جنگ كثيف!

محمدکاظم انبارلویی،   4020821099 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
جنگ كثيف!

1- جنگ كثيف يعني جنگ براي برتري ، كبر و غرور؛ محصول جنگ كثيف چيزي جز تجاوز ، اشغالگري و تداوم قتل‌عام بي‌گناهان به‌ويژه كودكان و زنان نيست.
صداي جنگ كثيف ، صداي بمب و انفجارهاي وحشتناك، ويراني و خرابي ، بي‌خانماني، آوارگي و صداي ضجه كودكان و زنان است.
مقابل جنگ كثيف «دفاع مقدس» است و خداوند به انسان اجازه داده از خود دفاع كند. عقل هم اين اجازه را تجويز مي‌كند.
جنگ كثيف و دفاع مقدس يعني جنگ باطل با حق، جنگ شر با خير، جنگ ظالم با مظلوم.
آنچه طي 70 سال گذشته در سرزمين‌هاي اشغالي مي‌گذرد و در مقابل ديدگان بشريت رخ مي‌نمايد اين است مشتي خونريز، بي‌رحم و تروريست، متجاوز، ناقض حقوق بشر، مخالف آزادي يك سوي ماجرا با تكيه بر مكتب فراآپارتايد صهيونيسم در سرزمين فلسطين به جان مردم بي‌دفاع، مظلوم، بي‌پناه و بي‌سلاح افتاده‌اند و مدام مرتكب جنايت جنگي و جنايت عليه بشريت مي‌شوند.
2- بيش از يك ماه است جامعه جهاني در برابر اين جنگ كثيف، موضع گرفته و نفرت و بيزاري خود را از آمريكا و سه كشور شرور اروپايي و رژيم صهيونيستي اعلام مي‌كند اما كاخ سفيد همچنان بر موضع خود مبني بر تداوم خونريزي، اشغال، تجاوز، تحقير يك ملت و قتل‌عام كودكان و زنان ايستاده است.
جهان اخیار فرياد مي‌زنند، «آتش» بس است اما اشرار جهاني مي‌گويند، «آتش» بس نيست بايد مردم غزه را با بمب اتم هم نابود كرد!
3- رژيم صهيونيستي تاكنون به اندازه 3 بمب اتمي آتش و انفجار بر روي مردم غزه ريخته است تا جبران شكست طوفان‌الاقصي را بكند اما دستاوردي جز نفرت و بيزاري و محكوميت جهاني نداشته است.
4- قهرمانان و پهلوانان نبرد پيروزمندانه الاقصي همچنان دست به ماشه به مبارزه خود ادامه مي‌دهند و لحظه‌اي دشمن را رها نمي‌كنند. نبض مقاومت همچنان در غزه مي‌تپد دشمن خسارت و تلفات مي‌دهد اما ميزان آن را سانسور مي‌كند. تا بتواند حس انتقامجويي خود را تقويت كند و به جنایت آزاردهنده و به كشتارهاي بي‌رحمانه ادامه دهد. اينكه يك ميليون نفر در لندن براي پنجمين بار به خيابان‌ها بيايند و به همين ميزان در ديگر شهرهاي اروپا و آمريكا تجمعات انساني تشكيل دهند و اسرائيل غاصب را محكوم كنند و از تداوم حمايت دولت‌هايشان بيزاري بجويند. مسئله كمي نيست هرچند بي‌بي‌سي و راديو آمريكا بر آن سرپوش بگذارند.
5- تحليل و خبر سيدحسن نصرالله در سخناني كه به مناسبت روز شهيد ارائه داده در مورد عمليات صددرصد فلسطيني طوفان‌الاقصي شنيدني است كه فرمود:
الف- زمان به نفع اسرائيل غاصب نيست.
ب- آمريكا و اسرائيل در سطح افكار عمومي شكست خورده و به زانو درآمده‌اند.
ج- اگر مي‌خواهند جنگ فراگير نشود كشتار در غزه را متوقف كنند.
رهبر مقاومت به استكبار جهاني هشدار داد و كارنامه مقاومت را در لبنان و عراق و يمن و سوريه با عدد و رقم به رخ آمريكا و اسرائيل كشيد و تهديد كرد، جنگ غزه را قبل از فراگيرشدن متوقف كنيد.
كشورهاي عربي و اسلامي هم در عربستان جنايات رژيم صهيونيستي را محكوم كردند و خواستار توقف فوري تجاوز و محاصره غزه و ارسال كمك‌هاي بشردوستانه بين‌المللي شدند. آنها بر اهميت درخواست از دادستان ديوان كيفري بين‌المللي مبني بر پيگيري حقوقي جنايات جنگي اسرائيل و جنايت عليه بشريت تأكيد كردند.
6- در حالي كه دانشجويان و اساتيد دانشگاه‌ هاروارد كه آمريكايي‌ترين و يهودي‌ترين دانشگاه جهان است، جنايات صهيونيسم را محكوم مي‌كنند، در برخي دانشگاه‌ها برخي اساتيد به تبع آن برخي دانشجويان هنوز ترديد دارند در اين جنگ جهاني حق و باطل كدامين سو بايستند اين نتيجه عقب‌افتادگي و جهل و غفلت است،
آنها مي‌گويند اسرائيل عالي‌ترين محصول مدرنيته و تمدن غرب است. اين كشور نمونه اعلاي دموكراسي ليبرال و سوسيال دموكراسي است. ما نمي‌توانيم مرگ تمدن غرب و ارزش‌هاي غربي را در قتلگاه و قربانگاه غزه و فلسطين ببينيم.
آنها موفق به زدودن سمومات ليبراليسم و سوسياليسم از ذهن خود نشده‌اند لذا حاضرند فلاكت سیاسی خود را ببينند اما هلاكت اسرائيل را نبينند لذا در اين جنگ كثيف در كنار جنايات و نجاسات رژيم صهيونيستي بي‌شرمانه ايستاده‌اند.
7- امروز جامعه جهاني يك صدا و متحد عليه ويروس خطرناك‌تر از كرونا يعني صهيونيسم جهاني وارد ميدان شده است و مي خواهد شرّ آن را از سر دولت‌ها و ملت‌ها كم كند.
مردم جهان سيماي واقعي تجاوز و جنايت جنگي را در ماشين جنگي اسرائيل و ناتو در منطقه مي‌بينند. آن را در قاب ويرانه‌هاي غزه و هدف‌گيري بيمارستان‌ها، مدارس، مساجد، كليساها و خانه‌هاي مسكوني مي‌بينند و صداي ضجه كودكان و زنان و بي‌پناهان را به گوش خود مي‌شنوند. هيچ تلاش مذبوحانه‌اي از سوي ارتش رسانه‌اي غرب نمي‌تواند آن تصوير و اين صدا را از سپهر سياسي جهان محو كند.

دیدگاه کاربران

بسیجی۳۲۹۱۱۲۹۲۳:۳۲:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۲۱
جنگ کثیف وقتی شروع میشه که ما میگیم اگر اسرائیل پاش رو گذاشت داخل عزه محور مقاومت وارد عمل میشه ، از اون طرف نزدیک ۷ میلیون نفر در ثبت نام پیامکی آمادگی اعلام می کنن برای جنگ با این رژیم جعلی ، بعد الان اسرائیل تا قلب غزه ورود کرده و ما هنوز از دور فقط محکوم می کنیم و پشت محور مقاومت رو خالی کردیم ...
ناشناس۳۲۹۱۳۵۹۰۹:۴۵:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۲۲
مقاومت خیلی وقته در جنگ ورود کرده... اخبار رو چک نمیکنید؟
ناشناس۳۲۹۱۲۰۹۰۳:۲۴:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۲۲
همه جنگها کثیف و پلید و نامیموننذ
ناشناس۳۲۹۱۲۴۸۰۸:۱۲:۱۲ ۱۴۰۲/۸/۲۲
یعنی جنگ روسیه و تجاوزش جنگ تمیز است؟ جنگ کلا کثیف است. حال برای تطهیر خودتان جنگ ها را تقسیم می کنید آن مسئله دیگری است.
ناشناس۳۲۹۱۳۱۰۰۹:۱۱:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۲۲
جنگ کثیف حاصل بی تدبیری است هر اتفاقی که بیفتد آن بچه ها دوباره زنده نخواهند شد .
ناشناس۳۲۹۱۴۲۰۱۰:۴۲:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۲۲
ماهم حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم میکنیم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. دور باطلی که تمامی ندارد!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  20. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  21. برای این عکس شما تیتر بزنید

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین