توکلی: یقه سفیدها در حال نابود کردن کشور هستند/ مجلس، تصمیم‌گیری دشواری را درباره تاجگردون پیش روی خود دارد

گروه سیاسی الف،   3990407110 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه یقه سفیدها در حال نابود کردن کشور هستند، گفت: شورای نگهبان باید چند بازرس برای بررسی تخلفات تاجگردون به گچساران می‌فرستاد. ضمن اینکه مجلس هم باید تصمیم‌گیری دشواری را در این باره انجام دهد. این تخلفات با مجلس انقلابی و اصولگرا و حتی مجلس اصلاح طلب و حریت‌خواه  همخوانی ندارد.

توکلی: یقه سفیدها در حال نابود کردن کشور هستند/ مجلس، تصمیم‌گیری دشواری را درباره تاجگردون پیش روی خود دارد

به گزارش الف، احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت امروز (شنبه 7 تیر) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در کشور ما مسائل بدیع زیادی رخ می‌دهد که تاکنون سابقه نداشته است. دولت آقای روحانی به طور واضح از یک عده سرمایه‌دار انحصارگر در بازار کالاهای اساسی حمایت می‌کند که این از زمان آقای بهمنی رییس بانک مرکزی هم مسبوق به سابقه است.

توکلی تصریح کرد:امیرالمومنین علی (ع) به زیرمجموعه خود به صراحت  می‌گوید که باید هوای تجار و صنعتگران را داشته باشید و در توصیه صورت گرفته بر خدمت به آنها تاکید می‌کند و خواستار تسهیل کارشان شده است اما در پایان توصیه‌اش می‌گوید اینها میل تحکم و تسلط بر بازار و معاملات داشته و بنای احتکار دارند. لذا به مسئولین زیرمجموعه‌اش اعلام می‌کند نباید اجازه چنین کاری دهید که این دستورالعمل امیرالمومنین علی (ع) هم اکنون توسط دولت آمریکا در حال اجراست و آنها با تعیین وضعیت تعرفه این کار را کرده‌اند.

رییس دیده بان شفافیت و عدالت اظهار کرد: در تمام ادیان و تمام ایام و تمام اماکن در کشورها انحصار محکوم است ولی متاسفانه در این دولت به شکل شگفت آوری از آن حمایت می‌شود. در یک سال اخیر ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی مانند کنجاله، جو و سویا وارد کشور شده است.

توکلی افزود: در جلسه‌ای در روز ۱۶ خرداد وزارت خانه صمت، ۶ انحصارگر را دعوت می‌کند و یک میلیارد و 200 میلیون یورو طلبی که از عراق گرفته را بین آنها تقسیم کرده تا کالای اساسی وارد کشور شود. البته این کارشان بدون هیچ ضابطه و مصلحت مردم صورت گرفته است. 

رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت ادامه داد: عجیب این است که وقتی این کار اتفاق می‌افتد هیچکس مسئولیت آن را نمی‌پذیرد و چند روز پس از این نشست این مقام مسئول به دفاع از این اقدام می‌پردازد و تصریح می‌کند انحصار چیز خوبی است چرا که ما می‌توانیم ارز اختصاصی را کنترل کنیم و می‌توانیم جلوی رشد رانت را با این کار بگیریم.  

وی گفت: قیمت مصوب مرغ 11 هزار و 900 تومان بوده است وبعد از اینکه دان مرغ در انبارها دپو شده وعرضه و تقاضا به دلیل کرونا به هم ریخت و مردم مرغ کمتری خریدند مرغ به زیر 8 هزار تومان هم کاهش پیدا کرد اما هم اکنون با احتکار و انحصار قیمت مرغ را به 20 هزار تومان رسانده‌اند. دولت آبگوشت و اشکنه را از سفره مردم حذف کرده و مرغ هم از سبد خانوارها پر کشیده است که مسئولیت همه این کارها بر عهده شخص رئیس‌جمهور و مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت است.

توکلی تاکید کرد:‌ این یک بدعت خطرناکی است که مسئولین جمهوری اسلامی به صورت آشکاری ضد قانون و ضد مردم و ضد منافع ملی آن را انجام داده اند و هم اکنون دولت در حال تئوریزه کردن و انجام این قانون است. ‌اجازه ثبت سفارش به غیر از تیم 5 و 6 نفره انحصارگر وارد کننده کالای اساسی داده نمی‌شود. در حالی که به خیلی از وارد کنندگان که کالایشان در گمرکات و بنادر وجود دارد اجازه ثبت واردات و اعطای ارز نمی‌دهند. 

رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت افزود: کمبود در بازار هم اکنون تحت اراده یک نفر است و این ۵ تا ۶ نفر انحصارگر هم ظرف دو سال اخیر وارد بازار شدند که اینگونه برای کالاهای اساسی تصمیم‌گیری کنند. در واقع از فروردین 97 تافروردین 98 مبلغ 18 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی به افرادی خاص داده شده است لذا باید پرونده اعطای این ارزها را به این افراد باطل کرده و آنها ارز دریافتی‌شان را به خزانه بازگردانند. ضمن اینکه دولت وظیفه دارد جلوی ارز محفلی و انحصارگری را بگیرد.

 تاجگردون از ابتدا نباید توسط شورای نگهبان تائید می‌شد

توکلی در مورد  اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران گفت: تاجگردون از ابتدا نباید توسط شورای نگهبان تائید می‌شد در حالی که برخی افراد به دلایل خیلی سبک رد صلاحیت شدند. هر چند وقتی به شورای نگهبان انتقاد می‌کنیم آنها می‌گویند باید صلاحیت افراد احراز شود. در حالی که عدم احراز تاجگردون کاملا مشخص است. لذا از مجلس معروف به اصولگرا  انتظار می رود که با غلامرضا تاجگردون برخورد کند. ‌پرونده و اسناد تخلفات تاجگردون وجود دارد ولی به دلیل قدرت نفوذی که وی با استفاده از ابزار بودجه برای خود فراهم کرده تاکنون از تعرض مصون مانده است.

رییس دیده بان شفافیت و عدالت اظهار داشت: وی به نهادهای امنیتی، نهادهای دینی و نظارتی بودجه خوبی داده است که این بودجه از سوی مسئولین ممکن است خدمت به آنها به حساب آید اما در حقیقت توزیع رانت است .

وی افزود: ایشان در بستر خاصی کارهایش را انجام داده و همه تقصیرها گردن او نیست زیرا توزیع رانتی بودجه مسبوق به سابقه است. این در حالی است که تاجگردون طبق وظیفه اصلی‌اش به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق و برنامه بودجه باید دانه به دانه جداول بودجه را امضا کند و متاسفانه با آنکه برخی موضوعات در صحن علنی مجلس به تصویب نمایندگان رسیده بود اما تاجگردون ارقام جداول بودجه‌ای را بالا پایین کرده و حتی عناوین پروژه‌ها را تغییر می‌داد.

توکلی تصریح کرد: تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه بودجه باید امانت دار باشد، در حالی که او بودجه سه طرح درون یک استان را تغییر داده است که این طرح‌ها دارای ضوابط قانونی بوده و در پیوست لایحه بودجه هم وجود دارد اما وی اعتبارات این پروژه‌ها را کم کرده است که مربوط به طرح امامزاده جعفر است که با تغییر اولویت و اعتبار از سوی تاجگردون منجر به افزایش قیمت زمین  اطراف آن که متعلق تاجگردون و خانواده‌اش است، شده است. این در حالی است که حتی دو طرح دیگر هم به بودجه این امامزاده الحاق شد که عملا خیانت در امانت است.

رییس دیده بان شفافیت و عدالت تاکید کرد: کسی که برای سوء‌استفاده از عنوان دکترا ۵ روز فرصت می‌گذارد و ۱۰ بار دروغ می‌گوید و ۱۴ سال از عنوان و منصب شغلی‌اش سوء استفاده می‌کند کار را به جایی رسانده که مردم در این باره سوال و ابهام و دغدغه دارند.‌سوء استفاده از عناوین علمی جرم سنگینی محسوب می‌شود و حتی او فرم‌های شخصی‌اش را با اطلاعات ناقص پر کرده است در حالی که او یک جا عنوان کرده که دکتر است و جایی دیگر عنوان کرده که دانشجوی دکتراست؛ در جای دیگر خود را دانشجوی دکترا در رشته اقتصاد عنوان کرده و در جای دیگر گفته که مدرک دکترایش را به صورت ترددی در فواصل سال‌های 2005 تا2008 از کشور بلژیک دریافت کرده است ولی طبق بررسی‌های ما او در طول این سال‌ها فقط دو بار به دبی رفته و دو بار به قطر. ضمن اینکه او در جای دیگر عنوان کرده که دکترای سیستم‌های برنامه‌های اقتصادی دارد و در جای دیگر گفته که دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران.

وی گفت: تعداد کثیری از اقوام و دوستان وهمراهان تاجگردون در پست‌های مدیریتی مانند شستا استخدام شدند و مشخص نیست که او چه داده است که این پست‌ها را دریافت کرده است.

توکلی افزود: آقایانی که تاجگردون را تائید کرده‌اند اگر متوجه شوند که این بلایا ممکن است بر سر روستا، شهر و استان‌شان بیاید آیا ممکن بود باز هم از تخلفات او بگذرند. شورای نگهبان باید چند بازرس برای بررسی تخلفات تاجگردون به گچساران می‌فرستاد ضمن اینکه مجلس هم باید تصمیم‌گیری دشواری انجام دهد هر چند این کارها با مجلس انقلابی و اصولگرا و حتی مجلس اصلاح طلب و حریت‌خواه  همخوانی ندارد.  انشالله تاجگردون بعد از رد صلاحیت به زندان خواهد رفت ولی در ابتدا باید در مجلس رد صلاحیت شود.

توکلی خاطرنشان کرد: متاسفانه یقه سفیدها در حال نابود کردن کشور هستند. چراکه با نفوذ بالای خود راه و چاه کسب ثروت را می‌دانند و در تقسیم سهم خود متبحر هستند.از سوی دیگر یقه‌سفیدان  با انجام برخی کارهای خاص سهم اعتباری دو هزار نفر را به یک نفر می‌دهند.

‌رییس دیده بان شفافیت و عدالت گفت:  اگر مجلس بر اساس احساسات عاطفی به اعتبارنامه تاجگردون رای مثبت دهد قطعا گناه بزرگی انجام داده و برای جامعه بد آموزی دارد.  وکلای شجاع و با لیاقتی مانند علیرضا زاکانی و جوانانی مانند مالک شریعتی در مجلس حضور دارند که از آنها تشکر می‌کنم که در این قضیه محکم ایستاده‌اند ضمن اینکه مؤسسه دیده‌بان شفافیت هم تا پایان کار ایستاده است. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۹۹۵۱۰۱۶:۵۰:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۷
مشکل مملکت گرانی و تبعیض است.
ناشناس۱۴۹۹۷۰۹۱۹:۰۱:۵۲ ۱۳۹۹/۴/۷
مشکل مملکت یک ماه است که تاجگردون شده!!!!!!!!!
ناشناس۱۵۰۱۲۹۴۱۷:۲۲:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۸
مشکل کوچیکی نیست همین امثال تاجگردون فاسد هستند که مارو به این روز انداخته اند قدرت گرفته اند نه برای خدمت به مردم بلکه برای خدمت به خود ثروت اندوزی و رانت خواری
ناشناس۱۴۹۹۷۲۸۱۹:۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۴/۷
مشکل مملکت این است که عده ای خودی جمعی را تشکیل داده اند که از این شاخه به آن شاخه شده و جای خود را با هم عوض می کنند.
ناشناس۱۴۹۹۵۱۲۱۶:۵۱:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۷
چطور کسی می تواند به شورای نگهبان باید و نباید بگوید؟
ناشناس۱۴۹۹۵۱۵۱۶:۵۲:۳۶ ۱۳۹۹/۴/۷
ای کاش آقای دکتر توکلی همه را با یک چشم می دیدند. بعض ها هستند که کارهای بدتر انجام داده اند.
ناشناس۱۴۹۹۵۱۷۱۶:۵۲:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۷
اقای توکلی دیر شده. با استانداردهای علمی در نظر بگیریم خیلی وقت است که اقتصاد و پایه های ان که همان بانک و بورس و ارزش پول ملی و... هست را پوکوندند.
ناشناس۱۴۹۹۷۱۳۱۹:۰۳:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۷
اقتصاد کوپنی راه حل است!!!
ناشناس۱۵۰۱۶۳۸۲۲:۰۶:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۸
مبارزه پیگیر با مفاسد راه حله ، همه هم باید کمک کنیم ۰
ناشناس۱۴۹۹۵۱۹۱۶:۵۴:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۷
جناب توکلی یقه سفیدها خیلی وقته ایران رو نابود کردند دیر متوجه شدید
ناشناس۱۴۹۹۷۱۵۱۹:۰۴:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۷
یقه سفید یعنی چه؟ واضح بگویید تا متوجه شویم؟
ناشناس۱۴۹۹۵۲۰۱۶:۵۴:۱۶ ۱۳۹۹/۴/۷
چه شما بخواهید چه نخواهید، اعتبارنامه تاجگردون تایید می شود .
ناشناس۱۴۹۹۵۲۵۱۶:۵۶:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۷
گجساران به تاجگردون افتخار می کند.
کور پیش بین در خشت خام و کج و کوله۱۴۹۹۵۲۶۱۶:۵۶:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۷
جناب دکتر توکلی ریاست محترم دیده بان شفافیت و عدالت از دو سال قبل طی چند نامه و بیانیه به دولت و سران محترم قوا در مورد مسکن و معضل و گرفتاری اجاره نشینان تذکرات مهم و جدی و راهگشا دادند ولی دولت کمترین توجهی به نامه های ارشادی ایشان نکرده است و حالا که در تیرماه و در بحبوحه این معضل اجتماعی که گریبان یک سوم جمعیت کشور را گرفته دولتی که نام تدبیر را با خودش یدک میکشید تازه به فکر راهکارهایی هشت من نه شاهی که دردی از مستاجرین حل نمیکند بلکه مشکل آنها را هم افزایش می دهد افتاده است وزیر مسکن سابق آقای آخوندی را باید احضار و در مورد کم کاری ها بازخوانی فرمایید
ناشناس۱۴۹۹۷۱۸۱۹:۰۵:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۷
مشکل اجاره نشینی امری شخصی است و نه عمومی. کسی که مهاجرت می کند و یا ازدواج می کند باید مشکل تهیه مسکن را به جان به خرد.
ناشناس۱۵۰۱۶۵۸۲۲:۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۴/۸
خوابی یا موجر و انبوه ساز !!!؟
ناشناس۱۵۰۱۶۴۳۲۲:۱۱:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۸
دولت لیبرال سرمایه دار سکولار ریشه تمام مفاسد کشوره ، بویژه مسکن و تورم و گرانی ، آخوندی باید محاکمه و مجازات بشه ۰
ناشناس۱۴۹۹۵۳۱۱۷:۰۱:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۷
بیوگرافی تاجگردون را خواندم. جانباز، برادر شهید و رزمنده جنگ بوده است. چطور به این شخص تهمت می زنید؟
ناشناس۱۵۰۰۵۴۳۱۰:۲۹:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۸
راهِ شهید را ادامه دادن مهم است, نه برادر شهید بودن!!!!!!
ناشناس۱۴۹۹۵۳۳۱۷:۰۲:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۷
دکتر تاجگردون از خیلی های دیگر بیشتر دکتر است!!!
ناشناس۱۴۹۹۷۲۱۱۹:۰۶:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۷
آره فقط مدرک تاجگردون زیر سوال است!!!
ناشناس۱۴۹۹۵۳۴۱۷:۰۲:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۷
درود بر زاکانی
مرید هالوی اصفهانی(مرحوم کیشکچی)تخت فولاد۱۴۹۹۵۳۶۱۷:۰۳:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۷
آقای دکتر توکلی عزیز طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در صحن مجلس دهم تصویب شد ولی بر اثر تبانی نگذاشتند اجرایی شود لطفا پیگیر اجرایی شدن این تحقیق و تفحص از سوی مجلسی آدم های دوره یازدهم باشید با تشکر از زحمات خستگی ناپذیر ایشان از همه دلسوزان کشور می خواهیم ایشان را در امر مبارزه با فساد و جلوگیری از فساد یاری بفرمایند
ناشناس۱۴۹۹۵۴۵۱۷:۰۷:۲۱ ۱۳۹۹/۴/۷
آقای توکلی فقط اقتصاد سوسیالیستی و کوپنی را قبول دارد. آقای توکلی، دوران این ها خیلی وقت است که گذشته است. به جای پرداختن روزانه به تاجگردون بفرمایید اگر شما رییس جمهور بودید، مملکت را با 50 درصد کسر بودجه چگونه اداره می کردید؟ (البته بدون کوپن)
ناشناس۱۴۹۹۶۹۸۱۸:۴۹:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۷
دکترین و خالقین ژن برتر و ذخایر انقلاب و بوجود اورندگان آقازادگی و نجومی بگیر و از سه نون حیف نون اقتصادی کشور باید سوال شود چه تدبیری برای روزهای سخت کرده اند
ناشناس۱۴۹۹۸۳۴۲۰:۲۸:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۷
کسری بودجه نداریم. عدد 50 درصد کسری از کجا آمده؟!
ناشناس۱۵۰۱۴۷۵۱۹:۴۲:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۸
شما اصلا میدونی سوسیالیسم چیه؟ ببخشیدا
ناشناس۱۴۹۹۵۵۳۱۷:۱۰:۰۵ ۱۳۹۹/۴/۷
یعنی این مجلس میتونه تاجگردون رو رد صلاحیت کنه؟؟؟
ناشناس۱۴۹۹۵۷۳۱۷:۱۹:۳۷ ۱۳۹۹/۴/۷
فساد فساد فساد وقتی مفسد را به خاطر مصلحت رهایش می کنیم
ناشناس۱۴۹۹۵۷۵۱۷:۲۰:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۷
آقای توکلی نقش شما در محقق شدن اقتصاد مقاومتی چه بوده است؟
ناشناس۱۵۰۱۶۶۷۲۲:۳۱:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۸
کار دست توکلی نبوده و نیست، کار دست مجلس قبلی و دولت غربزده روحانی بوده و هست که درست بر خلاف مسیر اقتصاد مقاومتی سیر میکنند !!
ناشناس۱۴۹۹۵۷۷۱۷:۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۷
مجلس زودتر به جهش تولید بپردازد. خیلی دیر شده.
ناشناس۱۴۹۹۵۸۰۱۷:۲۱:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۷
چرا با وجود تایید شدن چند باره تاجگردون باز هم نمی خواهید حقیقت را بپذیرید؟
ناشناس۱۴۹۹۶۰۲۱۷:۳۳:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۷
از این مجلس هم ابی گرم نمیشه
ناشناس۱۴۹۹۶۰۹۱۷:۳۵:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۷
فایده ندارد انها که باید بشنوند و ببینند هم گوششان نمیشنود و هم چشمشان بسته است تو سرازیری قرار گرفتیم
ایرانی۱۴۹۹۶۱۳۱۷:۳۸:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۷
کدخدایی کجایی ، دقیقا کجایی،
ناشناس۱۴۹۹۶۲۲۱۷:۴۵:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۷
ازاقای توکلی جهت بیان واقعیتها ودلسوزی صادقانه صمیمانه تشکر مینماییم. بنظر میرسد مجلس درشعار انقلابیست ودرعمل بعیدست انقلابی باشد پول وثروت انهم رانتی تمامی مشکلات را حل خواهد کردوفردی که تاکنون بوسیله رانت پیشروی کرده ادامه ان چندان دشوار نباید باشد.
ناشناس۱۴۹۹۶۶۳۱۸:۲۰:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۷
یقه سفید یعنی کارمند. کارمندان که از همه بیشتر مالیات میدهند چگونه دارند کشور را نابود میکنند؟ آنهایی که با رانت و ارتباطات فامیلی شغل یقه سفید گرفتند خلافکار و کلاهبردارند و نه یقه-سفید.
ناشناس۱۴۹۹۶۷۰۱۸:۲۵:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۷
از روزی که دانشگاههای ناکجا آباد تاسیس شد و فرزندانِ یقه سفیدها براحتی در آنجا مدرک گرفتند, و به جای پدر بر پُست های مملکتی تکیه زدند و با نادانی و بیسوادی و بدون تعهد و تخصص, مملکت را به فنا دادند.....
ناشناس۱۴۹۹۶۷۴۱۸:۲۸:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۷
طبق قانون اساسی اصل بر برائت است یعنی تا فردی از طریق دادگاه محکوم نشده نمیشه اینطرف اونطرف نامه نوشت که تایید نشه و.. اصل‏ سی و هفتم: اصل‏، برائت‏ است‏ و هیچکس‏ از نظر قانون‏ مجرم‏ شناخته‏ نمی‏ شود، مگر این‏ که‏ جرم‏ او در دادگاه‏ صالح‏ ثابت‏ گردد.
ناشناس۱۵۰۱۱۹۵۱۶:۲۴:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۸
دوست عزیز مجرم شناساسیی نمی شه اینجا. اینجا قرار بر تأیید اعتبار و صلاحیت است. وقتی فردی می خواهد یک معلم ساده شود ممکن است در آزمون او را رد کنند . یا در مصاحبه . آیا گفته اند شما مجرم هستید؟ آیا برای این که صلاحیت کسی برای معلمی یا کارمندی یا مهندسی رد شود نیاز به حکم دادگاه است؟ در مرحله بعد باید به پرونده فساد او رسیدگی شود. همین الان دادگاه باید تاج گردون را به دادگاه فرا بخواند
حمید۱۴۹۹۷۶۰۱۹:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۷
آقای دکتر این ویروس کرونا یا همان ویروس تاج کمیسون تحقیق را که آلوده کرد، امیدوارم تا روز رای گیری سایر نمایندگان را آلوده نکند، نمایندگان باید تا روز رای گیری فاصله اجتماعی خود را با تاجگردون حفظ کنند و در روز رای گیری ماسکها را از روی چهره بردارند.
ناشناس۱۴۹۹۷۶۳۱۹:۴۲:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۷
کاش اقای توکلی مسئولیت بالایی داشتند در حد روسای قوا یا بالاتر که نقدهایشان نتیجه میداد ولی با وضع موجود خیر
مجید۱۴۹۹۷۷۱۱۹:۵۱:۵۶ ۱۳۹۹/۴/۷
در عجبم از مردم گچساران وقتی کامنت سایتهای مختلف رو میخونم همه به ساختن یک جاده و دوتا خیابون اشاره می کنند اما نسبت به فساد نهفته و رانت خواری آقای تاجگردون به نفع خود و خانواده اش غافل مانده اند که مانند موریانه در بدنه آن شهر و استان رسوخ کرده است.
ناشناس۱۴۹۹۷۷۴۱۹:۵۴:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۷
وقتی همه یقه سفیدها را به یک چشم نمی‌بینید نتیجه‌اش همین خواهد شد. یقه سفیدها هم برای شما به دو بخش تقسیم می‌شوند خودی و ناخودی
dayani۱۴۹۹۷۸۸۲۰:۰۴:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۷
وقتی اقای توکلی اطمینان دارد که این فرداینهمه خطا کار است، اعلام اینکه اگر تائید شود نمایندگان گناه کرده اندچه معنایی دارد باید خیانت تلقی شود و رای دهندگان بابت خیانت خود محاکمه شوند
سوادکوهی۱۴۹۹۹۰۴۲۱:۵۰:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۷
شهید بهشتی: "خیلی متنزل و نازل و فرو افتاده و سقوط کرده است, انسانی که زیربنای شخصیتش روابط اقتصادی باشد"
ناشناس۱۵۰۰۰۸۷۰۰:۴۲:۱۸ ۱۳۹۹/۴/۸
قبل از نابودی مملکت چیزی با ارزش تر از آن را نابود کرده اند آن هم اعتماد و پشتیبانی ملت است.
ناشناس۱۵۰۰۲۵۲۰۷:۰۵:۲۰ ۱۳۹۹/۴/۸
نباید بیگانگان را ملامت کرد دشمن خودی زیاد داریم
ناشناس۱۵۰۰۲۸۷۰۷:۴۶:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۸
مملكت پر از يقه سفيدهاست.نميدانم چرا آقاي توكلي فقط به تاجگردون گير داده.بسياري از مسايلي كه در مورد آقاي تاجگردون مطرح است ساير نمايندگان هم كم و بيش دارند.
علیرضا۱۵۰۰۴۲۹۰۹:۴۳:۲۵ ۱۳۹۹/۴/۸
درود برتاجگردون کسی که بخاطر مردمش مقاومت میکند
ناشناس۱۵۰۰۸۸۴۱۳:۳۷:۳۹ ۱۳۹۹/۴/۸
ریشه تمام مشکلات اصلی کشور پول (بانکی)وارزی است وتنها با تحقیق ووتفحص از بانک مرکزی علت وراهکار ها مشخص میشود
علی۱۵۰۱۲۳۹۱۶:۴۷:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۸
درود بر تاجگردون، مرد منتخب مردم گچساران.
حسین۱۵۰۱۳۰۶۱۷:۳۴:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۸
درود بر دکتر تاجگردون بزرگ ونترس تا آخرش باهات هستیم خدا قوت برادر عزیز و گرامی
مازیار۱۵۰۱۳۱۷۱۷:۴۳:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۸
تمرکز روی یک شخص خاص را رها کنید جوری قانون ببندید که زمینه جولان اشخاص فاسد برچیده بشه,آقایون وکلا اصلو دریابید اصل آحاد مردمند که دارن زیر تورم خرد میشوند
ناشناس۱۵۰۱۳۸۱۱۸:۳۹:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۸
بخاطرمردمش نیست بخاطرآبروواینکه بیشتربتونه فسادکنه وگرنه مردم شهرش نمیخانش جزعده خاصی که....درودبرآقای توکلی وزاکانی عزیز
ناشناس۱۵۰۱۷۱۱۲۳:۲۰:۰۳ ۱۳۹۹/۴/۸
مردم شهرش آنهایی هستند که بهش رای دادن.
ناشناس۱۵۰۱۴۷۷۱۹:۴۴:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۸
ما از احتکار، انحصار و تجارت عده ای بی خبر از خدا با مردم،رنج می‌بریم.
اصفهان۱۵۰۱۵۰۷۲۰:۰۵:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۸
آقای توکلی طبق کدام مدرک و مستندات این حرف ها می زنید
اصفهان۱۵۰۱۵۱۳۲۰:۰۸:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۸
آقای توکلی این وضع تاسف بار جامعه گرانی و معیشت هم به خاطر یقه سفیدها ست
ناشناس۱۵۰۱۶۵۰۲۲:۱۶:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۸
آقای توکلی شما کلی گوئی نکنید اگر واقعا دلسوز ملت محرومید اسامی عده ای ازین یقه سفید ها و آقازاده ها اعلام کنید تا مردم تکلیفشونو روشن کنند !! چرا باید عده ای سودجو و فرصت طلب زندگی مردمو سیاه کنند!!؟
خاکستری۱۵۰۱۹۷۶۰۷:۵۱:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۹
یقه سفیدها به همراه سیاه سفید ها
علی۱۵۰۲۲۹۲۱۱:۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۹
جناب دکتر توکلی قبول بفرمایید این مجلس نیامده گرفتار حاشیه شده است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. فردا دیر است...

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  13. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  18. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  19. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  20. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  21. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

آخرین عناوین