ویلای خون آلود زلینسکی در مصر !

گروه جهان الف،   4021007082 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

«به تازگی خبر کشف جسد "محمد العلاوی"، روزنامه نگار مصری که اقدام به افشاگری علیه ولادیمیر زلینسکی رئیس جمهور اوکراین درباره خرید یک ویلای لوکس در مناطق ساحلی مجاور با دریای سرخ(در مصر) کرده بود، منتشر شده است. خبری که گمانه زنی های مختلفی را در مورد دست داشتن مستقیم نیروهای اوکراینی در این رویداد به همراه داشته است.»

 ویلای خون آلود زلینسکی در مصر !

به گزارش الف؛ در اوایل شهریور ماه سال جاری بود که یک روزنامه نگار تحقیقی در مصر با نام "محمد العلاوی"، در افشاگری گفت که "ولادیمیر زیلنسکی" رئیس جمهور اوکراین، اقدام به خرید یک ویلای لوکس 5 میلیون دلاری در مصر کرده است. بنا بر آنچه العلاوی گفته بود، ویلای مذکور در مناطق ساحلی و گرانقیمت مجاور با دریای سرخ واقع شده است. 

نام محل مذکور، استراحتگاه "الجونه" است که البته محمد العلاوی به این مسله اشاره کرده که رئیس جمهور اوکراین ویلای خود را به نام، و از طریق مادرِ همسرش خریداری کرده است(وی اسناد مختلفی را در این رابطه منتشر کرده بود). بر اساس آنچه العلاوی گفته بود، این ویلا در تاریخ 16 می سال 2023 میلادی خریداری شده است. بلافاصله پس از افشاگری العلاوی علیه ولادیمیر زیلِنسکی، سیلی از تهدیدات علیه او روانه شد. موضوعی که خودِ محمد العلاوی نیز به آن اشاره داشت. 

با این حال، نکته قابل تامل این است که به تازگی خبری دال بر این مساله منتشر شده که جسد العلاوی در شرایطی که آثار ضرب و شتم را بر بدن داشته، در شهر "غردقه" مصر کشف شده است. در این راستا، برادر محمد العلاوی در گفتگو با رسانه ها گفته است که پلیس مصر بر  این باور است که قتل برادرش، توسط نیروهای اوکراینی و به دلیل افشاگری وی علیه ولادیمیر زیلِنسکی رئیس جمهور اوکراین انجام گرفته است. 

همان زمانِ افشاگری اولیه محمد العلاوی علیه ولادیمیر زیلنسکی رئیس جمهور اوکراین و اقدام وی در خرید یک ویلای لوکس در جوار سواحل دریای سرخ، بسیاری از ناظران و تحلیلگران به این مساله اشاره کردند که این رویداد، می تواند نمودی عینی از سواستفاده مقام های ارشد اوکراین از کمک های مالی اعطایی کشورهای غربی و به طور خاص دولت آمریکا به اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور با روسیه باشد. 

 پیشتر نیز شماری از مقام های نظامی و سیاسی اوکراین به دلیل سواستفاده از منابع مالی مذکور، با برخوردهای قضایی رو به رو شده بودند. با این حال، افشای سواستفاده مالی زیلنسکی از این منابع مالی، رویدادی قابل توجه است. اساسا به همین دلیل هم برخی منتقدان رئیس جمهور اوکراین بر این باورند که نیروهای اوکراینی دست به کار شده اند و سعی کرده اند با قتل محمد العلاوی، صورت مساله فساد رئیس جمهور اوکراین را به کل پاک کنند. 

 ولادیمیر زیلنسکی رئیس جمهور اوکراین از ابتدای جنگ کشورش با روسیه، مدام سعی داشته و دارد تا از خود تصویر یک قهرمان را نزد افکار عمومی اوکراین و همچنین جهان بسازد. سخنرانی های احساسی وی در کشورهای دیگر، بارها و بارها از سوی رسانه های جریان اصلی غربی پوشش داده شده و سیلی از تمجید و تحسین‌ها را از او برانگیخته است. 

با این حال، سواستفاده های احتمالی وی از کمک های مالی اختصاص داده شده از سوی کشورهای غربی به اوکراین جهت جنگ با روسیه، تا حد زیادی این تصویرِ برساحته را مخدوش کرده و البته که می تواند ضربه ای مهلک را نیز به موضع و موقعیت اوکراین در بحوحه جنگ با روسیه وارد کند. 

طرح اسناد مختلف مبنی بر خرید یک ویلای لوکس 5 میلیون دلاری توسط ولادیمیر زیلنسکی رئیس جمهور اوکراین در کشور مصر و در عین حال انتشار مطالب جدید در مورد خرید احتمالی خانه از سوی زیلنسکی در آمریکا در مدت اخیر، همه و همه سوال های مختلفی را دال بر این مساله ایجاد کرده‌اند که به راستی هدف رئیس جمهور اوکراین از دست زدن به این قبیل اقدامات چیست و اساسا به چه دلیل افشاگری‌ها علیه وی در رابطه با مسائلی از این دست تا این حد افزایش یافته اند؟ 

جالب است که اخیرا برخی منابع از اراده زیلنسکی جهت کسب تابعیت ایالات متحده آمریکا خبر داده اند! مسائلی که همه و همه در کنار یکدیگر، می توانند تکه مهمی از یک پازل گسترده و بزرگتر را تکمیل کنند که تصویر نهایی ساخته شده در این پازل، چیزی جز شکست نهایی برای اوکراین در جنگ با روسیه نیست. البته که دخالت احتمالی نیروهای اوکراینی در قتل محمد العلاوی نیز به معنای نقض حاکمیت ملی کشور مصر است که این مساله هم می تواند چالش های جدی را برای اوکراینی ها در ادامه راه ایجاد کند. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۳۶۴۸۵۰۷:۰۷:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بدبخت ایرانی های غربزده...
ناشناس۳۳۳۶۷۰۸۱۳:۵۸:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
دوست عزیز خوشبخت.ما اگر غرب زده هستیم تو اسم خودت رو چی میزاری.طرف داره از کشورش در مقابل تجاوز دفاع میکنه اونوقت میشه دلقک!!!!!در مورد رییس جمهور بلاروس که عملا مادام العمره و دست نشانده روسیه نظری نداری.بابا اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
ناشناس۳۳۳۷۴۷۷۲۲:۴۶:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اگه گول غرب رو نمی خورد اصلا جنگی نمی شد تا بخاد دفاع کنه. (گول غرب در مورد الحاق به ناتو)
فرزان۳۳۳۷۸۲۴۰۹:۴۷:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
روسیه که اصلا کاری به اوکراین و زلنسکی نداشت!
ناشناس۳۳۳۷۷۲۶۰۸:۰۶:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حالا اون گفت غرب زده شما چرا به خودت برداشتی؟؟؟
مهران۳۳۳۷۹۸۵۱۱:۵۷:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
طرف دار ه از کشورش دفاع میکنه؟؟؟؟ نه خیر طرف به خاطر منافع امریکا کشورش رو نابود کرده اوکراین داشت زندگیش رو میکرد و بسیار هم موفق بود اما به خاطر این بدبخت فریب خورده کشورش نابود شد و کشورش رو این خود فروخته تبدیل به محل جنگ امریکا و روسیه کرد
ناشناس۳۳۳۸۱۰۷۱۲:۵۵:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فلسطینی ها هم دارن در مقابل تجاوز صهیونیست ها از خودشون دفاع میکنن و قهرمان هستند - غربزده ها نظری ندارن ؟
ناشناس۳۳۴۱۳۸۹۱۳:۲۲:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
اصل اینه که میتونست حایلی باشه بین این دو قدرت و امتیاز بگیره به جای انتخاب یکی و ویرانی. ابرقدرتها کارشون همینه بلاروس طرف روسیه هست تحریم غرب .اوکراین طرف غرب و جنگ. فرقی نمیکنه در دنیای حاضر باید قدرتمند باشی وگرنه اویزون بودن به قدرتها ثمره ای نداره
ناشناس۳۳۳۸۴۸۴۱۴:۱۴:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حالا از این همه کشور چرا باید برود در مصر ویلا بخره؟ طرف می تونه تو سواحل فلوریدا ویلا بخره نمیره مصر که خود عربها هم چندان سراغش نمیرن
ناشناس۳۳۳۶۴۸۷۰۷:۰۹:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مهم اینه که زلنسکی داره مجاهدانه در برابر روسها ایستادگی می کنه ( یک غربزده ) - ایستادگی در برابر غرب چیه ؟ چرا با پافشاری بر خواسته هایتان ملت را بدبخت کرده اید ( بازم همان غربزده )
ناشناس۳۳۳۶۶۲۴۱۲:۳۱:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بارها جواب شما داده شده ظاهرا دنبال کار خود هستی، آمریکا با انقلاب رنگی در اوکراین و زدن زیر توافقات امنیتی با روسیه توسط اوکراین را چی حساب می کنی؟ قهرمان برای ملت اوکراین یا قهرمان سازی برای غرب ولی در آتش جنگ....
ناشناس۳۳۳۷۸۲۸۰۹:۵۳:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اصلا فرض کن زلنسکی زاییده آمریکا. آیا روس حق داره خاک اوکراین را اشغال کنه و جزیره کریمه را از اوکراین جدا کنه.
ناشناس۳۳۳۶۶۴۹۱۲:۴۷:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زلنسکی دلقک اوکراین را محل تاخت و تاز شرق و غرب قرار داد و مردم این کشور را بیچاره و اواره کرد حالا بفکر فرار است.
ناشناس۳۳۳۷۸۳۶۱۰:۰۰:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یادمون نره آنزمان روسها پشت صدام بودند و حتی حاضر به فروش سیم خاردار به ما نشدند اما انواع تسلیحات و موشک را برای ریختن بر سر مردم ایران در اختیار صدام میگذاشتن. حتی از طریق خاک خودش به هواپیماهای صدام اجازه داد تا مشهد و نیروگاه نکا نزدیکی ساری را بزنند.
ناشناس۳۳۳۹۱۷۱۱۷:۳۷:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حالا تو چرا ناراحتی ...
ناشناس۳۳۳۶۶۶۴۱۲:۵۴:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
غربگدایان اوکراین باعث نابودی این کشور شدند.
ناشناس۳۳۳۶۷۸۱۱۵:۱۱:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کسی که خدا بهش آبرو‌ داده ... نمیشه بی‌آبرو کرد. چند وقت قبل هم شایعه کرده بودن تو فلوریدا ویلای ۸ میلیون دلاری خریده. این اگه دنبال ویلا بود که روز اول کشورش رو‌ تقدیم روسیه می‌کرد قطعا اندازه یه ویلا می‌رسید بهش.
ناشناس۳۳۳۷۱۲۷۱۸:۳۶:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خدا به زلنسکی آبرو داده؟ این حرفا چیه آخه کلی جوان رو به زور دستگیر کرده برده لب مرز کشته یا کور‌شدن یا فلج شدن برای منافع آمریکا
ناشناس۳۳۳۷۷۵۹۰۸:۳۰:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به نظر شما اوکراین به روسیه حمله کرده ؟
قباد۳۳۳۷۸۴۳۱۰:۰۶:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یعنی کارش برای دفاع از خاک کشورش غلطه. !؟ ولو به قول شما مردم خودش رابا زور و فشار وادار به دفاع از کشورشون بکنه!!!! استدلالت خیلی درست نیست.
ناشناس۳۳۳۹۱۸۲۱۷:۴۰:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یعنی الان سربازهای روسی مشکلی ندارن همشون سالمن ... باید قبول کنی روسیه یه متجاوزه ***
ناشناس۳۳۳۷۱۳۱۱۸:۳۷:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چرا حالیت نیست تو ایرانی هستی اوکراین میخواد عضو ناتو بشه پس قوی تر شدنش یعنی تحریم های بیشتر‌ ایران و فشار ناجوانمردانه تر
ناشناس۳۳۳۷۷۶۱۰۸:۳۴:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وقتی بخوای طرف ناحق و ظالم بایستی نگران پیدا کردن بهانه نباش مثل اینکه خبر نداری همین الانش هم ترکیه بیخ گوشت عضو ناتو است. روسیه مخالف ناتو داره حق امارات برای اداعای جزایر سه‌گانه ایران رو به رسمیت می‌شناسه.
ناشناس۳۳۳۸۹۲۳۱۶:۰۵:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینکه کشورهای بیشتر درگیر آن شوند راهم تطهیر کردی!
محسن ایرانی۳۳۳۸۱۳۶۱۲:۵۸:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
زلنسکی یک کمدین هست و اصلا از سیاست چیزی نمیدونه - با طناب آمریکا رفته توی چاه و هر روز باید بیاد گدایی از صاحبانش . کشورش رو هم به فنا داده و 20% ش رو روسیه گرفته - این کجاش قهرمانه ؟
ناشناس۳۳۳۶۴۸۸۰۷:۱۹:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
آقا شما چتون شده اینهمه با اکراین دشمن شدید ؟
ناشناس۳۳۳۶۸۸۲۱۶:۳۰:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چرا تصویر منازل و هتل های محل سکونت رهبران فلسطینی در قطر رو نشون نمیدن؟
ناشناس۳۳۳۷۷۹۷۰۹:۲۶:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
برای اینکه ترور نشوند ولی کسی با آن دلقک کاری ندارد
ناشناس۳۳۳۷۱۱۸۱۸:۳۳:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چون زلنسکی غربگدا بود رای به تحریم ایران میداد و میخواست جز ناتو بشه
اسدی۳۳۳۶۴۹۴۰۷:۳۴:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زلینسکی بده پوتین خوبه زلینسکی به روسیه تجاوز کرده
ناشناس۳۳۳۶۶۵۲۱۲:۴۸:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اوکراین با طناب پوسیده ناتو توی چاه جنگ با روسیه افتاد.
ناشناس۳۳۳۷۱۱۳۱۸:۳۱:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زلنسکی هم با پیوستن به ناتو به روسیه تجاوز کرد
مثبت نگر۳۳۳۶۵۳۳۰۹:۰۹:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شاید روسها اونو کشتن تا گردن زلنسکی بندازن
ناشناس۳۳۳۶۶۵۵۱۲:۵۱:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زلنسکی میداند که شکست خورده ویلای لاکچری خریده و اماده فرار شده است.
ناشناس۳۳۳۶۵۳۹۰۹:۳۴:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
گفته مي شود پوتين هم ويلاي لاكچري دارد
ناشناس۳۳۳۶۶۶۷۱۲:۵۵:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
ویلا داشتن عیب نیست اما کشتن خبرنگار مصری بدست نیروهای اوکراین مایه تاسف و شرمساری است.
ناشناس۳۳۳۶۵۴۱۰۹:۴۲:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
قطعا کار روسیه هستش میخواد با بازی های اینچنینی روحیه ملت طرف مقابل رو پایین بیاره،
ناشناس۳۳۳۶۶۲۸۱۲:۳۳:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
عزیزم این برای غرب به خصوص انگلیس کاربرد دارد، روس هراسی زیادی کرده به خصوص در قبال ایران!
ناشناس۳۳۳۶۶۶۰۱۲:۵۳:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
روسیه در میدان جنگ پیروز شده و روحیه نیروهای اوکراینی را پایین اورده است.
ناشناس۳۳۳۶۵۵۴۱۰:۱۰:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
یه سلبریتی اونم از نوع دلقکش وقتی به قدرت برسه همین میشه دیگه
ناشناس۳۳۳۶۶۱۳۱۲:۰۹:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از اين دلقك ها در دنياي سياست بسيارند
علی۳۳۳۶۸۳۳۱۵:۵۵:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کمدین قطعا اگه نون بازشو بخوره و در مقابل تجاوز دومین ارتش کره زمین مقاومت کنه هزاران بار شرف داره به خود فروخته های اختلاسگر بی وطن
ناشناس۳۳۳۶۵۶۳۱۰:۴۷:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چه سرنوشتی یک کمدین جدی ترین حالت زندگی یعنی جنگ رو رهبری میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۳۳۶۶۴۴۱۲:۴۵:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هر آدمی می تونی رهبری کنه مهم اینه که سرزمینش رو از دست داد مگر نه هیتلر هم رهبری میکرد!
ناشناس۳۳۳۶۶۹۹۱۳:۵۳:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بعله جنگ برای اینکه کشورش طرف غرب برود یا شرق و وقت تنگ شدن خوشگذرانی در خارج!!
ناشناس۳۳۳۶۶۶۶۱۲:۵۵:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از هتلهای قطر و عمان هم بگویید
ناشناس۳۳۳۶۶۶۹۱۲:۵۷:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هر کس که در مورد تمامیت ارضی ما بحث کند دشمن ماست
ناشناس۳۳۳۶۶۹۶۱۳:۴۸:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
ما با خونمان از کشورمان و هویت ملی و نژادمان دفاع کردیم از فرهنگمان دفاع کردیم اوکراین هم می کند روسیه هم حواسش باشد با پررویی کاری نکند توی تحریم ولش‌کنیم‌ چون خاک ایران مقدس است و تمامیت ارضی الویت دارد
ناشناس۳۳۳۶۹۴۵۱۶:۵۹:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زلینسکی اگر قصد خرید ویلا داشت چرا در مصر؟ مثلا نمی توانست در آلمان یا فرانسه یا آمریکا برود؟ لطفا کمی فکر کنند.
ناشناس۳۳۳۷۱۰۰۱۸:۲۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اونجاها ویلا داره
ناشناس۳۳۳۸۱۴۸۱۳:۰۲:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کمی در نت جستجو کنی میبینی که ویلا خریده ولی نه به اسم خودش - ضمنا خبرنگار مصری که لو داد چرا کشته شد
ناشناس۳۳۳۷۵۸۷۰۰:۲۶:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دفاع برخی ایرانی ها از زلنسکی بسیار شرم آور و مایه خجالت است .. وقتی حرف از قتل شده چطور میتوانید او را مجاهد بنامید .. تجهیزات و سلاح های جنگی اکراینی در بازار سیاه ب وفور خرید و فروش می‌شود و خود غربی ها مستمرا اذعان کردند سواستفاده مالی زیادی شده است .. حالا از خون اکراین ها و روس ها ک بخاطر این صهیون دلقک بگذریم چطور میتوانید اینگونه ماله بکشید بر جنایت عیان ی خبرنگار .. شما ایرانی هستید ولی تنها فارسی حرف می‌زنید همین
ناشناس۳۳۳۷۷۱۵۰۷:۴۷:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ما اصلابه زلنسکی کاری نداریم.دفاع شما از پوتین شرم اور نیست؟چرا چشماتون رو روی خیانتهای پی در پی روسیه بستید دوست عزیز.
ناشناس۳۳۳۷۷۴۲۰۸:۱۸:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یعنی اصلا خبر از آدمکشی های پوتین کمونیست از خدا بی خبر نداری؟؟
ناشناس۳۳۴۰۵۶۰۰۲:۰۲:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
پوتین و اقداماتش در جای خود قابل بررسی است.. وقتی صهیون جماعت خود را در برابر قدرتی می‌بیند مظلوم نمایی می‌کند والا تا سال قبل خط و نشان زیادی برای دنیا و روسیه کشیدند و اکنون که حماس همه معادلات را بهم ریخت دیگر کمکی ندارد و کاسه گدایی چپه شده تشت رسوایی به زمین افتاده .. روسیه قدرتی جهانی است و در برابرش باید قدرتمندانه عمل کرد تا جلوی گنده گوییش گرفته شود و هر حرفی نزند .. سیاستی در جریان است ک شیطنت روسیه در آن جایی ندارد ..
ناشناس۳۳۳۷۸۱۶۰۹:۴۱:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
از افاضات جناب زلنسکی: من یک اسراییلی هستم ولی وطنم اوکراینه!!!
ناشناس۳۳۳۸۶۶۷۱۴:۵۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
افاضات مدودوف : روسیه حامی ابدی اسرائیل است
ناشناس۳۳۳۷۸۶۰۱۰:۱۸:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اصولا حذف فیزنکی خبرنگار افشاءگر هیچ کمکی به احیای آبروی زلنسکی نمیکنه و نمیکرد. باید دید چه گروهی به افکار عمومی غرب میخواستند بفهمانند که پول مالیات شماها کجا هزینه میشه. قطعا روسیه و پوتین از کشته شدن این خبرنگار نفع بردند و موضوع اختلاس زلنسکی از پولهای غرب را مجدد به سر خط خبرها آوردند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین