هندزفری شیائومی ارزش خرید دارد؟

گزارش بازرگانی، 167892،   4020216025

هندزفری شیائومی

هندزفری شیائومی یکی از لوازم جانبی گوشی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. به‌طور کلی استفاده از هندزفری را می‌توان یکی از اساسی‌ترین نیازهای افراد دانست.گوش‌دادن به موسیقی، پادکست، کتاب‌های صوتی و حتی پاسخ به تماس‌ها، به‌خصوص زمان‌هایی که در محیط‌های شلوغ قرار داریم، می‌تواند کمی مشکل باشد. از آنجایی که پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف به کمک ما آمده، لوازم جانبی مهمی به‌همراه موبایل تولید شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به هندزفری اشاره کرد.

کمپانی شیائومی نیز با در نظر گرفتن این مشکل، اقدام به تولید هندزفری‌های مختلف کرده که ما در این مقاله قصد داریم به‌بررسی آنها بپردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی هندزفری‌های شیائومی

کمپانی شیائومی همواره سعی دارد محصولاتی را تولید و به عرضه برساند که علاوه‌بر کیفیت بالا، از هزینه مناسبی نیز برخوردار باشند. این موضوع در هندزفری‌ و هدفون شیائومی نیز دیده می‌شود. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از افراد برای خرید این محصول تمایل زیادی نشان می‌دهند. هندزفری‌های شیائومی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که عمده تفاوت آنها را می‌توان در سیمی یا بی‌سیم بودن هندزفری دانست. طرز کار هندزفری سیمی که مشخص است. اما نوع بی‌سیم معمولا با اتصال به بلوتوث موبایل، می­تواند صدا را دریافت و به گوش کاربر برساند. با انتخاب هندزفری بلوتوثی، شما می‌توانید در شرایط مختلف مانند پیاده‌روی یا انجام ورزش، به‌راحتی از آن استفاده کنید.

هندزفری شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از خرید هر محصولی باید با ویژگی‌های کلی آن آشنا شد. زیرا خرید محصولی بی‌کیفیت، که نتواند نیازهای ما را برطرف کند قطعا کار بیهوده‌ای است. بنابراین در حین خرید هندزفری نیز باید به خصوصیات آن توجه کرد تا نسبت­به ارزش محصول آگاه شد. در ادامه برخی از ویژگی‌های هندزفری‌های شیائومی را بررسی می‌کنیم.

پشتیبانی از کدک‌های صوتی و تاثیر آن بر کیفیت صدا

مهم‌ترین کاربرد هندزفری چیست؟ قطعا انتقال صدا به‌گونه‌ای که برای گوش آسیبی نداشته و همچنین آزاری برای دیگران به‌همراه نداشته باشد را می‌توان مهم‌ترین کاربرد این محصول دانست. به‌همین دلیل در حین خرید، باید توجه خاصی به کیفیت صدای ایرپاد شیائومی داشت. به‌طو کلی می‌توان گفت اکثر محصولات تولیدشده توسط این برند کیفیت صدای مناسب تا عالی را دارند. اگر به‌دنبال خرید هندزفری ارزان‌قیمت باشید، ممکن است با مشکلاتی مانند عدم هماهنگی صدا و تصویر در حین دیدن فیلم مواجه شوید که این مشکل واقعا آزاردهنده است.

هندزفری شیائومی در مدل‌های مختلف معمولا از کدک‌هایی مانند LDAC 900 و aptX پشتیبانی کرده که نشان‌دهنده سرعت بالای آن در انتقال صدای باکیفیت است.

توجه به ضد آب بودن هندزفری

از آنجایی که هندزفری معمولا در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر است از ویژگی ضدآب بودن نیز بهره‌مند باشد. دلیل این است که امکان پاچیدن آب به این محصول بالاست و این اتفاق نباید باعث خرابی زودهنگام هندزفری شود.

هندزفری شیائومی نیز از این ویژگی کاربردی برخوردار است و شما می‌توانید در هوای بارانی یا آلوده نیز، بدون ترس از خرابی از این محصول استفاده کنید.

کیس شارژ باکیفیت و طول عمر بالای باتری

وقتی هندزفری بلوتوثی را انتخاب می‌کنید حتما باید میزان نگه‌داری شارژ و کیفیت کیس شارژ آن را نیز در نظر بگیرید. زیرا کم‌بودن این زمان می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. تصور کنید قرار است با استفاده از هندزفری فیلم یا سریالی چند قسمته را ببینید اما ماندگاری کم باتری شما را وادار کند چند بار آن را شارژ کنید. با این اتفاق قطعا افراد زیادی استفاده از هندزفری سیمی را ترجیح می‌دهند. اما باید بدانید که دلیل این موضوع، عدم توجه به عمر باتری است. با خرید هنذزفری بلوتوثی مناسب تا حد زیادی خیالتان بابت نگه‌داری شارژ برای مدت‌زمان طولانی راحت می‌شود. کیفیت و ظرفیت باتری کیس نیز اهمیت زیادی دارد به‌خصوص برای مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید مانند زمان مسافرت. زیرا به‌واسطه ظرفیت بالای آن می‌توانید چندین بار ایرپاد شیائومی خود را شارژ کنید.

این ویژگی‌ها در هندزفری شیائومی به‌خوبی دیده می‌شود و باعث شده افراد زیادی آن را نسبت­به دیگر برندها ترجیح دهند.

مدیریت پخش صدا

وقتی در حال گوش‌دادن به موزیک هستید ممکن است به‌دلایل مختلف مجبور به قطع آهنگ شوید؛ اگر برای این کار مجبور باشید گوشی را پیدا و از آن طریق پخش صدا را متوقف کنید، می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. در مدل‌های جدید هندزفری شیائومی این مشکل برطرف شده و با استفاده از سنسورهایی که روی هندزفری تعبیه می‌شود می‌توان به قطع موزیک یا پخش آن، خاموش‌کردن هدفون، رد یا پاسخ به تماس پرداخت.

بهرین مدل‌های هندزفری شیائومی

حال که با ویژگی‌های کلی محصولات شیائومی آشنا شدیم بهتر است چند مدل که در بین خریداران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند را بررسی کنیم. این موارد به شرح زیر هستند.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Imiki T12

یکی از بهترین‌های شیائومی در حال حاضر مدل Imiki T12است.

این محصول با ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، عمر باتری حدود 6 ساعت در حالت پخش موسیقی و کاهش‌دهنده نویز، توانسته نیازهای کاربران را به‌خوبی برطرف کند.

هندزفری شیائومی مدل Mibro Earbuds M1

از دیگر مدل‌های محبوبی که توانسته در بین کاربران به محبوبیت برسد مدل Mibro Earbuds M1 است.

از ویژگی‌های کلی این هندزفری می‌توان به لمسی بودن پنل، ضد آب‌بودن، وزن کم، قابلیت بالا در حذف نویز و نگه‌داری شارژ تا 5 ساعت برای پخش موسیقی اشاره کرد.

هدفون بی سیم شیائومی مدل Mibro Earbuds 2

اگر به‌دنبال هندزفری هستید که علاوه‌بر مکالمه و موسیقی، قابل استفاده برای گیم نیز باشد؛ این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همان‌طور که گوشی و لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قدرت بالا تولید می­شوند، برای راحتی گیمرها حین بازی هندزفری‌های مناسبی نیز طراحی شده و نیاز این افراد را کاملا برطرف می­کند. این نوع هندزفری می‌تواند تا 10 متر را پوشش دهد و با قابلیت‌هایی مانند از بین‌بردن نویز و مدیریت تماس‌ها، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین افراد به‌دست آورد.

چرا باید هندزفری شیائومی بخریم؟

در بالا ویژگی‌های کلی یک هندزفری را بیان کردیم و همان‌طور که مطالعه کردید بیشتر خصوصیات مهم و کاربردی در اکثر هندزفری‌های این برند موجود است. اما چرا باید شیائومی را انتخاب کرد؟ قطعا دلیل این انتخاب پس از بررسی ویژگی و کیفت محصول، قیمت آن است. برندهای دیگر معمولا هندزفری‌هایی با کیفیت مشابه شیائومی را با قیمت بالاتری به‌فروش می‌رسانند. اما هدف این کمپانی ارائه محصولات مختلف با کم‌ترین قیمت است. در نتیجه می‌توان گفت اگر به‌دنبال یک هندزفری مناسب از لحاظ کیفیت و قیمت هستید، قطعا شیائومی بهترین گزینه است.

البته قبل از خرید باید انتظارات خود را مشخص و با توجه به آنها مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

هندزفری شیائومی را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به محبوبیت این برند، مدل‌های مختلف هندزفری‌ را می‌توان در اکثر فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل دید. اما اگر می‌خواهید خرید مطمئن و به‌صرفه‌ای انجام دهید، فروشگاه‌های آنلاین گزینه مناسب‌تری هستند. برای این منظور می‌توانید به فروشگاه اینترنتی می لَندز مراجعه کنید.

جمع‌بندی

هندزفری شیائومی از جمله تجهیزات جانبی موبایل است که برای موارد مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.افراد در حین فعالیت‌هایی مانند ورزش، پیاده‌روی و حتی ساعات بی‌کاری ممکن است برای موزیک گوش‌دادن از هندزفری استفاده کنند. کمپانی شیائومی، هندزفری‌های بی‌سیم و سیمی زیادی را به بازار عرضه کرده که بیشتر آنها توانستند در سراسر دنیا به محبوبیت بالایی دست یابند. البته نوع بی‌سیم که با عنوان هندزفری بلوتوثی نیز شناخته می‌شود، توانسته به جایگاه بالاتری دست یابد. محصولات این برند معمولا از ویژگی‌هایی مانند ضد آب‌بودن، طول عمر بالای باتری، کیس شارژ مناسب، قابلیت کنترل پخش موزیک یا پاسخ تماس برخوردار است. علاوه‌بر ویژگی‌های گفته‌شده مهم‌ترین خصوصیت این برند را می‌توان در قیمت مناسب آن دانست. به‌همین دلیل خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  10. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  11. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  13. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  14. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  17. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  18. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  20. تنوری که هنوز سرد است...

  21. فردا دیر است...

  22. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  23. ایثارگران را بدنام نکنید !

  24. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  25. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

آخرین عناوین