پاسخ به سوال این روزهای اکثر کاربران چرا بسته اینترنتی ما زود تمام می‌شود؟

گروه فناوری الف،   3970231026 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

برخی کاربران گله دارند که چرا حجم اینترنت ما زود تمام می شود؟ کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از آن‌ها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده کرد.

چرا بسته اینترنتی ما زود تمام می‌شود؟

به گزارش ایسنا، ممکن است برخی کاربران از اتمام زود هنگام حجم بسته اینترنتی خود گله‌مند باشند. بعضا گفته می‌شود که این اتفاق به دلیل به‌روزرسانی و فعالیت خودکار نرم‌افزارهای نصب شده روی دستگاه‌های کاربر (گوشی، تبلت و...) در زمان اتصال به اینترنت یا استفاده از نرم افزارهای مالتی مدیا (مثل اینستاگرام و ...) یا هک شدن احتمالی مودم می‌افتد. اما کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از آن روش‌ها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده کرد.

یکی از راههای پیشنهادی، استفاده از پنل E-Care شرکت ها و نرم افزارهای موبایلی و تطابق آن میزان مصرف واقعی برای کنترل و مدیریت مصرف بهتر، مشاهده و کنترل تاریخچه میزان مصرف در بازه‌های زمانی مختلف است.

مراجعه به مودم مشترک و بررسی وضعیت آپلود و دانلود ثبت شده  فرآیند تست و بررسی صحت اطلاعات پنل کاربری هم مورد دیگری است که می‌تواند از سوی کاربر انجام شود. جهت انجام تست و بررسی صحت وضعیت ترافیک مصرفی، کاربر در پنل اختصاصی خود باید مراحل زیر را انجام دهد:
۱. قطع همزمان ارتباط اصلی مودم و تمام دستگاه های متصل به جز یک دستگاه مجهز به نرم افزار تست و مدیریت میزان مصرف ITM, DU-Meter, STG) My data manager )
۲. اتصال مجدد ارتباط مودم
۳. راه اندازی نرم افزار اندازه گیری حجم ترافیک اینترنت و ثبت ترافیک مصرفی در زمان تست
۴. شروع استفاده از اینترنت(وب گردی، شبکه های اجتماعی، پخش ویدئو، دانلود و آپلود)
۵. قطع ارتباط و اندازه گیری میزان مصرف در طول بازه اتصال و مقایسه ان با موارد ثبت شده در CRM یا پنل کاربری مشترک در همان بازه اتصال

سامانه سنجش سرعت

۱. ورود به پرتال سازمان به آدرس www.CRA.ir مراجعه به بخش خدمات الکترونیک و انتخاب پنجره سامانه سنجش سرعت شرکت مورد نظر
۲. انتخاب یکی از سرورهای داخل و خارج شبکه و اپراتور
۳. ملاحظه نتایج تست شامل مقادیر تاخیر، سرعت دانلود و آپلود و ...
۴. ثبت نتایج تست و ارائه کد رهگیری به مشترک
۵. امکان مشاهده و صحت سنجی نتایج تست در پنل کاربری و سوابق مشترک

انتهای پیام

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۳۵۹۶۰۸:۵۲:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۳۱
شرکتهای مخابراتی کم فروشی می کنند !!
ناشناس۳۵۳۶۸۰۱۰:۲۴:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۳۱
سلام. بسته ۲۰ گیگابایتی ایرانسل را که خریده بودم و فقط چند روز تلگرام را با فیلتر شکن نگاه کردم ناگهان تمام شد. من سیم کارت ایرانسل را و مودم آن را دور انداختم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین