• تهدیدی علیه صهیونیست‌ها که کمتر آن را می‌شناسیم

    تهدیدی علیه صهیونیست‌ها که کمتر آن را می‌شناسیم

    گروه جهان الف،

    «اردن میزبان بزرگترین جامعه فلسطینی در خارج از اراضی اشغالی است. بر اساس آمارهای رسمی، چیزی در حدود ۶ میلیون پناهجوی فلسطینی در کشور اردن سکونت دارند. بر پایه آنچه کارشناسان و تحلیلگران مسائل امنیتی می گویند، رژیم اشغالگر قدس برای نظارت دقیق بر مرزهای مشترکش با اردن، به ۵ برابر بیشتر از نیروهایی که اکنون از مرزهای صهیونیست ها با جنوب لبنان حراست می کنند، نیرو نیاز دارد.»

  • چرا غرب از افزایش قدرت "محور مقاومت" نگران است؟

    چرا غرب از افزایش قدرت "محور مقاومت" نگران است؟

    گروه جهان الف،

    «عملکرد هماهنگ اعضای محور مقاومت در بحبوحه جنگ غزه در هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا، تا حد زیادی این پالس را به جهان غرب رسانده که گروه های مقاومت در منطقه، اتاق فرماندهی مشترک و هماهنگی را ایجاد کرده اند و به واسطه این هماهنگی خود می توانند ضربات سنگینی و کاری را بر اشغالگران صهیونیست و قدرت های مداخله گری نظیر دولت آمریکا و دیگر دولت های اروپایی وارد کنند.»

  •  واقعیت‌هایی که اسرائیل درباره خودش پنهان می کند

    العربی جدید گزارش می دهد: واقعیت‌هایی که اسرائیل درباره خودش پنهان می کند

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری "العربی جدید" در گزارشی می نویسد: «اوایل ماه جاری، رئیس بانک مرکزی اسرائیل در موضع‌گیری گفت که جنگ غزه یک شوک جدی به اقتصاد اسرائیل بوده و هزینه های آن نیز به مراتب بیشتر از آن چیزی که تصور می شد، بوده است.»

  • واکنش سفیر ایران به حملات اخیر آمریکا به مواضع جریان مقاومت در عراق  

    واکنش سفیر ایران به حملات اخیر آمریکا به مواضع جریان مقاومت در عراق  

    سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ، حملات اخیر آمریکا به مواضع جریان مقاومت در عراق را محکوم کرد.

  • رئیسی: جریان مقاومت در همین شرایط فعلی فلسطین نیز پیروز نهایی میدان است

    رئیسی: جریان مقاومت در همین شرایط فعلی فلسطین نیز پیروز نهایی میدان است

    رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آینده از آن فلسطینیان است و در همین شرایط فعلی نیز جریان مقاومت پیروز نهایی میدان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات، صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کرده‌اند.

  • پرده ای جدید از درماندگی عمیق صهیونیست ها!

    پرده ای جدید از درماندگی عمیق صهیونیست ها!

    گروه جهان الف،

    «به تازگی شماری از اینفلوئنسرهای فضای مجازی در منطقه و عرصه بین المللی، از دریافت ایمیل هایی از سوی رژیم اسرائیل و لابی های متحد آن خبر داده اند که در قالب آن ها، از این افراد خواسته شده تا از موقعیت خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنند و در ازای دریافت پول، اقدام به انتشار پُست و ویدئوهای حمایتی از رژیم صهیونیستی کنند.»

  • پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

    پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

    گروه جهان الف،

    «حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعدانی نوار غزه و به شهادت رساندن ده ها فلسطینی، سند محکمی بر این ادعا است که ضربتِ عملیات طوفان اقصی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی کاملا جدی بوده است. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار و قتل و عام مردم نوار غزه، سعی دارد هم عقده ها و خشم خود را تخلیه کند و هم پیام وحشت را به ملت و مقاومت فلسطین مخابره کند.»

  • کنعانی: جریان مقاومت چشمانش را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نخواهد بست

    کنعانی: جریان مقاومت چشمانش را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نخواهد بست

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شرایط دردناکی را در باریکه غزه شاهد هستیم. امروز زمین غزه آغشته به خون کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی است که توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

  • جریان مقاومت همه سناریوهای ممکن را برابر خود قرار داده است/ بیانیه اتحادیه عرب ناامیدکننده بود  

    امیرعبداللهیان در نشست مطبوعاتی مشترک با فیصل المقداد:جریان مقاومت همه سناریوهای ممکن را برابر خود قرار داده است/ بیانیه اتحادیه عرب ناامیدکننده بود  

    وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: جریان مقاومت تمام سناریوهای ممکن را در برابر خود قرار داده و از آمادگی و روحیه‌ی بالایی برخوردار است.

  •  ۱۰ ساعتی که اسرائیل را شوکه کرد

    ۱۰ ساعتی که اسرائیل را شوکه کرد

    گروه جهان الف،

    «عملیات "طوفان اقصی"، تا حد زیادی موقعیت منطقه ای اسرائیل را ویران کرد. اکنون آن دسته از دولت هایی که اقدام به عادی سازی روابط با اسرائیل کرده اند، بسیار احمق به نظر می رسند و هر ساعت که از جنگ اسرائیل و جریان مقاومت می گذرد، این مساله تشدید و تعمیق می شود. اکنون هرگونه تعامل دولت های منطقه با اسرائیل برای آن ها پرهزینه شده است.»

  • کنعانی: «طوفان الاقصی»، اعتماد به نفس بالای جریان مقاومت در اجرای عملیات‌های ترکیبی را نشان داد

    کنعانی: «طوفان الاقصی»، اعتماد به نفس بالای جریان مقاومت در اجرای عملیات‌های ترکیبی را نشان داد

    سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تبریک عملیات طوفان الاقصی به ملت فلسطین و تمام گروه‌ها و جریان‌های مقاومت تصریح کرد: عملیات امروز صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت و عملیات مسلحانه علیه اشغالگران در اراضی اشغالی ایجاد کرد.

  •  "طوفان اقصی" در خانه عنکبوت!

    "طوفان اقصی" در خانه عنکبوت!

    گروه جهان الف،

    «جریان مقاومت با یک عملیات ترکیبی گسترده و فراگیر علیه اشغالگران صهیونیست که در حوزه های سایبری، عملیات زمینی و عملیات موشکی صورت گرفت، جدای از اینکه هماهنگی قابل توجه نظامی-امنیتی خود را به رخ صهیونیست ها کشید، بار دیگر جلوه ای عینی از تقویت دستِ قدرت خود در برابر صهیونیست ها را نیز به نمایش گذاشت.»

  • تقصیر ایران است، ما هیچکاره ایم!

    تقصیر ایران است، ما هیچکاره ایم!

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «اسرائیل سال هاست که ملت فلسطین را تحقیر می کند و تئوری های توطئه را علیه ایران، اعراب، اسلام گرایان و غیره مطرح می سازد. اگر اسرائیل می خواهد دلیل تشدید تحرکات جریان مقاومت و ملت فلسطین علیه خود را بفهمد، کافی است نگاهی به اردوگاه های ویرانِ پناهجویان فلسطینی در جنین، بلاطه و نور شمس بیندازد. قطعا طرحِ تهدید تهران از سوی اسرائیل یک نکته انحرافی است.»

  • بن‌بست دستگاه‌های سیاسی-امنیتی اسرائیل در مواجهه با مقاومت فلسطین

    بن‌بست دستگاه‌های سیاسی-امنیتی اسرائیل در مواجهه با مقاومت فلسطین

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «توجه داشته باشیم که در سال جاری، چیزی در حدود ۳۵ نظامی و شهرک نشین اسرائیلی در جریان عملیات های جریان مقاومت فلسطین جان خود را از دست داده اند. مساله ای که عملا صهیونیست ها را با مرگبارترین دوران خود از زمان اوج گیری انتفاضه الاقصی در سال های ۲۰۰۵-۲۰۰۰ رو به رو کرده است.»

  • چرا اسرائیل نمی تواند مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؟

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد: چرا اسرائیل نمی تواند مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؟

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «برای ملت فلسطین قیام مسلحانه، در واقع نبردشان علیه بی عدالتی و ستم است اما برای افرادی نظیر "اسموتریچ" و "بن گویر"، خشونت ورزیِ بیشتر تنها راهبردی برای توسعه شهرک سازی های غیرقانونی، تشدید پاکسازی قومیتی و ایجاد جنگ داخلی است.»

  • معمای تازه حزب الله لبنان برای رژیم صهیونیستی

    معمای تازه حزب الله لبنان برای رژیم صهیونیستی

    گروه جهان الف،

    «اقدام اخیر حزب الله لبنان در برپایی دو چادر در مناطق مرزیِ مجاور با رژیم اشغالگر قدس، رژیم اسرائیل و به طور خاص دولت نتانیاهو را وارد معادله ای کرده که هرگونه واکنش به این رویداد، چیزی جز شکست و هزینه‌های سنگین را برای آن به دنبال نخواهد داشت.»

  • تحلیل نشریه آمریکایی از راهبرد جدید ایران در برابر رژیم صهیونیستی

    تحلیل نشریه آمریکایی از راهبرد جدید ایران در برابر رژیم صهیونیستی

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری نشنال اینترست در گزارشی می نویسد: «اینطور به نظر می رسد که دهه سومِ قرن بیست و یکم در خاورمیانه را بایستی عصر تشدید جنگ سرد میان ایران و اسرائیل با محوریت دو راهبرد "مسلح سازی کرانه باختری" و "جنگ با هزاران ضربه چاقو" دانست.»

  • تحولی جدید که لرزه به جانِ صهیونیست ها انداخت

    تحولی جدید که لرزه به جانِ صهیونیست ها انداخت

    گروه جهان الف،

    «به تازگی رزمندگان فلسطینی از جنین(واقع در کرانه باختری)، اقدام به شلیک دو راکت به سمت یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی کرده اند. رویدادی که در ۱۸ سال اخیر بی سابقه بوده و زلزله ای قابل توجه را در محافل سیاسی و نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی به پا کرده است.»

  • قالیباف: عزت در سایه مقاومت شکل می‌گیرد/ هنیه: جریان مقاومت امروز در بهترین شرایط خود قرار دارد           

    قالیباف: عزت در سایه مقاومت شکل می‌گیرد/ هنیه: جریان مقاومت امروز در بهترین شرایط خود قرار دارد          

    رئیس مجلس در دیدار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هیأت همراه گفت: تاریخ فلسطین نشان داده هرجا روحیه وادادگی، مسیر مذاکره و تسلیم در مقابل رژیم صهیونیستی و خوی استکباری آمریکا بوده، این مسیر محکوم به شکست شده است.

  • تشکر اسماعیل هنیه از ایران

    تشکر اسماعیل هنیه از ایران

    رئیس جنبش حماس از حمایت های ایران و حزب الله لبنان از مقاومت فلسطین در جنگ اخیر غزه تشکر ویژه کرد.