مصائب دیگر مردم، زندگی خود را بگذارند و به میانه میدان رفته و آستین بالا زده کار کنند و امروز نیز در اوج مشکلات اقتصادی به بازار رفته درد کاسب‌ها را بشنوند و این درد را به گوش مسئولین برسانند.

صدای مردم به جای پخش از رسانه بیگانه از رسانه ملی پخش می‌شود 

حسین یکتا راوی مستند «روایت مردم» در پاسخ به این گفته که « برخی از جریانات سیاسی فکر می‌کنند این کار شما جناحی است و می‌خواهید به‌ضرر دولت کار کنید»،گفته است: اولاً ما هم در برنامه زلزله کرمانشاه و هم در این مستند که درددل‌های مردم را بازگو می‌کنیم هیچ اسمی را از هیچ بخش حاکمیتی، دولتی، نهادی، ارگانی و اجرایی کشور نیاوردیم که بخواهیم بحث را روی فردی ببریم. این نظام را از خودمان می‌دانیم و پای این نظام خون داده‌ایم. امروز هم حاضر نیستیم به آن خدشه و لطمه‌ای وارد شود و لحظه به لحظه وقت و وجودمان را برای تحکیم این نظام می‌گذاریم، چه آن موقعی که جبهه‌های حق علیه باطل به ما نیاز داشتند و چه در زلزله و راهیان نور و چه الآن که پای اقتصاد مقاومتی بایستیم و درددل‌های مردم را بیان کنیم.

وی با‌اشاره به اینکه شاید به‌واسطه «روایت مردم» بخشی از مشکلات مردم رفع شود، تاکید کرد: ما هدفمان از این برنامه این است که در وهله اول مردم به‌جای اینکه صدایشان از رسانه‌های خارجی پخش شود آن چیزی که دوست دارند بدون هیچ سانسوری، از رسانه ملی پخش بشود. مردم ببینند که دنبال این هستیم این صدا احیاناً به مسئولین نمی‌رسد از طریق رسانه به آن‌هایی که دست‌اندرکارند بتوانند با تغییر قانونی و حرکتی یک مقداری از این مشکلات را رفع کنند، اقدامی تاثیرگذار انجام 
دهند.

یکتا با ابراز «ما برای دردها هم درمان پیشنهاد می‌کنیم»، اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف ما در «روایت مردم» این است که اول دردها را می‌شنویم ولی در فازهای بعدی، دنبال راهکار هستیم، یعنی بعد از شنیدن دردهای مردم در کف بازار و اصناف، باید به‌دنبال این باشیم برای درمان‌شان هم وجه ترمیمی پیشنهاد کنیم. ما نمی‌خواهیم فقط یک برنامه انتقادی روی آنتن برود و برای مردم این طور تلقی شود فقط یک سوپاپی است که مثلاً اینجا یک مقدار غصه‌ها و غم‌های مردم التیام موقت پیدا کند. قطعاً برای حل مسائل مردم طرح و ایده و راهکار ارائه خواهیم داد. ما نیامدیم امروز در خیابان یک کار تظاهری، شعاری و اصطلاحاً ژورنالیستی برای مطرح کردن خودمان انجام دهیم. این کار بایستی شروع یک حرکت جنبشی اجتماعی باشد که مردم خودشان در راستای اهداف نظام و حل کردن مسائل مردم و یاری نظام حرکت کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۷۹۷۶۱۱:۰۱:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
ما باور کنیم؟ برنامه ایشان بسیار تصنعی هست و تنها رویه نارضایتی مردم را نشان می دهد.
ناشناس۴۱۸۳۰۲۱۳:۲۸:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۳
انتظار داری تو برناه تلویزیونی آپولو هوا کنن
ناشناس۴۱۸۴۳۶۱۴:۰۹:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۱۳
البته نوبخت و جهانگیری و روحانی به اندازه چند ده ملیون نفر در صدا و سیما از خودشون تعریف می کنند ! لااقل اجازه بدهید چند نفر هم انتقادات واقعیشون رو مطرح کنند !
ناشناس۴۱۷۹۹۷۱۱:۰۷:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۱۳
رساندن حرف مردم به مسئولین وانتقال پیام جامعه به مسئولین وظیفه رسانها است از جمله صداوسیما که منعکس کننده نظرات جامعه باید باشد. ولی این سوال برایم باقیست که: سوال: زمانیکه در دولت پاکدست محمود بنزین 4برابر (از 100تومان به 400 تومان رسید) و سکه 17 برابر (از 95هزار تومان به 1600000تومان رسید) و دلار 5برابر شد(از 900 تومان به 4500 تومان رسید)حسین یکتا وصدا وسیما کجابود؟
رضا۴۱۸۲۷۵۱۳:۱۴:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۳
شما مطمئنی اونموقع ایشون سکوت کرده بود؟؟؟؟
ناشناس۴۱۸۴۳۹۱۴:۱۰:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۱۳
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. در آن دوره هیچکس جرئت مخالفت و نقد نداشت
جواد۴۱۸۴۴۳۱۴:۱۰:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۱۳
من نمیدون اوضاع باید چطور بشه که شما از تعصبتون کوتاه بیایید. مثلا اگه چی طور بشه میگید انتخاب روحانی اشتباه بود. مثلا اگر دلار ده برابر این هم گرون بشه بازهم میگید روحانی مچکریم. اگه علاوه بر هسته ای، موشکی و صنایع دیگرمون را هم بدهیم و همچنان در تحریم باشیم باز هم میگید روحانی مچکریم. بنظرتون ضدیت با احمدی نژاد روی نگاهتون اثر نگذاشته؟
ناشناس۴۱۹۳۷۳۰۰:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۴
حالا ناراحتی شما چیست ؟ ظاهرا آنقدر مشکل داری که مشکلات مردم در برابرش هیچ است ...مثل کنسرت ...رفع حصر ...ورود زنها به استادیوم و ترجیحا میان مردها ....واقعا مشکلاتت بسیار غیر قابل درک توسط مردم است ......
متبت نگر۴۱۸۰۵۴۱۱:۳۷:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۱۳
من که باور نمی کنم
ناشناس۴۱۸۳۰۸۱۳:۳۰:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۱۳
مهم نیست
ناشناس۴۱۸۰۷۵۱۱:۵۲:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۱۳
قطعا نیت حاج حسین یکتا خیره و مثبت. تقریبا" همه مردم دردها را لمس کرده اند و ایضا تقریبا همه مردم درمانها را میدانند. اما تدوین و تهیه این برنامه به گونه ایست که مشکلات را در کارکرد دولت (ها ) خلاصه کند و راهکار را در مقاومت و روی ترش نشان دادن به آمریکا. و اینکه طبیعتا علیرغم همه نظرات، این کارشناسانند که باید برای مشکلات راه حل کارشناسانه و عملی بدهند. اینکه ما بگوییم باید اقتصاد مقاومتی جاری شود یک حرف درست است، اما راهکارهای عملی و مصداقی و چگونگی آن و ابعاد قابل اجرا یا غیر قبل اجرا را کارشناسان بایستی تعیین کنند. خلاصه اینکه مردم مشکلات را مزمن و حل نشده و تلنبار و ثابت میبینند و کنار این موضوع، سیستم ما هم علیرغم تنوع در سلایق مدیران اجرایی نتوانسته رضایت مردم را کسب کند. لذا بدیهی است که زمان بازنگری در سیستم و ساختار فرا رسیده.
مازندرانی۴۱۸۱۲۰۱۲:۱۰:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۱۳
خدا ایشان را نگه داره ولی نیازی به همت ایشان در این برهه حساس که بعضیها بدنبال سیاسی کردن مشکلات هستند نیست.ما مردم بهتر از این بنده خدا از وضعیت موجود باخبریم .
ناشناس۴۱۸۱۹۲۱۲:۳۹:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۱۳
من این برنامه را دیدم و نکته جالبی در این برنامه بود. اولا این آقا از بالا به مردم نگاه می کرد و یک حالت دلسوزانه ای داشت. دوما تیپ و قیافه این آقا کاملا با مردم کوچه و بازار متفاوت بود. مثل اینکه اینها خیلی با مردم فاصله دارند.
رسول۴۱۸۸۷۳۱۷:۱۹:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۱۳
هرکس یکبار حاج حسین یکتارو از نزدیک دیده میدونه چقدر حرف شما بی اساس و بدور از واقعیته
سید۴۱۹۳۸۱۰۰:۲۹:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۱۴
اگر نگاهش از بالا بود چشمشو توی جبهه جا نمیذاشت...مثل خیلیها توی تهران میموند و چند ماه توی مناطق زلزله نمیموند... الان هم نمیرفت خوزستان... بدون شاخت فقط دهنتون رو باز می کنید و چشماتون رو می بندید
ناشناس۴۱۸۱۹۷۱۲:۴۲:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۱۳
چرا اقای یکتا نمیاد از امثال من بپرسد و پخش کند اقای الف خودت کلاهتو قاضی کن بیشاز 4 سال من کامنت مینویسم برات تا به حال یکیشو نشر ندادی منم مردمم دیگه منم درد و دل میکنم اگه گزینشی انتخاب نمیکنین یه دفعه درد و دلهای امثال منم نشر بدین ما که میدانیم صدت و سیما کاملا گزینشی کار میکند ما همین مشکلات امروز را در زمان احمدی نژاد داشتیم اقای یکتا کجا بودند که درد دل بازاری ها را با سوز و گداز نمام منعکس منند؟
ناشناس۴۱۹۰۵۵۱۹:۲۰:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۱۳
خخخخ اگه این کامنت منو چاپ کنه تازه میشه اولیش الف چاپ کن نمیرم به دلم بمونه :/
مهندس جنت شهری۴۱۸۲۷۹۱۳:۱۷:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۱۳
ما که ندیدیم کسی اعتراض کند...خودتان شایعه میسازید و خودتان به ان دامن میزنید و خودتان هم به ان حمله میکنید تا مطرح شوید...
ناشناس۴۱۸۴۹۴۱۴:۲۷:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۱۳
یک برنامه جلوی مجتمع قضایی از درد مردم تهیه کند .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

      3. این صدای اقتدار ایران است ...

      4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      5. وحدت ملی با وعده صادق

      6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      15. اسراییل چه باید بکند؟ 

      16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      آخرین عناوین