بهترین هتل های ایران از نظر مسافران

گزارش بازرگانی، 251957،   4021030038

هتل‌ها هرچند اقامت‌های موقتی هستند اما در صورتی که با دقت و آگاهی انتخاب شوند، می‌توانند تاثیر بسیاری در خاطره‌انگیز بودن یک سفر داشته باشند. ایران، کشوری بسیار گردشگرپذیر است و همین موضوع باعث شده که هتل‌هایی با طراحی‌های ابتکاری در آن ساخته شوند. قشم، مشهد، کیش، شیراز، اصفهان و... از مکان‌های توریستی ایران هستند و خوشبختانه در زمینه هتل‌ها و مراکز اقامتی حرف اول را می‌زنند. این هتل‌‌ها اکثرا دارای امکانات خاصی‌ هستند که آن‌ها را از هتل‌های دیگر متمایز می‌کند. هتل‌ آرکتا قشم، درویشی مشهد و هتل ترنج کیش؛ از منحصربه‌فردترین هتل‌های ایرانی هستند که لذت اقامت در آن‌ها تکرار نشدنی است.

بهترین هتل های جزیره قشم

تجربه اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های ایران، می‌تواند اتفاقی خاطره‌انگیز برای مسافران باشد. یکی از مناطقی که برای ایرانیان و غیرایرانیان همواره جذاب بوده، جزیره زیبای قشم است. از جنگل‌های حرا، قلعه پرتقالی‌ها و غار نمکدان تا مراکز خریدی مانند سیتی سنتر و بازار درگهان، همه و همه دلیلی برای سفر کردن به این نقطه از جنوب کشور هستند. پیدا کردن مرکز اقامتی نزدیک به جاذبه‌های گردشگری یک امتیاز ارزشمند در سفر شماست. خوشبختانه جزیره قشم، در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را در زمینه تاسیس هتل‌های لوکس با امکانات رفاهی مطلوب داشته است. اقامت در هر هتل قشم می‌تواند یک فرصت ارزشمند برای تماشای ساحل و عظمت دریای خلیج فارس باشد که هتل آراکتا از این دسته است.

  • هتل آراکتا یکی از بهترین هتل های قشم

هتل آراکتا قشم یک هتل تازه تاسیس ۵ ستاره در جزیره قشم دارای چشم‌اندازی به سوی ساحل نیلگون خلیج فارس بوده که امکانات رفاهی آن بر پایه استانداردهای بین‌المللی است. امکانات ویژه این هتل که آن را از دیگر هتل‌‌ها متمایز می‌کند شامل: فتوکپی و پرینتر، مینی بار با هزینه، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ، خدمات تور و باربری، اتاق بازی، بازی ویدئویی، گیم نت، تاکسی سرویس و همچنین فروشگاه است.

اتاق‌های این هتل نیز به‌صورت پنج نفره، چهار تخته بدون پنجره، سه تخته و دو تخته هستند. رستوران این هتل که با نام آراکتا شناخته می‌شود منوی شامل وعده‌های صبحانه، ناهار و شام است و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کند. در کافی شاپ هتل آراکتا که با صندلی‌های راحت و صدف‌های درخشان تزیین شده و منظره زیبای جزیرۀ قشم را به نمایش‌ می‌گذارد. قیمت رزرو اتاق‌های این هتل از 5,000,000 تومان شروع می‌شود. مکان‌های گردشگری نزدیک به این هتل که می‌توانید به بازدید از آن‌ها بپردازید عبارتند از:

  • قلعه پرتغالی‌ها
  • پارک زیتون
  • غارهای خربس
  • دره ستارگان
  • میدان امام قلی خان

بهترین هتل های مشهد

شهر مشهد، به لطف بارگاه مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) یکی از شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود که دارای بقع متبرک فراوانی است. رفت و آمد به این کلان‌شهر بسیار بالاست و این موضوع ضرورت وجود هتل‌‌های مرفه را دوچندان می‌کند. بهترین هتل‌های مشهد، به حرم مطهر نزدیک‌تر هستند و امکانات رفاهی بسیار مطلوبی دارند. این هتل‌ها دارای ترانسفر فرودگاهی و پشتیبانی ۲۴ ساعته برای زائرین عزیز هستند. در میان‌ هتل های مشهد، هتل پارس، پردیسان، درویشی و هما گزینه‌های بسیار مناسبی برای اقامت محسوب می‌شوند.

  • هتل درویشی؛ مجلل ترین هتل مشهد

اولین چیزی که در مورد هتل درویشی به چشم می‌خورد، ظاهر آتریومی و شیشه‌های بسیار جذاب آن است. هتل درویشی کمتر از ۲ کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد. تاسیس این هتل به سال 1390 بازمی‌گردد و تاکنون از بسیاری از جوانب نسبت به هتل‌های 5 ستاره دیگر مشهد برتری دارد. این هتل با داشتن 25 طبقه و 200 اتاق یکی از بلندترین ساختمان‌های اطراف حرم محسوب می‌شود.

اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های VIP، TOP VIP، پنت هاوس یا استاندارد پلاس (اتاق و سوئیت امپریال، سوئیت دوبلکس ایران باستان، سوئیت دوبلکس عرب، پنت هاوس اسپا، سوئیت دوبلکس مصر، پنت هاوس رم، اتاق کوئین یا اتاق ماه عسل هتل درویشی، سوئیت دوبلکس پرزیدنتال، دوبلکس چین، اتاق آینده، دوبلکس ایران اسلام، سوئیت دوبلکس هند) بوده که قیمت آن‌ها از 2,010,000 تومان شروع می‌شود.

امکانات کلی این هتل شامل سالن بیلیارد، سالن فیتنس، فروشگاه فروش انواع سوغاتی مشهد، مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، سنگ درمانی، خدمات اسپا، سالن VIP، آرایشگاه و رستوران می‌شود. یکی از امتیازهای ارزشمند این هتل، هم‌جواری با گنبد نورانی حرم مطهر امام رضا (ع) است؛ اما نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به هتل درویشی مشهد اشاره عبارتند از:

  • خانه تاریخی داروغه
  • خانه ملک
  • بوستان باغ ملی
  • مرکز خرید آلتون

بهترین هتل های کیش

کیش در سال‌های اخیر به‌عنوان یک منطقه آزاد با انواع جاذبه‌های گردشگری و طبیعی شناخته می‌شود. مشخص است که این موضوع در این منطقه باعث رشد تعداد هتل ها به‌خصوص هتل‌های پنج ستاره می‌شود. برخی از این هتل‌های پنج ستاره مانند هتل ترنج با معماری جالبی طراحی و ساخته شده‌اند که لذت سفر به این نقطه جذاب از کشور را مضاعف می‌کنند.

  • هتل ترنج کیش

ممکن است تا به‌حال راجع‌به خانه‌های روی آب چیزهایی شنیده باشید. اگر می‌خواهید که این موضوع را از نزدیک لمس کنید، بهتر است مکان اقامت خود را هتل زیبای ترنج کیش در نظر بگیرید! ویژگی بارز این هتل کیش، نوع معماری خاص آن است که به‌صورت خانه‌های کوچک با آرایشی جذاب بر روی آب‌های ساحلی بنا شده است. اتاق‌های هتل ترنج دوتخته، سوییت دوتخته رویال و سوییت چهارتخته امپریال هستند که چشم‌انداز (غروب، دریا و ترنج) دارند. قیمت رزرو اتاق‌های هتل ترنج از 7,500,000 تومان شروع می‌شود.

البته این هتل یک قسمت داخلی نیز دارد که از نظر زیبایی چیزی از قسمت‌های روی آب کم ندارد. دو رستوران هتل ترنج خورشید و گلف نام دارند که کف شیشه‌ای آن‌ها لذت غذا را چند برابر می‌کند. رستوران ساحلی نیز شما را با نمای زیبای دریای خلیج فارس مواجه می‌کند. کافه گلف ترنج از بهترین کافی‌شاپ‌های این هتل شناخته می‌شود و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید از آن سفارش دهید.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی، اتاق‌های بازی کودک، رستوران و سالن غذاخوری، زمین ورزشی، سالن کنفرانس، تراس چوبی مجهز به میز و صندلی و خدمات اسپا اشاره کرد.

در جزایر کیش، قشم و همچنین شهر زیبای مشهد گسترش سریع هتل‌های‌ لوکس به وضوح دیده می‌شود. هتل‌های این شهرها دارای استانداردهای بین المللی هتل‌های ۵ ستاره هستند که آن‌ها را از سایر هتل‌ها برجسته می‌کند. نمای شیشه‌ای هتل درویشی مشهد، هتل مستقر بر روی آب ترنج در کیش و هتل نو بنیاد آراکتا در قشم نمونه‌های تجلی هنر و معماری ایرانی محسوب می‌شوند. این هتل‌ها علاوه بر جنبه زیبایی، با پرسنل باتجربه، کاربلد و محترم خود پذیرای حضور مهمانان از اقصی نقاط جهان هستند.

سوالات متداول

  1. بهترین هتل‌های ایران از نظر مسافران در چه شهرهایی واقع شده اند؟

شهرهایی چون قشم، مشهد و کیش بهترین هتل‌های 5 ستاره ایران را در خود جای داده‌اند.

  1. بهترین هتل‌های ایران چه هتل هایی هستند؟

هتل آراکتا قشم، هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل بزرگ شیراز، هتل پارسیان صفائیه یزد، هتل ترنج کیش، هتل لیپار چابهار و هتل قصر طلایی مشهد.

  1. خاص‌ترین هتل‌ ایران کدام است؟

هتل ترنج کیش و هتل جیزرو قشم طراحی های خاصی دارند و بسیار دیدنی و زیبا هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  4. درباره توبه تتلو

  5. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  6. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  7. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  11. فردا دیر است...

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  15. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  16. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  22. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  23. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

آخرین عناوین