آنچه درباره راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها که نمی‌دانید!

  4021004072 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

K-beauty (زیبایی کره‌ای) به‌طور مداوم راه‌های نوآورانه‌ای را برای زیباتر کردن ارائه کرده است، چه از طریق مراقبت از پوست، مراقبت از مو یا آرایش. آنها یک روش جدید رسیدگی به پوست و مو را شروع می‌کنند و بقیه جهان از آن پیروی می‌کنند. این بار، راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها است که توجه همه را به خود جلب کرده است!

آنچه درباره راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها که نمی‌دانید!

وقتی صحبت از زیبایی می‌شود، می‌دانید که می‌توانید به کره‌ای‌ها اعتماد کنید.

این روتین ثابت کرده که راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها و بهترین راه حل برای داشتن موهای سالم، نرم و براق است، این روتین راه حلی برای برآورده کردن تمام رویاهای موهای زیبای شما است. در ادامه می‌بینید که چگونه می‌توانید این روال مراقبت از مو کره ای را دنبال کنید. با موهای خشک، زبر و غیر قابل کنترل خداحافظی کنید و به موهای براق سلام کنید.

راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها

آیا می‌دانید چرا کره‌ای‌ها پوست و موهای درخشانی دارند؟ به این دلیل است که آنها برای مراقبت از مو یک روتین بسیار دقیق را دنبال می‌کنند. برای دنبال کردن این روتین گام به گام مراقبت از مو کره‌ای، ادامه مطلب را بخوانید.

مرحله 1 - از یک Scalp Scaler استفاده کنید

جرم گیر پوست سر، پاک کننده‌ای است که برای پوست سر شما ساخته شده است. این یک گام مهم در راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها است. استفاده از جرم‌گیر پوست سر، اساساً از تجمع چربی و سلول‌های مرده پوست جلوگیری می‌کند و این باعث حفظ سلامت پوست سر شما می‌شود.

یک جرم گیر پوست سر، به عبارت بسیار ساده، در واقع شامپو است، اما برای پوست سر، نه برای موهای شما. این اولین و یکی از مهم‌ترین مراحل در روتین مراقبت از مو کره‌ای است. یک جرم گیر پوست سر که از سالیسیلات تشکیل شده است از تجمع چربی و پوست مرده جلوگیری می‌کند و پوست سر شما را سالم نگه می‌دارد. توصیه می‌شود که فقط یک بار در هفته یا یک بار در دو هفته به عنوان بخشی از رژیم مراقبت از مو از یک جرم گیر پوست سر استفاده کنید. جرم گیر مایع است و برخلاف شامپو کف نمی‌کند. قبل از استفاده از شامپو، آن را مستقیماً روی پوست سر خود بمالید و بگذارید حدود 10 دقیقه بماند و سپس بشویید.

اسکراب کف سر

مرحله 2 – شامپو را فراموش نکنید

برای تمیز کردن پوست سر و موهای خود باید از شامپو استفاده کنید. از شامپوهای دارای پارابن و سولفات دوری کنید و همیشه شامپوی ملایم را انتخاب کنید. این بدون اینکه روغن طبیعی موهای شما را از بین ببرد و سطح pH طبیعی آن را مختل کند به خلاص شدن از شر هر گونه آلودگی کمک می‌کند.

مرحله 3 - ماساژ سر

این یک راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها است که جدیدا به کار می‌رود. از یک برس موی سیلیکونی برای ماساژ ملایم پوست سر خود استفاده کنید. این به بهبود گردش خون در پوست سر کمک می‌کند و اجازه می‌دهد تا مواد مغذی به درستی به موهای شما برسد. همچنین رشد موهای سالم را تحریک می‌کند و موها را بسیار ضخیم‌تر می‌کند.

ماساژور سر

مرحله 4 - حالت دهنده

یک راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها این است که قبل از استفاده از نرم کننده، باید موهای خود را کمی با حوله خشک کنید. آن را روی طول موهای خود بمالید و بگذارید 2 تا 3 دقیقه قبل از شستشو بماند.

مرحله 5 - ماسک مو

همه کمی ماسک را دوست دارند درست است؟ موهای شما هم همینطور! ماسک مو در روتین مراقبت از مو کره‌ای، موهای خشک را حالت می‌دهد و از وز شدن آنها جلوگیری می‌کند. معمولاً سرشار از روغن‌های طبیعی مو است که مو را مرطوب می‌کند، از موخوره جلوگیری می‌کند و به مبارزه با شکستگی مو کمک می‌کند.

مرحله 6 - آبکشی مو

راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها، آبکشی مو است که اغلب برای متعادل نگه داشتن سطح pH طبیعی موهای شما انجام می‌شود. این کار معمولاً با مخلوطی از سرکه سیب و آب انجام می‌شود که مستقیماً روی پوست سر مالیده می‌شود و سپس آبکشی می‌شود! آبکشی مو اساساً پوست سر شما را تمیز می‌کند و از تجمع کثیفی، خشکی و خارش جلوگیری می‌کند.

مرحله 7 – درمان

یک راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها درمان پوست سر است که به احیای پوست سر شما کمک می‌کند و شوره سر را از بین می‌برد و پوست سر خشک را مرطوب می‌کند. درمان می‌تواند به شکل ماسک، پاک کننده یا اسکراب باشد. شما باید هفته‌ای یک بار بعد از شامپو از ماسک پوست سر استفاده کنید. بگذارید چند دقیقه بماند و بشویید.

درمان مو

مرحله 8 – تونر

بله، موهای شما نیز به یک تونر نیاز دارند! راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها شامل استفاده از تونر مو است که پوست سر را پاک می‌کند، به عنوان یک ضد التهاب عمل می‌کند و مو را تقویت می‌کند. همچنین یک لایه محافظ تشکیل می‌دهد که تمام آلاینده‌ها را از موهای شما دور نگه می‌دارد و از آسیب محافظت می‌کند. تونر برای استفاده روی پوست سر شما طراحی شده است.

مرحله 9 - سرم مو

سرم مو یک مرحله در راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها است که غیرقابل مذاکره است. سرم پوست سر به تغذیه و هیدراته شدن آن کمک می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که رطوبت در دسته موهای شما بماند و برای مدت طولانی هیدراته باقی می‌ماند.

مرحله 10 - درمان شبانه

یک روال موی کره ای همچنین شامل کمی رسیدگی اضافی برای موهای زیبای شما می‌شود. این درمان یک شبه مستلزم استفاده از محصولات مراقبت از موی شبانه است که بیشتر موهای آسیب دیده را بهبود می‌بخشد و حالت دهنده و ترمیم می‌کند.

با صرف چند دقیقه برای باز کردن و صاف کردن موهای خود قبل از خواب، می‌توانید از این آسیب جلوگیری کنید. علاوه بر این، برس زدن می‌تواند به توزیع یکنواخت روغن‌های طبیعی موهای شما، به مرطوب نگه داشتن و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن آن کمک می کند.

نکات کره ای مراقبت از مو

هنگامی که روال مراقبت از موی کره ای خود را به درستی انجام دادید، باید سلامت موهای خود را حفظ کنید. این نکات کره‌ای مراقبت از مو بهترین راه برای انجام این کار است. فقط به این دلیل که بتوانید آن خرمن موهای براق، نرم و قابل کنترل را حفظ کنید.

کیمچی مصرف کنید

یک راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها کیمچی است. کیمچی بخش بزرگی از رژیم غذایی کره‌ای‌ها است. سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی است که به تقویت سیستم ایمنی شما کمک می‌کند، همچنین به حفظ سلامت مو و پوست شما کمک می‌کند. موها را براق و نرم نگه می‌دارد.

از موهای خود محافظت کنید

همیشه از موهای خود در برابر نور خورشید و گرما محافظت کنید. این بدان معنا نیست که در طول روز از خانه بیرون نروید بلکه تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک سرم مو استفاده کنید که موهای شما را بپوشاند و تمام آلودگی‌ها را دور نگه دارد. همچنین می‌توانید با پوشیدن کلاه یا روسری هر بار که بیرون می‌روید، یک لایه محافظتی اضافی ایجاد کنید.

با موهای مرطوب یا خیس نخوابید

این یک راز زیبایی موهای کره‌ای‌ها و یک قانون بزرگ است که اگر می‌خواهید موهای شادابی داشته باشید، نمی‌توانید آن را بشکنید. مطمئن شوید که با موهایی کاملاً خشک به رختخواب می‌روید. موهای خیس یا مرطوب آسیب پذیرتر و مستعد شکستن هستند. همچنین به یاد داشته باشید، پوست سر مرطوب محل رشد باکتری‌ها است و این اغلب منجر به شوره سر، اگزما یا پسوریازیس می‌شود.

باد سرد سشوار

بهتر است اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند. با این حال، اگر به سشوار نیاز دارید، از گزینه سرد روی سشوار خود استفاده کنید. این آسیب را به حداقل می‌رساند و همچنین موهای شما را به سرعت خشک می‌کند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۳۳۷۲۰۰۹:۳۱:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۵
فکر نمی کنم کره ای ها اینقدر بیکار باشند این خبر هم مثل خبرهای دیگه هر جی خواستید نوشتید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  6. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  7. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  8. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  9. حکم امیر تتلو صادر شد

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  17. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  18. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. مأمور خاطی بازداشت شد

  21. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  22. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  23. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  24. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

آخرین عناوین