• دلیل بروز فساد چای دبش از نظر قالیباف

    دلیل بروز فساد چای دبش از نظر قالیباف

    محمدباقر قالیباف:دیشب اگر از کرسنت و چای دبش بحث کردیم؛ ریشه این خسارت‌ها و فسادها کجاست؟ بدون شک ریشه اش در ناکارآمدی است و باید به آن توجه کنیم.

  • تلخ و شیرین دِبش؛ وقتی خطاکاران دیگر خط قرمز نیستند

    تلخ و شیرین دِبش؛ وقتی خطاکاران دیگر خط قرمز نیستند

    پرونده‌ای که دولت سیزدهم، ضمن پیگیری نظارتی، دستِ دستگاه قضایی را برای هرگونه برخورد و تلاش برای بازگرداندن منافع ملی به بیت‌المال باز گذاشت و حتی در مواردی نیز پیش قدم برخورد با عوامل داخل دولت شد؛ این اقدام را می‌توان تحقق شعار پرتکرار رئیس‌جمهور دانست که تأکید کرد: "اولین مدعی و برخورد کننده با فساد، باید خود دولت باشد."

  • جزئیاتی جدید از فساد چای دبش از زبان رئیس سازمان تعزیرات

    جزئیاتی جدید از فساد چای دبش از زبان رئیس سازمان تعزیرات

    رئیس سازمان تعزیرات: چای دبش، چای فاسد شده وارداتی را که مصرف حیوانی هم نداشت، به دوبی منتقل کرد؛ رنگ و اسانس زد و به عنوان چای خارجی مجددا وارد کشور کرد! دولت مجوز داد که بانک ملی می‌تواند این چای را به شرط صادرات بفروشد!

  • توضیحات جدید خاندوزی درباره فساد چای دبش/ وعده سخنگوی دولت برای واردات خودروی کارکرده

    توضیحات جدید خاندوزی درباره فساد چای دبش/ وعده سخنگوی دولت برای واردات خودروی کارکرده

    هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

  • کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در ماجرای چای دبش نقشی نداشتند

    معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی:کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در ماجرای چای دبش نقشی نداشتند

    معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به هجمه های فعلی در ماجرای چای دبش گفت: کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص نقشی نداشتند.

  • واکنش صریح نماینده رهبر انقلاب به فساد چای دبش: این چه بساطی است که درست کردند؟  

    واکنش صریح نماینده رهبر انقلاب به فساد چای دبش: این چه بساطی است که درست کردند؟  

    جماران نوشت: آیت‌الله نورمفیدی گفت: این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سرزبان ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می گویند یعنی چی؟

  • بازار سرمایه برای «چای دبش» تامین مالی نکرده است

    سازمان بورس اعلام کردبازار سرمایه برای «چای دبش» تامین مالی نکرده است

    سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: هیچ گونه تامین مالی از طریق انتشار اوراق در سال جاری برای شرکت دبش سبز گستر «چای دبش» صورت نگرفته است.

  • صالحی: «اختلاس» با «عدم رفع تعهد ارزی» تفاوت دارد/ در پرونده چای، ارز ترجیحی داده نشده است

    صالحی: «اختلاس» با «عدم رفع تعهد ارزی» تفاوت دارد/ در پرونده چای، ارز ترجیحی داده نشده است

    دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در پرونده چای دبش، ارز ترجیحی داده نشده بلکه ارز نیمایی بوده که ریال آن همان زمان به خزانه واریز شده و یکی از تخلفات، عدم رفع تعهد ارزی است.

  • گزارش وزیر اطلاعات به رئیسی درباره جزییات برخورد با فساد چای

    گزارش وزیر اطلاعات به رئیسی درباره جزییات برخورد با فساد چای

    وزیر اطلاعات در جلسه هیات دولت در گزارش خود با اشاره به اینکه تخلف واردات چای ابتدا در دولت شناسایی شد و وزارت اطلاعات به عنوان ضابط، گزارش آن را به قوه قضائیه ارائه کرد، از پیگیری‌های مستمر رئیس جمهور و تاکید ایشان بر اطلاع‌رسانی به مردم درباره نتایج رسیدگی به این پرونده خبر داد.

  • پرونده فساد چای دبش از دولت قبل است/ احساسات جامعه جریحه‌دار شد

    پرونده فساد چای دبش از دولت قبل است/ احساسات جامعه جریحه‌دار شد

    یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده فساد چای دبش از دولت قبل آغاز شده که باید ابعاد این پرونده برای اذهان عمومی شفاف و با متخلفان برخورد شود.

  • تلخی یک چای کهنه‌جوش

    تلخی یک چای کهنه‌جوش

    انتشار خبر مربوط به فساد گسترده واردات چای و انحصار عجیب یک شرکت خاص، در روزهای گذشته مورد توجه همه قرار گرفته است. انحصار فسادآوری که از سال ۹۸ و در زمان دولت قبل با بی‌تدبیری شکل گرفته و پس از ادامه تا سال گذشته، با ورود دولت و حساسیت روی موضوع، کشف و تبدیل به پرونده‌ای قضائی شده است.

  • توضیحات سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم

    توضیحات سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم

    سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم تصریح کرد: از مصادیق تخلف در این پرونده آن است که ارزهایی که در گذشته داده شده در ۱۸ ماه رفع تعهد ارزی آن صورت نگرفته است، در همین راستا اموال این شرکت متخلف شناسایی و جلوی تخصیص ارز جدید به وی گرفته شد و صاحب شرکت نیز ممنوع الخروج شد