در کنفرانس خبری با خبرنگاران؛ ترامپ: اون خلع سلاح هسته‌ای و موشکی را پذیرفت/ تحریم‌ها علیه کره شمالی ادامه خواهد یافت

گروه جهان الف،   3970322246 ۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی پس از دیدار ش با رهبر کره شمالی گفت: کیم جونگ اون برای خلع سلاح کامل هسته‌ای و از بین بردن پایگاه‌های موشک‌های بالستیک متعهد شده است و تحریم ها علیه این کشور ادامه خواهد یافت.

ترامپ: اون خلع سلاح هسته‌ای و موشکی را پذیرفت/ تحریم‌ها علیه کره شمالی ادامه خواهد یافت

به گزارش الف به نقل از خبرگزاری‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا با گذشت ساعاتی پس از  امضای سند مشترک با رهبر کره شمالی، در یک کنفرانس خبری حضور یافت.

دونالد ترامپ پیشتر به همراه کیم جونگ اون با حضور در برابر دوربین‌ها، سندی را امضا کرده بود؛ سندی که جزئیاتی از آن توسط رسانه‌ها منتشر شد

تشکر ترامپ از کیم، سنگاپور، کره جنوبی و چین

رئیس‌جمهور آمریکا، در ابتدای کنفرانس خبری خود، نشست خود با رهبر کره شمالی را «نشستی تاریخی» خواند. او سپس از تلاش‌ها و میزبانی سنگاپور از نشست او با کیم جونگ اون قدردانی کرد.

ترامپ همچنین از رئیس‌جمهور کره جنوبی، نخست‌وزیر ژاپن و همچنین رئیس‌جمهور چین به دلیل تلاش‌هایشان برای برگزاری این نشست در سنگاپور تشکر کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا به طور خاص از «اقدام جسورانه» کیم جونگ اون برای برگزاری نشست سنگاپور و آغاز یک رابطه جدید با آمریکا تشکر کرد.

ترامپ همچنین با یادآوری چندین دهه درگیری و جنگ بین آمریکا و کره شمالی تاکید کرد که «به زودی» این درگیری و جنگ به اتمام خواهد رسید.

او به رهبر کره شمالی یادآوری کرد که او «یک فرصتی عالی» برای مردم کره شمالی پیش روی خود دارد. وی از توافق آمریکا و کره شمالی برای آغاز روند خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره در اسرع وقت خبر داد.

خبرنگاری از ترامپ سوال کرد: «چرا شما رهبر کره شمالی را آدم با استعدادی خواندید در حالی که برخی‌ها می‌گویند او اوتو وارمبیر (زندانی آمریکایی در کره شمالی که پس از آزادی و برگشت به آمریکا به دلیل وضعیت ناگوار جسمی جان داد)، را کشت؟»

ترامپ با تکرار اینکه کیم جونگ اون آدم با استعدادی است، گفت: «من فکر می‌کنم بدون اوتو (وارمبیر) چیزی که الان اتفاق افتاده، حادث نمی‌شد و فکر نمی‌کنم مرگ او بدون هدف بود».

مانورهای نظامی‌مان را در شبه جزیره کره را متوقف می‌کنیم

در بخش دیگری از این نشست، خبرنگاری از او درباره احتمال خروج نظامیان آمریکا از شبه جزیره کره سوال کرد.

ترامپ گفت: «باید صادق باشم، من دوست دارم نیروهایمان را از آنجا خارج کنیم، ما الان ۳۲۰۰۰ نیرو آنجا داریم، دوست دارم آن ها به خانه بازگردند. اما این موضوع فعلا جزء معادله نیست. رزمایش نظامی در آنجا هزینه هنگفتی برای ما دارد و خوب مقداری هم تحریک‌آمیز است».

رئیس‌جمهور آمریکا در بخش دیگری از این کنفرانس، با تاکید بر اینکه هدف ما خلع سلاح اتمی کامل شبه جزیره کره است، گفت که در روند راستی آزمایی خلع سلاح، از ترکیبی از کارشناسان آمریکایی و بین‌المللی استفاده خواهد شد.

ترامپ با تاکید بر اینکه، «ما (در نشست سنگاپور) یک سند بسیار بسیار جامع امضا کردیم و من فکر می‌کنم که او (کیم) خواهان انجام دادن آن است».

تحریم‌های کره شمالی تا زمان خلع سلاح اتمی این کشور، باقی می‌ماند

رئیس‌جمهور آمریکا درباره برداشتن تحریم‌های علیه کره شمالی گفت که «تحریم‌ها باقی می‌ماند تا زمانی که دیگر موضوع سلاح‌های اتمی کره شمالی مطرح نباشد».

او در این کنفرانس باز هم علیه ایران صحبت کرد.

تاکید رئیس‌جمهور آمریکا بر اعمال «تحریم‌های بیرحمانه علیه ایران»

ترامپ مدعی شد که مشکلات زیادی از جمله مساله ایران به من ارث رسید. توافق هسته ای ایران بد بود. من از آن خارج شدم. تحریم‌هایمان را ادامه می‌دهیم تا رفتار ایران عوض شود.

رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد در توافق ایران باید بگویم ایران اکنون متفاوت تر از زمانی است که من از توافق خارج شدم. من امیدوارم که آنها بار دیگر به میز مذاکره بیایند و توافق کنند البته در حال حاضر فکر کنم برای چنین وضعیتی زود باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که «من فکر نمی‌کنم که آنها (ایرانی‌ها) اعتماد به نفس داشته باشند. امیدوارم که به مذاکره برگردند و درباره یک توافق واقعی مذاکره کنیم».

ترامپ گفت: امیدوارم بعد از اینکه تحریم‌های بی‌رحمانه ما علیه ایران اعمال شد، بیایند و بر سر توافقی واقعی مذاکره کنند. 

او در بخش دیگری از این کنفرانس، باز هم به مواضع دولت قبلی آمریکا در قبال ایران تاخت و موضوع «تبادل زندانیان آمریکا و ایران» در دولت باراک اوباما را پیش کشید.

ترامپ، تبادل زندانیان و اقدام دولت اوباما در دادن «پول» به ایران برای آزادی زندانیان آمریکایی را «رسوایی و فضاحت» خواند.

خبرنگاری دیگر از ترامپ درباره مانورهای نظامی آمریکا در شبه جزیره کره سوال کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «مانورهای نظامی بسیار پر هزینه هستند و ما پول بخش اعظم آنها را می‌دهیم. می‌دانم که هواپیماهای زیادی (در مانورها) هستند. خیلی پر هزینه است».

اظهارات ترودو برای مردم آمریکا هزینه زیاید خواهد داشت

رئیس‌جمهور آمریکا به سوالی درباره تنش‌ها بین این کشور با کانادا و اتحادیه اروپا و جنگ تعرفه‌ای اظهارنظر کرد. او گفت که برای مدت‌های طولانی، متحدان آمریکا به دلیل بی‌توجهی مقام‌های ارشد دولت‌های پیشین از آمریکا سوءاستفاده کردند و منافع کارگران و مشاغل آمریکایی‌ها را نادیده گرفتند.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: دیدار بسیار خوبی با گروه ۷ داشتیم و بسیار دوستانه بود. اما به محض اینکه سوار هواپیما شدم، در تلویزیون دیدم جاستین(ترودو) در نشست خبری می‌گوید در برابر فشار آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کنیم. شاید جاستین نمی‌دانست هواپیمای رئیس جمهور آمریکا ۲۰ تلویزیون دارد. 

وی مدعی شد که روابطی بسیار خوب با جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا دارد اما اظهارات او پس از نشست گروه 7 و زمانی که من در هواپیما بودم، برای مردم کانادا هزینه‌های زیادی خواهد داشت.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مایل به ایفای نقش کنگره آمریکا در مذاکرات با کره شمالی است، جواب کوتاهی داد و گفت «بله من دوست دارم که کنگره نقش داشته باشد».

خبرنگاری دیگر سوال کرد یعنی دیگر از «آتش و خشم» خبری نیست؟ (اشاره او به تهدید تند ترامپ علیه کره شمالی درباره اقدام نظامی و تاکید او بر پاسخ آتش و خشم آمریکا است).

رئیس‌جمهور آمریکا جواب داد که «خوب احتمالا آن زمان آتش و خشم لازم بود، چون نمی‌توانستیم اجازه دهیم آنها به آن توانمندی دست یابند».

ترامپ خبر داد که وزیر خارجه آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید، هفته آینده با نمایندگان کره شمالی دیدار می‌کنند.

او همچنین اعلام کرد که از زمان پایان المپیک زمستانی (با کره شمالی) در حال رایزنی با هم بودیم. گفت وگوها محدود به امروز نبود

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا به اجرای توافق امروز با کره شمالی اعتماد و اطمینان دارد، گفت که اطمینانی وجود ندارد، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که آن‌ها می‌خواهند معامله کنند. کار من هم معامله است.

خبرنگاری از ترامپ درباره ویدئویی که پیش از کنفرانس خبری اش پخش و در آن عنوان شد که کره شمالی می‌تواند یک کشور پیشرفته صنعتی باشد، سوال کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: این ویدئو را به او نشان دادم. واقعا از آن لذت برد. این نسخه‌ای از چیزی است که می‌تواند اتفاق بیافتد

وی افزود: آنها سواحل فوق‌العاده‌ای دارند. هر بار می‌بینم به سمت اقیانوس توپ شلیک می‌کنند، می‌گویم اینجا چه اقامتگاه‌هایی می‌توان ساخت. به او گفتم به جای این کار، می‌توانید بهترین هتل‌های جهان را آنجا داشته باشید. از دید املاک نگاه کنید. آن ها بین کره جنوبی و چین هستند. فوق العاده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۸۳۵۶۷۱۵:۱۱:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۲
اون که خلع سلاح را منوط به خروج ۸۰ هزار سرباز امریکایی مستقر در کره جنوبی و ژاپن منوط کرد !!
ناشناس۳۸۳۹۸۸۱۸:۱۳:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۲۲
تو بودی هم الان تحریم ها را برمیداشتی؟؟!!!! قبل از اقدام عملی طرف مقابل؟؟؟!!!!
ناشناس۳۸۶۶۵۰۰۹:۴۳:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
ترامپ با این توافق دوباره اینبار با رای قاطع رئیس جمهور آمریکا خواهد شد
ژیلا۳۸۴۱۵۲۲۰:۳۳:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۲۲
مثل برجام شد! تحریم ها ادامه دارد؟؟!
ناشناس۳۸۳۵۸۶۱۵:۲۵:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۲۲
حداقل ترامپ مثل سایر سیاستمدارها دورو نیست، حرف و عملش یکی است. او باهوش است.
ناشناس۳۸۴۴۰۶۰۱:۱۵:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خداوند لعنتش کنه من یه تار موی جهانگیری را به 100 تا ترامپ عوض نمی کنم
ناشناس۳۸۵۲۷۴۱۳:۴۹:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تا با هوش به کی بگی!!!! فقط آدم پرو و بی کلاسی هست که برای منافعش هر کار سخیفی رو هم که لازم باشه انجام میده کارهایی که شاید یه آدم معقول هیچ وقت نکنه!
ناشناس۳۸۳۶۰۲۱۵:۳۱:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۲۲
تیتر ناصحیح و جهت دار است. معامله ترامپ با کره شمالی منصفانه است.
ناشناس۳۸۳۹۳۴۱۷:۴۴:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۲۲
تاجری همچون ترامپ هیچوقت منصف نیست. حتی نوشته ها و گفته هایش حقه بازی این تاجر قلدر را تایید میکند.
حجت۳۸۴۴۳۵۰۲:۰۳:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
میشه صریح و واضح نظرتو در مورد این جمله بگی؟؟ رئیس‌جمهور آمریکا درباره برداشتن تحریم‌های علیه کره شمالی گفت که «تحریم‌ها باقی می‌ماند تا زمانی که دیگر موضوع سلاح‌های اتمی کره شمالی مطرح نباشد».
ناشناس۳۸۳۶۰۸۱۵:۳۳:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۲
واقعا ترامپ همه چیز رو به چشم معامله گری نگاه می کنه که حتما و حتما باید سودی توش باشه و عواید حاصل از هر معامله ای باید به جیبش بره حالا به هر قیمتی که شده !!!! یاد فیلم "تمام پول های دنیا" افتادم.
ناشناس۳۸۳۶۱۳۱۵:۳۴:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۲۲
به زودی عاقبت این توافق رو خواهیم دید!
ناشناس۳۸۳۸۶۸۱۷:۱۳:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۲۲
طوری نظر بده که معلوم باشه با کی هستی تا بتونیم نظر مثبت یا منفی بدیم
ناشناس۳۸۳۹۳۸۱۷:۴۷:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۲۲
دمت گرم داداش
ناشناس۳۸۴۰۲۳۱۸:۳۶:۳۴ ۱۳۹۷/۳/۲۲
عاقبتش صلح و ثبات و رونق کره شمالی است
ناشناس۳۸۴۴۱۱۰۱:۲۴:۰۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
حداقل بدتر از وضعیت فعلی مردم و کشورشون نمیشه.
ناشناس۳۸۳۶۳۰۱۵:۳۹:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۲۲
آفرین به اعتماد به نفس اون .
ناشناس۳۸۳۷۶۷۱۶:۲۳:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۲۲
کدوم؟!!!
ناشناس۳۸۳۶۴۵۱۵:۴۶:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۲۲
یک بیزیننس من به تمام معنی است این ترامپ من فکر میکنم هیچ کس نباید از مذاکره بترسه حتی ما
مصطفی۳۸۴۰۳۸۱۸:۵۰:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۲۲
بله بیزنس میکنه قدرت دفاعیت رو بده ! تحریمهات رو بر میدارم! این چیزیه که از ما هم می خواد
\پیما۳۸۴۳۴۹۰۰:۲۶:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
مگه قدرت دفاع فقط تو بمب اتمه؟ بمب اتم سلاح کشتار جمعیه نه دفاعی
دیوار۳۸۳۹۲۰۱۷:۳۴:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۲۲
ترامپ: اون خلع سلاح هسته‌ای و موشکی را پذیرفت/ تحریم‌ها علیه کره شمالی ادامه خواهد یافت الف !!!!!!! اشتباه کردی تو تیتر زدن یا اشتباه تعمدی بوده الف مگه خبر گزاری نیستی باید راستشو بنویسی دیگه مگه نه !!!!!!!! ادمین بچاپ .
ناشناس۳۸۳۹۳۷۱۷:۴۷:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۲۲
امریکا همیشه نقد میگیرد و وعده سرخرمن میدهد.
ناشناس۳۸۳۹۵۷۱۷:۵۴:۲۱ ۱۳۹۷/۳/۲۲
کار تموم شد یه دیدار و توافق هم نهایی و تمام شد
جواد۳۸۳۹۷۵۱۸:۰۸:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۲۲
ترامپ خیلی باحاله..
ناشناس۳۸۴۱۳۵۲۰:۱۴:۰۷ ۱۳۹۷/۳/۲۲
خدا مرگش زودتر برسونه
ناشناس۳۸۴۱۴۷۲۰:۲۷:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۲۲
من تاسف میخورم از ساده لوحی مردممون. در جریان برجام هم همین اتفاق افتاد. حالا هم خیلیها فکر میکنن که کره شمالی حاضره خلع سلاح اتمی و موشکی بشه اونهم بعد از دیدن بلایی که آمریکا سر قذافی آورد بعد از تعطیل کردن مراکز اتمیش و همینطور کاری که با ایران کرد در مورد برجام! البته قول و قرار و حرف یک چیزه عمل یک چیز دیگه. کره شمالی به نظر من میخواد فعالیتهای اتمیش رو محدود بکنه و در عوض بخشی از تحریمها رو هم برداره. حتی برداشته شدن کامل تحریمها هم به معنی فروپاشی حکومت کره شمالی خواهد بود. نکته جالب دیگه اینه که یک عده فکر میکنن کره شمالی از ترامپ ترسید! در حالیکه در همون یک سال اول رییس جمهور شدن ترامپ با وجود تهدیدهای دایم ترامپ، کره شمالی برای اولین بار بمب اتمی هیدروژنی که بسیار قویتر از بمبهای قبلیش بود رو آزمایش کرد! همینطور در همون مدت کره شمالی بارها آزمایش موشکی کرد و برد موشکهاش رو افزایش داد و طبق گفته برخی الان میتونه همه جای آمریکا رو با سلاح اتمی هدف قرار بده و یا به این موضوع خیلی نزدیک شده! درسته که آمریکا میتونه کره شمالی رو نابود کنه اما اگر این وسط کره شمالی فقط یک بمب اتمی مثلا به نیویورک بزنه، آمریکا اقتصادش ضربه شدیدی میخوره و دیگه جایگاه سابق رو نخواهد داشت. سیستمهای دفاع موشکی آمریکا هم برای موشکهای قاره پیما در آزمایشات فقط 60 درصد موفقیت داشته! چه برسه در دنیای واقعی! در واقع الان آمریکا الان مجبوره که با کره شمالی رابطه اش بهتر بشه و هرجوری شده جلوی جنگ رو بگیره!
ناشناس۳۸۴۳۸۱۰۰:۵۲:۵۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
دوست عزیز .اگر کره شمالی قبول کرده با آمریکا مذاکره کند..بخاطر فشار شدید مالی امریکا به چین است طوری به چین هشدار داده شد که فهمید ترامپ مثل قبلی ها نیست ...امریکا بر روی محصولات چین تعرفه بالا بست ...چین تحمل نکرد و در قبال حل مساله کره شمالی از آمریکا خواست تا تعرفه ها را کم کند و یا ملغی کند که فعلا تعرفه ها ملغی شد ...اینطوری برای ترامپ هم بهتر شد چون همه فکر میکنند او باعث این کرنش کره شمالی شده است ..کره شمالی هم همپیمانی غیر از چین ندارد برای همین مجبور به کرنش شد وگرنه مردمش از گرسنگی می مردند...شما خیال میکنی چین اجازه میدهد در بغل گوشش جنگ اتمی راه بیفتد و کل اقتصاد شرق آسیا را نابود کند؟؟ ساده نباشید...امریکا در تلاش است تا بتواند فعلا از شر مشکلات کره شمالی خارج شود و فشار کره جنوبی و ژاپن را که تقاضای برخورد با کره شمالی را داشتند تا حدی جواب دهد و بتواند بر روی خاورمیانه تمرگز بیشتری داشته باشد...در مورد ایران قضیه فرق داره ایران برای چین منبع درآمد خوبیه چه به لحاظ نفت و چه به لحاظ یک برگ چانه زنی با آمریکا.. .برای همین چین تا می‌بینه فشار امریکا زیاد شده سریع پشت ایران را خالی میکنه....متاسفانه سیاستمداران ما ساده لوح هستند و قواعد بازی را بلد نیستند و با دوتا لبخند گول میخورند...ترامپ آدم باهوشی است و بسیار لجوج و سرسخت....در عوض چین و روسیه دنبال کسب منفعت بیشتر از این بازی ترامپ هستند...انشالله که بخیر بشود این سرشاخ شدن با آمریکا.. ..
ناشناس۳۸۴۴۲۷۰۱:۴۰:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
متاسفانه این را باید پذیرفت در صورتی که به اقتصاد یا مدیریت آمریکا ضربه ای بخورد تمام جهان و ما از آن متضرر میشویم دنیا یک بار در زمان بوش آنرا تجربه کرده
محمد۳۸۴۴۵۰۰۲:۲۲:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
کره با دست پر رفت به مذاکره ولی ما توانمندی هسته ای رو باختیم و نتیجه نگرفتیم و حالا چیزی نداریم که بخوایم باهاش مذاکره کنیم
ناشناس۳۸۴۶۰۷۰۸:۳۱:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
اینکه بتونه جلو جنگ را بگیره که خیلی خوبه ، حالا مجبور باشه یا نباشه !
ناشناس۳۸۴۴۳۸۰۲:۰۴:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
رئیس‌جمهور آمریکا درباره برداشتن تحریم‌های علیه کره شمالی گفت که «تحریم‌ها باقی می‌ماند تا زمانی که دیگر موضوع سلاح‌های اتمی کره شمالی مطرح نباشد». یعنی کره قبول کرده اول خلع سلاح بشه بعد امریکا تحریم هارو برداره؟؟؟
شهروند۳۸۴۸۱۱۱۰:۲۴:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
کره شمالی را با لبیی و عراق و سودان مقایسه نکنید.کره شمالی همسایه برادر توسعه یافته جنوبی و کشورهای مترقی ژاپن و چین است .با مردمانی سخت کوش و در عرصه علم و فن آوری و رقابت های سازنده . مردمان آن دیار " زرد " هم در تقابل نظامی با آمریکا - اروپا سابقه مند هستند.هم در دیالوگ از خود ژاپن بمباران اتمی شده ( هیروشیما- ناکازاکی ) توسط آمریکا گرفته تا ویتنام سرزمین سوخته توسط هزاران تن بمب های آتشزای آمریکا و... آمریکا با توافق هسته ای شبه جزیره کره را عاری از سلاح هسته ای/ زمینه وحدت دو کره (شمالی-جنوبی) همچون آلمان غربی-شرقی را فراهم/جلوی باج خواهی روسها و چینی که همواره از کارت کره شمالی به نفع خود و ایجاد رعب و وحشت علیه ژاپن و کره جنوبی استفاده میکردند را مسدود/ قوای نظامی اطلاعاتی و...خود را متوجه مهار چین میکند./ دست روس های فرصت طلب و دلال مسلک را از منطقه کوتاه میکنند . کره شمالی ، کره شمالی است ، با همسایگان گراسنگ و خلاق و نو اندیش و مبتکر محاصره شده ، نه با کشورهای غرق تعصب و بی خردی همچو عربستان سعودی و.. امارات منجمد عربی و... بدون شک وحدت دو کره (شمالی-جنوبی ) بزرگترین ارمغان بعد از جنگ دوم جهانی برای مردمان آن کشور است. وقتی که در آمد سرانه کره شماالی حدود 30 برابر کمتر از جنوبی ها باشد.سلاح هسته ای درد مردم را دوا نمیکند. سفره خالی مردم شمالی را غنا نمیبخشد و...پس آقای Kim un وارد یک بازی یرد-برد به سود مردم دو کره شده اند. کره واحد + ژاپن و هفت ببر شرق آسیا = مهار چین در یک بازی بزرگ به نفع آمریکا و...
ناشناس۳۸۴۹۱۵۱۱:۲۳:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
الان دوست دارم فقط نظر شریعتمداری رو بدونم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین