جنگ كثيف!

محمدکاظم انبارلویی،   4020821099 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
جنگ كثيف!

1- جنگ كثيف يعني جنگ براي برتري ، كبر و غرور؛ محصول جنگ كثيف چيزي جز تجاوز ، اشغالگري و تداوم قتل‌عام بي‌گناهان به‌ويژه كودكان و زنان نيست.
صداي جنگ كثيف ، صداي بمب و انفجارهاي وحشتناك، ويراني و خرابي ، بي‌خانماني، آوارگي و صداي ضجه كودكان و زنان است.
مقابل جنگ كثيف «دفاع مقدس» است و خداوند به انسان اجازه داده از خود دفاع كند. عقل هم اين اجازه را تجويز مي‌كند.
جنگ كثيف و دفاع مقدس يعني جنگ باطل با حق، جنگ شر با خير، جنگ ظالم با مظلوم.
آنچه طي 70 سال گذشته در سرزمين‌هاي اشغالي مي‌گذرد و در مقابل ديدگان بشريت رخ مي‌نمايد اين است مشتي خونريز، بي‌رحم و تروريست، متجاوز، ناقض حقوق بشر، مخالف آزادي يك سوي ماجرا با تكيه بر مكتب فراآپارتايد صهيونيسم در سرزمين فلسطين به جان مردم بي‌دفاع، مظلوم، بي‌پناه و بي‌سلاح افتاده‌اند و مدام مرتكب جنايت جنگي و جنايت عليه بشريت مي‌شوند.
2- بيش از يك ماه است جامعه جهاني در برابر اين جنگ كثيف، موضع گرفته و نفرت و بيزاري خود را از آمريكا و سه كشور شرور اروپايي و رژيم صهيونيستي اعلام مي‌كند اما كاخ سفيد همچنان بر موضع خود مبني بر تداوم خونريزي، اشغال، تجاوز، تحقير يك ملت و قتل‌عام كودكان و زنان ايستاده است.
جهان اخیار فرياد مي‌زنند، «آتش» بس است اما اشرار جهاني مي‌گويند، «آتش» بس نيست بايد مردم غزه را با بمب اتم هم نابود كرد!
3- رژيم صهيونيستي تاكنون به اندازه 3 بمب اتمي آتش و انفجار بر روي مردم غزه ريخته است تا جبران شكست طوفان‌الاقصي را بكند اما دستاوردي جز نفرت و بيزاري و محكوميت جهاني نداشته است.
4- قهرمانان و پهلوانان نبرد پيروزمندانه الاقصي همچنان دست به ماشه به مبارزه خود ادامه مي‌دهند و لحظه‌اي دشمن را رها نمي‌كنند. نبض مقاومت همچنان در غزه مي‌تپد دشمن خسارت و تلفات مي‌دهد اما ميزان آن را سانسور مي‌كند. تا بتواند حس انتقامجويي خود را تقويت كند و به جنایت آزاردهنده و به كشتارهاي بي‌رحمانه ادامه دهد. اينكه يك ميليون نفر در لندن براي پنجمين بار به خيابان‌ها بيايند و به همين ميزان در ديگر شهرهاي اروپا و آمريكا تجمعات انساني تشكيل دهند و اسرائيل غاصب را محكوم كنند و از تداوم حمايت دولت‌هايشان بيزاري بجويند. مسئله كمي نيست هرچند بي‌بي‌سي و راديو آمريكا بر آن سرپوش بگذارند.
5- تحليل و خبر سيدحسن نصرالله در سخناني كه به مناسبت روز شهيد ارائه داده در مورد عمليات صددرصد فلسطيني طوفان‌الاقصي شنيدني است كه فرمود:
الف- زمان به نفع اسرائيل غاصب نيست.
ب- آمريكا و اسرائيل در سطح افكار عمومي شكست خورده و به زانو درآمده‌اند.
ج- اگر مي‌خواهند جنگ فراگير نشود كشتار در غزه را متوقف كنند.
رهبر مقاومت به استكبار جهاني هشدار داد و كارنامه مقاومت را در لبنان و عراق و يمن و سوريه با عدد و رقم به رخ آمريكا و اسرائيل كشيد و تهديد كرد، جنگ غزه را قبل از فراگيرشدن متوقف كنيد.
كشورهاي عربي و اسلامي هم در عربستان جنايات رژيم صهيونيستي را محكوم كردند و خواستار توقف فوري تجاوز و محاصره غزه و ارسال كمك‌هاي بشردوستانه بين‌المللي شدند. آنها بر اهميت درخواست از دادستان ديوان كيفري بين‌المللي مبني بر پيگيري حقوقي جنايات جنگي اسرائيل و جنايت عليه بشريت تأكيد كردند.
6- در حالي كه دانشجويان و اساتيد دانشگاه‌ هاروارد كه آمريكايي‌ترين و يهودي‌ترين دانشگاه جهان است، جنايات صهيونيسم را محكوم مي‌كنند، در برخي دانشگاه‌ها برخي اساتيد به تبع آن برخي دانشجويان هنوز ترديد دارند در اين جنگ جهاني حق و باطل كدامين سو بايستند اين نتيجه عقب‌افتادگي و جهل و غفلت است،
آنها مي‌گويند اسرائيل عالي‌ترين محصول مدرنيته و تمدن غرب است. اين كشور نمونه اعلاي دموكراسي ليبرال و سوسيال دموكراسي است. ما نمي‌توانيم مرگ تمدن غرب و ارزش‌هاي غربي را در قتلگاه و قربانگاه غزه و فلسطين ببينيم.
آنها موفق به زدودن سمومات ليبراليسم و سوسياليسم از ذهن خود نشده‌اند لذا حاضرند فلاكت سیاسی خود را ببينند اما هلاكت اسرائيل را نبينند لذا در اين جنگ كثيف در كنار جنايات و نجاسات رژيم صهيونيستي بي‌شرمانه ايستاده‌اند.
7- امروز جامعه جهاني يك صدا و متحد عليه ويروس خطرناك‌تر از كرونا يعني صهيونيسم جهاني وارد ميدان شده است و مي خواهد شرّ آن را از سر دولت‌ها و ملت‌ها كم كند.
مردم جهان سيماي واقعي تجاوز و جنايت جنگي را در ماشين جنگي اسرائيل و ناتو در منطقه مي‌بينند. آن را در قاب ويرانه‌هاي غزه و هدف‌گيري بيمارستان‌ها، مدارس، مساجد، كليساها و خانه‌هاي مسكوني مي‌بينند و صداي ضجه كودكان و زنان و بي‌پناهان را به گوش خود مي‌شنوند. هيچ تلاش مذبوحانه‌اي از سوي ارتش رسانه‌اي غرب نمي‌تواند آن تصوير و اين صدا را از سپهر سياسي جهان محو كند.