معرفی بهترین هتل های اصفهان

گزارش بازرگانی، 248513،   4021019036

شهر اصفهان یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در ایران است که مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد. شهری که در طول سال، میزبان مسافران داخلی و خارجی بسیاری از همه‌جای دنیا است. به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در صنعت گردشگری ایران، هتل و اقامتگاه‌های زیادی در اصفهان ساخته شده‌است که هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند هتل موردعلاقه خود را از میان آن‌ها انتخاب کند. برای آشنایی با تعدادی از بهترین هتل های اصفهان ، تا انتهای مطلب پیش‌رو با ما همراه باشید.

۱. هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان از آن دست هتل‌هایی است که باب میل علاقه‌مندان به موزه و وسایل قدیمی خواهد بود. هتل سنتی ۵ ستاره با معماری چشم‌نوازی که قدمت آن به ۳۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. بنایی که در قدیم کاروان‌سرا بود و درحال‌حاضر به یک هتل مجلل تبدیل شده‌است. هتل عباسی که در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده‌است، سه طبقه و ۲۵ اتاق دارد. سوئیت‌هایی با طراحی‌های خاص؛ مثل سوئیت صفوی و قاجار که وقتی وارد آن‌ها شوید، گویی وارد بخشی از تاریخ ایران شده‌اید.

تالارهای پذیرایی عباسی با آیینه‌کاری و کاشی‌کاری‌هایی طلایی و فیروزه‌ای، رستوران‌های متنوع مثل رستوران چهلستون، چشم‌انداز، سفره‌خانه سنتی و همچنین مجموعه آبی ازجمله خدمات و امکانات یکی از بهترین هتل های اصفهان است که همه‌چیز را برای یک اقامت خاطره‌انگیز فراهم می‌کند. کاخ عالی قاپو، کاخ چهلستون و بازار قیصریه نیز از جاهای دیدنی نزدیک به هتل عباسی اصفهان هستند.

۲. هتل عتیق اصفهان

هتل سنتی عتیق اصفهان که خانه تاریخی عتیق هم نامیده می‌شود، قدمتی ۲۰۰ساله دارد. خانه‌ای که در گوشه به گوشه‌اش ردپایی از معماری صفویه و قاجاریه را می‌بینید. هتل سه ستاره عتیق که جزو آثار ملی ایران نیز محسوب می‌شود، ۲ طبقه و ۳۰ اتاق دارد که با طراحی و تجهیزات خاص خود سفری به دل تاریخ را رقم می‌زند. از قسمت‌های مختلف این خانه می‌توان اتاق شاه‌نشین گران‌قیمت، سرداب، مطبخ، در و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی به‌همراه کاشی‌کاری‌های زیبا را نام برد. در اتاق‌های هتل عتیق امکاناتی مثل سیستم تهویه، حمام، یخچال و تلویزیون قرار دارد. در رستوران این خانه تاریخی نیز می‌توانید غذای خود را در کنار اجرای موسیقی زنده نوش‌جان کنید.

مطلب پیشنهادی: معرفی هتل داریوش کیش با امکانات عالی

۳. هتل سهروردی اصفهان

هتل سهروردی یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که خانه‌ای یک‌طبقه با طراحی سنتی و قدیمی است. این هتل چهار ستاره که در خیابان مسجد سید واقع شده‌است، رستوران‌هایی با غذاهای اصیل ایرانی را برایتان طبخ می‌کند. بنایی سنتی با پنج‌دری‌های زیبا، در و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی، سقف گنبدی و حوضچه‌ای در حیاط خود که یک حس نوستالژی و خاطره‌انگیز را ایجاد می‌کند. اتاق‌هایی با سیستم تهویه مناسب و امکانات کامل به‌همراه چای‌خانه سنتی همگی در کنار هم جمع شده‌اند تا بهترین لحظات را برای مسافران خود به ارمغان آورند.

۴. هتل سفیر اصفهان

اگر از طرفداران هتل‌های سنتی نیستید و به‌دنبال هتلی مدرن با امکانات رفاهی کامل برای اقامتی چندروزه در اصفهان هستید، پس سری به هتل سفیر اصفهان بزنید. هتلی چهار ستاره واقع در چهارباغ عباسی روبه‌روی هتل عباسی اصفهان که اتاق‌هایی بزرگ با طراحی مدرن دارد. هتل سفیر ۶ طبقه و ۱۰۰ اتاق و سوئیت متنوع به‌همراه رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر، اینترنت نامحدود در لابی و صرافی دارد. بازار سنتی هنر، مجموعه چهارباغ، مجموعه عباسی و میدان نقش جهان از جاهای دیدنی اصفهان نزدیک به این هتل است که در کنار اقامت در هتل سفیر می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

۵. هتل آسمان اصفهان

یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان که با استانداردهای روز اروپا ساخته شده‌است، هتل آسمان است. هتلی با مساحت ۹۰۰۰ مترمربع واقع در خیابان شهید مرتضی مطهری که ۱۳ طبقه و ۹۳ اتاق دارد. هتل آسمان طراحی مدرن و زیبایی دارد و یکی از قسمت‌های جذاب این فضا رستوران گردان آن است. رستورانی که نمایی زیبا از شهر اصفهان را در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد.

این هتل دارای اتاق و سوئیت‌های متنوعی مثل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، دوتخته توئین شرقی، دوتخته دبل شرقی، اتاقی با چشم‌انداز رودخانه و سوئیت رویال دونفره است. رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، کافی‌شاپ، استخر و خدمات برای معلولان ازجمله خدمات و امکانات یکی از مدرن‌ترین هتل‌های اصفهان است.

۶. هتل عالی قاپو اصفهان

بدون شک، یکی از هتل‌هایی که باید در فهرست بهترین هتل های اصفهان گنجاند، هتل عالی قاپو است. هتلی که اولین‌بار در سال ۱۳۴۶ با ۴۰ واحد اقامتی فعالیت خود را شروع کرد و درحال‌حاضر در ۴ طبقه و با ۱۰۶ اتاق، آماده سرویس‌دهی به مسافران و گردشگران است. هتل عالی قاپو واقع در خیابان چهارباغ اصفهان، هتلی با اتاق‌های مختلف که پاسخ‌گوی نیاز سلیقه‌های گوناگون است. اتاق یک‌تخته، دوتخته، دوتخته تویین، سوئیت‌های سه‌نفره و چهارنفره ازجمله اتاق‌های هتل عالی قاپو اصفهان هستند.

چه از طرفداران غذاهای اصیل ایرانی باشید، چه از طرفداران غذاهای فرنگی مانند غذای ایتالیایی، دو رستوران سنتی پارسه و رستوران ایتالیایی ونیز می‌توانند لحظات خوش و با طعمی بی‌نظیر را برای شما رقم بزنند. کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی و صرافی ازجمله خدمات و امکانات رفاهی هتل عالی قاپو اصفهان هستند.

سخن پایانی

شهر اصفهان شهر هتل‌ های سنتی، مدرن و مجللی است که برای هر مسافری با هر سلیقه‌ای انتخاب‌های راضی‌کننده‌ای را فراهم کرده‌است. از هتل عباسی اصفهان تا هتل عالی قاپو، هرکدام تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا لحظاتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعاتی کامل از هتل های ایران، رزرو هتل با بهترین قیمت و همچنین تهیه بلیط سفر خود به هر نقطه‌ای از داخل یا خارج از ایران می‌توانید به اسنپ‌تریپ مراجعه کنید.

مرجع: https://www.snapptrip.com/

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین