اخراج آقای دوربینی توسط قرائتی/ آقا پاشو برو بیرون، صدبار تو دوربین دیدن ات!

گروه ویدئو الف،   3960724318 ۱۰۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

حجت‌الاسلام قرائتی: آقا پاشو برو بیرون، اگه قرار دیدن باشه ملت صدبار دیدن ات!

اخراج آقای دوربینی توسط قرائتی/ آقا پاشو برو بیرون، صدبار تو دوربین دیدن ات!

 آقای دوربینی حسین نمازی مشهور به حسین دوربینی یا آقا دوربینی فردی ایرانی‌ست که همواره به دنبال شرکت در مراسم دولتی یا رسمی‌ است تا در تلویزیون یا در روزنامه‌ها نمایش داده‌شود و به همین دلیل از سوی رسانه‌ها و بین مردم ایران به این نام معروف شده‌است. حسین نمازی متولد ۱۳۳۷ در تهران، با اصلیت شیرازی است که یک بار در سال ۱۳۷۹ ازدواج کرده و به دلیل علاقه زیادش به دوربین، از همسر خود جدا شده‌است.وی  به عنوان کارمند خدماتی وزارت ارشاد در کتابخانه پارک شهرمشغول بکار است.

دیدگاه کاربران

سلام۱۲۳۱۵۵۲۱:۰۶:۰۸ ۱۳۹۶/۷/۲۴
سلام اقاي قرايتي و اذا مروا بالغوا مرو كرما نه اينكه بيرونش كني
ناشناس۱۲۳۲۷۱۰۰:۰۰:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کار خیلی بدی کردی و آبروی یک مسلمان را بردی
ناشناس۱۲۳۲۷۴۰۰:۰۳:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
وای بر زخم زبان زنندگان .
ناشناس۱۲۴۱۵۸۲۰:۴۲:۰۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
الان دیگه همه شدن نصیحت کن
ناشناس۱۲۴۱۸۳۲۱:۲۰:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
شما اگر واقعا خودتون مسلمانید پشت سر آقای قرائتی حرف نمیزدید و به قول خودتون آبروی مسلمان را نمیبردید! افرادی مثل شما فقط ادعا دارید و بس... به جای سرک کشیدن تو مسائل دیگران و دنبال ایراد دیگران بودن، قضاوت و حکم صادر کردن برای دیگران خودتون را درست کنید. مطمئنم کسان و ناکسانی که کار جناب قرائتی را زشت و غیراخلاقی دونستن و امر کردن ایشان باید عذر خواهی کند افرادی‌اند که خودشان پایبندی چندانی به اخلاق و دین ندارن و اهل عذرخواهی نیستند! و حرفهاشون از روی قصد و غرضه کسی که منتظر پیدا کردن و دیدن ایراد دیگرانه، غیبت میکنه، راحت قضاوت میکنه، به فرد مسن و بزرگواری همچون آقای قرائتی امر و تحکم میکنه، کسی که 40 سال خوبی را به خاطر یک حرکت یا حرف نادیده میگیره و... چطور میتونه آدم دیندار و بااخلاقی باشه؟! آقای قرائتی بارها در برنامه‌ها و سخنرانی‌های عالیشون،ف ظاهرگرایی را نهی کردن و ازش برائت جستن. 1-قطعا کار آقای نمازی زشت و زنندس. 2- آقای نمازی حق نداشتن به قصد خود نمایی در مجلس سخنرانی ایشون حاضر میشدن و این خودش بی احترامیه. 3 کسیکه برای دیده شدن اومده مگه میشه ثابت و آروم بشینه؟! 4-مگه میشه آدم ، کسی جلوش خودنمایی کنه حواسش پرت نشه؟! 5-جناب آقای قرائتی را دعوت کردند و دیگران برای گوش دادن به سخنرانی ایشون اومدن اما آقای نمازی خودش اومده پس نمیشه بگید اگر آقای قرائتی نمی‌خواست نمیومد یا خودش جلسه را ترک میکرد و .. اینچنین!
فاطمه۱۲۴۳۳۴۰۳:۳۱:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۲۶
سلام خدمت دوستان عزیز بنظرمن چون این اقاعاشق دوربین بوده ودوست داشته مطرح بشه مصلحت بوده به این طریق مشهوربشه زیادخرده نگیریدعزیزان
محمد۱۲۴۸۷۴۱۸:۱۷:۵۷ ۱۳۹۶/۷/۲۶
قبلا مطرحه شده اونم توسط کامران نجف زاده
عماد۱۲۵۳۸۰۱۲:۱۸:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲۷
مثل اینکه کامل در جریان نیستید این آقا خودش بخاطر این کاراش به اندازه ایی معروف هست که تا حالا ده تا نشریه باش مصاحبه کرده زندگیش رو ول کرده هر جا دوربینو فیلمبردادی باشه میره اونجا توش دیده شه حتی شهرای دیگه
محمد۱۲۳۱۷۳۲۱:۳۰:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۲۴
کاش حاج آقا جلو جمع بیرونش نمی کرد، گناه داره بنده خدا، دست خودش که نیست عاشق دوربینه!
علی۱۲۳۱۷۴۲۱:۳۱:۳۹ ۱۳۹۶/۷/۲۴
رفتار آقای قرائنی در میان جمع با این شخص نامناسب بود!!!
ابوالفضل - روستای چوبینه۱۲۳۱۷۹۲۱:۳۷:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۴
آقای قرائتی از شما چنین انتظاری نمی رفت.. چرا یک مسلمان را در پیش انظار دیگران چنین خوار و خفیف کردید؟ کدامین دین و آیین به شما اجازه چنین برخوردی با یک مسلمان را می دهد؟ مگر این حدیث امیرالمومنین را فراموش کرده اید: ای مالک اگر کسی را شباهنگام در گناه دیدی صبحدم هرگز به دیده دیشب به او منگر شاید که تا صبح توبه کرده باشد... آقای قرائتی عزیز ما به شما علاقمندیم ولی کاش اینقدر راحت همدیگر را و نیت های همدیگر را قضاوت نکنیم.
ناشناس۱۲۴۰۴۶۱۸:۲۵:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۲۵
سلام این حدیث واسه امام علی نیست. گرجه جمله درستی هست. حالا آقای قرائتی بعد از سالها یه جا اومده و ابراز ناراحتی کرده و رفتار اشتباهی انجام داده. این دلیل نمیشه ایشون رو سرکوب کنیم.
مهندس جنت شهری۱۲۳۱۸۶۲۱:۴۳:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۴
یک عمر معلمی قران پس به قرایتی چه یاد داد...به عمل کار براید به سخنرانی نیست...ایشان برود همان درسهایی از قران را برای خودش مرور کند..
انسانیت۱۲۳۵۰۴۱۰:۲۳:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
اکثر حرفها برای مردمه
بنده خدا۱۲۳۱۹۰۲۱:۴۳:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲۴
باسلام واحترام ،من آقای قرائتی را خیلی قبول داشتم.ولی بااین حرکت ایشان نظرم کاملا تغییر کرد.ما پای منبر حضرات بارها شنیدم حفظ ابروی مومن ... جناب آقای قرائتی کارتان زیبا نبود،یک لحظه از خدا غافل شدی.
ناشناس۱۲۳۱۹۴۲۱:۵۱:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۴
یعنی دلم خیلی خیلی سوخت برای آقای نمازی،از حاج آقا انتطار این برخورد و در جمع نداشتم
علی۱۲۳۲۲۶۲۲:۳۵:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۲۴
در دین اسلام حرمت و ابروی مومن از کعبه بالاتر است ‌ کاره اقای قرائتی به عنوان یک روحانی و الگو اصلن پسندیده نبود .
الیاس۱۲۳۲۳۰۲۲:۴۰:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲۴
نباید این کار رو میکرد. ناراحت شدم
ناشناس۱۲۳۵۴۷۱۱:۱۲:۱۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
بدترین کاری که میشه کرد اینه که یکیو تو جمع تحقیر کنی این از احکام اسلام است
ناشناس۱۲۳۲۴۰۲۲:۵۴:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۴
متاسفانه کار آقای قرائتی اخلاقی نبود
ناشناس۱۲۳۲۴۴۲۲:۵۹:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۴
کار خوبی نکرد
علی۱۲۳۲۵۲۲۳:۲۱:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲۴
تقصير آقاي قرائتي نيست! سالها پيش به ديدار مدير وقت شبكه يك سيما رفتم تا در باره برنامه ارزشمند و افتخارآميز "درسهايي از قرآن" صحبت كنم. به ايشان گفتم اين برنامه را در اوج پايان دهيد و الگوي تازه اي در تناسب با مخاطبان جديد و روزگار نو به جاي جناب آقاي قرائتي معرفي كنيد. اين مدير محترم بدون آن كه سخن من را درك كند به تاكتيكي متوسل شد كه معمولا براي بستن دهان ديگران استفاده مي شود و چيزي گفت كه جلسه را پايان داد! امروز كه جناب آقاي قرائتي در پخش مستقيم برنامه تلويزيوني عطر عاشقي ناراحت شده و برخورد تند و غير قابل توجيه و نادرستي با يكي از حضار كرده اتند به ياد آن داستان افتادم و روزهاي اوج برنامه تلويزيوني ايشان. اكنون همه به آقاي قرائتي اعتراض مي كنند و گاه حتى آزردگي ها و عقده هاي متراكم شده اين سالها از روحانيت را بر سر ايشان فرياد مي كنند. اما فراموش نكنيم اين مرد الگوي پرافتخار رسانه ملي در برنامه هاي ديني است كه دهها سال به گردن همه ما حق دارد. اين مرد كسي است كه هرگز وسوسه نشد تا به مجلس و وزارت و رياست مشغول شود و به برخي از مسايل ديگران آلوده نشد. اين مرد كسي است كه سالها بر خلاف همه آخوندها مردم را خنداند و به شادي حلال فكر كرد. اين مرد كسي است كه تا ديروز همه براي عكس گرفتن با او توي صف مي ايستادند. البته سن و سال كه بالا برود حوصله آدم كمتر مي شود.در پخش مستقيم هم اقتضائات و شرايطي است كه آقاي قرائتي به آن عادت ندارد. در همين ويدئو هم ايشان مي گويد دوربين را نگه داريد! يعني كاملا واضح است كه ايشان تصور مي كرده در يك برنامه ضبطي سخنراني مي كند! آقاي قرائتي مقصر نيست! ايراد از ما و رسانه ملي و فضاي عمومي كشور است كه يك ظرفيت را به جاي حرمت نهادن و قدردانستن چنان مي چلانيم و به آخر مي رسانيم كه اين سرنوشت را پيدا كند! اشكال از مديران محترم رسانه ملي در آن سالهاست كه برنامه زيبا و خاطره انگيز آقاي قرائتي را در اوج پايان ندادند و مثل خيلي موضوعات ديگر بدون مديريت ى تدبير رهايش كردند! مهم نيست كه جناب آقاي قرائتي چگونه عذرخواهي كند و چگونه به اين موضوع خاتمه دهد. مهم اين است كه با ناشيگري ما يك سرمايه ملي چنين زخم و آسيب ديده و البته همه آن مديران هم خود را كنار كشيده اند تا اين پيرمرد محترم تك و تنها وسط اين ميدان بماند! اين بلايي است كه سيستم بيمار و معيوب ما بر سر امامان جمعه اي مي آورد كه تپق مي زنند، بر سر وزيراني مي آورد كه توي جلسات رسمي مشغول چرت هستند، بر سر آيت الله هايي مي آورد كه به جاي ابراز هوشياري و اقتدار، تصويري منفعلانه و ضعيف به افكار عمومي منتقل مي كنند! تقصير ماست كه هوشمندي توقف در اوج را نداريم!
علیرضا۱۲۳۳۰۷۰۰:۵۸:۳۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
درود بر شما؛ به نظرم تحلیلتان دقیق و ظریف بود.امید است مسئولان متنبه شوند.
ناشناس۱۲۳۳۲۷۰۲:۱۰:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
اصلن مسائلی که مطرح کردید چیزی از بی ادبی این آقا روتوجیه نمیکنه . الگوی مملکته پیر شده که شده فشار روش هست که هست اگه بخاطر پولش نیست چرا جمع نمیکنه برنامشو. الان مخاطبای آنچنانی هم که نداره. یه عده خیلی کم و خاص که همون بهتر شخصیتشو شناختن.
ناشناس۱۲۴۰۱۷۱۷:۵۱:۰۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
شما لازم نکرده از قول بقیه نظر بدی ..برنامه ایشون خیلی هم طرفدار داره. هرچند کار ایشون رو توجیه نمی کنم
ایمان۱۲۳۳۶۸۰۶:۴۸:۵۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
سلام لطفا اگر عین مطلبی را از جایی نقل میکنید جهت رعایت حق نویسنده نام ایشان را هم ذکر کنید: متن دقیقا متن جناب حجه الاسلام زائرى است : این قسمت زیر را از متن حذف کرده اید! : https://telegram.me/morzaeri اگر قابل دانستيد نگاهي بيندازيد و به دوستانتان نيز معرفي فرماييد! كانال پيشنهادهاي محمدرضا زائرى
علی میرزا۱۲۳۴۲۲۰۸:۳۶:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
با سلام و احترام مطلب جالب و دقیقی است ولی خود آن فردی هم که در اوج است هم می تواند به این بیاندیشد که در اوج کناره گیری کند والبته وقتی در دیدگاه فرد ‘عمل به وظیفه ارجح بر خلق خاطره (بودن در اوج) برای اذهان سایرین باشد‘شاید به خداحافظی در اوج فکر نکند.
ناشناس۱۲۳۴۷۶۰۹:۵۰:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کار ناپسند نا پسند است لطفا مغلطه نفرمایید انواع مغالطاتی که شما به کار بردید 1-مغلطه توسل به احساسات 2-مغلطه نقل 3-مغلطه بیان عاطفی 4-مغلطه آرزو اندیشی
سید محمود۱۲۳۵۳۶۱۰:۵۸:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
احسنت بارک الله . خدا حفظت کنه
Hasti۱۲۳۵۴۲۱۱:۰۶:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
سلام هر كس خودش به ظرفيت و استانه تحمل خودش به خوبي اگاه هست ! قطعا صدا و سيما به زور و اجبار ايشون رو دعوت نكردن ! اقاي قرايتي اگر اعصابشون ضعيف شده ويا حواسشون با اين مسايل پرت ميشود ميتونن دعوت رو نپذيرن ! بعلاوه چه فرقي ميكنه از تلويزيون وزنده باشه ويا حتي جلوي چند نفر ديگه ! اونجا پر از جمعيته !!! فراموش نكنيد اين رفتارها ضربه به دين واسلام است !!! كي به ايشون اجازه ميده شخصيت ديگران را در جمع خورد كنن !!! به نظر بنده ايشون بايد اون شخص رو دعوت كنن و در رسانه ملي وبرنامه زنده ازشون حلاليت بطلبند !!!
ناشناس۱۲۳۵۶۳۱۱:۲۳:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
((در همين ويدئو هم ايشان مي گويد دوربين را نگه داريد! يعني كاملا واضح است كه ايشان تصور مي كرده در يك برنامه ضبطي سخنراني مي كند! )) جل الخالق یعنی شما می گویید چون برنامه زنده است کار ایشان اشتباه بوده در حالیکه اقای قرائتی چه در برنامه زنده و چه غیر زنده حداقل به چیزهایی که آموزش می دهد و ان حفظ آبروی مومن است بایستی پایبند باشد!!
امید۱۲۳۷۱۸۱۳:۲۹:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
با نظر کامل اشتباه و بی فکرانه شما موافقم :)
ناشناس۱۲۵۰۵۷۲۲:۰۷:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۲۶
حرفاتون به نظر من درست نیست...پایان دادن به یک برنامه ی تاثیر گذار به این خوبی آخه فایده داره؟؟؟ اصلا این حرف ها ی شما هیچ ربطی به برخورد ایشون نداشت...
ناشناس۱۲۳۲۶۷۲۳:۵۷:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۴
یعنی چی چه طرز برخورده مگه ملک خصوصی شماست خدا به دادمون برسه
ناشناس۱۲۳۲۷۶۰۰:۰۴:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
اقای قرائتی پیر شدی و معلم بی حوصله . لطفا جا تو بده جوونا
حسن طاهرپور۱۲۳۲۸۵۰۰:۲۰:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
باسلام وعرض ادب .ازدیدن کلیپ برخورداستاداخلاق جناب قرائتی بااقای دوربینی بسیار متاثرشدم.این حرکت دورازانتظار ومصداق ترور شخصیت است.اگر به جای اقای قرائتی باشم تا اخرعمر هر برنامه داشته باشم اقای دوربینی راباخود میبرم ودرصف جلو می نشانم.شایدرفع کدورت شود وصدالبته تمربن میکنم که باحضورایشان حواسم پرت نشود.اجرکم عندا....ورسول
ناشناس۱۲۳۲۹۰۰۰:۲۸:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
حیف شد، کاش آقای قرائتی این برخورد رو نمی کرد.
پزشک۱۲۳۳۱۱۰۱:۰۲:۳۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای قرائتی مرد بزرگین هیج کس معصوم نیست
ناشناس۱۲۳۳۲۳۰۱:۵۱:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
این برخورد با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد. حق هم داشتند. اون بیچاره کاری به کسی نداشت. اونجا نشسته بود مثل بقیه تماشا میکرد. خب شما 40 سال جلوی دوربین متکلم وحده بودید، با این بنده خدا که کل لحظه های جلوی دوربینش سر جمع به 1 ساعتم نمیرسه چکار دارید؟
ناشناس۱۲۳۳۲۴۰۱:۵۵:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کار ایشون واقعا زشت وناپسندیده بود واقعا متاسفم دیدگاهم نسبت به روحانیت عوض شد باید از اقای دوربینی عذرخواهی کنند
ناشناس۱۲۳۳۳۳۰۲:۳۰:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
یک نفر رو به ناحق و بدون اینکه کاری کرده باشه تحقیر کردند. به نظر من به جا بود بقیه حاضرین هم اونجا رو ترک می کردند نه اینکه می خندیدند. چطور از جوانان می خواهیم با قرآن مانوس باشند در حال که میبینند خروجی و حاصل چند دهه سر و کار داشتن با قرآن، در عمل چنین رفتاری است؟
ناشناس۱۲۳۳۳۶۰۳:۱۰:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
سلام. بیرون کردنش یک طرف، اون جمله ای که طرف توی نماز .... هم یک طرف. کارشون خیلی بد بود و باید از این رفتار شان عذر خواهی کنند.
رحمتی۱۲۳۳۴۲۰۳:۵۲:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای قرائتی! تو از معدود آخوندهایی هستی که من دوستشان دارم. چون در کار تخصّصی خودت ماندی و از شُهرت و امکاناتت سوء استفاده نکردی و آلوده ی شورای شهر و مجلس و کابینه نشدی. در این که آقای دوربینی به مشاوره احتیاج دارد که این حرکات را انجام ندهد ، بحثی نیست. و کوتاهی هایی در این زمینه از طرف خودش و خانواده و دوستان و جامعه انجام شده است. مثل همه ی انسان ها که به مشاوره احتیاج دارند. امّا ای کاش یک صدم این توپ و تشر را به دیگران هم می زدی. مثل اختلاسگران ، زمین خواران ، حقوق نجومی بگیران ، رانت خواران ، بانک های ربوی ، غارتگران بیت المال ، کسانی که باعث فقر در مملکت هستند ، کسانی که منابع مملکت را ارث پدری خودشان می دانند ، آن مسئولانی که به آرمان های امام(ره) و شهدا خیانت کردند و ... در کل ، ملّت مظلوم کُشی هستیم. قانون فقط برای دهک های پایین اجتماع است و دهک های بالا با زور و زر و تزویر کارشان را پیش می برند. و احتیاج به یک توبه ی ملّی داریم.
ارش۱۲۳۳۴۵۰۴:۱۴:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
هفتاد سال عبادت ! یک شب به باد می ره !!
یازهرا۱۲۳۳۵۹۰۶:۰۶:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
ببینید یکی باید به این اقای دوربینی تشربزنه تا اخلاق زشتش را کناربذاره هی همش بهش لبخند زدن هیچی نگفتن کارخودش رو زیبا جلوه داده شده عادت اقای قرائتی درسته کارش اشتباه بوده ولی باید تشرمیزد تا این دوربینی کمی به خودش بیاد
ناشناس۱۲۳۸۰۷۱۴:۴۳:۲۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
انشاله برای کارهای اشتباه احتمالی حضرتعالی هم از این تشرها در مقابل جمع نصیب بشه. امیدوارم ناراحت نشین. ولی منطق شما اینه....
ناشناس۱۲۴۰۲۲۱۷:۵۹:۵۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
اهان باشه پس اگر یکی شما رو تو جمع ضایع کرد احتمالا برید روشو ماچ میکنید نزنید لطفا این حرفارو !!!
سالار۱۲۴۲۰۲۲۱:۴۴:۰۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
این که شما میفرماید یعنی نهی از منکر.خوب عالیه اما بفرمایید این بنده خدا چه منکری انجام داده بود اخه؟ حق کسیو ضایع کرده بود؟ مال کسیو خورده بود؟ گناه آشکاریو انجام داده بود؟ و یا ...غیر از اینکه دنبال رسیدن به ارزوش بود هرکس یه ارزو یه فکری داره ..شما هم تعصب نداشته باشید ... حقیقت دین ما چیست؟ رسالت یک روحانی چیست؟
ناشناس۱۲۳۳۶۰۰۶:۰۷:۲۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
در جمع دو نفر درست نیست که نفر سوم را حتی نصیحت از ایرادت کنی چه برسد به بیرون کردن از کلاس تفسیر قرآن که مستقیما از تلویزیون پخش میشود ادب مرد به ز دولت اوست
علی۱۲۳۳۶۲۰۶:۰۹:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
گناه بزرگ تر رو شما سانه ها انجام دادید که اگر چه کار آقای قرائتی اشتباه بود اما به نمایش گذاشتد و با آبروی ایشان بازی کردید.... خدا رو شکر که خدا ستار العیوب هست اگر خدا هم مثل ما می خواست اشتباهاتمان را همه جا فاش کند دیگر آبرویی برایمان نمی ماند. منصف باشیم ..... ( رای بدهید)
حامد۱۲۳۳۸۰۰۷:۴۳:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
بسیار کار اشتباهی کردن دربیرون کردن این شخص.نمیدونم چرا اهل عمل به دستورات دین نیستیم.فقط شعار میدیم
ناشناس۱۲۳۳۸۷۰۷:۵۷:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲۵
مردی که مفسره قرآنه میاد تو جمع یکی رو خراب میکنه.انگار خودم ضایع شدم دلم براش سوخت.
ناشناس۱۲۳۳۸۸۰۸:۰۳:۲۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
شخصیت یک نفر را خرد کردن هنر نیست.
کامبیز۱۲۳۳۹۱۰۸:۰۷:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای قرائتی!شما چگونه نیت خوانی کرده اید و بنده ای از بندگان خدا را از یک مکان مقدس و جلسه وعظ با آن لحن اخراج کردید؟از کجا معلوم؟شاید حقیقتا آمده بود برای استفاده از جلسه جنابعالی که منتصب به قرآن هستید!به یاد موسی وشبان مولانا افتادم!آقای قرائتی!شما برای وصل کردن آمدید،نه برای فصل کردن! به واقع اگر خدای متعال از شما گله مند باشد که به چه حقی بنده مرا آزار دادید چه جوابی به خدایی که خدای همه انسانهاست خواهید داد؟؟آقای قرائتی!صادقانه بگویم!این حرکت شما که به گمانم در اثر یک آن وسوسه شیطان بود رخ داد،هشداری بود برای خودم!و اگر عذرخواهی کنید،از بنده خدای مهربان،درس بزرگتری خواهد برای من که باب استغفار هیچگاه مسدود نخواهد شد...خداوند همه ما را عاقبت بخیر گرداند...ان شاالله.
مهدی۱۲۴۳۰۶۰۰:۲۸:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۶
حضرت موسی با اون عظمت هم مرتکب خطا در مورد شبان شد ولی وقتی پی به خطایش برد از رفتارش پشیمان شد حاج آقای قرائتی هم عذر خواهی کردند و پشیمان شدند اینقدر دیگه حرف و حدیث نداره فقط منتظریم عین شپش بچسبیم به عیبوب دیگران دوربینی هم دیگه ... درآورده و مقصر اعضای انتظامات برگزاری جلسه هستند که در اون جلسه و مکان به این مقدسی اجازه دادند یه آدم که .. هست و همه هم مطلع هستند بیاد جلوی جلسه و حواس سخنران را پرت که
میلاد۱۲۳۴۰۲۰۸:۱۸:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
واقعا یعنی انسان باید خودش را در چه مقامی ببیند که به انسان دیگر این طور با توهین صحبت کند ،به قول خودت که همه در درگاه خدا برابرن نکنه تو جزو همه نیستی من اگر توی اون جمع بودم سریع آنجا رو ترک میکردم خدایا خودت نگاه کن به اسم تو تمامی اسن کارها صورت میگیرد
ناشناس۱۲۳۴۱۰۰۸:۲۶:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
اقای قرائتی باید در برنامه رسمی از ایشان عضر خواهی کند - شما صد بار اقای نمازی را در تلویزیون دیدی ولی مردم شما رو 40 سال است دارند میبینند- اگر مردم بخواهند مثل شما رفتار کنند باید از ایران شما رو بیرون کنند نه تلویزیون
عطا۱۲۳۴۱۴۰۸:۲۸:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
این بنده خدا برش حرجی نیست چرا اینطوری باهاش رفار کردی ما از اهل علم توقع فروتنی داشتیم نه غرور
حافظ۱۲۳۴۱۵۰۸:۲۸:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
جای تاسف فراوان است ... این عالم بی عمل ایکاش به جای بزرگ کردن شکم خود ذره ای هم مغز خود را به کار می گرفت بنظر میرسد انهایی که سالها عمر خود را پای منبر ایشان ظاهرا تلمذ کرده اند بازنده هستند ....
شهاب۱۲۳۴۳۵۰۸:۵۳:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
دلم سوخت کاشکی به همراه خواندن قرآن کمی عمل به قرآن را تمرین میکردیم، حاج اقا خراب کردی خراب... از کجا میدونی این آقای دوربینی از, تو در درگاه خدا مقرب تر نباشد.... متاسفم که باورهای فکری ام را با تو عالم بی عمل ساختم
ناشناس۱۲۳۴۴۴۰۹:۰۱:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کسی که سال ها برنامه ای اجرا می کنه و با شدیدترین لحن و از جایگاهی بالاتر دیگران رو مورد خطاب قرار می ده، نمی تونه چنین رفتاری داشته باشه! اگه می پذیرید که ایشان هم انسان هستن، در برخورد با دیگران و نحوه نگاهشون به مسائل و دیگران هم باید انسانی عمل کنند، و اگه فکر می کنید که به چیزی دست یافتید که دیگران از اون بی بهره هستند، پس به اندازه مدعاتون رفتار کنید! این رو نه فقط به آقای قرائتی، که به خیل عظیم مردمان مذهبی، قانون نویسان، مراجع، سیاست گزاران و ... می گم!
مصطفي بروجن۱۲۳۴۴۵۰۹:۰۱:۵۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
ديشب فيلم را ديدم و واقعا خيلي ناراحت شدم اصلا انتظار همچين برخوردي از آقاي قرائتي را نداشتم
محمد۱۲۳۴۶۲۰۹:۲۵:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
با تمام ارادتی که به حاج آقا قرائتی دارم از این کارش بسیار ناراحت شدم پس این همه اخلاق و آموزه های قرآنی که طی 30سال اخیر توسط این بزرگوار تدریس شده
حسنا۱۲۳۴۷۱۰۹:۳۷:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
نمیدونم ولی احساس کردم آقای دوربینی اینقدرناراحت شد که نزدیک بودبزنه زیرگریه .
جواد حافظی۱۲۳۴۷۵۰۹:۴۸:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کار آقای قرائتی اصلا و به هیچ وجه پسندیده نبود،از شخصیتی که سالها درس هایی از قرآن به مردم میدهند این برخورد انتظار نمیرفت،خیلی خیلی ناراحت شدم و خیلی دلم به حال آقای نمازی سوخت.
جواد۱۲۳۴۸۶۱۰:۰۱:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
تمام باورهام تغییر کرد نسبت به آقای قرائتی
ناشناس۱۲۳۵۱۷۱۰:۳۹:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
باسمه تعالی آقای قرائتی را با نام برنامه درسهایی از قرآن می شناسند. خداوند در قرآن کریم در سوره توبه ( اگر اشتباه نکرده باشم) خطاب به پیامبر فرموده اند: ای پیامبر اگر 60 بار هم از من درخواست کنی شخص مسخره کننده را نمی بخشم. دو صد گفته چون نیم کردار نیست. در روز قیامت بیشترین حسرت برای کسانی است که دیگران را به کارهای خوب تشویق می کرد ولی خودش از انجام کار خوب پرهیز می کرد.
احمد۱۲۳۷۸۲۱۴:۲۰:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
چنین ایه ای با مضمونی که نوشته اید در هیچ کجای قران وجود ندارد.اگر تسلط به آیات و روایات ندارید مجبور نیستید از انها نقل قول بیاورید.خوب است کمی زحمت کشیده لای قران را باز کرده ایه را با ترجمه اش بخوانید تا خدای نکرده برداشت خلافی را به خدا و پیامبر نسبت ندهید.
داش علی۱۲۳۵۲۹۱۰:۵۴:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
بنده خدا که اصلا چیزی نمی گفت و کاری نمیکرد ، چطور بین این همه جمعیت چشم شما به ایشون میخوره و حواست پرت میشه؟
حمید۱۲۳۵۸۴۱۱:۴۳:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خدا ما را عاقبت به خیر گردان آمین
ناشناس۱۲۳۶۵۰۱۲:۴۰:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
چرا کارمون شده قضاوت. در ضمن ایشون تو برنامه ای اومده دوربین بازی که حواس گوینده رو پرت میکنه تازه قشنگ واضحه آقای قراعتی گفت دوربین رو نگه دارید و شاید اگر چند سال قبل کسی اینجوری این آقای دوربینی‌ رو ضایع کرده بود میرفت به زندکیش میچسبید زنش طلاق نمیگرفت ..گاهی هم اونوری ببینید
ناشناس۱۲۴۴۱۴۰۹:۰۱:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۲۶
چقدر راحت کار بد یه نفرو توجیه میکنیم
امان۱۲۵۱۷۷۰۲:۴۴:۳۵ ۱۳۹۶/۷/۲۷
باسلام شمابه جا انکه متعصبانه نگاه کنید منصفانه نگاه کنید اگر شما جلوی چندین میلیون بیننده تحقیر شده بودید باز هم چنین نطقی داشتی ،گذشته از این... به هر حال آقای دوربین باز به کار خود ادامه میدهد اما ذهنیت ها عوض شد
مریم۱۲۵۳۷۹۱۲:۱۸:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲۷
هرکسی تو زندگیش یه ارزویی داره وبرای رسیدن بهش تلاش میکنه اگه یکی دوست داره بره جلو دوربین چه اشکالی داره که انجامش بده ما که جای اون نیستیم اقای قرائتی وقتی میبینه یه انسان ارزوی به این سادگی داره میتونست یه سوال ساده بپرسه واز اون بخواد که جواب بده تا دوربین ظبط کنه اون فرد هم خوشحال میشد یه انسان هم به ارزوش میرسید ..تازه ایجاد مزاحمتی که نکرده بود دل شکستن هنر نمی باشد دوست عزیز
ناشناس۱۲۳۶۷۸۱۲:۵۹:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
نمیدونم چی بگم والا
ناشناس۱۲۳۷۱۹۱۳:۲۹:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
واقعا ابروش بردی اقای معلم اخلاق.خودت همیشه تو دوربینی اقا ی قرایتی .حداقل حرمت اون امامزاده را نگه میدلشتی
ناشناس۱۲۳۷۸۴۱۴:۲۱:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کاری با دین و دیانت و رفتار اقای قرائتی ندارم موندم به حال بنده خدا که کل زحمت ها و عشقی که تو این سالها داشته و کشیده بود و اون زندگی میکرد رو یک اعصبانیت یه معلم اخلاق به باد داد جانم فدایی 14 معصوم دنیام برم چقدر مظلوم بودین
fatemeh۱۲۳۷۹۲۱۴:۳۱:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
گناه داشت. خیلی ناراحت شدم هرکسی اشتباه میکنه تو زندگی آقای قرائتی هم از این قاعده مستثنی نیست ایشون که امام معصوم نیست که این یه اشتباهی بود که جلو دوربین مشخص شد ومطمئنا اشتباهشو میپذیره و دل ایشونو به دست میاره امیدوارم هیچوقت تو زندگی نه دلی بشکونید نه دلتون بشکنه
ناشناس۱۲۳۸۲۰۱۴:۵۶:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
واقعا دون از شان شما بود این رفتار
علی رضایی۱۲۳۸۲۱۱۴:۵۸:۱۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خدایا همه ما رو عاقبت بخیر کن ،
س. حناء۱۲۳۸۴۰۱۵:۱۰:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
به نظرم شهامت عذرخواهی اقای قرائتی ستودنی است، اما اقای دوربینی هم به نظرم کلا باید متنبه میشد ی جوری ولی نه در جمع. عشق دوربین دیگه چیه آخه؟!
ناشناس۱۲۳۹۳۲۱۶:۲۵:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
به نظر من زود قضاوت نكنيد، آقاى قرائتى چندين بار خيلى جدى خودش رو در برنامه نقد كرده و انسان مغرورى نيستند، فقط ايشون كمى قاطع و رك هستند، ولى طرفدارى از حسين نمازى و تحسين چند خبرنگار از او مثل دوستى خاله خرسه است، اين اقا بين دوربين و همسرش، دوربين رو انتخاب كرده، اگه مشكل روانى داره بايد كمكش كنند و اگه از لحاظ عقلى سالمه بايد با او برخورد بشه تا واسه بقيه الگو نشه، چون خبر رسيده رقيب هم پيدا كرده، بياييد واقع بين باشيم ...
سینا۱۲۳۹۹۰۱۷:۱۹:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
رفتار جناب قرائتی در شان ایشان نبود. برای من حضور امثال جناب دوربینی مسئله مهمی نیست. البته اینکه ایشان مزاحم مردم هم شده است را باید در نظر داشت. هر جایی مثل مراسم تشییع جنازه ها یا جلسات سخنرانی وقت و مکان این چیزها نیست.
سهراب۱۲۴۰۶۲۱۸:۳۶:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
دیگه دوستتون ندارم به خدا
داوود۱۲۴۱۵۶۲۰:۴۰:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
سلام به همه عزیزانی که در این مورد نظر دادید.اینو قبول دارم که آقای قرائتی اشتباه کرده،ولی توی این کار ایشون و عکس العمل شما یه نکته هست که خوبه با تأمل و توجه بهش بنگریم و اون نکته اینه که واقعا اگه ما بجای ایشون بودیم چه برخردی با طرف مقابلمون میکردیم.این مطلب رومیگم چون من خودم بارها و بارها برخورد افرادی رو دیدم که خیلی قشنگ حرف میزنن ولی در موقع عمل خودشون شخصیت دیگه ای میشن...بدیه ما آدما اینه که معایب رو در دیگران بهتر میبینیم تا در وجود خودمون...
حزب کارگر۱۲۴۱۷۱۲۰:۵۸:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کسی که خودش همیشه درس اخلاق میداد نباید همچین کاری ازش سر بزنه !! عذر خواهی هم عین نوش داروی بعد مرگ سهرابه !!
ناشناس۱۲۴۱۹۶۲۱:۳۵:۵۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خیلی متاسفم چه کاری کرد.
ناشناس۱۲۴۲۱۰۲۱:۴۹:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خیلی ناراحت شدیم
ایوب۱۲۴۲۸۲۲۳:۲۸:۲۲ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای قرائتی کجای دین ما گفته یه پیرمرد رو تویه جمع ضایع کن آقای قرائتی رویه چه حسابی که شما به خودت اجازه میدی و تاکید میکنی که کجا بشونن بنده خدا رو آقای قرائتی شما آموزگار مردم در مسائل اخلاقی هستی وقتی الگو شمایی،دیگه چه انتظاری میشه داشت از ماهایی که تازه میخوایم یاد بگیریم .. استاد چه خوبه به حرفایی که میزنیم هم فکر کنیم.هم عمل
فاطمه۱۲۴۳۳۶۰۳:۳۶:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۲۶
سلام خدمت دوستان عزیزم بنظرمن چون این اقا بنده خدادلش میخاسته مطرح باشه ازطریق دوربین دیده بشه حتمامصلحتی بوده که این عمل ناخاسته ازاقای قرایتی سربزنه تااقای نمازی به ارزوش برسه زیادسخت نگیرید دوستان گلم
قاسمی۱۲۴۳۷۷۰۸:۱۹:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۶
خوبش کرد،یکی باید متوجهش کنه ،هرچند که متوجه نمی شه ، حوصله همه رو سر برده مرد گنده
ناشناس۱۲۴۴۰۸۰۸:۵۸:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۶
جناب آقای قرایتی شما بایستی سعه صدر داشته باشید. شما معلم اخلاقید؟!!از قرآن میگید تحمل ی فرد که اومده تو جلستون رو ندارید عجبا!!جلوی چشم مردم این چه برخوردی بود که انجام دادید؟!!! با این کارهاتون مخاطباتونو از دست میدید و دادید.از شما بعید بود این برخورد آبروی این بنده خدا رو بردید .....
Reza۱۲۴۴۱۷۰۹:۰۲:۳۸ ۱۳۹۶/۷/۲۶
به قول معلم بزرگ اخلاق، حاج آقای کافی: تا توانی دلی به دست آور، دل شکستن هنر نمی باشد.
فاطمه۱۲۴۶۸۰۱۴:۲۵:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۲۶
فقط آقای قرآئتی کارشون دور از اخلاق نبود جمعیت حاضر در اونجا که با خندیدن کار ایشون رو موجه جلوه دادن هم خطاشون کمتر از آقای قرآئتی نیست .. واقعا متاسفم اگر کار آقای قرآئتی اشتباهه شما چرا به ایشون اعتراض نکردید
ناشناسی۱۲۴۷۹۱۱۵:۴۳:۱۷ ۱۳۹۶/۷/۲۶
سلام. بابا اینقده آقای قرائتی رو به باد انتقاد نگیرین. اونم آدمه به قول خودش معصوم نیست که ممکنه یه خطایی ازش سر بزنه. قبول دارم از ایشون چنین برخوردی انتظار نمی رفت ولی دیگه شده. ما نباید خدمات 40 ساله ایشون را پای این اشتباه بسوزونیم.
Fatemeh۱۲۵۰۵۴۲۲:۰۵:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۶
نظرات عده ای رو که خوندم واقعا متاسف شدم! اول اینکه اصلا شما جای آقای قرائتی نبودین که شاید شما بدتر از این واکنش رو با اون آقا داشتین! این واکنش ایشون نه تنها چیزی از شأن شون کم نکرد بلکه با معذرت خواهی ، عزیزتر هم شدن! شمایی که با واکنش ایشون به حرکات اون آقا ، خیلی ناراحت شدی و میگی در شأن ایشون نبوده و ... ، سخنرانی روحانی و آب و صابون رو شنیدی؟ توهین های رییس جمهوری چی؟ تا حالا شده همین هایی که به آقای قرائتی خرده گرفتن به رییس جمهور چیزی بگن؟ حتی رییس جمهور بابت ... هم عذرخواهی نکرد با اینکه رییس جمهور یک کشور خارجی به علت پارتی بازی که کرده بود نه تنها عذرخواهی بلکه استعفا هم داد! حالا اینکه ..، بماند... واقعا متاسفم واسه افرادی که به آقای قرائتی توهین کردن!
ریحانه۱۲۵۰۸۲۲۲:۴۶:۵۷ ۱۳۹۶/۷/۲۶
ایشان که معلم اخلاق و قرآن و خانواده هست ؛ چرا باید یک انسان شریف را در بین جمع بیرون کنه. متاسفم
رهگذر۱۲۵۳۶۹۱۲:۰۹:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۲۷
.. از آقای قرائتی و همه طرفداران ایشان که فقط همین شخص را میبینند و نه رفتار زشت ایشان رو، تقاضا میکنم با دقت به فیلم نگاه کنند و فکر کنند به خنده حضار و خجالت اون بنده خدا ..
ع۱۲۵۵۴۲۱۵:۳۷:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۷
با سلام.اولش یه توضیح بدم در مورد آقای#دوربینی :ایشون طبق گفته‌ی خودشون از سال ۵۴ داره این کار رو انجام میده و تا الآن هم خسته نشده و واقعاً شورِش رو درآورده-آقای دوربینی اونقدر فیلمبردارها رو اذیت میکنه که بعضی وقتا تو نماز جمعه و مجالس ختم راش نمیدن(مثلا میره نماز جمعه و رو به مردم میشینه)_صدا و سیما یه بار توسط آقای نجف‌زاده ازش مصاحبه گرفت به شرط اینکه دیگه این کار رو ترک کنه، ولی ایشون بدترش کرد_توی شبکه‌های اون‌ور آبی بعضاً عکسشو میارن نشون میدن که نیگا کنین همه‌‌ی جلسات در ایران از یه سری آدما دعوت میکنن(شاید کارش زیاد مهم نباشه ولی داره آبروی نظام رو میبره)_بعضی از شماهام که احتمالاً از یه جای دیگه ضربه خوردین،چرا به بهانه‌ی آقای دوربینی،اینچنین وقیحانه علیه استاد قرائتی سخن میگین؟راستی چرا راجع به مسئولینی که این همه دروغ میگن و به شعور مردم توهین میکنن ،نه تنها حرف نمیزنین،بلکه یه جیک هم از دهنتون در نمیاد؟
ناشناس۱۲۵۸۰۷۰۲:۵۳:۲۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
خیلی ناراحت شدیم ....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین