اظهارات سخیف ترامپ در سازمان ملل علیه ایران/ آمریکا آماده است، می‌خواهد و می‌تواند رژیم کره‌شمالی را نابود کند

گروه سیاسی الف،   3960628266 ۵۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

«دونالد ترامپ» روز سه‌شنبه برای اولین بار به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد.

اظهارات سخیف ترامپ در سازمان ملل علیه ایران/ آمریکا آماده است، می‌خواهد و می‌تواند رژیم کره‌شمالی را نابود کند

ترامپ در آغاز سخنرانی خود به دستاوردهای اقتصادی دولتش اشاره کرد. وی گفت ارتش آمریکا به زودی عظیم‌تر از آنچه تا کنون بوده خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه «ما در زمانی آکنده از نویدها و مخاطرات گردهم آمده‌ایم» گفت: «ما می‌توانیم جهان را به سکوهایی جدید ارتقا دهیم یا اجازه دهیم که آنها در دره ناامیدی سقوط کنند.»

وی در ادامه تصریح کرد: «رژیم‌های سرکش و خودکامه که نمایندگان آن‌ها در این مجمع حضور دارند، تلاش می‌کنند ارزش‌های ما را با خطرناک‌ترین تسلیحات، به چالش بکشند.»

ترامپ گفت: «در آمریکا ما به دنبال تحمیل روش زندگی خودمان به هیچ کس نیستیم، بلکه می‌خواهیم کاری کنیم که [آن روش} برای همگان به عنوان یک الگو بدرخشد.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که او همانند آنچه بایستی برای سران سایر کشورها روال باشد، به دنبال آن است که کشور خودش را در اولویت قرار دهد.

ترامپ تصریح کرد تا زمانی که در کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا حضور دارد به دنبال پیشبرد منافع کشور خودش خواهد بود.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که کشورهای دارای حاکمیت مستقل می‌توانند در کنار یکدیگر همزیستی داشته باشند و سرنوشت خودشان را کنترل کنند.

ترامپ گفت: «ما بیش از این نمی‌توانیم اجازه دهیم از ما بهره‌کشی شود یا وارد توافق‌هایی شویم که آمریکا حاصلی از آنها به دست نمی‌آورد.»

وی سپس به مسائل کره شمالی اشاره کرد و با توصیف این کشور به عنوان «رژیمی واپس‌گرا» که احترامی برای حقوق ملت‌های دیگر قائل نیست، گفت که برنامه موشکی و هسته‌ای این کشور تمام دنیا را تهدید می‌کند.

هیچ کس به ملت خودش جز رژیم منحوس کره شمالی به ملت خود بی احترامی نکرده است.

دیدیم چگونه این رژیم با شهروندانش برخورد می کند. رفتار این رژیم را با برادر رهبر کره شمالی دیدیم. این رژیم دختر 13 ساله را ربود و برای معلم زبان به پیونگ یانگ برد.

سیاست های این کشور با آزمایش موشک بالستیک دنیا را به چالش جدید روبرو کرده است.

بعضی کشورها با این رژیم ها معامله می کنند و سلاح می فروشند.

مرد موشکی کره شمالی در یک عملیات انتحاری وارد شده است. وقتش رسیده تا کره شمالی بفهمد که هسته ای شدنش تنها آینده پیش روی این کشور نیست

وی سپس با تکرار ادعاها از ایران به عنوان «دیکتاتوی پنهان‌شده در پشت ماسک دموکراسی» یاد کرد. 

ترامپ گفت: «وقت آن فرا رسیده که ملل دنیا با یک رژیم خطرناک دیگر هم مقابله کنند؛ رژیم دیگری که آشکارا از کشتار جمعی سخن می‌گوید، وعده مرگ آمریکا و نابودی اسرائیل می‌دهد. حکومت ایران، یک دیکتاتوری فاسد را پشت نقابی از دموکراسی دروغین پنهان کرده است.»

وی اضافه کرد: «حکومت ایران، یک کشور ثروتمند و صاحب یک تاریخ و فرهنگ غنی را به یک کشور سرکش و ضعیف از لحاظ اقتصادی تبدیل کرده که صادرات اصلی‌اش خشونت، خونریزی و هرج و مرج است.»

ترامپ گفت: «رنج‌دیده‌ترین قربانیان سران ایران، در واقع مردم خود این کشور هستند. حکومت ایران به جای استفاده از منابعش برای ارتقا زندگی مردم، سودهای ناشی از فروش نفت را صرف تأمین مالی حزب‌الله و سایر تروریست‌هایی می‌کند که مسلمانان بی‌گناه را می‌کشند و به همسایگان صلح‌جوی عرب و اسرائیلی‌شان حمله می‌کنند.»

وقتش رسیده کشورها با کشور دیگری مقابله کنند؛ ایران. تنها صادرات این کشور خشونت است. پولها را روانه حماس و حزب الله می کند تا حمله به کشورهای عرب کند.

ما نمی توانیم اجازه دهیم ایران به این رویه خود ادامه دهد.

توافق هسته ای با ایران بدترین توافق یک طرفه بود که ایران امضا کرده است. توافق هسته ای مایع شرمندگی آمریکا است و فصل آخر نیست.

دولت ایران باید به حمایتش از تروریسم را متوقف کند و به حقوق مردمش احترام گذارد. مردم ایران به دنبال تغییر هستند.

ما به قراردادی که به عنوان پوششی برای ساخت بمب اتمی استفاده شود پایبند نخواهیم بود

 

وی اضافه کرد: «این ثروت که در حقیقت متعلق به مردم ایران است، همچنین برای حمایت از بشار اسد، شعله‌ور کردن آتش جنگ داخلی یمن و تضعیف صلح در سراسر خاورمیانه صرف می‌شود.»

ترامپ گفت: «نمی‌توانیم اجازه بدهیم این حکومت قاتل در حین ساخت موشک‌های خطرناک، به این فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ادامه دهد.»

وی سپس به موضوع توافق هسته‌‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) پرداخت و گفت: «و اگر توافقی در انتها پوششی برای ساخت یک برنامه هسته‌ای [برای ایران] فراهم آورد، ما نمی‌توانیم به آن پایبند بمانیم.»

ترامپ گفت: «توافق هسته‌تای ایران یکی از بدترین و یک‌سویه‌ترین توافقاتی است که ایالات متحده تا کنون وارد آن شده است. به کلام صادقانه، این توافق مایه شرمساری برای ایالات متحده است.»

وی اضافه کرد: «وقت آن است که تمام جهان همراه شده و از ایران بخواهند به تعقیب مسیر مرگ و نابودی پایان دهد.»

ترامپ گفت: «وقت آن است که این حکومت، تمامی آمریکایی‌ها و شهروندان سایر کشورهایی که ناعادلانه بازداشت شده‌اند را آزاد کند. و فراتر از همه اینکه حکومت ایران بایستی حمایت از تروریست‌ها را متوقف کرده و خدمت‌رسانی به مردم کشور خودش و احترام به حق حاکمیت همسایگانش را آغاز کند.» 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۵۵۲۷۱۹:۲۳:۱۵ ۱۳۹۶/۶/۲۸
پدرسوخته تو اگر دلت واسه مردم ایران می سوخت،‌اون قانون مزخرف ویزا رو برقرار نمی کردی که مردمی که واسشون دل می سوزونی گرفتار بشن طرفدار نفروختن هواپیما نبودی لعنت به تو ترامپ
مهدي۱۰۵۵۴۴۱۹:۴۴:۰۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
كسي با نظرت موافق نيست
محمد۱۰۵۵۷۷۲۰:۰۴:۵۵ ۱۳۹۶/۶/۲۸
من موافقم.. ولی با حرفای ترامپ کاملا مخالفم. اینکه ترامپ سعی داره برای منافع خودش مردم و حکومت ایران رو مقابل هم قرار بده به هیچ وجه پذیرفته نیست. حتی اگه اونها درست باشن، دلیلی نداره دلسوزی ایشون برای خودمون رو باور کنیم.
ناشناس۱۰۶۱۷۸۱۵:۴۶:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۹
ترجمه صدا وسیما هم زمان با سخنان ترامپ خیلی جالب بود ! یاد زمان پخش ترجمه مستقیم سخنان مرسی افتادم ! بی خود نیست کسی به اخبار صدا و سیما اطمینان ندارد !
ممدخان۱۰۶۴۳۸۰۱:۱۰:۱۴ ۱۳۹۶/۶/۳۰
سخنان ترامپ بیش از اینکه اقتدار امریکا را به رخ بکشاند موجبات حماقت و استهئزا دولتمردان آن کشور را فراهم کرد
آینده نگر۱۰۵۵۵۰۱۹:۵۱:۳۱ ۱۳۹۶/۶/۲۸
شمارش معکوس برای کره شمالی
ناشناس۱۰۶۲۷۲۱۸:۱۱:۲۹ ۱۳۹۶/۶/۲۹
کره شمالی الگوی بدی است و بدتر از آن نوکری کدخدای داعش پرور است.
ناشناس۱۰۵۵۵۴۱۹:۵۳:۲۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اباما کجایی ؟
حمید رضا مکوندی۱۰۵۵۸۲۲۰:۱۲:۲۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اوباما ؛ عقب افتاده ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا
ناشناس۱۰۶۱۰۶۱۴:۳۳:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۹
و احتمالا از نظر شما ترامپ و بوش هم پیشرو ترین ها هستند!!!!
یوسف۱۰۷۳۰۷۰۸:۰۵:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۱
ترامپ بهترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست چون چهره اصلی آمریکا رو به دنیا نشون میده
ناشناس۱۰۶۴۱۵۲۳:۳۶:۴۲ ۱۳۹۶/۶/۲۹
حتماً رفته کتاب بنویسه :)
ناشناس۱۰۵۵۵۵۱۹:۵۴:۰۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
دنیا بر روی $ میچرخد
نا امید۱۰۵۵۵۶۱۹:۵۴:۴۴ ۱۳۹۶/۶/۲۸
روحانی هم صحبت کرد !!!!!!!!! :-(
ذره بین۱۰۵۵۸۱۲۰:۱۱:۲۲ ۱۳۹۶/۶/۲۸
بنده به سخنرانی روحانی نمره - 3 - از 20 میدهم سازمان ملل که تلویزیون نیست داخل کشور نیست توش از عملکرد خوب !!!!! اقتصادیت تعریف کنی !!!!
فرانک۱۰۵۵۸۷۲۰:۱۵:۲۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
نمیشه روحانی درخواست صحبت کردن دوباره بکنه ؟
ناشناس۱۰۵۵۵۷۱۹:۵۵:۱۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اللهم عاقبه امورنا خیرا
ناشناس۱۰۵۵۵۸۱۹:۵۵:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
قدرت به قدری شیرین هست که تشنگان آن حاضرند به خاطر منافع خود هر کس(حتی ناموس خود) را در این راه قربانی کنند.به قدری این مرد نابخرد عاشق قدرت هست که تمام واقعیت (کشتار مردم سوریه، حمایت از داعش، القاعده ، طالبان و هزاران جنایت کثیف دیگر ) را وارونه جلوه دهد تنها به خاطر منافع شخصی خود و این مایه تأسف فراوان است.
ناشناس۱۰۵۵۶۰۱۹:۵۶:۳۴ ۱۳۹۶/۶/۲۸
روحانیکجاییدقیقاکجایی ؟
ناشناس۱۰۵۵۶۱۱۹:۵۶:۵۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
قابل توجه روحانی
ناشناس۱۰۵۵۸۹۲۰:۱۶:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۸
کدخدات قات زده برادر
ناشناس۱۰۵۶۷۵۲۲:۵۷:۱۴ ۱۳۹۶/۶/۲۸
مشکل اساسی همین است که دولتمردان ما این شجاعت را ندارند که بگویند آمریکا با نقض برجام عملاً از آن خارج شده است. طبیعی است که در مقابل این موضع منفعلانه، آمریکایی‌ها جسارت بیشتری می‌کنند.
ناشناس۱۰۶۹۰۱۲۲:۵۶:۵۹ ۱۳۹۶/۶/۳۰
کاملا درسسسسسسسسسسته
ناشناس۱۰۵۶۷۷۲۲:۵۸:۰۲ ۱۳۹۶/۶/۲۸
دولتمردان کره شمالی برخلاف دولتمردان ما راه عدم سازش با آمریکا را در موضوع هسته‌ای در پیش گرفته‌اند و اکنون زور آمریکا به این کشور نمی‌رسد و تمام اقدام آمریکایی‌ها علیه کره شمالی به صدور یک بیانیه خلاصه شده است.
ناشناس۱۰۵۶۸۰۲۲:۵۹:۰۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
آمریکا حتی هواپیماهای کاغذی برجام را آتش زد. چرا دولتمردان ما نمی‌خواهند بپذیرند که برجام آنان خسارت محض است. تاکنون سود برجام برای غربی‌ها و خسارت آن برای مردم ایران بوده است.
جسمانی ولنجک نشین۱۰۵۵۶۳۱۹:۵۷:۳۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
سیب و گلابی های برجام داره میرسه !
ناشناس۱۰۵۵۶۵۱۹:۵۸:۰۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
هر روز یک گشایش با برجام
majid r۱۰۵۶۲۱۲۰:۵۸:۰۰ ۱۳۹۶/۶/۲۸
عصبانیت ترامپ نشان می دهد که برجام بهترین توافق تاریخ ایران بوده است.
ایرانی۱۰۵۸۰۵۰۷:۰۳:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۹
نه عزیز نشون میده اونا تمام استفاده خود رو از برجام کردن و دیگه نیازی بهش ندارن با کلاه گشادی که پنج ساله با این توافق سر ما گذاشتن.حالا در پی ایجاد اجماع برای زدن زیر میز هستن.فقط قبلش به استاد ظریف بگید خودکارشون رو بردارن برای مذاکرات بعدی لازمه آخه تنها اسلحه ایشون همون بود
ناشناس۱۰۵۷۴۷۰۰:۳۷:۱۲ ۱۳۹۶/۶/۲۹
دوستان تحریمها کاغذ پاره و فاقد ارزشه اهمیت ندهید و در برابر دشمن واداده نباشید
Ali۱۰۵۵۶۶۱۹:۵۹:۰۲ ۱۳۹۶/۶/۲۸
سیاست نخ نما شده ما فقط بفکر مردم ایران هستیم و ما با حکومت مشکل داریم و نه با مردم و از این قبیل شو ها. مردم دیدند چطور با کودتا دموکراسی را در ایران نابود کردید و پهلوی را باز گرداندید. مردم دیدند چطور عراق را تا دندان در جنگ مسلح کردید و هرجا هم که کم آوردند خودتان عملا وارد جنگ با ما شدید. مردم هنوز یادشون نرفته هواپیمای مسافربری که در خلیج فارس انداختید. مردم هنوز فراموش نکردند با ما دست دادید و قرارداد امضا کردید و از پشت جرزنی کردید و دوباره تحریم و دوباره مذاکره مذاکره راه انداختید. البته یک حرفت راست بود و اون اینکه ایران ثروت منده و شما بشدت برای ایران و مردمش کیسه دوختید.
محمد۱۰۵۵۷۰۱۹:۵۹:۵۵ ۱۳۹۶/۶/۲۸
کسی که دشمنی آمریکا با ایران رو فقط تو مقیاس نفروختن هواپیما و ویزا ندادن میبینه فقط میشه به حالش تاسف خورد!
محمد حسنی۱۰۵۵۷۴۲۰:۰۳:۱۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
روحانی تحویل بگیر
ناشناس۱۰۵۶۱۲۲۰:۴۳:۳۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
قابل توجه حسن و اسحاق و صفدر و فریدون و .....
jناشناس۱۰۵۹۹۵۱۱:۲۷:۵۳ ۱۳۹۶/۶/۲۹
قابل توجه مخالفین برجام
ناشناس۱۰۵۵۷۶۲۰:۰۳:۵۴ ۱۳۹۶/۶/۲۸
حالا فکر میکنی روحانی در پاسخ چی میگه؟ میگه برجام باعث صلح و ثبات شد و ...... دریغ از واکنش دندان شکن
رامین۱۰۵۵۷۹۲۰:۰۵:۵۰ ۱۳۹۶/۶/۲۸
سخت و جدی
على۱۰۵۵۹۵۲۰:۲۰:۲۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اين مردك ليچار گو سازمان ملل را به لجن كشيده و رسما تمام دنيا را تهديد ميكند.
ناشناس۱۰۵۵۹۹۲۰:۳۰:۲۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
این حرفها حرفهای ترامپ نیست حرفهای کلینتون بوش اوباما و هیات حاکمه امریکاست که همواره علیه ایران زده شده . مهم پاسخ دندان شکن ایران و رییس جمهور به این حرفهای بی ادبانه است
majid r۱۰۵۶۲۵۲۱:۰۰:۴۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
ترامپ از برجام عصبانیست دلواپسان نتیجه می گیرند که برجام.......!!!!!؟؟؟!!!!!
حمید۱۰۵۶۳۰۲۱:۱۵:۵۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اوناییکه دنبال آمریکا بودن تحویل بگیرن
ناشناس۱۰۵۶۴۱۲۱:۳۴:۴۲ ۱۳۹۶/۶/۲۸
مرتیکه هذیان گو به سیم آخر زده کی باید نقاب استکبار را بیرون بزند؟
ناشناس۱۰۵۷۹۹۰۶:۴۲:۵۰ ۱۳۹۶/۶/۲۹
خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند باید رییس جمهور یک جواب محکم و در خور شان ملت ایران در سازمان ملل از خود بگوید.
شیرازی۱۰۵۸۰۱۰۶:۵۳:۵۲ ۱۳۹۶/۶/۲۹
روحانی سیاست خارجی را با سیاست داخلی ظاهرا اشتباه گرفته و فکر میکنه میتونه کار خودش رو بکنه
محسن۱۰۵۸۰۳۰۶:۵۸:۰۵ ۱۳۹۶/۶/۲۹
برجام حرکتی هنرمندانه از تیم دیپلماسی کشور بود که علیرغم گذشت چند سال از آن ، دست و پای آمریکا را بسته است ؛ علت عصبانیت آمریکا و اسرائیل هم همین است
ناشناس۱۰۶۱۴۲۱۵:۰۹:۱۷ ۱۳۹۶/۶/۲۹
واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میشه بگی کدوم دست و کدوم پای امریکا رو دقیقا بسته؟؟ فعلا که تاسیسات هسته ای ایران رو بسته اونم به مدت ربع قرن. چنان بستنی که با وجود تهدیدها و تحریم های جدید امریکا اقای پرزیدنت روحانی جرات اعتراض به لجن پرانی امریکا رو هم نداره.
ناشناس۱۰۶۸۳۰۱۹:۵۲:۰۸ ۱۳۹۶/۶/۳۰
نخیر عزیز برجام دست و بای ما رو بسته نه امریکا اونها که هر روز یه تحریم جدید تصویب میکنن ما چیکار کردیم هیچی
بچه های دشتلو تیم ستاره سرخ۱۰۷۲۴۴۲۳:۴۸:۳۵ ۱۳۹۶/۶/۳۱
ترامپ غلط های اضافی می کند او روانیست
ناشناس۱۰۶۲۷۰۱۸:۱۰:۱۲ ۱۳۹۶/۶/۲۹
آخر دنیا- آخر تمدن- آخر ادب مرگ بر آمریکا حامی درجه یک داعش و گسترش دهنده خشونت
ناشناس۱۰۶۲۹۷۱۸:۵۶:۲۳ ۱۳۹۶/۶/۲۹
صدا و سیمای ملی و ترجمه دروغ !!
ناشناس۱۰۶۵۴۳۱۰:۳۶:۳۶ ۱۳۹۶/۶/۳۰
ترجمه دروغ نبود مجری ایرانی اراجیف ترامپ رو که علیه کشورش بود رو ترجمه نکرد و اجازه داد این اراجیف از زبان نحس ترامپ پخش بشه و کارش قشنگ بود اگه شما مسئول ترجمه نظرات ترامپ درباره عزیزترین اعضای خانواده ات باشی و طرف توهین کنه به اون فرد شما ترجمه می کنی؟؟!!!!!!!!!!!!!
اریا۱۰۶۳۷۸۲۱:۵۲:۳۳ ۱۳۹۶/۶/۲۹
خوشم میاد ترامپ هر روز داره خودش و کشورش را به لجن میکشه... خاک تو سرت کنن با این سیاست هات... .
سوده۱۰۶۷۶۴۱۶:۳۲:۳۰ ۱۳۹۶/۶/۳۰
آقای عالیجناب ترامپ !!!ملت ایران همچون دوره ها قبل با همان خروش با همان صلابت فریاد میزند از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ....
شیدا۱۰۶۸۹۹۲۲:۵۵:۲۶ ۱۳۹۶/۶/۳۰
لعنت بر ترامپ،یادمون نرفته توهشت سال جنگ چطور بمب وموشکهای دوربرد به صدام میدادید برای استفاده علیه مردم ایران،یادمون نرفته هواپیمای مسافربریمونو زدید و جایزه هم به مسببش دادید،لعنت بر همتون،جالبه،از کی ترامپ دلسوز عربها شده برای سرکیسه کردنشون
ناشناس۱۰۶۹۴۳۲۳:۵۹:۱۱ ۱۳۹۶/۶/۳۰
به مردم ایران بی احترامی نکرد؟کرد!
ابراهیم۱۰۷۰۹۹۱۴:۳۲:۲۰ ۱۳۹۶/۶/۳۱
ما با این حرفهای سگ زرد که برادر شغال است اهمیتی نمیدهیم .حالا بزرگتین جکر دنیا همین ترامپ شده که سازمان ملل رو با سیرک اشتباه گرفته .واقعا تو داری به مشکلات اقتصادی مردم ایران فکرمیکنی وقصه میخوری.خر خودتی.اگه تو ادمی به فکر اون کسایی باش که به وسیله داعش به بدترین وجه ممکن جون خودشونو از دست دادند.
شهروز۱۰۷۲۶۳۰۱:۱۹:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۱
از آدم مست و خانم باز فقط همین برمیاد ترامپ برو دنبال کاسبیت تو رو چی به سیاست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین