• شیطان از چه راهی بر شما نفوذ دارد؟

    شیطان از چه راهی بر شما نفوذ دارد؟

    شیطان به تناسب ایمان و اعتقاد انسان‌ها و نقاط ضعف آنها، به دنبال راه‌های نفوذ می‌گردد تا هر کسی را به شکلی گمراه کند.

  • حکم اعدام برای دایی شیطان صفت

    حکم اعدام برای دایی شیطان صفت

    مرد شرور که با انگیزه انتقام‌جویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.

  • رمال شیطان صفت را شناسایی کنید

    رمال شیطان صفت را شناسایی کنید

    فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری رمال فریبکار که با بی هوش کردن طعمه هایش اقدام به سرقت و آزار و اذیت زنان می کرد، خبر داد و از شهروندان خواست در صورت شکایت از این فرد می توانند به سازمان اطلاعات شهر ری مراجعه کنند.

  • اعترافات مرد شیطان صفتی که تجاوز به عنف می کرد

    اعترافات مرد شیطان صفتی که تجاوز به عنف می کرد

    مرد شیطان صفتی که به تعدادی دختر و زن در مناطق مختلف پایتخت تجاوز کرده بود، دستگیر شد.

  • لحظه ربودن زن جوان در خیابان توسط شیطان پایتخت‌

    لحظه ربودن زن جوان در خیابان توسط شیطان پایتخت‌

    مرد شیطان صفت که با تهدید زنان و دختران در خیابان، آن‌ها را به محل‌های خلوت می‌کشاند و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در تور پلیس آگاهی تهران گرفتار شد. متهم با موتور در محلات مختلف تهران می‌چرخید و با شناسایی طعمه‌های خود در خیابان‌های خلوت، نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.

  • شیطان بنفش

    شیطان بنفش

    «سنبل آبی» یک گیاه بومی از جنگل‌های آمازون است. این گیاه در سال‌های‌ گذشته وارد ایران شد و تالاب انزلی را درگیر خود کرد. آن شرایطی را به وجود آورد که امروزه به عنوان یکی از چالش‌های این تالاب محسوب می‌شود. هدررفت آب، کاهش تنوع زیستی، انقراض و حذف گیاهان بومی، کاهش سطح پهنه‌های آبی تالاب‌ها، اختلال در تردد قایق‌های موتوری و پارویی و تسریع در روند خشک شدن تالاب‌ها از خطرات گیاه مهاجم «سنبل آبی» اعلام شده است.

  •  شیطان بار دیگر سنگباران شد

    شیطان بار دیگر سنگباران شد

    زائران حج تمتع امروز پس از خروج از صحرای عرفات، وارد سرزمین منا شده و به شیطان سنگ زدند. مراسم رمی جمرات (سنگ زدن نمادین بر شیطان) در روز دهم ذی‌الحجة (عید قربان) پس از ورود حجاج به منا و قبل از قربانی کردن صورت می‌گیرد. در روایات آمده که ابلیس برای اولین بار در این مکان در برابر حضرت ابراهیم (ع) ظاهر شد و آن حضرت او را با پرتاب سنگ از خود دور کرد.

  • شیطان معتاد شده! (گفت و شنود کیهان)

    شیطان معتاد شده! (گفت و شنود کیهان)

    روزنامه اسرائیلی از فروش اسلحه توسط سربازان اسرائیلی به فلسطینی‌ها خبر داد، اتفاقی که ظاهرا در ارتش رژیم صهیونیستی تازگی ندارد.