• نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر ۹ درصد باقی ماند

    نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر ۹ درصد باقی ماند

    طبق اعلام اتاق اصناف ایران افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده، صرفاً ناظر به نرخ عمومی موضوع ماده (۷) بوده و به نرخ‌های خاص (طلا و جواهر و پلاتین) موضوع ماده (۲۶) قانون مالیات بر ارزش افزوده مربوط نیست.

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۷ اسفند ۱۴۰۲ / بازار صعودی می‌ماند؟  

    پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۷ اسفند ۱۴۰۲ / بازار صعودی می‌ماند؟  

    قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته با روند افزایشی بازگشایی شد. بازار نیمه‌تعطیل طلا به تبعیت از افزایش قیمت دلار در روند صعودی قرار گرفت. معامله‌گران این بازار، رشد تقاضا را نسبت به سایر روزهای سال جاری در شرایط بهتری عنوان می‌کنند.

  • فروش طلای دست دوم ممنوع شد؟  

    فروش طلای دست دوم ممنوع شد؟  

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به درخواست این اتحادیه برای ممنوعیت فروش طلای دست‌دوم، عنوان کرد: ما به‌صورت مرتب با مسئولان نامه‌نگاری انجام دادیم در جلسات حضوری هم اعلام کردیم که باید قانونی مصوب شود که فروش طلای دست‌دوم ممنوع شود و فقط مصنوعات نو فروخته شود.

  • تشکیل کارگروه تخصصی طلا و جواهر برای نخستین‌بار در کشور

    تشکیل کارگروه تخصصی طلا و جواهر برای نخستین‌بار در کشور

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تشکیل کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتحادیه‌های کشوری در جهت پیگیری مشکلات و مسائل این صنعت خبر داد و گفت: مقرر شده که در این کارگروه تخصصی نسبت به مشکلات، قوانین و موضوعات مرتبط با این حوزه جلسات بحث و بررسی تشکیل شود.

  • بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی‌شود  

    بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی‌شود  

    مرکز مبادله ارز و طلای ایران درباره مصوبه رفع تعهد ارزی با طلا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا از تاریخ ۷ دی ماه لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی‌شود.

  • پیش‌بینی بازار طلا و سکه/ آینده طلا چه می‌شود؟   

    پیش‌بینی بازار طلا و سکه/ آینده طلا چه می‌شود؟   

    تجارت نیوز نوشت: همزمان با ثبات قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه هم ثابت مانده و تغییر قابل توجهی‌ نداشت. اما بازار در ادامه به چه سمتی‌ می‌رود؟

  • رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد: کاهش قیمت انواع قطعات سکه از ابتدای امسال

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد: کاهش قیمت انواع قطعات سکه از ابتدای امسال

      رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تاکید بر آغاز رکود بازار سکه و طلا از ابتدای امسال و اوج آن طی یک تا دو ماه اخیر از کاهش ٧.٧ درصدی تا ١۶.٢ درصدی قیمت انواع قطعات سکه و کاهش ۶.۶ درصدی قیمت طلا در بازار امروز (نیمه مرداد ماه) نسبت به ابتدای سال خبر داد.