• هشدار هواشناسی برای تهران | از عصر امروز مراقب باشید

    هشدار هواشناسی برای تهران | از عصر امروز مراقب باشید

    رئیس مرکز عملیات مدیریت بحران از بارش و وزش باد شدید خبر داد و گفت: از عصر امروز و فردا بارش‌ها شدید است و باد شدید هم پیش‌بینی شده است.

  • مدیریت بحران استان تهران با اعلام هشدار در حالت آماده‌باش قرار گرفت

    مدیریت بحران استان تهران با اعلام هشدار در حالت آماده‌باش قرار گرفت

    مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه وزش باد شدید، بارش و کاهش محسوس دمای هوا از فردا تا شنبه آینده خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو مدیریت بحران آماده باش هستند.

  • برف و باران در راه تهران

    برف و باران در راه تهران

    اداره کل هواشناسی استان تهران، از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران را مورد انتظار دانسته است.

  • هشدار کولاک و برف در تهران  

    هشدار کولاک و برف در تهران  

    تسنیم نوشت:‌ معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از هشدار کولاک و برف در ارتفاعات از بعدازظهر پنج‌شنبه ۲۱ دی ماه تا بعدازظهر جمعه ۲۲ دی ماه در مناطق شمالی تهران خبر داد.

  • احتمال بارش باران طی روزهای آینده در تهران/ روند تدریجی کاهش دما از امروز  

    احتمال بارش باران طی روزهای آینده در تهران/ روند تدریجی کاهش دما از امروز  

    اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از ظهر یکشنبه تا چهارشنبه (۱۵ تا ۱۸ مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی از شمال استان، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری (به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و شب)، وزش باد شدید تا خیلی شدید (به ویژه در نواحی جنوبی و ارتفاعات) و در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق (به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات) مورد انتظار است.

  • هشدار زرد هواشناسی از امروز تا روز پنج‌شنبه اول تیرماه

    هشدار زرد هواشناسی از امروز تا روز پنج‌شنبه اول تیرماه

    مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: طبق این هشدار از بعد از ظهر امروز ۲۹ خردادماه تا روز پنجشنبه یکم تیرماه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم بود.