هشدار ژنرال ارشد آمریکایی درباره جنگ با ایران

  4020325032 ۷۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

ژنرال ارشد آمریکایی گفته است که بحران خاورمیانه و جنگ با ایران می‌تواند تمرکز استراتژیک ایالات متحده بر چین را از مسیر خارج کند.

هشدار ژنرال ارشد آمریکایی درباره جنگ با ایران

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، ژنرال الکس گرینکویچ، رئیس فرماندهی مرکزی نیروی هوایی آمریکا هرگونه بحران و جنگ جدید در غرب آسیا را به ضرر منافع واشنگتن دانست و گفت: «شروع جنگ با ایران یا سایر بحران‌ها در خاورمیانه می‌تواند توجه نظامی و استراتژیک ایالات متحده را از هدف اولویت‌دار خود یعنی واکنش به چین به عنوان رقیب اصلی خود در منطقه منحرف کند.»

گرینکویچ روز چهارشنبه در اجلاس فناوری دیفنس وان گفت: «در صورت وقوع جنگ با ایران، خاورمیانه می‌تواند تمرکز ما بر چین را از مسیر خارج کند. چین ۴۲ درصد از واردات نفتی و هیدروکربن خود را از طریق خلیج فارس و با عبور از تنگه هرمز دریافت می‌کند.»

این ژنرال ارشد نظامی آمریکا گفت: «همانطور که هزاران موشک می‌تواند کشور موردنظر را هدف قرار دهد، ایران نیز هزاران موشک را در مرزهای جنوبی خود مستقر کرده است تا از دسترسی آمریکا به امکانات دریایی و هوایی خود در منطقه جلوگیری کند، تصور کنید خلیج فارس به دریاچه چین تبدیل شود… پیامدهای آن چیست؟»

همزمان، «کارن ژان پیر»، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران مدعی شد که واشنگتن دیپلماسی را در قبال ایران ترجیح می‌دهد و اولویت واشنگتن در برابر ایران میز گفتگو و دیپلماسی است.

این مقام آمریکایی همزمان به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت و گفت: سیاست ما در مقابل ایران تغییر نکرده است. ما بر محدود کردن رفتار بی ثبات کننده ایران از طریق فشار با همکاری نزدیک با متحدان خود متمرکز بوده ایم، اگرچه دولت بایدن موضوع تبادل زندانیان آمریکایی را جدی می‌گیرد. در طول دو سال گذشته ما توانسته ایم بیش از ۱۲ آمریکایی بازداشت شده را آزاد کنیم.

پیش از این همزمان با گمانه‌زنی رسانه‌های غربی از احتمال احیای برجام، وزیر خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران در ریاض گفته بود: در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر احیای مذاکرات هسته‌ای نیست.

آنتونی بلینکن با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه ایران در مقصر دانستن تهران در شکست مذاکرات هسته‌ای مدعی شد: «از زمان به قدرت رسیدن جو بایدن، بارها با شرکای اروپایی، چینی و روسی خود تلاش کردیم این توافق حاصل شود، اما ایران یا قدمی برنداشت و یا تلاشی در جهت انجام اقدامات ضروری در بازگشت به توافق هسته‌ای بر نمی‌دارد.»

وی بار دیگر با مقصر خواندن تهران در شکست مذاکرات برجامی، دیپلماسی را بهترین شیوه برای جلوگیری از آنچه تلاش تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای خواند، دانست.

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با تشریح سیاست‌های تکراری ضد ایران نشان داد، ادعای رسانه‌های خارجی در قریب الوقوع بودن احیای توافق هسته‌ای نادرست است.

این در حالی است که ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری اخیر خود، در پاسخ به این سوال که تبادل پیام‌ها و مذاکرات غیر مستقیم میان ایران و آمریکا آیا برای بازگشت به برجام است یا در چارچوب دیگری است، اظهار داشته بود: پاسخ ما به این سوال سخت نیست و در ارتباط با موضوع برجام دیدگاه‌های اصولی و روشن شده‌ای داریم.

وی گفت: ایران هیچگاه فرایندهای دیپلماتیک را متوقف نکرده است‌. معیار و ملاک ما عملکرد طرف‌های مقابل ما بوده نه اظهارات رسانه‌ای که بیان می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: دولت سیزدهم هم در ارتباط با برجام از ابتدا سیاست اصولی و واضحی را بیان کرده و آن اینکه برجام همه موضوع سیاست خارجی ما نیست بلکه یکی از موضوعات مرتبط با سیاست خارجی است و در ارتباط با توافق اعلام شده که هرگونه توافقی علاوه بر منویات محکم و منطقی رهبر انقلاب و همچنین منافع ملی و قانون اقدام راهبردی مجلس به منظور تأمین منافع حداکثری کشور و عدم عدول از خطوط قرمز مورد توجه تیم مذاکره کننده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۹۷۰۶۹۱۴:۴۷:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۵
آمریکا باید قبول کنه که ایران کشوری قدرتمند وبا احترام با این رفتار کنه تا ایران هم متقابلا با آمریکا با احترام رفتار خواهد کرد
ناشناس۳۰۹۷۱۴۱۱۵:۲۴:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۲۵
زنده باد. ایران. بزرگ. ایران ابر قدرت منطقه
ناشناس۳۰۹۷۱۸۵۱۵:۴۷:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۲۵
امریکا جرئت رویارویی با ایران مقتدر را ندارد جنگ فقط بلوف سیاسی است.
ااااا۳۰۹۷۵۲۰۱۹:۲۶:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۲۵
آفرین
ناشناس۳۰۹۸۱۷۷۰۱:۵۵:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۲۶
امریکا ول معطله
مجید۳۰۹۷۱۸۷۱۵:۵۰:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
آمریکا روز به روز متحدین خودش رو تو منطقه از دست می دهد ،اروپا را هم قربانی جنگ اوکراین کرد و دیگر توان دفاع از اسرائیل را ندارد
یک ایرانی۳۰۹۷۲۰۴۱۵:۵۸:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۲۵
ایران باتوکل برخداوبه کمک جوانان شهید پرور که مدافع حرم میشوند باپشتوانه منابع بیکران الهی که رایگان یانیم بها به دولت چین برادرودوست میدهدمشت محکمی به امریکا خواهدزد.اورا از صفحه روزگارواقتصادپاک میکندوچین کشورابرقدرت جهان خواهد شدبه کمک ومدد ایران.امین یارب العالمین.
ناشناس۳۰۹۷۴۲۵۱۸:۲۹:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۲۵
چرا ایران نشه
ایران۳۰۹۷۵۵۱۱۹:۴۷:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۲۵
ایران کمک کنه چین ابر قدرت بشه? عجب دیدگاهی دارید؟؟ چین و روس از این جهت که ایران تحریمه بهترین منافع رو‌میبرهه همه کشورها منافع خودشان را در نظر میگیرند.‌
ایران۳۰۹۷۶۳۰۲۰:۳۹:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
میخواین همه چیز رو رایگان بدین چین؟ کسی که ایرانی نباشه دیدگاهی بهتر از این نداره! به یاری ایزد یکتا جوانان و مردم پهلوان ایران اجانب و غربتی ها را از ایران بیرون رانده و ندای صلح و دوستی را به همه جهان می‌دهند و با پشتکار به سوی ایرانی مدرن و قوی پیش خواهند رفت.
ناشناس۳۰۹۷۶۴۴۲۰:۴۸:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۲۵
یعنی چی ؟ جکی چان الان برادر ماست.
ناشناس۳۰۹۷۹۵۳۲۳:۵۸:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
کشور ما با شخصی انقلاب کرد که برای حرف و رضایت طرف مقابلش هرگز به کسی باج نداده این رو خود رهبری گفت و الان هم همونه
احمد۳۰۹۸۰۳۸۰۰:۴۰:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۲۶
چرا بیخودی میگی..آمریکا هرگزززز از صحنه روزگار خارج نخواهد شد..آمریکا مخترع برق بود...آمریکا مخترعین اول بشریت بود...خداوند بهترین مخترعین را در آمریکا بوجود آورده بود....
ناشناس۳۰۹۸۲۲۷۰۲:۵۴:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۲۶
ما نفت و یا هر چه داریم به چین و یا کشوری دیگر. هیچگاه باج نمیدهیم. و نخواهیم داد. ما به ابر قدرت جهان که آمریکا باشد . باج نداده ایم !؟ چون ما مسلح به الله اکبریم. حواست باشد. چه داری میگی.
حشمت۳۰۹۸۲۷۵۰۴:۲۳:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۲۶
چین دوست ماست و هیچ گاه ما را تهدید نکرده است ، و با وجود ریسک تحریمهای غرب با ما وارد معامله شد، اما سوال این جاست ، آیا میخواهد ملت خودش را فدای ما کند؟ خیر ،هیچ گاه کشور چین به اندازه ی یکی فقط یکی از مدافعان حرم برای خاک ایران دل نمی سوزاند
پرویز نعمتی۳۰۹۷۲۰۷۱۶:۰۰:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
امریگاه هیچ کاری نمیتونه بکنه
ناشناس۳۰۹۸۰۸۳۰۱:۰۰:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۲۶
آقا دلار 50هزار تومنی امریکااز یادت نره عزیزم
ناشناس۳۰۹۷۲۲۴۱۶:۰۹:۴۵ ۱۴۰۲/۳/۲۵
سلام دیپلماسی یعنی برطرف کردن فقرهمین وتمام
ناشناس۳۰۹۷۲۹۲۱۶:۵۶:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۵
برجام بایستی کل موضوع سیاست خارجی باشد نه جزئی از ان که اگر برجام صورت بگیرد خیلی از مشکلات حل میشود.
ناشناس۳۰۹۷۳۷۶۱۷:۵۴:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۲۵
اره ، مثل دوران روحانی... آخه ساده گی تا کی ...
ابراهیم۳۰۹۷۳۰۳۱۷:۰۱:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۵
اخه یه نفر به‌ این‌ ژنرال بگه چه کسی مقصر برجام هست.
ناشناس۳۰۹۷۳۱۵۱۷:۱۱:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۲۵
. در صورتیکه ملت ایران با حاکمیت همراه باشند هیچ خطری، هیچ دشمن خارجی جرات و جسارت حمله نظامی به ایران را نخواهد داشت حتی درباره چنین گزینه ای فکر هم نخواهند کرد ..
ناشناس۳۰۹۷۵۴۶۱۹:۴۲:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۲۵
درست اگر دولت و مسئولین با مردم با شند..
ناشناس۳۰۹۷۷۰۸۲۱:۳۵:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۲۵
منظورت غربگراهاست؟ اونا خائن هستن
علی صمدی۳۰۹۷۳۳۸۱۷:۲۷:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۵
شایعه ننداز پسرخوب
افشین۳۰۹۷۳۴۵۱۷:۳۳:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۲۵
این دیدگاههای یانکی ها، فقط این را میرساند که هنوز ایران را نشناخته اند. مردک، ایران یعنی دنیا. حالا دیگه مظلومان و مردم استثمار شده دنیا توسط ایران، هر روز بیشتر از گذشته بیدار شده اند و کافیه دست از پا خطا کنید تا طعم ، نابودی خود را بچشید. ور وراتون هم از روی ترسی است که، از طرف ایران و شرکای غرب و شرق و ازهمه مهمتر،تکیه بر قدرت لایتناهی پروردگار موجب نابودی تان میشود. ونرید انموالذین الستضعفون فی الارض و نجعلهم الائمه ونجعلهم الوارثین.
ناشناس۳۰۹۸۱۱۷۰۱:۱۶:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۲۶
داداش آروم
محسن۳۰۹۷۳۵۴۱۷:۳۹:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
جناب بلینکن برجام ازنظر ما ایرانیها به خاک سپرده شد منتظر باشید که همان گورستان برای امریکا هم مهیا خواهد شد
ناشناس۳۰۹۷۳۵۵۱۷:۴۰:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۲۵
امریکائیهافقط به فکرآزادی جاسوسهای خودش هست.درحال حاضر اصلأ دنبال برجام نیستن.فقط ایران نباید جاسوسهای دو تابعیتی رو آزادکنه.
احمد۳۰۹۷۳۸۲۱۸:۰۱:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
کاش قدرت اینو داشتم که آمریکا رو منفجر میکردم و انگلیس از روی زمین برمیداشتم دیگه هیچ جا نه جنگی نه زورگویی پیدا میشد .
ناشناس۳۰۹۷۳۸۴۱۸:۰۱:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۲۵
ان شاالله خداخودش کمک ایران کنه پیروز بشه
ناشناس۳۰۹۷۳۸۵۱۸:۰۲:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۲۵
ایشالا کشورمان آباد بشه فقر از بین بره بیکاری جوانان برطرف بشه
علی۳۰۹۷۳۹۶۱۸:۰۹:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
دوران بزن در رو گذشت دیگه هیچ قدرتی توان رویا رویی با ایران مقتدر را ندارد الله اکبر خامنه‌ای رهبر
لبیک۳۰۹۷۴۰۶۱۸:۱۵:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۲۵
امریکار جنایتکار و اسرائیل خبیث و بقیه کشور های غربی بدانند که ایران ، ایران ۴۵ سال پیش نیست، بلکه ایران یکی از کشور های قدرتمند جهان است و درصورتیکه امریکای جنایتکار و اسرائیل خیث دست از پا خطا کنند ایران همه ی شما را بدرک واصل خواهد کرد. بنابراین مرگ بر اسرائیل و امریکا
ناشناس۳۰۹۸۲۴۵۰۳:۲۱:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۲۶
افرین به شما همه نظرهای که دوستان میدهند،خوشحالم که مردممون انقدر اگاه هستن از وضعیت کشور وجهان وهمین خودش بزرگترین دستاورده وباکمک همین مردم ورهبری واقتدار نظامی ومهمترازهمه نیروی جاودانه وتمام نشدنی خداوند برهمه دشمنانمون پیروز میشیم،انشاالله.
مهدی احمدی۳۰۹۷۴۱۲۱۸:۱۹:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.خودش را از منجلاب نجات دهد جبهه مقاومت امریکا واسرائیل رژیم جعلی را از خاور میانه بیرون خواهد راند#مقاومت
ناشناس۳۰۹۷۵۱۷۱۹:۲۴:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۲۵
ازنظرمن دولت امریکا فریب کارحرفیه ودغل باز در تمام کره زمین است هرکسی ویاکشوری ازامریکا بعنوان دوست یادکند خیلی جاهل ونادان است زندبادجمهوری اسلامی ایران
علی۳۰۹۷۴۵۸۱۸:۵۰:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۲۵
در توافق۲۰۱۵ این ایران بود که بهمه توافق عمل کرد واین امریکا واروپا بودند که زیر عهد وتوافق زدندبد عهدی کردند باز دوباره درمذاکرات بعدی این امریکا بود که میز مذاکره را ترک کداما همچنان به دروغ ایران را مقصر می دانند وطلبکارند ایران یکبار پایش رفت تو پل یکبار کلاه سرش رفت دیگر به اعتماد ندارد بی جهت فشار نیاورید
محسن۳۰۹۷۴۶۲۱۸:۵۲:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۲۵
انشالله که همه جای دنیا صلح ودوستی باشه وهیچ جای دنیا جنگ نباشه انشالله
ناشناس۳۰۹۷۵۸۱۲۰:۰۴:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۵
بگین ان شاالله فشار از روز مردم کم درآمد ومستاجر برداشته بشه
رضا۳۰۹۷۴۶۳۱۸:۵۳:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
به گفته رهبری دیگه دوران بزن دررو تمام شده آمریکا می‌دونه که کوچکترین خطایی بکند تمام پایگاهی نظامی که اطراف ایران درست کرده از روی زمین برای همیشه پاک میشه به نظر من تو این شرایطی، که چین روز به روز قویتر میشه آمریکا همچنین هزینه ای را نمیکند چون این جنگ حداقل 30درصد قدرت نظامی آمریکا را کاهش می‌دهد
عباس۳۰۹۷۴۷۴۱۹:۰۰:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۲۵
جناب ژنرال فلیم بازی نکن
یه ایرانی۳۰۹۷۴۹۴۱۹:۱۴:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۲۵
قطعا ما از منافع خود با قدرت دفاع میکنم نمیگم جنگ برای ما مشکل ساز نیست حتما خساراتی خواهیم خورد،.ولی آمریکا و دوستانش هم ضرر بزرگی خواهند کرد، وقتی فرمانده کل قوا می‌فرمایند دروان بزن و در رو گذشته پس ما هم دستمون خالی نیست و سلاح‌هایی داریم که رونمایی نشدن
رفیع همراز۳۰۹۷۴۹۸۱۹:۱۵:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۲۵
انشالله که ایران پیروز میدان اس بنده افغانستانی هستم اما از دل و جان طرف ایران هستم ایران همسایه خوب مان اس همیشه ایران فرشته نجات ما افغانستانی ها بوده همان آمریکا لعنتی بود که ما ملت بدبخت بیچاره مون کرد و دولت مارو تحویل گروه تروستی طالبان داد زنده باد ایران پیروز باد ایران نابود باد آمریکا ..
علیرضا یکانی۳۰۹۷۴۹۹۱۹:۱۶:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۲۵
آمریکا اگه یک درصد تو خودش میدید که میتونه بایران وارد جنگ بشه مطمعن باشید که صدبارتاحالا جنگ راه انداخته بود وایران رو استعمار کرده بود اما ازونجایی که خدا با ماست و آمریکا هم میدونه که هیچ غلطی نمیتونه بکنه فقط با این بلوف زدن هاش میخواد وجه خودش رو لااقل برای ترکیه و اعراب حفظ کنه که اونم به امید خدا همین روزهاست که ازبین بره اون پرستیژشون به قول خودشون اینجا ایرانه همون جایی که دلیران تنگستان با تفنگ دو لول انگلیس رو به دریا ریختن
ناشناس۳۰۹۷۵۹۲۲۰:۰۹:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۲۵
وقتی در سخنان اخیر ترامپ این مسئله نقل می شود.که آمریکا رو به افول می باشد .تا آخرش را بخوان.
محمد۳۰۹۷۶۰۴۲۰:۱۷:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۲۵
مرض دارند با ما بجنگند
حمید۳۰۹۷۶۵۱۲۰:۵۸:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۲۵
امریکا هنوز هم انتظار داره ایران طبق تفکر سیاثتمداران پیشین رفتار کنه.
ایرج۳۰۹۷۶۶۸۲۱:۰۶:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۲۵
زندباد ایران اسلامی قوی . بعد چهل چهار سال یک ژنرال بفهم پیداشد در بین حکام امریکا که حرف امام خمینی (قدس...) را قبول کند. ((امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند))
رصا۳۰۹۷۶۹۹۲۱:۲۸:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۲۵
س خسته نباشی امریکا در مقابل ایران عددی نیست چونک فقط برادران ایثارگر درمقابل امریکا خواهدجواب داد وعسلام ومارهبرداریم گوش بفرمان اقا هستیم خداحافط
علی احمد کیانی۳۰۹۷۷۲۲۲۱:۴۷:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۵
به امید ظهور ولی عصر(عج) ونابودی کامل کاخ ستمگری استکبار جهانی ،، به کوری چشمان دشمنان آقا سید علی خامنه ای..لبیک یا خامنه ای
محمد۳۰۹۷۷۳۶۲۱:۵۸:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۲۵
آمریکایی مکار، عمرعاص و......
کورش۳۰۹۷۷۵۱۲۲:۰۲:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۲۵
مرگ برامررررررررررررررررررررررررررریکا
بزرگمهر۳۰۹۷۷۵۴۲۲:۰۳:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۵
فقط مقاومت دربرابر زورگویی جواب می دهد درودبرمردان موشکی ایران عزیز، سلام بر شهید تهرانی مقدم ارادتمندسردارحاجی زاده هم هستیم
حسن خطیبی نسب۳۰۹۷۷۶۹۲۲:۰۹:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۲۵
کاش رهبری ساخت سلاح هسته ای را مانع نمی شد آنوقت شیاطین قدرت اتمی ایرانی را می دیدن افسوس
ناشناس۳۰۹۷۸۱۷۲۲:۳۸:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۲۵
ای مگس( امریکا ) عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
ناشناس۳۰۹۷۸۳۷۲۲:۵۱:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۲۵
الحمدالله ایران در سال های اخیر توانست به قدرت موشکی بالایی دست پیداکند حتی اگر ما دارای انرژی هسته ای نباشیم که هستیم هیچ کشوری از جمله آمریکا نمیتواند با ایران مواجه شود
خ۳۰۹۷۸۴۴۲۲:۵۷:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۲۵
بنظرم دنیا دنیای منطق است هزار کیلو زور ببر در نانوایی یک نان بهت نمیده
حشمت اله ولدی۳۰۹۷۸۷۳۲۳:۱۷:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۲۵
سلام.. ما فقط مشکل اقتصادی داریم. که کم کار برخی از مسولین و بانک ها و قضات است.. ما از لحاظ رزمی. جنگی.. دفاعی. مقتدر هستیم.. نیروهای نظامی و انتظامی ما در دنیا بی نظیر هستند.. امریکا توان مقابله با ایران را ندارد.. ما درست وسط دنیا هستیم..
علی۳۰۹۸۰۲۲۰۰:۳۴:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۶
حالا که ما تحریم هستیم ومردم باهزاران مشکل اقتصادی روبرو هستن..باید غنی سازی رو به حداکثربرسونن واصلا اجازه بازدید به کسی ندن وازاین موقعیت استفاده کنن
کاوه۳۰۹۸۰۸۴۰۱:۰۰:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۲۶
آمریکا در سوریه و لیبی و عراق با حمله نظامی به باتلاق فرو رفت و الان هم نمی تواند حمله کند لذا با راه انداختن آشوبهای داخلی و استفاده از گروههای تروریستی دنبال پیدا کردن راههای نفوذ می گردد.
غلامرضاآ۳۰۹۸۰۹۳۰۱:۰۳:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۲۶
امریکا هیچ غلطی نمیتواندبکند درودبرامام خامنه ای زنده بادایران مقاومت مقاومت مقاومت مرگ براسرائیل واربابش امریکای جنایتکار
مهدی مرادپور۳۰۹۸۱۰۷۰۱:۱۱:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۲۶
هیچ ابرقدرتی نمی تواند به ایران اسلامی نگاه کند.
ابوالفضل۳۰۹۸۱۱۱۰۱:۱۴:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۲۶
کشور اسلامی از لحاظ منطق از بابت نظامی وعلمی و فرهنگی سیاسی آنقدر قوی باشیم دشمن هیچ وقت توهم به سرش خطور نکند
قاسم۳۰۹۸۱۵۱۰۱:۳۸:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۲۶
جمهوری اسلامی ایران دست برتر در معادلات جهانی آینده از آن اسلام وملت بزرگ ایران اسلامی است آمریکا جلو چشم همگان غرق خواهد شد پیش به سوی تمدن نوین اسلامی ظهور ان شاء الله
فیروز حیدری۳۰۹۸۱۵۲۰۱:۳۹:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۲۶
بنام خداوند بخشنده مهربان. الله واکبر خامنه‌ای رهبر. درود بر ایران. سلام بر شهیدان. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
حامد۳۰۹۸۲۵۱۰۳:۲۵:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۲۶
ما مهمتر از همه اقا امام زمان را داریم وتوکلی که به خداوند داریم وهمیشه باعث ارامش واقتدارمون بود وباهمین ابزار الاهی واقتدار کشورمون ومردم خوبمون هیچ مانعی نیست که نتونیم ازسر راه برش داریم،به امید نابودی اول اسراییل وبعد امریکا وانگلیس،انشاالله
محمد۳۰۹۸۲۶۷۰۴:۰۱:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۶
برو قوی باش اگر راحت جان طلبی که در طریقت بندگی ضعیف پامال است به امید روزی که رو کره زمین جنگی اتفاق نیفتد
امیر حسین۳۰۹۸۴۷۸۰۹:۳۰:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲۶
امریکا هیچ غلطی نمیتوانت بکند فقط هارت وپوت خالی دارد ایران ایار را حسس نکردی
جهان۳۰۹۸۵۰۱۰۹:۴۳:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۲۶
جنایاتی که امریکا ومتحدانش بر سر کشورهای ضعیف ومسلمان وغیره مسلمان مرتکب شده ، قابل هضم نیست . اینها باید تاوان پس بدن . تاریخ را ورق بزنید چه جنایت هایی که نکرده وبه مرور زمان شاخ شده . دیگه گذشت تمام کشورها چه مسلمان چه غیر مسلمان همشون میدونن امریکا ومتحدانشون جنایتکارند . دیگه زمان بزن دررو تمام شده .
ناشناس۳۰۹۸۵۴۸۱۰:۲۰:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۲۶
حسن روحانی 8 سال قهقهه زد و در مقابل باعث شد سربازان گمنام امام زمان عج از نظر نظامی، در هوا، دریا و خشکی ایران را ابرقدرت جهان کرد.
رضا عبدالهی۳۰۹۸۵۵۲۱۰:۲۴:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۲۶
بس کنید بابا دنیا فقط ب صلح نیاز داره ن موشک ن جنگ و.......
هوشنگ حیدری۳۰۹۸۸۱۲۱۳:۴۲:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۲۶
زیاد روی حرف ژنرال های آمریکا حساب باز نکنید چون اتاق فکر هر کشوری جای دیگر است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین