پاسخ مجدد کی روش به برانکو و تکرار اتهامات/کی‌روش: آقای برانکو! از دست من نمی توانی فرار کنی

گروه ورزشی الف،   3970406195 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی تیم ملی پس از صحبت های سرمربی پرسپولیس باز هم واکنش نشان داد و پاسخ وی را در بیانیه‌ای مکتوب اعلام کرد.

پاسخ مجدد کی روش به برانکو و تکرار اتهامات/کی‌روش: آقای برانکو! از دست من نمی توانی فرار کنی

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در صحبت های خود که راجع به برانکو ایوانکوویچ عنوان شد گفت: آقای پروفسور از کشور فوق العاده کرواسی. از طرف یک شهروند فروتن پرتغالی. از طرف کشوری که بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری که در تاریخ، کشفهای بزرگی در این جهان و در مناطق مختلف دنیا داشته است. سرزمین لوییس کاموئز بزرگ (شاعر). سرزمین اوزه بیو، فیگو، کریستیانو رونالدو که توانایی معرفی سه تن از برترین های تاریخ فوتبال دنیا را داشته است. اما وسعت تاریخ و فرهنگ یک کشور ارتباطی با اندازه های مرز آن کشور ندارد و بر عکس ارتباط مستقیم به ارزشها و اصولی دارد که مردمان آن سرزمین برای آن می جنگند و همیشه برای آن تلاش می کنند.

هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن. این مساله بین من و تو است و دقیقا بین من و تو است زیرا متاسفانه مسوولان ورزشی که وظیفه دارند شما را به سکوت وادار کنند و از لطمه زدن و سم پاشی علیه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را برای دعوت شما به سکوت ندارند.

 بنده به هیچ عنوان در تلاش نیستم و نمی خواهم از کار کردن شما جلوگیری کنم و اگر دوست دارید در ایران بمانید امیدوارم تا آخر عمر اینجا کار کنید. فقط یک بار دیگر مستقیم در چشمان شما می گویم. نوع رفتار شما و ارزشهایی که شما می خواهید به آن پایبند باشید با ارزشها و اصول بنده کاملا متفاوت است. در این زمینه ما نمی توانیم هیچ شکی داشته باشیم. ما در دو سنگر متفاوت هستیم. این بار هم شما تلاش کردید توجهات را منحرف کنید اما نمی توانید از دست من فرار کنید:

1-شما برنامه آماده سازی تیم ملی را در اردوی ژانویه در دوبی بر هم زدی و تمام سازمان تیم ملی را از هم پاشیدی تا جایی که من تهدید به اخراج شدم.
2-با رفتار و عمل خود در پرسپولیس روحیه و همدلی تمامی کادر تیم ملی را از بین بردید.
3-شما به صورت مستقیم در ساختمان پک و ایفمارک دخالت کردید وقتی برای دفاع از هومن افاضلی و خانم هراتیان حاضر شدی مصاحبه هایی را انجام داده و عکسهای متفاوتی را بگیری.
4-شما به صورت مستقیم در مسائل آماده سازی و کیفیت زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال دخالت کردید.
5-شما در مسائل مرتبط به البسه جیووا دخالت کردی و کیفیت این لباسها را تحسین کردی و حتی خود باشگاه پرسپولیس یک ماه قراردادش را با جیووا لغو کرد.
6-شما با برنامه آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی 2018 با چند مصاحبه در برهه های مختلف مماشات داشتی.

7-به دفعات مختلف در رسانه ها در راستای تحقیر و دست کم گرفتن حضور بازیکنان و تمرین آنها یک روز در هفته با تیم ملی مصاحبه انجام دادی و تلاش داشتی تجربه مربیگری من را زیر سوال ببرید.
8- بله حق با شماست. مممنونم که منشا را به من یادآوری کردی و الان از این فرصت می خواهم استفاده کنم که راجع به " آدام همتی" یادآوری کنم که با تخصص شما به تیم اضافه شد؛ بازیکنی که مثل بازیکنان اوکراینی هیچ دقیقه یا دقایق بسیار اندکی بازی کرد و این نشان دهنده کیفیت تصمیمات فنی شماست که با این تصمیمهای شما هزاران یا میلیونها دلار را از بین بردی.
9-شما با صحبتهای تمسخرآمیز و سم گونه خود سعی بر تحسین بازیکنان لیگ داشتی و به عمد فراموش کردی که مهدی طارمی را تحسین کنی؛ بازیکنی که مجبور به دروغ گویی شد و فیفا او را جریمه کرد و او بعدا مجبور به ترک ایران شد. همینطور هیچ صحبتی راجع به بازیکنانی مثل رامین رضاییان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، میلاد محمدی و سعید عزت اللهی انجام ندادی به خاطر اینکه از قصد به دنبال تفرقه در تیم ملی فوق العاده ایران هستی.

10-برای امروز جهت یادآوری عرض می کنم که برای شما 10 سال طول کشید که بعد از جام جهانی 2006 پا به کشور بی نظیر ایران بگذاری. به خاطر اینکه بعد از جام جهانی 2006 شما شجاعت یا وجاهت لازم برای نشان دادن صورتتان در ایران و قبول مسوولیت برای عملکردتان دوشادوش بازیکنانتان را نداشتید و آنها تنها و بدون حضور شما از جام جهانی برگشتند و شما به خاطر دارید که بعضی از بازیکنان مجبور شدند به صورت مخفیانه از فرودگاه خارج شوند. همینطور باید یادآوری کنم که وقتی شما سرمربی الاتفاق عربستان بودید حتی جسارت لازم برای بازگشت به ایران را نداشتی و با ایجاد بهانه به ایران نیامدی.

دیدگاه کاربران

شهرداد از کرج۴۰۸۰۱۹۲۱:۲۳:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۶
آقای کیروش شما دیگه از حد گذروندی و بقولی شورش را درآودری.. ۴ امتیاز جام جهانی مال تو نیست مال غیرت ایرانیه که سرش را جلوی پای حریف اسپانیایی میذاره تا توپ از خط دروازه نگذره..من اگر مثل خیلیها از نقاط ضعف تیم ملی نمیگم بخاطر اینه که میبینم بازیکنان تیم ملی از جان مایه گذاشتند.... آقای کیروش که جزو ۵ مربی گرانقیمت جهان و جزو ۷ مربی گران جام ۲۰۱۸ هستی اگر تیم ملی را ۸ سال به یک مربی بدهند و تمام فدراسیون فوتبال هم گوش بفرمانش باشند باید حداقل تا درور یک هشتم بالا بره ... فکر کردی هنر کردی ۳ امتیاز دو دوره قبل را کردی ۴ امتیاز.. بیرانوند را تو ساختی یا باشگاه ساخت؟ لطفا با ابن دعواها برای خودت وجهه درست نکن.. اگر تونستی حداقل مقام سومی آسیا را که برانکو برای ایران آورد تو بیاری اونوقت منم منم بکن... جلوی اسپانیا اتوبوسی با ۱۰ نفر دفاع کردی و باختی.. برو بازی کره جنوبی و آلمان را ببین که حذف شدند ولی آنچنان بازی هجومی کردند که با ۲ گل تونستند آلمان مدافع عنوان قهرمانی را ببرند و حذفش کردند.بین بازیکنهای ذخیره تیم فقط محمدی و قدوس بودند که آماده بودند؟ چرا از گوچی و ترابی و دژاگه در بازی با پرتغال استفاده نشد؟ چرا تیم در بازی با پرتغال که احتیاج به برد داشت در نیمه دوم هجومی نشد؟ آقای کیروش کام این اندک شیرینی جام جهانی را به کام مردم تلخ نکن... جوجه هاتو چند ماه دیگه و موقع پاییز در بازیهای آسیایی میشماریم.ببینیم اونموقع چه جوابی داری.... لطفا مدیران فدراسیون جلوی این آقای منفعت طلب را بگیرن حالا شده دایه دلسوزتر از‌‌ مادر .. آقای تاج... اگر واقعاً ایشون با هزینه و پول خودشون مجتمع "پک" را تمام کردند باید خجالت بکشید و استعفا بدین که یک پرتغالی منتش را سر یک ملت گذاشته و اگر دروغ گفته که همین امروز قطع همکاری کنید تا بفهمه با ایران و ایرانی به گزاف صحبت نکنه...
ناشناس۴۰۸۲۰۹۰۰:۴۱:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۷
اگر قضیه فقط غیرت بچه ها بوددبه قول جنابعالی،می شود بفرمایید تا قبل از آمدن کی روش به ایران چرا این غیرت چنین فوتبالی را به نمایش نگذاشت؟؟؟؟!!!!!! بچه های ما آنزمان غیرت نداشتند یا قضیه چیز دیگری بود؟؟؟!!!!!
ناشناس۴۰۸۳۱۵۰۷:۱۴:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۷
با غیرت اگه میشد به تنهایی امتیاز گرفت پس حاجی مایلی بزار تو تیم ببینم بچه ها بازم با غیرت میتونن جلو اسپانیا پرتغال امتیاز بگیرن و خوب بازی کنن
ناشناس۴۰۸۰۲۲۲۱:۲۵:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۶
از کجا مطمئنی الف اتهام است و نه واقعیت؟؟؟!!!! پرسپولیسی هستی؟؟!!!!
ناشناس۴۰۸۰۸۴۲۲:۱۵:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۶
بابا ما اینقدر خودمون تو مملکتم مسولامون با هم گیروکش دارن شما دیگه بیخیال بشین .دست همتون درد نکنه .همه عزیزید
ناشناس۴۰۸۴۱۰۰۹:۲۸:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۷
اگه اختلافات بزرگ بود باز میگفتیم بگذار دعوا کنند. چیزهایی عنوان شده که با دو کلام صحبت مستقیم حل شدنی است.
ناشناس۴۰۸۱۰۲۲۲:۲۸:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۶
کره با دوگل المانو برد تو هم‌بشین بیانیه بده دلال جان
ناشناس۴۰۸۱۴۵۲۳:۱۴:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۶
اقای کیروش فراموش نمی کنیم که شما در مدت حضورتان در تیم ملی بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می کردی که در هیچ تیمی بازی نمی کردند و یا اینکه نیمکت نشین تیم خود بودند . فلسفه دعوت از دژاگه و شجاعی چیست ؟ فلسفه دعوت از دانیل و داوری و استفان بیت اشور چه بوده ؟ فلسفه دعوت از بازیکن ایرانی انگلیسی که در لیگ ۳ انگلیس بازی می کند چه بود ؟ امروز دیدیم که بازیکنانی که در داخل لیگ بازی می کردند از چه سطح امادگی برخوردار بودند . اقای کیروش فلسفه عدم دعوت از سید جلال چه بوده ؟ اقای کیروش فراموش نکن که شالوده اصلی تیم ملی در این ۴ سال پرسپولیس بوده امروز کره آلمان را حذف کرده و ژاپن در حال صعود به دور بعد است . شما با یک گل بخودی و یک پنالتی خیلی طلب کار شده ای اقای کیروس اینجا ایران است کشور زادگاه شما موزانبیک نیست که خوی اربابی و عربده کشی داشته باشی . شما بعد از استقلال موزانبیک از پرتقال از ان کشور فرار کرده اید .
علی۴۰۸۱۶۲۲۳:۳۱:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۶
این کیروش خیلی کینه آره.
ناشناس۴۰۸۲۶۹۰۲:۱۲:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۷
اقای کیروش از کدام کشور بزرگ حرف می زنی ؟ همان پرتقالی که در قرن ۱۶ از شرق دور ، ماکائو تا خلیج فارس و جزیره هرمز تا جنوب افریقا و موزانبیک و انگولا تا برزیل و قاره امریکا ، همه و همه را به خاک و خون کشیده بود و مردم بی گناه ان کشور ها را به بردگی می برد ؟ از کدام فرهنگ حرف می زنی ؟ خودت کجا به دنیا امدی ؟ در کدام کشور بزرگ شدی ؟ و چرا در دهه ۷۰ میلادی در زادگاهت نماندی ؟ شما یک مربی طرد شده و محروم شده در اروپا بودی ؟ به خاطر عدم اجازه برای تست دوپینگ در اروپا محروم بودی ؟ شما مربی ای بودی که بدترین نتایج ۳۰ سال اخیر رئال را گرفته بودی شما کسی بودی که بعد از سرمربی گری رئال دوباره دستیار فرگوسن شدی . زیاد خودت را با مردم و عواطف و دلخوشی های مردم درگیر نگن ؟ اقای تاج ما پرسپولیسی ها حاضر به پرداخت رقم فسخ قرارداد کیروش هستیم تا دیگه یک خارجی به هم وطن ما علی کریمی و امیر قلعه نوعی و هر ایرانی دیگر توهین نکند . فقط شماره حساب بدهید .
ایرانی۴۰۸۳۱۴۰۷:۱۴:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۷
دوست عزیز " موزامبیک " نه موزانبیک .. کشوری است در قلب آفریقا .
ناشناس۴۰۸۹۲۶۱۵:۱۱:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۷
حق با کی روش است هیچ کس نباید جلوی تیم ملی و موفقیت ش سنگ اندازی کند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین