احمد توکلی: الان وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت نیست/باید در کشور حامی سیاست‌های راهبردی تعیین‌شده رهبری باشیم

گروه سیاسی الف،   3970221088 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خروج آمریکا از برجام درباره واکنش‌های داخلی گفت: الان شرایطی به وجود آمده که نه موقع تسویه‌حساب و نه موقع ملامت و مذمت است. اگر هم ملامتی پیش می‌آید باید از باب باز شدن و گشایش راه آینده باشد. چون به‌هرحال در وضعیتی هستیم که به‌اندازه کافی دشمن داریم و باید در کشور حامی سیاست‌های راهبردی تعیین‌شده رهبری باشیم.

احمد توکلی: الان وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت نیست/باید در کشور حامی سیاست‌های راهبردی تعیین‌شده رهبری باشیم

به گزارش الف، توکلی در گفت و گو با اعتماد درباره خروج آمریکا از برجام تاکید کرد: رهبری به دولت و دستگاه دیپلماسی گفتند که شما زحمت خود را کشیدید و نشد؛ و از این به بعد که می‌گویید قصد دارید با اروپا کار را پیش ببرید، یادتان باشد که به شما بارها گفتم آمریکایی‌ها مورد اعتماد نیستند و بدون تضمین، تعهدی نپذیرید. این‌طور ملامت گزنده نیست؛ باید به آینده و پیشبرد سیاست‌های راهبردی کشور کمک شود نه آینده افراد یا گروه‌ها؛ بنابراین الان موقع همدلی و همراهی است و از همه شایسته‌تر برای رعایت لوازم همدلی شخص آقای حسن روحانی، رئیس‌جمهور محترم است که خودش شعار درست وحدت را تکرار می‌کند. پس، اولا نباید مسائل دیگر را ولو مهم باشد، ولی در قبال ایران‌ستیزی آمریکای غدار و مکار اهمیتش رنگ می‌بازد، عمده کند و بدتر از آن یک قوه دیگر را بکوبد. تا مصداق شعر معروف شویم که: اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآورند غلامان درخت از بیخ.

توکلی در ادامه تاکید کرد: الان وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت و گفتن اینکه دیدید همان‌طوری شد که ما گفته بودیم، نیست. باید شرایطی را در داخل فراهم کنیم تا دستگاه دیپلماسی و دولت با دقت و همفکری سران نظام ادامه این رویکرد را بررسی کنند و درباره آن تصمیم درست را اتخاذ کنند.

او افزود: تا الان متاسفانه انتظارات از برجام محقق نشد شاید به خاطر اتحاد پشت سر فرماندهی واحد یعنی رهبری، خداوند نتیجه را به نفع مردم نجیب ایران و اسلام عزیز رقم بزند.

نمایندگان آزادتر از دولت‌ها هستند

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اتفاقات روز چهارشنبه گذشته در مجلس و آتش‌زدن برجام و پرچم آمریکا در صحن‌علنی گفت: باید به این موضوع توجه داشت که نمایندگان آزادتر از دولت‌ها هستند و ممکن است کارهایی انجام دهند که دولت‌ها با آن موافق نباشند، ایرادی هم ندارد اما نباید این مسئله را عمده کنیم و وحدت واجب را فرو بگذاریم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: نمایندگان دیپلمات نیستند بلکه سیاستمدار و نماینده مردم هستند و معمولا افکارعمومی را بازتاب می‌دهند. نمی‌خواهم بگویم که این کار درست بوده یا نه، اما باید به‌گونه‌ای عمل شود که مسئله اصلی هم مقابله با سلطه‌طلبی آمریکا باشد.

فعلا نمی‌خواهیم با رژیم صهیونیستی درگیر شویم

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره تنش‌هایی که در مرز سوریه با رژیم صهیونیستی به وجود آمده و گفته می‌شود که ایران هم با آن درگیر شده است، عنوان کرد: با خون پاک جوانان این کشور مرزهای امنیتی خود را تا آن طرف سوریه و عراق بردیم. نباید زیر بار برخی مانند صهیونیست‌ها رفت چون این‌ها سیری‌ناپذیر هستند.

او در ادامه توضیح داد: قبل از انقلاب می‌گفتیم که وضعیت ما با ساواک مانند کسی است که خنجر نوک تیزی را روی سینه‌مان قرار داده و نمی‌خواهد فرو کند چون از عواقب کشتن‌مان می‌ترسد. بنابراین هر چه من عقب بروم او به جلو خواهد آمد. ولی اگر درد اندکی از نوک خنجر را تحمل کنیم و کم‌کم جلو برویم او ذره‌ذره عقب می‌رود.

توکلی درباره رفتاری که ایران باید با صهیونیست‌ها داشته باشد، افزود: این تاکتیک در برابر هر قدرتی جواب می‌دهد و ما هم الان باید به همین شکل عمل کنیم. ما فعلا نمی‌خواهیم با رژیم صهیونیستی درگیر شویم این وظیفه را مقاومت منطقه به خوبی انجام می‌دهد. خلاصه همه می‌دانند که ما ملت جنگ‌طلبی نیستیم اما پای آن بیفتد، عقب نمی‌نشینیم به همین دلیل هم از ما می‌ترسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره راهبرد ایران در قبال رفتارهای رژیم صهیونیستی تاکید کرد: بدون آن که از تنش بترسیم، به استقبال آن هم نمی‌رویم اما زمانی که رئیس‌جمهور لات و احمق آمریکا برای ما شاخ‌وشانه می‌کشد، نباید زیر بار تحقیر هم رفت.

او ادامه داد: عزت برای یک انسان، یک مسلمان و یک شیعه خیلی مهم است. به‌عنوان یک متخصص اقتصاد سیاسی می‌گویم که عزت یک مفهوم ارزشمند شخصیتی و ملی است که ما به ازای اقتصادی هم دارد؛ یعنی اگر شما عضو یک ملت عزتمند بودید مانند فرزند یک تاجر معتبر که در بازار مورد احترام است، قدرت و عزت زیادی خواهید داشت و این آورده مالی و اعتبار زیادی هم به همراه خواهد داشت.

دیدگاه کاربران

حجت اله کرم الهی۳۳۹۸۰۱۱۴:۱۳:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
سلام یکی ازنوشته هایاگفته های جناب دکتر درخصوص خریدوفروش پست ومقام درکشوراست این یک حقیقت وواقعیت تلخ است که درکشور وجوددارد به ویژه درموردشهرداریها واعضاشورای شهرهارواج داردوقت ان رسیده درمورد انتخاب بیهوده شورا وهزینه هایی که دارنداطلاع رسانی وشفاف سازی بیشتری انجام شود
اوس فتولا۳۳۹۹۰۸۱۵:۴۹:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۲۱
از جناب دکتر توکلی ریاست سمن دیده بان شفافیت و عدالت که صنمی با هیچ شخص و گروهی ندارد خواهان پیگیری فساد ورود 34 هزار دستگا6 خودرو خارجی که ریس فراکسیون مبارزه با فساد مجلس انرا با سند و مدارک رسانه ایی کرده تارحصول نتیجه لازم و کشیدن پول های کلان از حلقوم نابکاران زیاده خواه اقدام مثمر ثمر انجام دهند
خلیلی بستان ابادی۳۴۰۰۱۵۱۷:۰۵:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
این دولت اونقدر بی تدبیر است که اگر نهیب های رهبر بعد از کناره گیری امریکا از برجام نبود دوباره می خواستنددخودشون را دو دستی بیندازند تو دامن اتحادیه اروپا یعنی هنوز متوجه نشده اند که سگ زرد برادر شغال است
ناشناس۳۴۰۱۸۸۲۰:۴۳:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۲۱
برادر عزیز این اتفاق یعنی خرید پست و مقام چند سال است در همه شرکت ها و ادارات رواج یافته و افرادی که سر کار می آیند با هیچ ترفندی قابل پس زدن نیستند..و به دنبال خودشان با پارتی بازی کلی نیروی غیر مجاز وارد ادارات می کنند که دیگر جایی برای دانشجویان دانشگاه های دولتی باقی نمی گذارند و الان زرنگ ها همه بیکارند راه چاره چیست؟
فرهنگی بازنشسته۳۳۹۸۵۳۱۴:۴۳:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
بسیارمنطقی بود آقای توکلی هرایرانی که به وطنش وفاداراست نظرشماراتاییدمی کند. گفتارهاوکنش های احساسی جزضررچیزدیگری نصیب مانمی کند .
میترا۳۴۰۴۳۲۰۱:۵۵:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۲۲
ولی خب انتظار یک عذرخواهی خشک و خالی از دولت را داشتیم بخاطر شکست برجام
ناشناس۳۳۹۸۶۲۱۴:۵۴:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۲۱
هنوز هم فرصت هست باید همه متحد باشیم
ناشناس۳۳۹۸۹۲۱۵:۳۳:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
آخه یه چیز ساده نیست. هر چی رهبر و منتقدین فریاد زدند که نکنید کردند و هنوز هم حاضر نیستند ول کنند . هر توهینی به منتقدین کردند . هر چی از دهنشان در امد گفتند رهبر هم در سخنانشان سرزنش کردند که ما گفتیم فلان طور عمل کنید نکردند و نتیجه اش این شد. دولت هنوز هم نمیخواهد قبول کند و دم از اروپا میزند این دولت است که منافع کشور را در نظر نمی گیرد نه مردم منتقد که هنوز هم د رمواقع نیاز پشتیبان دولت و نظامند
محمد۳۴۱۰۷۷۱۲:۲۱:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲۲
یه سوال مگه نرمش قهرمانانه سیاست راهبردی رهبری نبود؟ خب برجام هم در راستای همون نرمش قهرمانانه بود دیگه!
الف ر۳۳۹۸۹۳۱۵:۳۸:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
دو گرو به این دولت میتازند یکی ترامپ ودیگری مخالفان این دولت ،،برجام بزرگترین دست آورد سیاسی در این 40 سال اخیر بوده که غرب را به جان هم انداخت اگر خودسری دیگران نسبت به سیاست خارجی نبود آمریکا هیچ بهانه ای نداشت تا دبه دربیاره
ناشناس۳۴۰۶۸۹۰۹:۵۰:۵۹ ۱۳۹۷/۲/۲۲
برجام بزرگترین دستاورد سیاسی در 40 سال اخیر بوده!!!!!!!؟ ماشالا به این رو
م فلاح۳۳۹۹۱۴۱۵:۵۵:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۲۱
چاره همانا اقتصاد مقاومتی و شفافیت اقتصادی و اطلاع رسانی و بازگشت به اصول اولیه انقلاب مانند عدالت عدم تبعیض و ساده زیستی مسئولان و توجه به جوانان و نیرو و توان بالقوه داخلی یست به جای واردات و اختلاس و بازنشستگی مسئولانی که دو تابعیتی بوده و یا علی رغمی که چهل سال نان سبقه انقلابی خود مثل تسخیر لانه جاسوسی را خوردند فرزندان خود را به امریکا و کانادا و انگلیس فرستادند .این مسئولین برای مردم کف خیابان کاری نمی کنند
هوشیار۳۳۹۹۶۷۱۶:۲۱:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۲۱
میشه بگید کسی وقتی اشتباه تاریخی انجام میده و به منتقد دلسوز بی احترامی میکنه چه وقت باید سرزنش بشه .تازه پشیمان هم نیست این خیلی جالبه
تبریزی۳۳۹۹۸۴۱۶:۲۸:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
آقای توکلی کامنت یه مطلب رو اصلا در نظر نمی گیرید. شما هم مثل بقیه مسئولین از مقام کسی این صحبت ها رو مطرح می کنید که مشکل مالی ندارن. شکم خالی عزت نمی فهمه چیه و این موضوع رو در روزها و ماه های آینده حتما خواهید کرد. برای مردم عادی این جور صحبت ها فقط جلوه شعار داره و بس. بله اگه مسئولین ما خودشون مثل بقیه مردم در سختی زندگی می کردن شاید (البته شاید) مردم با سیاست های اونا همراهی می کردن ولی فعلا که اونها تو کاخ هاشون نشستن و مردم رو به مقاومت دعوت می کنن. مسئولین الان بیشتر از اینکه از امریکا و اسرائیل بترسن باید از واکنش شکم های خالی مردم بترسن.
ناشناس۳۴۰۳۰۵۲۳:۰۶:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۲۱
سلام دقیقا این بحث شکم خالی را ببین چقدر رهبری پیگیری کرده. دولت بجای کار کردن برای اقتصاد بهتر رفته کارهایی کرده که شکم ها را بنظر خالی تر کرده. اقتصاد راهش التماس به دیگران نیست. الان دنیای قدرته. یک ملت برای زندگی خوب باید روی پای خودش وایس. مشخصه که توانمندی اقتصاد قدرتمند را داریم. اما با مسئولین درست. ریاست جمهوری و مجلس درست. انقلابی. نه اینا. کسایی که بدون چشم داشت مادی تلاش برای رشد بکنن. لیبرال ها جز فساد و تباهی برای مملکت در 20 سال هاشمی و خاتمی و روحانی و بخشی از کابینه در 8 سال احمدی نژاد چی داشتن؟
ناشناس۳۴۰۴۴۱۰۲:۱۰:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۲۲
یک ملت برای زندگی خوب باید روی پای خودش وایس. " حق با شما هم هست و هم نیست. ایستادن روی پای خود در یک جزیره منزوی و جداافتاده ، در نهایت به سبز شدن علف زیرپای انسان منجر میشود. رشد اقتصادی با تعامل و ارتباط نیرومند اقتصادی با ارکان اقتصاد جهان معنی پیدا میکند. شما برو در یک روستای 100 خانواری دورافتاده، یک مرکز خرید 20 طبقه بزن. خوب دو روزه ورشکست میشی پدرجان. جزیره ای زندگی کردن و اقتصاد جزیره ای محکوم به شکسته
ناشناس۳۳۹۹۹۸۱۶:۴۷:۳۸ ۱۳۹۷/۲/۲۱
اشتباه اینجاست که کسی نمی گوید باید حامی خواست مردم باشیم و دقیقا تمام مشکلهای کشور از همین تفکر آغاز می شود.
ناشناس۳۴۰۰۵۲۱۷:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۲۱
تیتر شما موقعی درست است که دولت اشتباه خودش را بپذیرد. اینها تا موقعی که فکر میکردند در برجام برده اند همه چیز را بنام خودشان تمام کردند و سکه ها و القاب را بین خودشان تقسیم کردند، لیکن الآن که گندش درآمده میگویند اینها زیر نظر رهبری بوده است. ما داستان حکمیت را شنیده بودیم اما الآن به عینه دیدیم. شما آقای توکلی باید موضع خود را مشخص کنید دوپهلو بازی کردن خیانت به تاریخ است. المتقدم لهم مارق والمتاخر عنهم زاهق و اللازم لهم لاحق. اگر دولتیان اشتباه خود را بپذیرند و آن را اعلام کنند، ما با تمام وجود در خدمتشان پشت سر رهبری هستیم.
ناشناس۳۴۰۲۶۴۲۲:۲۱:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۲۱
دولت طبق معمول دنبال فرافکنی است و با رسانه ها و اعوانش دنبال حاشیه تراشی و دروغ پراکنیه.حتی فیلم سخنرانی خودشون رو هم کتمان می کنن!!!! تا به اشتباه بودن افکارشون ملتفت نشن چطوری میشه کمکشون کرد؟؟؟؟
حمید۳۴۰۳۷۶۰۰:۲۶:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۲۲
سایت شما که ۲۴ساعته در حال حملات خمپاره ای علیه دولت است حالا نوش دارو پس از مرگ سهراب شده اید جدا متاسفم
ناشناس۳۴۰۳۸۲۰۰:۳۰:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۲۲
حرف شما بسیار متین و دلسوزانه است و کمتر کسیست که تایید نکند. فقط کمی خوشبینی اش به دولت زیاد است. امیدوارم بالاخره روزی رییس جمهور بدون تحقیر منتقدین راهش را اصلاح کند. ما هم خیرش را میخواهیم دشمن هم که نیستیم. دشمن ما آمریکاست و از خدامونه که دولتی قوی و ملتی غنی داشته باشیم.
ناشناس۳۴۰۵۴۵۰۸:۱۴:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۲۲
جناب دکتر توکلی با تمام ارادتی که به حضرت عالی دارم ذکر این نکته را واجب می دانم که همدلی و برادری، با برادر ممکن است اما با کسانی که دیروز برای ما خنجر بسته بودند و شاخ و شانه می کشیدند و مسخره می کردند که شما زبان دنیا را بلد نیستید ما بلدیم، شما دروغگو هستید ما راستگو هستیم، شما بی سواد هستید، ما عقل کل هستیم، شما بی شناسنامه هستید ما اصیل هستیم و ... با کسانی که وقتی در خیال خامشان برجام آفتاب تابناک بود، مدال های ملی را برای خود بذل و بخشش کردند و زحمات دیگران را (دکتر جلیلی و تیم سابق ) "ادای شجاعت در می آورند" خواندند، به توصیه های رهبری کم ترین توجهی نکردند و تیشه به ریشه صنعت هسته ای و موشکی و هوافضای کشور زدند ... اینها اگر خائن نباشند، دوستان نادان هستند که کمترین کاری که باید بکنند کناره گیری از مسئولیت است. مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود! وقتی یکبار در خوشبینانه ترین حالت تیم بی لیاقتی را فرستادیم که همه چیز را باختند، دیگر بار، عقل حکم می کند که افراد دیگری را بفرستیم ... اینها همان آقایانی هستند که تکبر و ژست هایشان هنوز در حافظه مان هست ... دروغ هایشان هنوز از یادمان نرفته ... جناب توکلی، افرادی چنین بی شرم را اتفاقا همین الان وقتش هست که زمین بزنیم و کنارشان بگذاریم. کافی است 4 روز صبر کنیم و کوچکترین اتفاق مثبتی بیافتد، اینها آنقدر بی حیا هستند که دوبار با فشار رسانه ای فریاد " انا الحق " برآورند. همدلی با افراد بی لیاقت دولت اصلا استراتژی جالبی نیست، دولت باید پیاده شود و تا روز پایان کارش این ننگ را به دوش بکشد و سرش زیر باشد و صدایی ازش در نیاید ... لیبرال ها را رو بدهیم دوباره سوارمان می شوند.
ناشناس۳۴۰۶۴۸۰۹:۲۱:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲۲
سرزنش مال کسانی است که بلافاصله بعد از توافق برای خراب کردن ان موشک هوا کردند وروی ان با خط عبری نوشتند است
علی۳۴۰۸۰۰۱۰:۴۳:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۲۲
آقای توکلی درست الان وقت تسویه حساب و سرزنش دولت نیست آیا دولت از سیاست غلط خودش عبرت گرفته یا نه این پاسخ مهم است ؟ اگر بخواهد به همان روش غلط گذشته خود یعنی اعتماد به اروپا بپردازد چی ؟ اگر دوباره سرمان بی کلاه بماند چی ؟ اگر عزت این کشور از دست برود چی ؟ بنظر می رسد پاسخ به این سوالات مهم باشد نیست ؟ روحانی در دو راهی عزت و یا لعن ابدی نسلهای آینده قرار گرفته امید است راه عزت را برگزیند البته نه عزتی که خودش تعریف آن را بکند مانند گفته خودش در مورد برجام که برجام را خدا آورد
ناشناس۳۴۰۸۷۸۱۱:۱۳:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۲۲
مردم فقر را تحمل میکنند و لی بیعدالتی و تحقیر را خیر. بهتر است از اشتباهاتمان عبرت بگیریم و کار را تا دیر نشده به عقلای سالم قوم واگذاریم. مشکلات در همه جا دیده میشود اعم از دولت، مجلس، و ...
ناشناس۳۴۰۹۹۸۱۱:۵۶:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۲۲
چه اشتباهی؟ چه خسارت محضی؟ با برجام تحریم بانک مرکزی و تحریم فروش نفت بلافاصله تعلیق شد ( در همان ابتدای مذاکرات) . آیا واقعا وضعیت الان با وضعیت سال 91 یکیست؟ آیا از سال 92 تا امروز هم دولت ایران مثل سالهای 90 و 91 برای تامین مخارج خود و فروش نفت مجبور شده دست به دامن شیادانی مانند بابک زنجانی شود؟ اگر یک بساز بفروش لمپن و نادان توافقی را یک طرفه به هم زده تقصیر آقای روحانی و ظریف چیست؟
رضا۳۴۱۰۳۶۱۲:۰۹:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۲۲
سلام همه به هر شکل و شمایلی در یک کشتی سواریم و همه کم و زیاد مشکل را میدانیم و ممکن است که نوع گویش و راهکارهایمان متفاوت باشد در اینکه برجام خاصیتی داشته یا خیر یا به هزینه اش می ارزیده یا نه کارشناسان همه مفصل گفته اند و شندیده ایم و این بحث ها به ما مردم کشور و مسئولین دولت که منتخب همین مردم هستند ارتباط پیدا میکند و این که ممکن است ناکارآمد هم باشند .... واین در دموکراسی اجتناب ناپذیر است چاره چیست اینکه ما ملت هم مسئولیت کار خودمان را بپذیریم و آن انتخاب و رای مان است و در این شرایط با هه کاستی های موجود حفظ وحدت و یک صدایی مخصوصا در مقابل شخصی مثل ترامپ است وگرنه همه از ابتدا تا الآن با گوشت و پوست و استخوانمان وضعیت اقتصادی و تبعات آن را چشیده ایم و اینکه این دوران را هم پشت سر خواهیم گذاشت فقط آنکه چگونگی اش مانده که به جان هم بیافتیم و دنبال مقصر یا اینکه فعلا با بصیرت و وحدت و یکصدایی مانع ارسال پیام نادرست به آنسوی مرزها شویم
ناشناس۳۴۱۱۸۲۱۲:۵۹:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۲۲
من یک سوالی دارم؛ چطوره که در ایران ، تا تقی به توقی می خوره قیمت دلار (و به دنبالش طلا) بالا می ره مگه وضعیت ارزی کشور ما مناسب نیست؟ مگه ما رقم بالایی از صادرات (حالا به هر طریق) نداریم؟ سوال اینه در کشورهایی مثل کره شمالی، لبنان، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، بنگلادش و ده ها کشور دیگه در دنیا که اصلا صادرات بالایی ندارند مگه هر روز نرخ دلار و طلا بالا میره؟ بهتر نیست مسئولان عزیز از این کشورها الگو بگیرند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین