بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان!

گزارش بازرگانی، 185754،   4020331089

یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهمی که دانش آموزان و اولیا آن‌ها با آن درگیر می‌شوند، تغییر مدرسه در انتهای مقطع ابتدایی و متوسطه اول است؛ با توجه به اینکه از مدرسه به عنوان خانه دوم یاد می‌شود، تحصیل در یک مدرسه خوب، می‌تواند تاثیر مهمی در آینده دانش آموزان داشته باشد و به کل مسیر زندگی آن‌ها را تغییر دهد. یکی از مجموعه مدارسی که بسیاری از دانش آموزان برای تحصیل در آن تلاش می‌کنند، مدارس تیزهوشان است. امروز در این مطلب به مطالب مهمی که در رابطه با مدارس تیزهوشان باید بدانید، می‌پردازیم و سپس راهکارهای قبولی در این مدارس را به شما آموزش می‌دهیم. در پایان نیز بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان که برای آمادگی بیشتر به شما کمک خواهد کرد را به شما معرفی خواهیم نمود.

بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان!

مدارس تیزهوشان چه نوع مدارسی هستند؟

مدارس تیزهوشان که با نام‌های دیگری همچون سمپاد، استعدادهای درخشان، علامه حلی برای پسران و فرزانگان برای دختران شناخته می‌شوند، در واقع زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان یا به اختصار سمپاد هستند. این سازمان وظیفه شناسایی، رشد و پرورش دانش آموزان با استعداد و نخبه را بر عهده دارد و به همین منظور مجموعه مدارس سمپاد به وجود آمده اند.

مدارس تیزهوشان با توجه به سطح بالایی که دارند، از بهترین اساتید موجود در کشور استفاده می‌کنند و مدیریت این مدارس برعهده مدیران با تجربه و کار بلد است که با یک برنامه ریزی دقیق و استاندارد، کارهای اجرایی مدرسه را پیش ببرند. علاوه بر این در مدارس تیزهوشان هر آنچه که دانش آموزان برای امتحانات مدرسه و یا آزمون‌های تستی همچون کنکور نیاز دارند، به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

نکته مثبت دیگری که مدارس تیزهوشان در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی که در رتبه دوم مدارس برتر هستند، دارند، شهریه معقول و منطقی آن‌هاست. برای مثال شهریه مدارس تیزهوشان در پایه دوازدهم که سال منتهی به کنکور است، در سال گذشته حدود 20 میلیون تومان بوده است؛ این در حالی است که شهریه مدارس تیزهوشان در این پایه در برخی از مدارس غیرانتفاعی سر به فلک کشیده و طبق شنیده‌ها به 100 میلیون تومان نیز رسیده است!

اهمیت تحصیل در مدارس تیزهوشان!

برای اهمیت تحصیل در مدارس برتر از جمله تیزهوشان، کافی است نگاهی به آمار پذیرفته شدگان و نفرات برتر کنکور سال‌های گذشته بیاندازید؛ طبق آمار رسمی منتشر شده از سوی سمپاد و سازمان سنجش، بیش از 70 درصد رتبه‌های برتر در مدارس تیزهوشان تحصیل داشته اند! به عبارت دیگر می‌توان گفت با تحصیل در مدارس تیزهوشان، شانس قبولی شما چندین برابر خواهد شد.

مباحث آزمون تیزهوشان چیست؟

مباحث آزمون تیزهوشان چیست؟ - بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان!

مباحث و منابع آزمون تیزهوشان هر ساله توسط سمپاد اعلام می‌شود که معمولا در سال‌های اخیر تغییر چندانی نداشته است. مباحث و منابع آزمون تیزهوشان برای ورودی هفتم و دهم به شرح زیر است:

1) مباحث و منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تنها از مباحث هوش و استعداد تحلیلی مطرح می‌شود و به عبارت دیگر دانش آموزان هیچ سوال مستقیمی از مباحث درسی نخواهند داشت. برای تقویت مهارت هوش و استعداد تحلیلی نیز می‌توانید در کلاس‌ها و دوره‌های تیزهوشان ششم شرکت کنید.

2) مباحث و منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان نهم به دهم بر خلاف تیزهوشان ششم به هفتم، علاوه بر مباحث هوش و استعداد تحلیلی، شامل مباحث استعداد تحصیلی نیز می‌باشد. منظور از استعداد تحصیلی دروس ریاضی، علوم، زبان و ادبیات فارسی، قرآن و معارف اسلامی و مطالعات اجتماعی است که از دروس پایه هشتم و نهم مطرح می‌شود. برای آموزش این قسمت نیز می‌توانید به سراغ دوره‌ها و کلاس‌های تیزهوشان نهم بروید و خود را برای حضوری قدرتمند در آزمون آماده کنید!

چگونه در آزمون ورودی تیزهوشان قبول شویم؟

چگونه در آزمون ورودی تیزهوشان قبول شویم؟ - بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان!

با توجه به مزایای زیادی که تحصیل در مدارس تیزهوشان دارند، ممکن است برخی از شما که تصوری از مدارس تیزهوشان نداشته اید با خواندن این قسمت ترغیب به ثبت نام در آزمون تیزهوشان و تحصیل در این مدارس شده باشید. اما باید بگوییم که قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان چندان ساده نیست و نیازمند تلاش و زحمت بسیار زیادی است. در کنار این زحمت و تلاش، راهکارهایی هستند که مسیر قبولی شما در آزمون را هموارتر می‌کنند. این راهکارها توسط دانش آموزان پذیرفته شده و مشاورین متخصص در زمینه تیزهوشان پیشنهاد داده شده اند که در ادامه به طور خلاصه آورده شده است.

1) برنامه‌ریزی مناسب

یکی از اصلی‌ترین موارد برای موفقیت در آزمون ورودی تیزهوشان، برنامه‌ریزی مناسب است. برنامه‌ریزی شامل تعیین زمان‌های مشخص برای مطالعه و تمرین است. همچنین، می‌توانید برنامه‌ریزی خود را با استفاده از یک مشاور بهبود بخشید.

2) مطالعه کامل و دقیق

برای موفقیت در آزمون ورودی تیزهوشان، مطالعه کامل و دقیق مطالب و مباحث آزمون ضروری است. در این مطالعه، تمرکز بر روی درک مفاهیم و اصول اساسی بسیار مهم است. همچنین، می‌توانید از منابع مرجع معتبر و کتاب‌های ویژه آزمون تیزهوشان استفاده کنید.

3) حل سوالات تستی

حل سوالات تستی یکی از بهترین روش‌ها برای آماده شدن برای آزمون ورودی تیزهوشان است. با حل سوالات تستی، می‌توانید با نحوه‌ی طرح سوالات آشنا شوید و مهارت خود در پاسخگویی به سوالات را تقویت کنید. همچنین، حل سوالات تستی می‌تواند به شما در افزایش سرعت و دقت پاسخگویی کمک کند.

4) شرکت در آزمون شبیه ساز استاندارد

شرکت در آزمون‌های شبیه ساز به شما کمک می‌کند تا به صورت آزمایشی خود را در شرایط آزمون قرار دهید و خود را به بهترین شکل محک بزنید. همچنین با تحلیل سوالات آزمون می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را به شناسایی و جهت رفع نقاط ضعف خود اقدام فرمایید.

5) شرکت در دوره و کلاس‌های آموزش و آمادگی تیزهوشان

موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی در سطح کشور اقدام به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی همچون هوش ششم و نهم و دروس دیگر می‌کنند که شما می‌توانید یکی از بهترین آن‌ها انتخاب کنید و با آن پیش بروید. اما بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان کجاست؟

معرفی بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان!

موسسه فرهنگی علمی موفقیت در سال‌های اخیر به طور تخصصی بر روی آزمون تیزهوشان کار کرده است و با آمار خوبی که دانش آموزان این مجموعه به دست آورده اند، بر سر زبان‌ها افتاده است. موسسه موفقیت که از آن به عنوان بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان یاد می‌شود، واقع شده در خیابان پاسداران شهر تهران است. کلاس‌های این مجموعه به سه شکل حضوری، آنلاین و دوره‌های آفلاین موجود هستند و به همین دلیل نه تنها از تهران بلکه از سراسر کشور دانش آموزان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

شما با ثبت نام و شرکت در کلاس‌های موسسه موفقیت، علاوه بر کلاس‌های آموزشی از خدمات دیگر همچون پشتیبان و مشاور تحصیلی، آزمون شبیه ساز، جلسه مشاوره، کلاس رفع اشکال، تحلیل آزمون و ... برخوردار خواهید شد. آمار قبولی‌های موسسه موفقیت در سال گذشته بالای 80% بوده است و در بین تمامی آموزشگاه‌ها، بهترین عملکرد را داشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و نحوه برگزاری کلاس‌ها می‌توانید به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا یا شماره تلفن موسسه موفقیت (22891840-021) تماس بگیرید.

کلام پایانی

در این مقاله، نکاتی را برای موفقیت در آزمون ورودی تیزهوشان بررسی کردیم و در پایان به معرفی بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیزهوشان پرداختیم. به یاد داشته باشید که برای موفقیت در آزمون، نیاز به تلاش، پشتکار و تمرین دارید. به امید موفقیت تمامی دانش آموزان.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  2. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  3. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  4. اطلاعیه پلیس درباره ویدیوی منتشر شده از درگیری ماموران طرح نور با زن جوان در تهران  

  5. جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ کدام ارگان‌ها مشمول تعطیلی شنبه‌ها نمی‌شوند؟

  6. وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود

  7.  ۲۶ صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه "یاسین رامین"

  8. خانم نماینده! هر زن ایرانی، هر ۱۵ ماه یک زایمان کند؟

  9. وزیر آموزش و پرورش: زیرساخت سرافرازی هر ملت، معلمان هستند / به دنبال تحول هستیم  

  10. فرمانده کل سپاه: عملیات وعده صادق باعث افتخار ایران در جهان شد

  11. اعتراضات دانشجویی، چه چیزی را درباره آمریکا آشکار می کند؟

  12. اولین تصویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف در کنار دو مهمان نامتعارف!

  13. تکان شدید قیمت‌ها در بازار ارز/ قیمت دلار تا چه رقمی تغییر کرد؟

  14. تلخ و شیرین دِبش؛ وقتی خطاکاران دیگر خط قرمز نیستند

  15. بازداشت سارق خارجی با کیسه یک میلیاردی بر دوش  

  16. عکس خاص از رابطه صمیمی رهبر انقلاب و سردار سلیمانی

  17. رئیسی: باید دست زیاده خواهان را قطع کرد/ واردات نباید به تولید داخلی ضربه وارد کند

  18. خبر مهم وزیر کار برای بازنشستگان/ تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان روشن شد

  19. انتقاد رسانه نزدیک قالیباف به سعید محمد /او یک تازه کار سیاسی است /از تغییر قالیباف ناامید شده، به تخریب و تهدید روی آورده /برای حذف زاکانی تلاش می کند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  18. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  19. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  20. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین