• وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه

    وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه

    اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان تهران و افزایش دما تا شنبه (۱۱ فروردین) خبر داد.

  • وزش باد شدید در تهران طی ساعات آینده

    وزش باد شدید در تهران طی ساعات آینده

    بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، عصر امروز در نیمه‌ جنوبی و ارتفاعات پایتخت، وزش باد شدید تا خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود و از ظهر چهارشنبه به تدریج جوی پایدار بر روی استان مستقر می‌شود.

  • بارش باران و وزش باد شدید در تهران

    بارش باران و وزش باد شدید در تهران

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان نیمه‌ابری و در بعضی ساعات بارش باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

  • وزش باد شدید و بارش باران پایتخت نشینان را غافلگیر کرد

    وزش باد شدید و بارش باران پایتخت نشینان را غافلگیر کرد

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران در پایتخت و غافلگیری شهروندان خبر داد و گفت: سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید افقی تا ۴۸ ساعت آینده در تهران و ارتفاعات این استان استقرار دارد.

  • وزش باد شدید در تهران از عصر امروز/ بارش باران طی دو روز آینده  

    وزش باد شدید در تهران از عصر امروز/ بارش باران طی دو روز آینده  

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از عصر امروز تا پنجشنبه (۱۱ تا ۱۳ مهرماه) با افزایش شرایط ناپایداری جو در بعضی ساعات وزش باد شدید در سطح استان پیش بینی می‌شود.

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

    پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، دمای استان طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی خیلی شدید به‌ویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

  • احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در تهران

    احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در تهران

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای برای بعد از ظهر امروز(۲۴ خردادماه) و اواخر وقت فردا (۲۵ خردادماه) و کاهش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده (۲۸ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.

  • وزش باد شدید در تهران

    وزش باد شدید در تهران

    در ادامه وزش بادهای شدید در تهران، پنجشنبه ۱۸ خرداد در مناطقی از این شهر توفان باعث خسارت به درختان و ماشین‌های شهروندان شد.