• پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

    پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

    گروه جهان الف،

    جنایات اسرائیل در غزه عملا این رژیم را به کنشگری کاملا منزوی در محیط بین المللی تبدیل کرده است. در این رابطه حتی متحدان غربی آن نیز به ستوه آمده اند و هشدارهای جدی را به صهیونیست ها در مورد تداوم جنگ غزه داده اند.

  • رسانه عبری: نتانیاهو خطری برای اسرائیل است

    رسانه عبری: نتانیاهو خطری برای اسرائیل است

      تحلیلگران و اعضای سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بر این باورند که دلیل ادامه جنگ علیه نوار غزه این است که هدف آن - از دیدگاه رسمی - حفظ ائتلاف دولتی و ابقای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر در قدرت و سرپوش گذاشتن بر شکست و خشونت کابینه است.

  • سردرگمی عجیب صهیونیست ها در جنگ غزه

    سردرگمی عجیب صهیونیست ها در جنگ غزه

    گروه جهان الف،

    «شاید بهترین توصیف از وضعیت کنونی صهیونیست ها این باشد که آن ها در محاصره علامت سوال های بیشماری قرار گرفته اند. علامت سوال هایی که خود می توانند حامل پیام های روشنی در مورد آینده نه چندان روشن رژیم صهیونیستی باشند.»

  • آنچه اسرائیل در جنگ غزه مخفی می کند!

    پایگاه خبری "مدرن دیپلماسی" گزارش می دهد؛ آنچه اسرائیل در جنگ غزه مخفی می کند!

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری-تحلیلی مدرن دیپلماسی در گزارشی می نویسد: «بر اساس یافته های یک نظرسنجی که توسط اداره مرکزی آمار اسرائیل انجام گرفته، این نکته آشکار شده که از هر ۳ کسب و کار اسرائیلی، یکی تعطیل شده و بقیه نیز با ۲۰ درصد ظرفیت کار می کنند. نکته قابل تامل اینکه بیش از نیمی از کسب و کارهای اسرائیلی نیز اعلام کرده اند که ۵۰ درصد یا بیشتر در درآمدهای خود خسارت دیده اند.»

  • تظاهرات ده‌ها هزار نفر علیه دولت نتانیاهو برای بیست و هفتمین هفته متوالی

    تظاهرات ده‌ها هزار نفر علیه دولت نتانیاهو برای بیست و هفتمین هفته متوالی

    ده‌ها هزار شهرک‌نشین برای بیست و هفتمین هفته متوالی علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او در تل آویو و دیگر مناطق اشغالی دست به تظاهرات زدند.

  • زنگ ها برای اسرائیل به صدا درآمده است!

    زنگ ها برای اسرائیل به صدا درآمده است!

    گروه جهان الف،

    «پس از وقوع کودتای اخیر در روسیه توسط گروه واگنر، برخی مقام های روسی از جمله مدیر شبکه راشا‌ تودی به صراحت از دست داشتن اسرائیل در کنار آمریکا و انگلیس در ارائه کمک های اطلاعاتی به شورشیان خبر داده‌اند. مسئله ای که می توانند روابط پرتنش اسرائیل و روسیه را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و البته که این موضوع عاری از تبعات منطقه ای نیز نمی باشد.»