تعمیر لباسشویی در شیراز

گزارش بازرگانی، 202757،   4020526043

ماشین لباسشویی از جمله لوازم برقی بسیار لازم در هر خانه ای است که می تواند در زمانی سریع و به بهترین شکل کلیه آلودگی ها را از لباس ها بزداید. در صورتی که لباسشویی شما با هر گونه ایرادی رو به رو شود لازم است که در اولین فرصت برای تعمیر آن اقدام نمایید. شما می توانید برای تعمیر لباسشویی در شیراز در همه ساعات شبانه روز اقدام نمایید.

خرابی های مرسوم در ماشین لباسشویی و تعمیر آن ها

همان طور که می دانید دستگاه لباسشویی از بسیاری از قطعه ها تشکیل شده است. هر یک از این اجزا مسئول انجام کاری خاص در دستگاه می باشند. در صورتی که هر یک از این بخش ها آسیب ببینند لازم است که برای تعمیر لباسشویی در شیراز اقدام نمایید.

در زیر به برخی از رایج ترین ایرادات در ماشین لباسشویی اشاره می نماییم:

روشن نشدن دستگاه لباسشویی و اقدام برای تعمیر لباسشویی در شیراز

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود احتمال دارد که یکی از قسمت های آن از کار افتاده باشند.

برای مثال اختلال در قطعه بلبرینگ و یا خرابی تایمر از مهم ترین دلایل در خرابی لباسشویی می باشند. البته باید بدانید که در صورت مراجعه به یک تعمیرکار ماهر می توانید اغلب اشکالاتی که در دستگاه لباسشویی بروز می کند را برطرف نمایید. از دیگر مواردی که سبب می شود تا ماشین لباسشویی روشن نشود وجود مشکل در میکرو سوییچ ها است. توجه داشته باشید که اگر ماشین لباسشویی به درستی تراز نباشد نیز مانع از روشن شدن دستگاه می شود.

کار نکردن دستگاه لباسشویی و تعمیر لباسشویی در شیراز

اگر لباسشویی شما بعد از گذشت سال ها استفاده نمی تواند کار خود را به درستی ایفا نماید ممکن است که برخی از اجزای آن دچار فرسودگی شده باشند و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.

اما در بیشتر موارد می توان با تعمیر قسمت های آسیب دیده از تعویض قطعات معیوب جلوگیری کرد.

در نظر داشته باشید که این خرابی در دستگاه می تواند علت های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال اگر

خازن راه انداز در دستگاه لباسشویی دچار ایراد شده باشد و یا این که سیم هایی که به این بخش متصل هستند صدمه دیده باشند این مشکل برای دستگاه لباسشویی ظاهر می شود.

لازم است بدانید که اگر موتور لباسشویی با نقص فنی مواجه شده باشد و یا یاتاقان یا بلبرینگ دچار خرد شدگی یا شکستگی شده باشند سبب می شوند تا ماشین لباسشویی کار نکند. برای حل این ایرادات می توانید از طریق مرکز تعمیر لباسشویی در شیراز اقدام نمایید.

خاموش شدن دستگاه لباسشویی و اقدام برای تعمیر لباسشویی در شیراز

اگر ماشین لباسشویی شما به صورت ناگهانی خاموش می شود باید برای حل این مشکل اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که این ایراد می تواند کمی پیچیده باشد. بنابراین باید برای رفع آن به یک متخصص کار بلد در مرکز تعمیر لباسشویی در شیراز مراجعه نمایید. عوامل متعددی سبب بروز این مشکل در ماشین لباسشویی می شوند. از جمله این موارد می توان به وجود اشکال در موتور دستگاه اشاره کرد. همان طور که می دانید چنان چه موتور دستگاه لباسشویی صدمه ببیند باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار در خرابی دستگاه لباسشویی خراب شدن تایمر و یا وجود ایراد در زبانه و قفل درب دستگاه است. در این صورت لازم است که برای رفع خرابی این قطعات اقدام نمایید. از دیگر مواردی که سبب می شود تا ماشین لباسشویی به صورت خود به خودی خاموش شود نوسان های برق و یا خراب شدن دو شاخه است. در این صورت لازم است که برق کار ماهر این مسائل را به صورت درست برطرف کند.

باید بدانید که اگر دکمه استارت دستگاه دچار اشکال باشد نیز این مشکل برای ماشین لباسشویی رخ می دهد.

نشت دادن آب از دستگاه لباسشویی

یکی از بزرگ ترین و رایج ترین مشکلاتی که برای انواع دستگاه های لباسشویی به وجود می آید همین مساله نشت دادن آب می باشد. این ایراد در دستگاه می تواند به علل مختلفی روی دهد. بنابراین لازم است که سرنخ مشکل را پیدا کرد و سپس برای رفع آن اقدام نمود.

از مواردی که سبب می شود تا این خرابی برای دستگاه لباسشویی بروز پیدا کند فرسودگی لاستیک های اطراف درب ماشین لباسشویی می باشد. در صورتی که این مشکل برای دستگاه لباسشویی شما ایجاد شده است لازم است که به کمک یک تعمیرکار لاستیک های اطراف درب دستگاه را تعویض نمایید.

از دیگر عواملی که سبب بروز این نقص در ماشین لباسشویی می شود مسدود شدن دریچه شیر ورودی آب است. همچنین بایستی پمپ تخلیه بررسی شود که مشکل نقص فنی نداشته باشد. باید بدانید که اگر دستگاه لباسشویی تراز نباشد نیز می تواند سبب آبریزش با همان نشتی آب شود.

از دیگر فاکتورهایی که باعث نشت دادن آب در ماشین لباسشویی می شود پاره شدن شلنگ ورودی آب است. همچنین اگر بیش از اندازه لازم از مواد شوینده برای تمیز کردن البسه در درون دستگاه استفاده می کنید این مساله برای دستگاه نمود پیدا می کند.

شما می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی در شیراز این اشکال را برطرف کنید.

بو دادن دستگاه لباسشویی

اگر بوی بدی از دستگاه لباسشویی به بیرون متصاعد می شود باید برای رفع ایراد از طریق مرکز تعمیر لباسشویی در شیراز اقدام نمایید.

از جمله مواردی که سبب بروز این اشکال در دستگاه لباسشویی شما می شوند پر شدن فیلتر تخلیه می باشد. در این صورت لازم است که این قسمت از دستگاه را خالی نمایید. از دیگر مواردی که سبب می شود تا ماشین لباسشویی بوی بد بدهد کثیفی جا پودری است. همچنین اگر لباس ها را برای مدت زمان زیادی داخل دستگاه نگه می دارید همین امر می تواند سبب ایجاد بوی بد از دستگاه شود.

توجه داشته باشید که اگر آب به صورت کامل از دستگاه لباسشویی خارج نشود نیز این مشکل برای ماشین لباسشویی ظاهر می شود. همان طور که می دانید علت اصلی این موضوع می تواند لوله کشی بد باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد برخی از ایرادات در دستگاه لباسشویی صحبت کردیم. شما می توانید برطرف کردن هر گونه مشکل با مرکز تعمیر لباسشویی در شیراز تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  4. درباره توبه تتلو

  5. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  6. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  7. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  11. فردا دیر است...

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  15. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  16. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  22. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  23. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

آخرین عناوین